De Pannekoek

7,1
6,9
Joris N.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Overal fruitvliegjes. We hebben bierviltjes op de glazen gelegd. Op het moment dat dit bij de bediening werd aangegeven, zag zij er niets van...

Bij het kindermenu zat ijs. Voordat er besteld is nagevraagd of dit ijs op sorbetbasis is ivm een allergie. De serveerster is het na gaan vragen en het was volgens zeggen sorbetijs. Helaas bleek dit niet het geval te zijn toen mijn dochter het eerste hapje van het ijs nam en een allergische reactie kreeg. Nadat ook dit door ons is aangegeven is er geen actie ondernomen.

Na het betalen zijn we zelf achter het "speeltje" van het kindermenu aangegaan, want dat werd ons niet door het personeel aangeboden.

Voor ons is dit restaurant een echte afknapper en vooral de manier hoe er door het personeel werd gereageerd op dingen die door de klanten worden aangegeven.
Ferwj00 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Matige kwaliteit eten. Een saté die niet warm was, een pannenkoek mét salami terwijl we zonder hadden gevraagd.Het dieptepunt was echter een pannenkoek waar maar liefst 3 haren in zaten.
Wel netjes een nieuwe gekregen maar alles bij elkaar een dikke onvoldoende.
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Leuk pannekoek restaurant.
Pannekoeken zijn OK het is zeker geen hoogstandje.

Weinig te spelen voor kinderen (wel veel verrassingen knuffels en grabbelen).
Maar geen speelhoek.

Ook buiten de Pannekoeken waren de Gyros en de ijsjes OK.

Kortom geen top restaurant maar ook zeker geen slecht restaurant.

Wel hele vriendelijke bediening.

Romazoba .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Hier beland omdat we met onze kinderen een pannenkoek wilden eten. De pannenkoeken zijn niet overdreven groot en ik vond de Mexicaanse pannenkoek aan de zoete kant. Ik denk dat hier wat meer smaak aan gegeven kan worden. Afdoende maar voor hetgeen geboden wordt is de prijs net goed. Kan niet zeggen dat het slecht is maar wel wat zielloos.. De bediening vriendelijk en correct. De tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar dus lastig zitten en weer opstaan zonder degene die achter je zit aan te stoten...
Anton M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Met zijn drieën hier gegeten. Bediening valt weinig over te zeggen, op orde. 1 van de 3 pannekoeken leek niet helemaal gaar. De italiaanse pannekoek word geserveerd met tomaat gevuld met mozarella. Dat leek echt nergens naar. Een bolletje mozarella in een tomaat stoppen en dat opwarmen kan iedereen. Deze was totaal niet op smaak gebracht. De 3de pannekoek was ok.
De aankleding van het restaurant kan wel een opkikker gebruiken. Aan ieder stukje muur hangt iets. De tafel waar wij aan zaten was voor 6. Als je daar ook met 6 man aan zou meten zitten ben je niet vrolijk. Daarnaast zit je naar de achterkant van een enorme koffiemachine te kijken.

Wij hebben geen klachten maar echt een aanrader: nee.
Jolainja .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Al vele jaren eten wij, ouders met 2 kinderen, met enige regelmaat een pannenkoek bij dit restaurant in Beekbergen. We hebben al heel veel pannekoekenrestaurants bezocht maar telkens weer komen we tot de conclusie dat de pannekoeken hier het lekkerste zijn.
RobenPetra .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Vanavond gegeten. Eten is niet verkeerd maar wat de bediening slordig maakt: het bier wordt afgeschuimd met de vinger en dat is smerig.
Zjusten .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2013
Met 8 volwassenen hier gegeten. De meningen over de pannekoeken waren wisselend. Ik vond mijn eigen pannekoek Afslag 22 een beetje tegenvallen. Hij was niet erg vullend. Sommige pannekoeken zagen er uit alsof het beleg er van een eind was opgegooid. Vooral het toetje viel tegen: een wafel met warme kersen, ijs en slagroom. De wafel smaakte alsof ie uit een pakje kwam (wat je niet zou verwachten bij een pannekoekenrestaurant), de kersen waren ook niet erg lekker en de slagroomleek gewoon spuitbusslagroom.

De service was bij sommige medewerkers wat overenthousiast. Het restaurant zag er verder wel leuk uit.