De Paalkoepel

Meerweg 225 9752 XD Haren Nederland Kaart

Over het restaurant De Paalkoepel

Franse lekkernijen aan het Paterswoldse Meer

Aan het Paterwoldsemeer vind je dit gastvrije restaurant. De knusse ambiance, de ontspannen sfeer, de gastvrije bediening; je voelt je hier vast helemaal thuis. Het keukenteam bereidt met liefde de lekkerste gerechten uit de Franse keuken voor je.

Meer informatie over restaurant De Paalkoepel

Jouw recensie over het restaurant De Paalkoepel

sietse V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Plezierige bediening. Het eten is van zeer goede kwaliteit. Een aanrader. De Paalkoepel is een mooi accommodatie en bij mooi weer kun je naast het lekkere eten genieten van het Paterwoldse meer. Wij komen zeker terug.
Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Super locatie om in alle rust van heerlijk diner te genieten. Goede gastvrijheid en alertheid van de bediening. Lekkere verse ingrediënten. Enige minpuntje, verouderde wijnglazen met vol krasjes, dof en vol vlekken van afdrogen? De wijn was wel prima!
Dick R.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Mooie lokatie met prachtig uitzicht. Beperkt menu maar met genoeg variatie. Eten was lekker en porties zoals ik ze graag zie (niet te groot). Met name de bijgeleverde groenten waren goed op smaak. Met schoot tekort door niet vooraf te vragen of mensen nog speciale wensen of beperkingen hadden. Tevens niet gevraagd hoe ik mijn vlees graag gebakken had. Uiteindelijk voor mij meer dan prima echter dient behoort men wel te vragen.

De tafels en stoelen mogen wel een upgrade krijgen.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
We waren verrast over de inrichting en gezelligheid van het restaurant.
De bediening was goed. Het eten heerlijk. We hebben gegeten via de A.H. actie.
Een heerlijke mosterdsoep biefstuk met frietjes en allerlei groenten en een ijsdessert na.
De enige opmerking die we mee willen geven is om uitleg te geven wat er op je bord ligt.
Het is zeker een aanrader,
J ohanna P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het was erg prettig vertoeven ,met een goede vriendelijke bediening ,het eten erg lekker dus nog eens?geweldig uitzicht over het Paterswoldse meerHet trapje was wat lastig maar te doen.hij loopt namelijk slecht Al met al een fijne avond .
vanschuppenhenk .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heel gezellige en gastvrije mensen die daar werken.
En de mazzel dat we buiten konden eten.
Het hoofdgerecht was helaas lauw. had warmer moeten zijn. met respect aangegeven.
A-Sophie .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten met prachtig uitzicht! Jammer dat er niet werd verteld wat er op ons bord lag, het dessert was ook een verrassing, zonder enige uitleg, dat vonden we jammer.
cunera B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Aan de boorden van het Paterswoldse Meer zijn de laatste jaren enkele nieuwe restaurants gekomen met de nodige pretenties die de verwachtingen bij herhaling niet kunnen waarmaken. De Paalkoepel blijft fier overeind tussen dit geweld. Heerlijk eten, zonder opsmuk gepresenteerd, vlotte service en bediening, de juiste prijs-kwaliteit verhouding en hetzelfde schitterende uitzicht over het meer. De inrichting zou iets gemoderniseerd kunnen worden. Een suggestie voor verbetering: een ander merk alcoholvrij bier zou wenselijk zijn. Voor het overige: simpelweg het beste restaurant aan de 'Zuidas' van het PW meer.
Marijk U.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Hoofdgerecht liet lang op zich wachten en ook het afruimen duurde lang. Nagerecht was "standaard" (geen keuze), maar dat werd niet verteld door de bediening - moesten we zelf naar vragen.
e T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Eten was erg lekker, alleen wel erg zout. Is normaal niet zo hier, dus dit was vast een uitschieter met de zoutpot.
Reservering was niet doorgekomen, moesten dus op een tafel wachten. Is goed opgelost, met een gratis kopje koffie/thee aan het einde van het diner.
Alberta T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Een restaurant op een prachtige locatie. Wij zaten op het terras met een prachtig uitzicht op het meer. Prima salade zonder dierlijke producten kunnen eten. Goed gevuld met sla, diverse groenten en diverse noten. Helaas hadden ze niet nagedacht over de boter bij het brood. Dat was roomboter en bestaat wel uit dierlijke vetten. Dat was een kleine smet op een verdere prima lunch
Ingeborg70 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Wederom heerlijk gegeten met de AH actie. Speciaal menu, maar dat zag er goed uit. Bij het hoofdgerecht veel verschillende verse groenten op het bord. Het diner afgesloten met een kopje koffie buiten op het terras.
MH B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hebben voor de 3de keer met de AH-actie hier gegeten. Het was wederom zeer goed. Je hebt een beperkte keuze, maar genoeg keuze om lekker te eten.
Geert H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Mooie lokatie. Prettige bediening. Prijs kwaliteit verhouding goed. Zeker voor herhaling vatbaar. Zal het zeker aanbevelen bij vrienden en bekenden.
Angteck .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Mooi gelegen aan het Paterswoldse meer, ruime parkeergelegeneid. De gerechten zagen er smaalvol uit. We hebben heerlijk gegeten. Vlotte bediening.
Wijbe D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
met ons tweeën (en onze drie kinderen) onze 14e trouwdag gevierd zoals destijds ook het trouwfeest zelf op deze locatie.
we hoefden niet te wachten op ons eten danwel kort, kwam natuurlijk omdat je uit een kleine kaart kon kiezen vanwege ah actie dus dat was goed voorbereid.
eten was goed, hoofdgerecht was goed (biefstuk) voorgerecht, de carpaccio niet bijzonder zat weinig smaak bij, de mosterdsoep met spekjes weer erg lekker, ook nagerecht weer goed. enige minpunt was de in onze ogen wat onervaren bediening. niet helemaal intunen bij het dessert op de kinderen (soms wat onhandig) en mijn vrouw vroeg als openingsdrankje iets zomerachtigs zoals een bellini (prosecco cockail) dit zou worden nagevraagd waarop bediening met prosecco terugkwam en later bleek het wel op de kaart te staan dus niet nagevraagd maar goed aldoende leert men.
het rumoer wat er was, was een grote groep vrouwen die het gezellig hadden maar dat zorgde ook voor levendigheid. Zelf zou ik alleen niet tien keer een film over een baby luid door het restaurant afspelen op een smartphone maar dat is mijn persoonlijke smaak. huisgemaakte frieten waren erg lekker alsook de verse groentes.
kortom we komen volgend jaar zeker weer terug
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Erg leuk en vriendelijk personeel en prima gerechten. Wij zijn er geweest met AH bon en vonder er genoeg keuzes uit de kaart en we gaan zeker vaker daarheen.
Mirjamburgers .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Prima gegeten bij de Paalkoepel. Super mooie locatie aan het water. Als voor gerecht de Groningse mosterdsoep gehad, goed op smaak en erg lekker. Als hoofdgerechten hadden we: 2x dorade, steak en roodbaars, elk erg goed bereid en lekkere groentes on the side.
Ik had als enige een toetje, dit was een goede afsluiter. Kom hier graag nog een keer (vooral met een zonnetje op het mooie terras).
Siwolters .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk eten , bijzonder voorgerecht met kip , heerlijke biefstuk en een heerlijk dessert ,
goed personeel fraai uitzicht
Weer een prima avond gehad !
antoinette L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
wij zijn erg enthousiast over het eten bij de Paalkoepel! Erg goede service en zeer vriendelijk en attent personeel. Het eten was heerlijk en we hebben fantastisch buiten gegeten. zeker voor herhaling vatbaar!