De Paddestoel

Duur
Erg lang
Erik .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
mooi terras in het bos, maar dramatische service door onderbezetting personeel, dit is al jaren. kom je na een wandeling langs, vieze tafel, zelf maar gaan schoonmaken, want ondanks vraag om schoon te maken bij de bestelling gebeurd er niets. na ca 20 minuten eindelijk ons eten, bestek kwam er achteraan, onze drankjes ontbreken nog steeds, dan toch onze drankjes, daarna geen enkel contact meer, en verder..wc is onbruikbaar vandaag, tja. deze eigenaar kan er zoveel meer mee, maar als je 2 serveersters inhuurt op een terras voor meer dan 100 gasten wordt het een zooitje, overal staat nog vies servies, omringende gasten kregen na lang wachten eindelijk eens hun bestelde drankje (en bestellen duurt ook wel even), zelf maar binnen gaan betalen... het ligt niet aan de bediening, al nemen die bestellingen op zonder het gebrukte servies van de vorige gasten direct mee te nemen, huur eens way personeel in, de omzet kan veel beter en de gasten voelen zich dan wel welkom...
Yvette H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Prachtige locatie in het bos, maar wat een slechte service. Niet naar toe gaan! Je zit rustig anderhalf uur te wachten op je bestelling, en als je de dame van de bediening aanspreekt 'mag ik zo iets bestellen (als je al een uur zit te wachten tot er iemand naar je toekomt') zegt ze gewoon botweg, jaja eerst deze mensen helpen. Daarnaast zijn de pannenkoeken duur en niet bijzonder.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Een prachtig in de bossen gelegen restaurant. we zijn er wel eens met een gezelschap in een mooi zaaltje geweest, en er is ook een prachtig binnen terras. Hele mooie omgeving.
Nu echt genoten van een mooi 3 gangen menu, zelden z`n lekkere, malse en smakelijke ribeye gegeten. Iets meer groente en een kleine salade erbij en het is helemaal af.
Gaan we vaker doen.
Christiane T.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
De locatie is mooi, midden in de natuur, echt prachtig.
Heb hier geluncht, met de kleine geitenkaas salade, lekker, maar echt klein. En de broodje zalm. Lekker, maar niet bijzonder.
En nog een pannekoek, die had de kleine zo gauw op, daar moet die wel goed geweest zijn.
Bediening vriendelijk.
Anke L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
5 mei tijdens het wandelen met een gezelschap van 6 mensen geweest. Ziet er leuk uit, plaatsgenomen op het terras in het zonnetje voor een broodje voor lunch. Serveerster was aardig, maar onervaren. Bestelling voor drankjes opnemen, brengen van de lunchkaarten en drankjes zelf, duurde al net iets te lang. Vervolgens drie maal 1 kroket met brood, 1 club sandwich, 1 uitsmijter en 1 kleine salade besteld. Uitserveren van deze bestelling duurde echt veels te lang, 50 minuten. Het eten zelf: ipv drie maal 1 kroket met brood kregen we een maal 1 kroket met brood, en een bord met 2 kroketten en 2 boterhammen. Toen we aangeven dat dat niet besteld was, ging ze een extra bord halen. De kuipjes boter bij de kroketten waren alle drie compleet geschift (te lang in de zon gestaan?). Kroketten waren wel lekker. De club sandwich kip kwam zonder de bijbehorende patat. Gemeld, patat werd na geserveerd. Brood was ontzettend droog, de kip en de rest van de sandwich ontzettend smakeloos. De salade: was lekker. Uitsmijter: wederom ontzettend droog brood en ingedroogde eieren. Duidelijk een passieloze (en/of) onervaren kok in de keuken. Jammer dat er in de omgeving weinig alternatieven zijn om een broodje te eten tijdens een wandeling.
Peter F.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
De plek is echt goed en het eten was ook best redelijk, alleen de service was ronduit droevig vanavond. Mijn laatste drankje heb ik überhaupt nooit gekregen. Met de suggesties dat gelet op de slechte service een negatieve fooi op zijn plaats was, waarbij ik een bedrag van nog geen 2 euro voorstelde werd door de serveerster en haar "baas" niets gedaan. Hier hebben ze kennelijk liever één keer hun geld dan tevreden klanten die terugkomen.
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Afgelopen zondagmiddag naar de Paddenstoel gefietst. De uitspanning ligt op een ideale plaats: 15 fiets kilometers van Utrecht tussen Hollandse Rading en Lage Vuursche, heeft een groot (en zonnig) terras en een gezellige ambiance binnen.

We gaan binnen zitten. Het slagveld is meteen te overzien: de bar staat tjokvol met vies serviesgoed. Er zijn veel serveersters maar deze lopen veelal doelloos en met slechts een enkele bestelling rond. Het op nemen van de bestelling duurt eindeloos, de gerechten worden niet gelijk gebracht, de tafel is vies, servetten ontbreken en voor het afrekenen staan we in de rij bij de bar. Dit terwijl zeker vier tot vijf serveersters een broodje staan te eten bij de bar. Hier gaat naar mijn mening iets behoorlijk fout.

Verrassing: het eten (bitterballen, broodje kroket) is goed klaargemaakt en smaakvol. (Als is het portie bitterballen gelukkig 8 stuks en niet 16 zoals de bediening aangaf.)

Komen we terug: zeker maar niet op een zonnige dag.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Wat een blamage gereserveerd met 8 personen bij binnenkomst een tafel in de serre waar ze ons wilde placeren in een ruimte voor grote gezelschappen, ongezellig en zeker voor 8 personen dus dit accepteerde wij niet. De dame ging voor ons een andere tafel regelen. Goed met jas aan dan maar wachten aan de bar. Niemand vroeg of we iets wilde drinken. Na enkele minuten was onze tafel gereed.helaas niet schoon en niet opgedekt. Wel konden we drankje bestellen en kregen de menukaart. Uiensoep niet tegelijk geserveerd lauw van temperatuur smaakloos met een koude crouton en hotelblok kaas. Carpaccio vast geplakt aan het bord. Hoofdgerecht droge sliptong, koude saté, vette pannenkoek met prutje (ragout) tournedos doorgebakken ipv medium rare slappe friet, frietsaus in wegwerpbakjes, vette droge schnitsel, brood moet je om vragen en wordt apart berekend. Veder heeft de hele avond niemand van de bedieing meer gevraagd of we nog iets wilde drinken. Dessert appelbol uit magnetron. Koud slap echt niet lekker. Afreken moet je zelf bij de bar komen doen. Kortom niet al te best. Vieze toiletten,
Wij komen hier niet meer terug. Jammer.
Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen. Mijn ouders kwamen een kwartier te laat, en ik heb een kwartier met een gortdroge bek zitten wachten. Er werd me niet gevraagd of ik iets wilde drinken. Toen mijn ouders er waren stond er een meisje naast onze tafel. Ze vroeg niet of we iets wilde drinken, maar keek alleen naar ons met een blocnote in haar handen. Ik vroeg haar dus maar even of ze onze drankbestelling kwam opnemen. Dat bleek inderdaad zo te zijn.
Toen kwam de kaart. Zo ontzettend ongeïnspireerd dat ik ging elimineren wat ik niet wilde eten. Veel teveel balsamicodressing over de carpaccio. En de geitenkaassalade die ik als hoofdgerecht had was letterlijk: sla met een kwakje geitenkaas. En weer veel teveel en dezelfde balsamicodressing. De kip in de sla van mijn moeder was gortdroog en de schnitzel van mijn vader lekker gepaneerd en vet. Iedere keer wanneer we iets wilden drinken of onze tafel afgeruimd wilden hebben, moesten we ons een hernia zwaaien naar de bar. En dat terwijl het restaurant halfvol zat en de bediening voornamelijk achter de bar stond. Overal vlogen veel vliegjes, ook fruitvliegjes (dat is echt een slecht teken). En ik zwijg nog maar even over de rondrennende/schreeuwende kinderen en het smakeloze interieur. Kortom: je bent een dief van je portemonnee als je hier gaat eten. Je kunt nog beter een fastfoodrestaurant bezoeken.
Truron .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Hebben er vandaag pannenkoeken gegeten.
Zijn een aanrader,heerlijk gebakken en goed belegd.
Toevallig op woensdag onbeperkt pannenkoek eten voor €11,00!!!!!
Vlotte,zeer leuke bediening en ondanks de drukte toch even de tijd om iets uit te leggen.
Restaurant binnen jaren 70stijl,buiten groot terras.
Patrickenmadelon .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
We komen hier maandelijks, soms alleen voor koffie met gebak (smolders). Prima vlees, altijd aardig voor de kinderen. Geen moeite teveel. Alleen de koffie kan echt beter. Het ligt denk ik aan het merk. Perrier hebben ze niet, terwijl de parasols anders doen vermoeden. Zomer of winter, het is er altijd goed toeven.
Mendel V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Prima restaurant. Lekkere pannekoeken en ook de andere gerechten zagen er goed uit vriendelijk bediening en zelfs bij groupon actie was de service in het restaurant prima. Het was wel een hele tour om te reserveren met groupon.