De Pannekoek

Julianastraat 26 6285 AK Epen Nederland Kaart
31-434552024

Over het restaurant De Pannekoek

Welkom bij de Pannekoek! Je leest het goed; panne"n"koek zonder de "n" inderdaad. Want dit heerlijke pannenkoekenhuisje in Epen komt nog uit de tijd van de eerlijke echte spelling.

Met andere woorden; al heel wat jaren worden hier heerlijke verse Pannenkoeken gebakken. Met veel liefde en dat proef je! Altijd met verse eerlijke producten en in het juiste seizoen de allerbeste aardbeien of bessen uit het zuid-Limburgse Heuvelland.

Wanneer je even geen trek hebt in een pannenkoek. Ervaar de heerlijke tosti of huisgebakken Limburgse vlaai! Verder zijn er mogelijkheden tot "feestjes arrangement" of "Pancookie Time". Ze geven je graag wat tips. Voor deze 2 populaire opties wel even bellen of mailen voor een afspraak.

Kom Proeven!

Meer informatie over restaurant De Pannekoek

Jouw recensie over het restaurant De Pannekoek

Antoniusjansen .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Tussen het culinaire geweld eergisteren gekozen om een pannenkoek te eten in De Pannekoek omdat ze vasthouden aan de oorspronkelijke speling. Het uitzicht is fantastisch op dit kleine terras. Prima dat je kunt kiezen uit een groot of klein formaat pannenkoek. Vandaag een hartige pannenkoek: spek/ appel en spek/ kaas. Gewoon degelijk en lekker. Niets mis met deze pannenkoeken. Leuk adresje om eens geen vlees of vis te eten.
Erik-Simon1960 B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Op een hele leuke locatie, een heerlijke pannenkoek gegeten.
Erg vriendelijke bediening, gewoon goed, als ik in de buurt ben ga ik er zeker weer een keer eten.
Bert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Redelijk vroeg gegeten en er waren dus nog erg weinig gasten. We werden vriendelijk ontvangen en kregen alle aandacht, maar niet overmatig.
De locatie is geweldig mooi, met een prachtig uitzicht. I tegenstelling tot wat ik ij andere recensies heb gelezen waren we allemaal erg tevreden over de pannenkoeken. De boeren pannenkoek had iets sterker van smaak mogen zijn, maar verder louter tevreden geluiden. Hier komen we vast nog een keer weer terug.
Ilja V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Een by far slechtste pannenkoeken restaurant waar ik ooit ben geweest. Een niet gare pannenkoek met een topping erbovenop die geen kruiden gezien heeft. Ik begrijp werkelijk niet, ook gezien eerdere recensies dat er niet ingegrepen wordt. Hoe moeilijk kan het zijn dat in ieder geval ingrediënten meegebakken worden. De inrichting is ongezellig en
TL bakken kunnen echt niet.
GCDD .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Dit was werkelijk dramatisch. Ongelooflijk dat men zulke slechte pannenkoeken durft te serveren. Dat kan dus echt niet.

De tomatensoep was matig, leek niet met verse ingrediënten bereid en was zonder balletjes. De wijn was nog net geen "slobberwijn".

De pannenkoeken waren niet gaar en de ingrediënten lagen bovenop i.p.v. te zijn meegebakken. Op mijn zogenaamde boerenpannenkoek lag een laag zompige prei vergezeld van een paar snippers ham en champignons. De zogenaamde Italiaanse pannenkoek van mijn tafelgenoot was afgedekt met een dun laagje smakeloze kaas en wat uien en ham. Hoewel wij behoorlijk trek hadden, hebben wij ieder maar ongeveer de helft van onze pannenkoek opgegeten. Afsluiten met een kop koffie hebben we maar niet meer aangedurfd. Voor het eten geef ik toch nog een 2 omdat het mogelijk ergens nog slechter kan hoewel ik niet zou weten hoe.

De inrichting was onaangenaam gedateerd. Slechte stoelen en deels TL-verlichting. De bediening leek niet echt geïnteresseerd.

Concluderend mag het duidelijk zijn dat we hier nooit meer terugkomen!

Danny B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
We hebben op het terras een pannenkoek gegeten. Mooi uitzicht. Vele "toppings" mogelijk. Wij zijn echter gewend dat alles meegebakken wordt; hier is dat niet het geval. Verder wel een lekkere pannenkoek.
Anton M.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Toen ik mijn vrouw vroeg waar ik het beste kon lunchen tijdens een lange fietstocht was het antwoord direct "De Pannekoek". 18 jaar geleden hier ook al eens geweest en ook toen waren de pannekoeken overheerlijk. Zo ook nu. Wat het decor laat afweten heeft het eten te over. Zo hoort iedere pannekoek gebakken te worden. De service mocht iets meer attent zijn maar was zeker vriendelijk.
Marlies K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Tijdens een weekendje weg hier een pannenkoek gegeten op een vrijdagavond. Het is een heel klein schattig pannenkoekenhuisje wat wel wat sfeervoller mag worden ingericht (geen grote lichtbak bv). Wij waren het grootste deel van de tijd de enige gasten. Bediening was vriendelijk, maar helaas werden we wel een beetje genegeerd voor ons gevoel. We moesten zelf vragen of we nog wat te drinken mochten bestellen (beetje raar als je de enige gasten bent). Pannekoek was voldoende. Niet bijzonder.