De Paljas

Stevinstraat 94 2587 EP Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Paljas

DianaVos .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Gezellig cafe met lekkere indische daghappen voor een schappelijke prijs. Drankjes netjes geprijsd. Decor is een authentiek cafe met vriendelijke mensen.
Veraatje .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Ondanks een bijna leeg bruin cafe en leeg terras, toch gaan zitten en gevraagd naar het indonesisch eten. We kregen een groot bord met de heerlijkste authetieke indonesische gerechten. Dus stap even over de eerste indruk heen en laat je verrassen!
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2014
Super lekkere Indonesische schotel op woensdag voor 13,50, met 9 verschillende gerechtjes. Een lekker tapbiertje erbij en zeer vriendelijke bediening maken het af!