De Palingloods

Contre Escarpe 13 4691 BB Tholen Nederland Kaart

Over restaurant De Palingloods

Restaurant De Palingloods is het pop-up restaurant van Paul en Henriëtte van Tatenhove. Wat Paul verzon als tijdelijke extra horeca gelegenheid tijdens de Thoolse Havendag, werd een groot succes. Dit pop-up restaurant is gevestigd in een oude palingloods, heeft twee terrassen en een eigen strandje met uitzicht op de haven. De inrichting toont veel attributen van het Zeeuwse vissersleven, het is er sfeervol en gezellig. Op de kaart vis en vlees van de barbecue en grill.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Palingloods

Maandag t/m vrijdag 16.00 - 22.00 uur
Zaterdag - zondag 12.00 - 22.00 uur

• Bar , Terras
7,1
Jimmy V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Verborgen parel te Tholen.
C B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Moeten nog veel leren. Het was er koud en tochtig, toilet kan een goede beurt gebruiken. Wil mijn vrouw zeker niet terug. Snap de drie Euro tekens niet.
Mvdwerff .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Eerst notitie mbt het geluidsniveau, dit heb ik rumoerig geselecteerd aangezien de kachel in dit pop-up restaurant erg veel lawaai maakte. Er staat wel een nieuwe kachel echter functioneert deze nog niet goed. Dus deze beoordeling mbt geluidsniveau is een moment opname, ik ga ervan uit dat dit snel is opgelost.

We hebben hier gegeten met de AH restaurant actie, gewoon lekker van de kaart, ook al was niet alles te krijgen.
Eten was prima, voorgerechten duurde wel redelijk lang, maar goed, met prima glas bier was dat te overkomen.

Het is gewoon prima om dit pop-up restaurant te bezoeken, eten is goed maar vooral in het voorseizoen en zomer is het hier, op het gemaakte strand, prima vertoeven. Tijdens de feestdagen van 650 jaar Tholen van het terras/strand genoten.