De Paalkoepel

Meerweg 225 9752 XD Haren Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant De Paalkoepel

Franse lekkernijen aan het Paterswoldse Meer

Aan het Paterwoldsemeer vind je dit gastvrije restaurant. De knusse ambiance, de ontspannen sfeer, de gastvrije bediening; je voelt je hier vast helemaal thuis. Het keukenteam bereidt met liefde de lekkerste gerechten uit de Franse keuken voor je.

Meer informatie over restaurant De Paalkoepel

Jouw recensie over het restaurant De Paalkoepel

Anita M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, prachtige locatie!
Werna U.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Top!
Rutger B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met fijne bediening, helaas is de akoestiek niet geweldig maar is het wel een prachtig pand met super uitzicht
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Mooie lokatie aan het Paterswoldsemeer met goede parkeergelegenheid. We mochten van de vriendelijke bediening zelf een tafeltje uitzoeken. Genoten van een driegangenmenu en de prima Malbec huiswijn! Bij het diner wordt op verzoek gratis kraanwater geschonken.
Yconne D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Een grote keuze uit heerlijke gerechten. We hebben genoten.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wát een locatie! Wát een mooi karakteristiek pand! Wat een fantastische keuken, lees: koks! Wát een fantastische bediening! Maar ....., wat bezielt deze eigenaar om te kiezen voor een inrichting van het "restaurant", die doet denken aan een afgeschreven voetbalkantine????? Het is een goudmijn, die slechts gedolven hoeft te worden. Kleed je restaurant aan én het zit élke avond vol! Zo niet, gun je personeel een beter restaurant, want dát verdienen ze!!!!
Christiane D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Lekker eten , prima sevice
C.M. V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Het zag er goed uit en het smaakte heerlijk.
jaap E.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Met een prachtig uitzicht op het Paterswoldsemeer tegen zonsondergang met de laatste schaatsers van deze winterdag middels Iensreservering erg lekker gegeten. Vooral de voorgerechten Zalmbonbon en Lauwwarme pontobello waren 'uit de kunst', maar ook de (opvallend 'hoge') entrecote en de lamsfilet mochten er wezen, ook precies goed naar wens (medium) gebakken. De (o.a. veld)sla had een hele smakelijke vinaigrette, ook in de amuse. We kenden de Paalkoepel alleen van partijen met het gebruikelijke buffet en hebben nu ontdekt dat het ook een opmerkelijk goed a la carte restaurant is, zeker vergeleken met de andere rond het meer.
jeu
Mirjam G.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
We waren zeer aangenaam verrast door de smakelijke gerechten, correcte bediening en prijs. Bij De Paalkoepel hebben ze unieke gerechten die je niet elders tegenkomt. Dit restaurant is absoluut een aanrader! Wij zijn hier vaker geweest en komen zeker terug.
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Wij waren hier met 50% korting via Iens...
Was heerlijk a la carte... en het was echt ontzettend goed. wat heerlijk op smaak. Lamsvlees was priima rose, precies hoe ik het wil.
De dorade van mijn partner was misschien nog wel lekkerder.
Brood vooraf was helaas koud en mosterdsoep was prima maar niet super speciaal.
Ja het was verrassend lekker. Thanks
Leonie N.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Lekker eten en een mooi uitzicht!
Berna J.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Geweldig gegeten maar bij het binnenkomen werden onze jassen niet aangenomen, die hebben we over de stoel gehangen. De ober was voorkomend maar miste ervaring en kennis. Geen uitleg bij het nagerecht.
Verder heel vriendelijk hoor.
Elles N.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Met 50% korting gegeten. Dat is nog eens te doen. We hadden om 17.30 uur afgesproken, zodat je nog van het prachtige uitzicht kunt genieten: Het Paterwoldsemeer.
Zeer vriendelijke bediening. Vooraf de portobello, die in goede aarde viel en de makreel, De porties zijn niet groot, maar wij zijn dan ook goede eters. Als hoofdgerecht hebben we vis gegeten. Vooral de dorade was heerlijk van smaak.
Als dessert hadden we de parfait, die meer op ijs leek, maar goed van smaak was en het chocoladeschuitje: erg lekker. Het gebouw is prachtig en de locatie ook. Ook al wonen we niet dichtbij, deze zomer gaan we daar op het terras zitten!
Helen T.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Wederom fantastisch gegeten!
De tafel van Cecile D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Erg mooie ligging met uitzicht over het Paterswoldsemeer. Het eten wordt prachtig op het bord gepresenteerd. Heerlijke gerechten, de hoofdmenu's begeleid met verschillende groenten passen perfect. Genoten!
Hermien D.
Prima kwaliteit eten,heerlijk gegeten. Vriendelijke ontvangst en bediening. Prachtig uitzicht op het water(rondom)
Jammer dat er geen toilet op de begane grond is ,maar gelukkig gaat er binnenkort verbouwd worden en dan komt er wèl een toilet op de begane grond!
Emmy L.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Zeer vriendelijke bediening, heerlijk eten.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk eten dat mooi wordt opgediend, vriendelijke en correcte bediening, mooie locatie. Alleen de inrichting in dit mooie oude gebouw kan wel een nieuwe modernere look gebruiken.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Het was heerlijk eten en goede services
prisma O.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Gerechten op zich goed. Het tussengerecht gevulde kippedijen viel tegen, te vlak van smaak. Bediening vriendelijk en rustige atmosfeer in het restaurant.