De Pannekoekebakker

Vismarkt 4 5256 BC Heusden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Pannekoekebakker

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Kil T.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Met heerlijk weer een plaatsje ingenomen op het terras. De bediening was al ter plaatse voordat we de menukaarten open hadden gedaan. Koffie besteld (wat er supersnel was, maar de koffie was niet van uitzonderlijke kwaliteit) en daarna de pannenkoeken uitgezocht. Toen we bestelden vroeg de bediening of we een broodplankje wilden hebben. Dat hebben we gedaan en in no-time stond er een plankje voor onze neus met heerlijk vers bruin brood en kruidenboter. We hadden dit nauwelijks op of de pannenkoeken werden al geserveerd. Een hartige (spek-kaas-ui) en een zoete (de maandpannenkoek: met kersen, ijs, slagroom, chocoladesnippers). Beide pannenkoeken waren voortreffelijk gebakken en heerlijk van smaak. Nog een drankje besteld (vers getapt lekker biertje en muntthee) en daarna afgerekend. Een zeer goed adres om snel even wat te eten, maar minder geschikt als je wat langer over je eten wilt doen want alles gaat in een razendsnel tempo.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Wanneer je pannenkoeken wilt eten in de buurt van Heusden is de Pannenboekenbakker zeker een aanrader. De pannenkoeken zijn wat prijzig, maar je krijgt zeker waar voor je geld. De bediening is vriendelijk, de service is snel. Je hebt de mogelijkheid om te kiezen uit veel verschillende pannenkoeken met heerlijke ingrediënten. Zeker wanneer je op zoek bent om iets te gaan eten met kinderen is dit restaurant een aanrader.
Randy D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Lekkere pannekoeken, veel keus, snelle bediening, zeer geduldige en correcte bediening. Inrichting doet Anton Pieck-achtig aan. Pannekoekenbakker is volledig op kinderen gericht.
Pannekoeken (met welke ingrediënten dan ook) zijn super lekker. Eèn van de betere pannekoekenrestaurants.
Jacqlis .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2012
Hier kun je echt heerlijke pannekoeken eten, leuke sfeer, leuke bediening! Wij gaan hier meestal eten als we op zondag naar Heusden gaan,
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Wij komen hier regelmatig, vooral vanwege de enorme keus in pannenkoeken. De kwaliteit van de pannenkoeken kom je niet snel ergens anders tegen. Het zijn misschien niet de goedkoopste, maar je hebt wel kwaliteit voor je geld.
Hans1224 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Met 3 volwassenen gegeten, pannenkoeken waren goed, wel wat prijzig. Bediening vrij ongeïnteresseerd. Veel te veel keuzemogelijkheid.