De Palmboom

Erg duur
Erg lang
M G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Vandaag 2 broodjes afgehaald. Een broodje kipkerrie en een broodje bakkeljauw.
De medewerker die in helemaal alleen was deed zijn werk prima en wij hadden zelfs medelijden met hem omdat het veels te druk was voor 1 persoon.
Na ruim 20 minuten! liepen we terug naar de auto om daar het broodje te nuttigen. 1 hap was voldoende om de broodjes beide voor de deur weg te gooien. Wat was dat smerig zeg! Dit is absoluut geen surinaams eten. Geen aanrader en wij komen NOOIT meer terug.
Peter F.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Afgelopen zaterdag bij het filiaal op de A13 geweest.
En kom er nooit meer, Er was 1 jongen bezig, en dat is rond lunch tijd nou niet echt overbezet, Hoewel hij wel regelmatig van handschoenen verwisselde was hij verder te goor om beet te pakken. De witte Dolce en Gabanna ? trui die wit bedoeld was kon je saoto soep van koken. Waarom niet gewoon een haltersloofje en of polo shirtje met reclame van de zaak vroeg ik me af. Ik bestelde 2 broodjes dynamite, en moest €4,- afrekenen.
Na toch voor de zekerheid het bonnetje maar te vragen bleek er maar 1 doorgekomen te zijn. Behoorlijk qua prijs ...maar goed. Wel had ik toen al zoiets van laat maar want ik zag de wachttijd bui al hangen Ondertussen was deze meneer iets van een roti aan het maken, plastic bakje.... iets van 15 keer scheppen om dat bakje weer ergens anders in te legen magnetron in magnetron uit, En ondertussen ik maar wachten, toen kreeg hij een helder moment en ging toch maar al wat broodjes onder het tosti apparaat leggen. Al met al heb ik na bestelling iets van 10 minuten moeten wachten op een broodje dat uiteindelijk toch met voorverwarmde items gevuld moet worden. en in mijn ogen hooguit 2 minuten in beslag hoeft te nemen.
De smaak bleek uiteindelijk ook niet bijzonder, lauwe vulling en een nasmaak die ik ook van stevia suiker vervanger heb.
Victoria V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Inmiddels alle 3 de vestigingen van de palmboom geprobeerd. De roti kip is lekker, vers gemaakte goede roti plaat en alles is op smaak. Bami met moksi meti is ook heerlijk, veel vlees en alles is vers en ook de pom is heerlijk. Personeel is altijd vriendelijk en in voor een praatje en alles ziet er schoon uit. Enige punt waar ik op let is of alles in mijn tas zit wat ik heb besteld. Na 2 keer iets te hebben gemist denk ik dat het vooral door de gezelligheid en het praatje komt dat ze dus niet altijd opletten en alles goed meegeven. Ik kom graag bij de Palmboom voor lekker Surinaams eten!
Jelmer V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Sinds de vestiging in de Markthal vaste klant geworden! Heerlijke Surinaamse broodjes en gerechten. Soms heerst er wat onduidelijkheid tussen de medewerkers als het druk is. Het decor is simpelweg saai te noemen, maar dit doet zeker niet af aan het eten!
Marcia N.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Eerder de palmboom als top beoordeelt maar helaas al een aantal keer teleurgesteld. Hiervoor de keuze gemaakt een andere toko te zoeken. Ik denk dat de meerdere zaken die de palmboom heeft geopend de kwaliteit van het eten niet ten goede is gekomen. Eten weinig smaak, vet en stukjes zeen door de roti kip filet. Jammer. De bediening overigens nog steeds top en vriendelijk.
Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Wat een supervondst! De Afhaalsurie langs de A13 en wat voor één. Supervers, authentieke smaken en service met een surinaamse lach. Hier word je vrolijk van....als je chagrijnig even afslaat om uit de file te ontsnappen. Don't worry be happy en geniet van full flavour Roti. Langs de A13 net geopend... nog wat opstartprobleempjes door de vele media en aanloop. Gaat helemaal goed komen. Wat betreft tafeltjes en inrichting en logo eea....nog even wat 'strakker' trekken... doe wat leuke zwart/wit foto's uit Suriname aan de muur....paar vlaggen... leuk bamboe dak boven de bar... vinden NL-matties leuk...en is commercieel. Ik zeg.... in heel NL uitrollen. Veel beter toch dan die laffe hap bij de Mc. Njang Swietie!
Marielle1973 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Ondanks dat we buiten het bezorgingsgebied wonen, werd er toch geleverd! Heerlijke rotirol gegeten. Super aardige bezorger en super snel geleverd. Aanradert!
SurfandTurf .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Net een broodje Char Siu (ook wel cha sieuw genaamd) gehaald en de eerste hap had ik gelijk een bonk zeen in mijn mond! Ok, het kan er tussen zitten dacht ik nog. Smaak was wel ok en het broodje ook prima. Service is ook zoals het hoort; vriendelijk snel en behulpzaam. De vierde hap weer een grote zeen en toen was mijn eetlust dus wel echt over. Ik hoop dat het een toevalligheid was en geef het nog wel eens een kans want het ziet er wel allemaal lekker en netjes uit.
Brian V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
De Palmboom ziet eruit als één van de zoveelste Surinaamse afhaal/-eettentjes, maar vergis je niet; ze serveren hier de beste roti van Rotterdam.
Niet alleen is de kerrie erg goed van smaak, de rotiplaten die ze hier maken zijn echt van een ander niveau vergeleken met de concurrentie.
Bediening is erg vriendelijk.
Kimberley W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2015
Vandaag besteld bij de Palmboom. Ik heb er 1 woord voor: vreselijk!
Wij hadden geroosterde kip met nasi besteld waarna je de keus krijgt om voor €4,50 een grote portie te bestellen. Dit hebben wij gedaan. Ook hadden we een bara met kipkerry besteld. We werden na de bestelling gebeld of we kipfilet of gehakte kippenpoten wilden, wij wilden kippenpoten. Na een uur werden wij weer gebeld dat het nog langer ging duren en dat we hiervoor een drankje zouden krijgen. Toen de bestelling eindelijk artiveerde na 1 uur en 3 kwartier (op maandag) zagen wij tot onze grote teleurstelling 3 stukjes kip in een bakje zitten!!! en een bak rijst!! Voor €12,- krijg je dus 3 stukjes kip!! Belachelijk! Die bara was slap, viel uit elkaar en de kip was naar mijn idee opgewarmd in de magnetron! Ennn... Geen drankje voor het wachten. We hebben direct gebeld en ons beklag gedaan maar meneer kon niets voor ons doen! We hadden honger na een lange dag werken en dan tegen zo'n teleurstelling aan lopen!! Wij bestellen hier nooit meer..
Coen H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
eten was lekker, alleen hadden we 2 maaltijden besteld (afhaal) maar bleek bij thuis komst niet alles meegeven. De nasi bakkeljouw speciaal was slechts een bak nasi en een bakje bakkeljouw
Soetje .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Eten is verrukkelijk en vers, service super gezellig en snel voor het kwaliteit eten. (alles wordt op het moment klaargemaakt van bestellen)
Decor is netjes voor een gemiddelde afhaal.
Ga zo door, onmisbaar in Rotterdam.
Aanrader voor de pikante eter is broodje hete kip i.c.m. pom.
aanrader zonder peper kip kerrie met Javaanse kip.
of anders de rotirol natuurlijk.
Aad N.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
De Palmboom zit ook in de markthal. Ik ben een echte fan. Het personeel is zo ontzettend aardig. Altijd tijd voor een praatje. Geweldig. En het eten? Dat is SUPER. Echt heerlijk. Meerdere keren per week ga ik in mijn lunchpauze even langs voor een Bara of broodje met hete kip. Smullen. Een echte aanrader.
Marco G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
wij rijden speciaal om hier wat lekkers te bestellen. Toen ik de 2e keer binnenstapte na een half jaar wisten ze nog precies dat ik Gorinchem kwam. Ik ga hier meestal heen met mijn zoontje die het niet zo heeft op 'vreemd' eten. Ik kan je zeggen dat ook helemaal om is. Supervriendelijke personeel. Als je twijfelt laten ze je gewoon proeven. Het eten is fantastisch. Het interieur geven ze geen moer om. Dat zouden ze wel eens mogen laten matchen met de hoge cijfers voor het eten en de service.
Damar B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Jaren geleden een keertje in mijn pauze binnengelopen en nu als ik in Rotterdam ben ga ik er altijd even langs om iets te eten te halen. Het eten word vers bereid smaakt super en waar ik erg blij mee ben is dat bij afhalen het eten in verschillende bakjes zit , groente , rijst/bami en vlees appart bij mij in Amsterdam word alles in 1 bak op elkaar gepropt (erg onsmakelijk). Verder is het personeel vader en zijn zoons erg klantvriendelijk ik kan altijd met ze lachen ze zijn oprecht geïnteresseerd in hun klanten en mede door dat maakt het de Palmboom de beste en meest gezellige toko die ik ken in Nederland . Zeker een aanrader !!
Annemiek R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
We komen hier regelmatig, dus tijd voor een recensie. Ik ben dol op bara en roti en nergens is deze zo goed als bij de palmboom (en ik heb het hiervoor al op veel plaatsen gegeten). De bara is echt perfect, goed van smaak en totaal niet vet. Mijn favoriet is de bara met kip kerrie. De huisgemaakte sambal is ook erg lekker. Verder is het personeel super klantvriendelijk. Tot nu toe moesten we omrijden als we hier wilden eten, maar ze hebben een tweede filiaal geopend in de Markthal en laat dat nou vlakbij zijn :)
Proevers2 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Heel erg vriendelijk personeel.
Als je het niet vertrouwd wat je gaat eten mag je van ze proeven en geven ze alle uitleg over het eten. Je mag ze ook alles vragen en krijgt netjes antwoord.
Kortom het is zeer beslist de moeite waard als je een keer iets anders dan anders wilt eten.
Ik persoonlijk heb de roti met hete kip gegeten en heb nog nooit z'n goede roti gegeten.
Ook de saoto soep was zo lekker dat we de volgende dag weer een bak soep mee naar huis hebben genomen.
Ik vindt het heel jammer dat dit restaurant zo ver van mijn deur ligt.
Als je van luxueuze tenten houdt heb je hier niets te zoeken maar dat interesseerde mij niet.
Het gaat mij om het lekkere eten wat ze hebben en het is zeer beslist niet te duur.
Mijn aanprijzen hebben ze. Zeer de moeite waard.
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
ik vind decor, niet belangrijk bij afhalen,ik kom voor het eten. maar personeel super vriendelijk en het eten echr errug lekker en goed
WendyD1985 D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Net een weekendje naar Rotterdam geweest. De eerste avond naar de Palmboom geweest, omdat we daar goede verhalen over hadden gehoord. Ik had roti kipfilet genomen en het was lekkerder dan alle andere roti die ik ooit heb gegeten. Het was zo lekker, dat we de dag erna weer zijn geweest, nu een bara bakkeljauw en saoto soep gegeten. Ook deze waren erg goed. Ben ook erg tevreden met de service, erg gezellig, praatje maken, 3 keer vragen of alles naar wens is en we kregen de drankjes de tweede dag van het huis, omdat we zo snel terugkwamen. Ook is de zaak erg schoon; niet heel sfeervol ingericht, maar dat hoort zo bij een afhaal, vind ik.
Marrie77 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Mijn man en ik zijn zo gek van dit restaurant dat we weleens smoesjes verzinnen om naar Rotterdam te rijden om hier eten te halen. Gisteren kwam ik thuis en had mijn man opeens eten meegenomen bij de Palmboom vandaan: een menu voor 1 persoon met rijst en Javaanse kip. Het was meer dan genoeg voor ons tweeën! De rijst is lekker met ketjap en kruiden op smaak gebracht en de kip is lekker mals met een zoetige saus. Verder smaakt de roti echt goed; wel aan de zoutige kant; persoonlijk neem ik vaak de rotiwrap om mee te nemen, dit is namelijk handzamer. Verder hebben we altijd leuke gesprekken met de leuke gozer achter de balie!!