De Pannekoekenbakker Maarsseveense Plassen

Herenweg 53-2 3602 AN Maarssen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Pannekoekenbakker Maarsseveense Plassen

Lijn 35 Overvecht - Maarssen-Dorp
  • Kom je met de auto?
    Het restaurant is gelegen aan de Maarsseveense Plassen. U steekt de weg over op de Hereweg richting de parkeerplaats van het recreatie gebied rond de Maarsseveense Plassen. Hier parkeert u rechts achter in en ziet u direct ons restaurant.
  • : Gratis parkeren op 30 meter voor 500+ auto's

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag 11:00 - 19:30
Donderdag 16:00 - 19:30
Vrijdag 11:00 - 19:30
Zaterdag en zondag 11:00 - 20:00

• Af te huren , Bar , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Martine F.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Pannenkoeken zijn erg lekker en je hebt veel keus uit verschillende pannenkoeken. Het restaurant is vooral gericht op ouders met kinderen, rustige plekken in het restaurant hoef je dan ook niet te verwachten. Voor kinderen is er veel te doen, zoals een speelhoek binnen en trampolines buiten.
Evan K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Totaal ingericht voor kinderen. Leuk voor ouders met kinderen. Minder voor gewoon een stelletje dat een pannenkoek wil eten. De koeken waren niet goed op smaak. De spek, prei, kaas pannenkoek was wat bleek en het spek moest veel langer bakken. Nu had het een vervelende varkensvlees smaak. De prijzen liggen redelijk hoog. Een pannekoek is tenslotte alleen wat bloem met ei en melk en snufje zout.
JReubsaet .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Afgelopen zaterdag een heerlijke wandeling rond het water gemaakt. We wilden even een ijsje eten voor we naar huis gingen. Het terras was half leeg dus we dachten snel geholpen te worden. Het duurde echter zeker 10 min voor we de kaart kregen. Na nog eens 10 min wachten kwam de jongen weer terug. We bestelden 3 ijscoupes .De jongen snapte niks van onze bestelling. Van mango ijs maakte hij mambo ijs, van 1 bolletje aardbeien en 1 mango ijs maakte hij 2 bolletjes mango ijs. Ook wilde hij een nummertje in plaats van de omschrijving maar bij dit ijs stonden geen nummers. Omdat hij zo moeilijk deed bestelde mijn man maar hetzelfde als wij. We vroegen 3 ijs met slagroom. Na weer een kwartier wachten kregen we ons ijs ZONDER slagroom. Dat hebben we maar zo gelaten Het ijs was wel erg lekker. Maar toen moesten we afrekenen. Ook hier ging het helemaal niet goed. De jongen die ik aansprak verwees me naar een meisje die zei dat ze het bonnetje ergens anders moest uitprinten. Dat duurde ook al 5 minuten. Ik zag meteen dat het niet klopte. Na veel gepuzzel bij de kassa met z'n vieren waren ze er eindelijk uit. Het was ook zo druk zei die mevrouw, de zaak was half leeg!!
Ook is de uitstraling van de zaak erg zakelijk en niet leuk ingericht.
Voor ons een reden om nooit meer terug te komen.
Wolstje .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Ons favoriete restaurant om met de kinderen naartoe te gaan; er is een leuke binnen speelplek en buiten zijn er meerdere trampolines (i/d tuin met een hek er omheen). Daarnaast zijn de pannenkoeken ook van erg goede kwaliteit - wij vinden ze echt beter dan welk pannenkoekenrestaurant in de lage vuursche ook. De bediening is niet altijd erg vlot maar wel vriendelijk.
Fpmv .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Eten is simpel, maar meestal goed. Mogelijkheden zijn eindeloos, erg prettig.
Van mij mogen de pannenkoeken wel soms iets gaarder ipv nog een beetje vochtig aan de binnenkant.
In één avond krijg je ongeveer 5 verschillende personeelsleden aan je tafeltje om je te bedienen. Persoonlijk vind ik dat niet prettig, heb ik er liever gewoon 1 of 2. Meeste personeel is wel uiterst vriendelijk, op een enkeling na.
Wachttijden zijn niet uitzonderlijk lang, wat het een prettig adres maakt om even snel iets te eten ipv uitgebreid te tafelen gedurende een hele avond.
KNed .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Hier gegeten op een hele drukke zaterdag. Het restaurant zat letterlijk helemaal vol maar het personeel hield het hoofd koel. Een enorme keuze aan pannenkoeken. Ze waren geweldig lekker. Een aanrader voor gezinnen met kinderen.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Gegeten voor de verjaardag van mijn dochter (7). Top pannekoeken, heel veel keus. Zoals andere ook zeggen heeft het personeel veel aandacht voor de gasten. Alleen door het aanbod van een schaaltje stokbrood met kruidenboter bij het biertje, terwijl de kids aan het spelen waren in de speelhoek, geweldig. Wij komen hier zeker vaker terug!
Anne-Gre E.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Een lekker licht en fris pannenkoekenrestaurant, met ontzettend goede, attente en vriendelijke bediening. Het is flink zoeken om tussen de honderden pannenkoeken op de kaart de allerlekkerste te vinden. Degene met appel, pudding en noten is echt een aanrader. Een heel groot romig gebakje.
We zijn hier meerdere keren geweest en steeds was het goed en voelden wij ons thuis.
Echt een leuk adres voor een lekker etentje.
Ashinnankoe .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
We hebben ons bedrijfsuitje hier gehouden met 28 man. Telefonisch gebeld en gereserveerd, geen enkel probleem. Het is een mooi, schoon en gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel. Er is zelfs een speelhoek voor kinderen. Overheerlijke pannenkoeken en ook niet echt onbelangrijk genoeg parkeerplaats. Top!!!
Annnie .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Pannenkoeken voor groot (beenham, lekker!) en klein (kinder/ peuter plus muntjes om een speeltje uit te zoeken). Veel keus, vooral ook veel hartige pannenkoeken. We zijn er nu een aantal keer geweest, en ik heb het restaurant nog nooit op een plakkerige fles stroop of een bepoedersuikerde stoel kunnen ontdekken. Zeer schoon! Buiten is een groot terras met twee trampolines. Binnen is mooie inrichting, wel wat warm.
Nic B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Heerlijk ontspannen en lekker eten met het hele gezin. Leuke speelplek binnen en ook buiten fijn spelen door de twee trampolines. De pannenkoeken waren lekker. En ook heel belangrijk: snelle en vriendelijke bediening. Er werd niet moeilijk gedaan over een kinderpannenkoek met de ene helft spek en de andere helft appel. Enige minpuntje van de kaart is dat er geen maaltijdsalade op staat, maar daarvoor ga je natuurlijk ook niet naar een pannenkoekenrestaurant..
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Niet gereserveerd en toch een plaatsje. Bedankt voor het meedenken. Als je snel geholpen wilt worden, dan direct de bediening benaderen. De bediening is overigens goed. Heel veel kinderen, na een heerlijke dag op de Maarseveenseplassen. was lekker druk maar gezellig. Een beetje een kantine indruk.
De pannenkoeken waren prima. Lactose vrij gaf wat probleempjes. Daar maakte men snel een "pelt" pannenkoek van met appel en spek. Anders ging het te lang duren. Dat viel wat tegen. De overige pannenkoeken met smaakte prima en wij proberen het zeker weer.
AvdH1 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Prima gegeten met collega's. Goede en mooie locatie om ook een snelle "pannenkoekenlunch" te nuttigen. Zeer vriendelijk personeel en een fantastisch aanbod van verschillende pannenkoeken die ons ook zeer goed gesmaakt hebben!
Larissa M.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Afgelopen week wezen eten bij de Pannenkoekenbakker in Maarsseveense Plassen. Ontzettend groot aanbod qua pannenkoeken (zoveel lekkers dat het moeilijk was om een keuze te maken), mooie locatie aan het water en ruime parkeergelegenheid. Goede service en de bediening was heel klantvriendelijk. Ik had van te voren gevraagd of dat wij voor de jarige nog een sterretje konden krijgen bij het eten, en dat was keurig geregeld. Een leuk decor maar vooral ingericht voor kinderen.
Sarah V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Vandaag zijn voor de tweede keer gaan eten bij de Pannekoekenbakker in Maarssenveen.
Onze meiden waren dol blij dat we daar weer naartoe gingen.

Het ruim ingerichte restaurant heeft bij de ingang een lekkere speelhoek voor de kinderen waar ze zich de hele avond kunnen vermaken.
Vandaag was het nog heerlijk weer rond etenstijd en konden ze buiten springen op de trampolines.
Gelukkig hadden ze tussendoor nog de tijd om van hun pannenkoek te eten.

Na het bestellen van ons drankje, die ook snel op tafel stond, kregen wij de uitgebreide kaart in handen.
Wat hebben ze een ruime kaart, het duurt wel even voordat je daar iets uit gekozen hebt.
Zelfs voor de kinderen was er meer keuze dan alleen de stroop en poedersuiker pannenkoek!

We waren met 12 personen vandaag maar de kok draait daar duidelijk zijn hand niet voor om. Alle pannenkoeken stonden tegelijk op tafel!

Na het eten weer opnieuw een keuze maken uit de toetjes.
Ook hier weer bij de kinderen meerdere keuzes, super!
Naast de traditionele ijsjes ook meerdere desserts die je niet overal tegen komt. De draai aan de Dame Blanche vind ik erg leuk gevonden en ook erg smakelijk!

De kids hebben na het eten nog lekker kunnen shoppen in de cadeauwinkel met de munten de ze bij hun pannenkoek en ijsje hebben gekregen. Munten waar je niet extra voor hoeft te betalen zoals je vaak in andere restaurants ziet.

Wil je een lekkere pannenkoek eten of dat nou zoet of hartig is en gezellig zitten dan moet je zeker hier naartoe komen!
InkieB .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Vandaag heerlijk in het zonnetje hier samen met mijn dochter een pannenkoek besteld. Ze hebben buitengewoon veel keuze (205 verschillende pannenkoeken), zodat het kiezen erg moeilijk werd. Uiteindelijk koos mijn dochter voor een beenhampannenkoek met honing-mosterdsaus en pijnboompitten, kaas en rucola en ik koos voor een aardbeienpannenkoek met aardbeienlikeur, ijs, slagroom en uiteraard verse aardbeien.
We werden niet teleurgesteld, de pannenkoeken waren heerlijk en zijn voor ons een reden om hier zeker nog een keer terug te komen. Het bedienende personeel is zeer vriendelijk en vlot, echt heel aangenaam. Zeker een aanrader!
Syl_93 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Ondanks mijn glutenallergie heb ik hier heerlijk gegeten! Enorme keus uit verschillende pannekoeken en toetjes. Uitzicht over de plas is prachtig. De inrichting is vrij licht en praktisch, uitermate geschikt voor gezinnen met kinderen. Het is niet traditioneel ingericht, wat mij erg aansprak. Service was erg snel, vriendelijk en behulpzaam. Ik ga redelijk vaak uit eten, maar heb zelden zo lekker gegeten als hier. Voor herhaling vatbaar!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Gisteren gezellig met z'n tweetjes bij de pannekoekenbakker wezen eten. Het was aardig druk maar we hoefden niet lang op ons eten te wachten. De pannenkoeken waren heerlijk. Ook de gluten- en lactosevrije pannenkoek was superlekker. Er is hier dus prima te eten met een dergelijke allergie. Desserts waren ook super. Bediening was vlot en erg vriendelijk. De inrichting was erg licht en vrolijk(kleurrijk). Via de grote ramen konden we ruim over de plassen heen kijken. Weer wat anders dan een traditioneel pannenkoekenrestaurant. Grote kans dat ze ons daar vaker gaan zien!
Conny Z.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Mijn eerste bezoek aan dit zeer modern ingerichte Pannenkoekenrestaurant. Met uitzicht op de Maarsseveense Plassen als je de juiste tafel hebt uitgekozen. Het bedienend personeel was vriendelijk en snel. Genoeg keuze aan soorten pannenkoeken. Grappig origineel detail: de suikerzakjes in de vorm van een poffertje.
Helaas viel de smaak tegen. De pannenkoek is gemaakt op een pannenkoekcarrousel. Perfect rond, maar aan één kant gebakken. De andere kant was erg licht. Het gebruik van een dergelijk carrousel is misschien efficiënt, maar doet voor ons beiden afbreuk aan de smaak. Te droog.
Voor wat betreft de locatie en het personeel een aanrader. Helaas geen traditionele inrichting zoals ik het vaak gewend ben bij dit soort restaurants. Wel een aparte speelruimte bij de ingang voor de kinderen (ik twijfel of dit een handige plek is als je net binnenkomt). Ik kom deze zomer wel terug, maar dan nuttig ik een consumptie vanuit het zonnige terras aan de waterkant.
Marit H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Gastvrij, ruim, licht, fris en bovendien lekker gegeten. Met glutenallergie wordt meegedacht, rolstoelers worden ook goed geholpen en zeer kindvriendelijk. Wij genieten hier elke keer weer.