De Palatijn

Tellegenlaan 4 6814 BT Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Palatijn

Vrouwe J.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
High tea genoten op eerste kerstdag. 1 persoon heeft een lactose vrij dieet, hier is keurig voor gezorgd. Het smaakte goed. De service was goed en men is zeer behulpzaam! suggestie voor de Palatijn (is ook aangegeven), verhouding hartig met zoet kan verbeterd worden. Zoet was overheersend. Dat bleef ook over, maar mochten we meenemen, echt super! De Palatijn is echt een gezelligheid en komen er dan ook graag. Probeer ook eens hun overheerlijke zelfgemaakte tomaten soep!
GeorgeU .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Regelmatig in het weekend naar 'De Palatijn' voor een drankje en een lunch. Gelegen in een van de mooiste plekjes van Arnhem. Het eten is nog nooit tegengevallen, en dat tegen zeer schappelijke prijzen. De bediening is altijd vlot en vriendelijk, dit zie je helaas niet overal meer tegenwoordig. Als er gasten met honden aankomen, wordt er zonder te vragen een bakje water neergezet. Aanrader!
VirginiaPlain .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Vandaag met ca. 30 collega's genoten van een bbq op het terras. De ligging van het restaurant is prachtig. Alles is ruim opgezet. De bediening was gastvrij, het vlees was heerlijk, het buffet was goed verzorgd. Ook het dessertbuffet. Een echte aanrader!!
Fijnproever_Arnhem .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Afgelopen weekend hier geluncht, maar helaas viel het erg tegen. De locatie is geweldig, het zou een fijne plek moeten zijn om uit te rusten na een wandeling door het park. We bestelden o.a. een gerookte kipsalade. Deze kost 8,50€. Dat bleek een teleurstelling. Wij vonden dat het eruitzag als een bergje niet al te vers uitziende en fijngesneden ijsbergsla. De sla was volledig verborgen onder plakjes gerookte kipfilet. Daarnaast nog wat plakjes tomaat en komkommer als garnering, en that's it. Het wordt geserveerd op goedkoop servies dat er versleten uitziet. Toen we onze teleurstelling uitspraken over de salade ("Dit was niet wat we ervan verwacht hadden. We vonden het nogal een armoedige salade voor 8,50€"), zei de ober nog wel sorry. Maar verder een oplossing? Nee, dat helaas niet. Daardoor verlieten we De Palatijn met een teleurgesteld gevoel. Zonde, want met zo'n unieke locatie zou je als horeca-ondernemer toch meer kunnen doen...
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Twee keer geluncht met kinderen. Mooie locatie in park. Binnen zit je prima, tafels ver genoeg van elkaar. De ruimte, bar en wc kunnen wel een opfrisbeurt gebruiken. De bediening is vlot en vriendelijk en ook behulpzaam. De lunchkaart is prima qua keuze, gewone Hollandse dingen, uitsmijter, kroket en wat warme broodjes. De uitwerking is ook prima maar niet meer dan dat. Dun gesneden ijsbergsla, fabrieksbrood en een sinaasappelschijfje ter decoratie. Qua prijs redelijk, ruim onder een tientje heb je aardig gelucht in een mooie omgeving met nette bediening.
Jsa .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2012
Voortreffelijk buffet gehad met grote groep vrienden. Men is 'savonds geopend voor groepen/feesten. Kwaliteit buffet echt heel goed, bediening ook warm, vriendelijk en correct. De locatie is prachtig in het Sonsbeekpark. Wij konden tot op het laatst kiezen tussen binnen- of buitentafels, afhankelijk van het weer. Dat is nog eens service ! Prijs/kwaliteit was prima.