De Paalkoepel

Meerweg 225 9752 XD Haren Nederland Kaart

Over het restaurant De Paalkoepel

Franse lekkernijen aan het Paterswoldse Meer

Aan het Paterwoldsemeer vind je dit gastvrije restaurant. De knusse ambiance, de ontspannen sfeer, de gastvrije bediening; je voelt je hier vast helemaal thuis. Het keukenteam bereidt met liefde de lekkerste gerechten uit de Franse keuken voor je.

Meer informatie over restaurant De Paalkoepel

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
francien123 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Fijne ontvangst en erg leuke, vlotte en aardige bediening. Het eten was fantastisch! Elk gerecht zag er prachtig uit en smaakte onwijs lekker. Dit restaurant is echt de moeite waard. We komen hier absoluut nog eens eten.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Na de deceptie gisteren bij Grand Cafe Groningen langs de Paalkoepel gereden en het pitireske plaatje sprak ons meteen aan. Vandaag gaan lunchen, gastvrij ontvangen met een tafeltje aan het raan waardoor we prachtig uitzicht hadden. Gekozen voor een glaasje prosecco, geitenkaas uit de oven en de gemarineerde zalm, beide op volkoren brood. Heerlijk gegeten, goede porties tegen een hele schappelijke prijs. Wij komen hier zeker terug!
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het pand was prachtig versierd voor de feestdagen! Erg vriendelijke bediening, prachtige locatie, prettige sfeer en heerlijk gegeten. Komen hier zeker weer een keer terug op een zomer dag! Hoorde namelijk dat ook de uitsmijters zeer goed zijn! :)
Punter .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het eten was prima. De bediening was heel erg prima. de akoestiek is wat hard, waardoor een groep wel wat geluidsoverlast geeft. Erg fijn vonden we dat de muziek (vrijwel) niet aan stond. Dat zouden ze op veel meer plekken moeten doen.
W. B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De ontvangst en de sfeer was prima.
Het eten was lekker en vlotte bediening.
Het was een aparte kaart we hadden AH bonnen.
We waren met vrienden.
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Op een donderdag avond gegeten. Er zaten maar een paar tafeltjes toen we binnenkwamen maar het liep al snel vol. Persoonlijk vond ik de inrichting wat gedateerd maar mijn schoonouders vonden het prachtig! De mosterdsoep en carpaccio voelen erg in de smaak. De gamba's waren een tikje droog maar de combinatie met de spinazie en saus was heerlijk! Als hoofdgerecht had ik het duo van lam. Ik had een klein stoofpotje verwacht (weet niet precies waarom, misschien door het potje van de gamba's) maar het was een worstje. Ik was en klein beetje teleurgesteld maar hij was bovenverwachting lekker! De jongen in de bediening was erg vriendelijk en zeer attent. Volgende keer komen we een keer met uitzicht over het meer.
wjansenbaltink .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
De ruimtetemperatuur was aan de lage kant; we hoorden er meer mensen een opmerking over maken.

Als je er overdag bent, heb je een schitterend uitzicht over het Paterswoldse meer.

Als extra opmerking alleen nog dit: niet geschikt voor minder validen; er zijn trappen.
Roos H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Goed 3 gangen menu voor een betaalbare prijs. Gezellig en knus ingericht met veel ruimte tussen de tafels dus geen 'last' van de overige gasten. De bediening was vriendelijk en attent. Aanrader!
Jildu .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij hebben zondagmiddag een kopje thee en appeltaart genuttigd in de Paalkoepel. Erg vriendelijke en vlotte bediening. Echter, appeltaart slecht: klef, onbestemd vierkant stuk met appel erin. Koekje bij de thee nog erger: was klein vierkantje boterkoek. De hele ambiance is volledig uit de tijd. Het interieur van de Paalkoepel moet nodig vervangen worden: allemaal verschillende stoelen en tafels, deels versleten. Het verfwerk is duidelijk hier en daar wat bijgekwast. Alles wegdoen en nieuw stylen. Er moet een eenheid van gemaakt worden. Die vitrine voor de taart lijkt wel uit een goedkoop cafetaria gekomen te zijn. Bah. Hetzelfde geldt voor het - op dit moment verlaten- terras.
Hannie J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Hartelijke, vriendelijke ontvangst. We werden voorkomend, vriendelijk bediend en vonden de sfeer warm en gezellig. Een aanrader!
mshaai01 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Het was erg gezellig,maar het had twee graden warmer moeten zijn,maar dat is heel persoonlijk. Wij komen vast nog eens terug.
ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Mooi, stijlvol restaurant. Eten en het uitzicht maken het helemaal "af". Kom zeker terug. Vooral in de zomer zo aan het water.
Ingeborg70 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Hier gegeten met de AH actie. Speciaal keuzemenu met vlees, vis en vegetarisch. De gerechten zien er prachtig uit op het bord en ze zouden perfect smaken, ware het niet dat de kok nogal flink tekeer gaat met de zoutpot. De bediening hoort deze klacht wel vaker, maar kennelijk vindt de kok zelf het geen probleem. Dus als u niet van (te) zout eten houdt, even aangeven! De bediening is zeer vriendelijk en de ligging fantastisch. We hebben kunnen dineren met uitzicht op de ondergaande zon en het Paterswoldse meer.
Mariekje65 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Zondag bij de Paalkoepel gegeten met de ah Bon. Vriendelijk personeel met gevoel voor humor, die z'n best voor iedereen doet Heerlijk gegeten, gelukkig hebben ze hier een speciaal keuzemenu! Wijn was heerlijk , uitzicht prachtig. Wij komen hier zeker terug.
info122 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We werden heel gastvrij ontvangen. Werden snel bediend met een drankje. Het eten was heerlijk en de verrassing van de kok was een succes.
Iwan M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Prachtig plekje aan het meer, goede bediening en zeer redelijk eten.
Het driegangen menu van de ah actie gebruikt. Leuk om daar eens te gaan eten.
Angteck .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Mooi gelegen aan het Paterswoldse meer. Zeer vriendelijk personeel. Zowel ons voor- als hoofdgerecht zagen er verzorgd uit. De groentes waren vers en zorgvuldig gekookt. Ook het groentetaartje, vegetarisch viel erg in de smaak. De "verrassing van de chef", een bolletje Belgisch chocolade ijs met een yoghurt mousse was een succes. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
hiss .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Heerlijk gegeten op superplek. 3 gangen keuze menu speciaal voor de ah actie. Zeer aan te bevelen. Bediening vlot, aardig en open.
hstruiwigh .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Bediening was perfect, zeer vriendelijk en attent. Omgeving en entourage eveneens.
Het eten was uitermate goed verzorgd. Kortom alle reden om nog een keer terug te komen.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijke bieten carpaccio als voorgerecht. Wat een mooie zachte smaakexplosie. Ook de tompouce van tonijn was heerlijk. De rouleau van kip was erg smaakvol. Het nagerecht hebben we ons laten verassen door de kok. En dat heeft hij gedaan met een proeverij van diverse soorten toetjes. Alles was erg smaakvol bereid. Het hoofdgerecht had iets meer groente en friet bij gemogen. Dit was voor ons te weinig. Extra friet is bijbetalen. We zagen de zon ondergaan over het meer. Kortom... perfecte locatie voor een smaakvol diner.