De Paalkoepel

Meerweg 225 9752 XD Haren Nederland Kaart

Over het restaurant De Paalkoepel

Franse lekkernijen aan het Paterswoldse Meer

Aan het Paterwoldsemeer vind je dit gastvrije restaurant. De knusse ambiance, de ontspannen sfeer, de gastvrije bediening; je voelt je hier vast helemaal thuis. Het keukenteam bereidt met liefde de lekkerste gerechten uit de Franse keuken voor je.

Meer informatie over restaurant De Paalkoepel

• MasterCard , Pin
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Aagje V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Prettige sfeer, attente, snelle en vriendelijke bediening en een heerlijke maaltijd voor een goede prijs. Zeker aan te bevelen
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Mooie locatie en schitterend uitzich. Op zich prima eten en vriendelijke en vlotte bediening maar minder uitgebreid en verfijnd dan 2 jaar terug.
JanRoo1d .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
fantastisch. geweldig mooie locatie. gastvrij, warme ontvangst, zeer attente bediening.
Over het ons geserveerde diner kort gezegd: aanrader om zelf te ervaren. wij hebben heerlijk gegeten, de voorgerechten om te beginnen waren echt lekkere appetizers, gevolgd door het hoofdgerecht van heerlijk mals boterzacht kalfsvlees als climax. De finale was het dessert, op de kaart de verassing van de chef. Heerlijk huisgemaakte mascarpone met een bolletje ijs met likeuren en slagroom, echte smaaksensatie. Uitproberen, doen!
Han S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Jammer van de koude borden
Eten niet echt warm groenten erg weinig
Mooi uitzicht en prachtige uitzicht
Mooi buitentaras weinig groenten
butje W.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk gegeten maar mag met iets minder zout.
Rik F.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
De steak is zeker een aanrader evenals de mosterdsoep.
a.bouwman1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Met z'n 8-en heerlijk gegeten met de AH-restaurant-actie-kaarten. Keuze uit het menu was precies goed, gevarieerd. De gerechten zagen er mooi uit en smaakten heerlijk. De lokatie is natuurlijk prachtig, we komen graag nog eens terug, overdag en met mooi weer!
marco W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prachtige locatie en een heel mooi pand. De inrichting is wat gedateerd. Het eten is prima en de bediening uitstekend. Fijne gezellige avond gehad.
francien123 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Fijne ontvangst en erg leuke, vlotte en aardige bediening. Het eten was fantastisch! Elk gerecht zag er prachtig uit en smaakte onwijs lekker. Dit restaurant is echt de moeite waard. We komen hier absoluut nog eens eten.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Na de deceptie gisteren bij Grand Cafe Groningen langs de Paalkoepel gereden en het pitireske plaatje sprak ons meteen aan. Vandaag gaan lunchen, gastvrij ontvangen met een tafeltje aan het raan waardoor we prachtig uitzicht hadden. Gekozen voor een glaasje prosecco, geitenkaas uit de oven en de gemarineerde zalm, beide op volkoren brood. Heerlijk gegeten, goede porties tegen een hele schappelijke prijs. Wij komen hier zeker terug!
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het pand was prachtig versierd voor de feestdagen! Erg vriendelijke bediening, prachtige locatie, prettige sfeer en heerlijk gegeten. Komen hier zeker weer een keer terug op een zomer dag! Hoorde namelijk dat ook de uitsmijters zeer goed zijn! :)
Punter .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het eten was prima. De bediening was heel erg prima. de akoestiek is wat hard, waardoor een groep wel wat geluidsoverlast geeft. Erg fijn vonden we dat de muziek (vrijwel) niet aan stond. Dat zouden ze op veel meer plekken moeten doen.
W. B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De ontvangst en de sfeer was prima.
Het eten was lekker en vlotte bediening.
Het was een aparte kaart we hadden AH bonnen.
We waren met vrienden.
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Op een donderdag avond gegeten. Er zaten maar een paar tafeltjes toen we binnenkwamen maar het liep al snel vol. Persoonlijk vond ik de inrichting wat gedateerd maar mijn schoonouders vonden het prachtig! De mosterdsoep en carpaccio voelen erg in de smaak. De gamba's waren een tikje droog maar de combinatie met de spinazie en saus was heerlijk! Als hoofdgerecht had ik het duo van lam. Ik had een klein stoofpotje verwacht (weet niet precies waarom, misschien door het potje van de gamba's) maar het was een worstje. Ik was en klein beetje teleurgesteld maar hij was bovenverwachting lekker! De jongen in de bediening was erg vriendelijk en zeer attent. Volgende keer komen we een keer met uitzicht over het meer.
wjansenbaltink .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
De ruimtetemperatuur was aan de lage kant; we hoorden er meer mensen een opmerking over maken.

Als je er overdag bent, heb je een schitterend uitzicht over het Paterswoldse meer.

Als extra opmerking alleen nog dit: niet geschikt voor minder validen; er zijn trappen.
Roos H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Goed 3 gangen menu voor een betaalbare prijs. Gezellig en knus ingericht met veel ruimte tussen de tafels dus geen 'last' van de overige gasten. De bediening was vriendelijk en attent. Aanrader!
Jildu .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij hebben zondagmiddag een kopje thee en appeltaart genuttigd in de Paalkoepel. Erg vriendelijke en vlotte bediening. Echter, appeltaart slecht: klef, onbestemd vierkant stuk met appel erin. Koekje bij de thee nog erger: was klein vierkantje boterkoek. De hele ambiance is volledig uit de tijd. Het interieur van de Paalkoepel moet nodig vervangen worden: allemaal verschillende stoelen en tafels, deels versleten. Het verfwerk is duidelijk hier en daar wat bijgekwast. Alles wegdoen en nieuw stylen. Er moet een eenheid van gemaakt worden. Die vitrine voor de taart lijkt wel uit een goedkoop cafetaria gekomen te zijn. Bah. Hetzelfde geldt voor het - op dit moment verlaten- terras.
Hannie J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Hartelijke, vriendelijke ontvangst. We werden voorkomend, vriendelijk bediend en vonden de sfeer warm en gezellig. Een aanrader!
mshaai01 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Het was erg gezellig,maar het had twee graden warmer moeten zijn,maar dat is heel persoonlijk. Wij komen vast nog eens terug.
ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Mooi, stijlvol restaurant. Eten en het uitzicht maken het helemaal "af". Kom zeker terug. Vooral in de zomer zo aan het water.