De Paalkoepel

Meerweg 225 9752 XD Haren Nederland Kaart

Over het restaurant De Paalkoepel

Franse lekkernijen aan het Paterswoldse Meer

Aan het Paterwoldsemeer vind je dit gastvrije restaurant. De knusse ambiance, de ontspannen sfeer, de gastvrije bediening; je voelt je hier vast helemaal thuis. Het keukenteam bereidt met liefde de lekkerste gerechten uit de Franse keuken voor je.

Meer informatie over restaurant De Paalkoepel

Geert H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Mooie lokatie. Prettige bediening. Prijs kwaliteit verhouding goed. Zeker voor herhaling vatbaar. Zal het zeker aanbevelen bij vrienden en bekenden.
Angteck .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Mooi gelegen aan het Paterswoldse meer, ruime parkeergelegeneid. De gerechten zagen er smaalvol uit. We hebben heerlijk gegeten. Vlotte bediening.
Wijbe D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
met ons tweeën (en onze drie kinderen) onze 14e trouwdag gevierd zoals destijds ook het trouwfeest zelf op deze locatie.
we hoefden niet te wachten op ons eten danwel kort, kwam natuurlijk omdat je uit een kleine kaart kon kiezen vanwege ah actie dus dat was goed voorbereid.
eten was goed, hoofdgerecht was goed (biefstuk) voorgerecht, de carpaccio niet bijzonder zat weinig smaak bij, de mosterdsoep met spekjes weer erg lekker, ook nagerecht weer goed. enige minpunt was de in onze ogen wat onervaren bediening. niet helemaal intunen bij het dessert op de kinderen (soms wat onhandig) en mijn vrouw vroeg als openingsdrankje iets zomerachtigs zoals een bellini (prosecco cockail) dit zou worden nagevraagd waarop bediening met prosecco terugkwam en later bleek het wel op de kaart te staan dus niet nagevraagd maar goed aldoende leert men.
het rumoer wat er was, was een grote groep vrouwen die het gezellig hadden maar dat zorgde ook voor levendigheid. Zelf zou ik alleen niet tien keer een film over een baby luid door het restaurant afspelen op een smartphone maar dat is mijn persoonlijke smaak. huisgemaakte frieten waren erg lekker alsook de verse groentes.
kortom we komen volgend jaar zeker weer terug
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Erg leuk en vriendelijk personeel en prima gerechten. Wij zijn er geweest met AH bon en vonder er genoeg keuzes uit de kaart en we gaan zeker vaker daarheen.
Mirjamburgers .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Prima gegeten bij de Paalkoepel. Super mooie locatie aan het water. Als voor gerecht de Groningse mosterdsoep gehad, goed op smaak en erg lekker. Als hoofdgerechten hadden we: 2x dorade, steak en roodbaars, elk erg goed bereid en lekkere groentes on the side.
Ik had als enige een toetje, dit was een goede afsluiter. Kom hier graag nog een keer (vooral met een zonnetje op het mooie terras).
Siwolters .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk eten , bijzonder voorgerecht met kip , heerlijke biefstuk en een heerlijk dessert ,
goed personeel fraai uitzicht
Weer een prima avond gehad !
antoinette L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
wij zijn erg enthousiast over het eten bij de Paalkoepel! Erg goede service en zeer vriendelijk en attent personeel. Het eten was heerlijk en we hebben fantastisch buiten gegeten. zeker voor herhaling vatbaar!
Marijke N.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
De Paalkoepel ligt op een prachtige Locatie aan het water. Kwaliteit van het eten is TOP! Wordt ook leuk geserveerd. Komen zeker nog een keer terug!
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Wij hebben hier zeer genoten van een uiterst vriendelijke bediening en een heerlijk menu, dat smaakte echt heel goed! Alle gerechten zijn zelfgemaakt en met alle liefde voorbereid. Dat proef je! Dit is echt een aanrader! Wij konden heerlijk aan het water zitten omdat we het ook nog es troffen met heel goed weer! Geniet ervan! Paul
guinee.haren .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Het eten was heel goed. We zaten op een zonnig plekje in de hoek van het terras. Dat was dus ook goed. Wel hebben we drie uur over ons drankje vooraf, het eten en de koffie gedaan; maar we hadden de tijd.
Irma A.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We hadden een AH menu en konden tussen 3 verschillende voor en hoofdgerechten kiezen. de keuze was niet heel interessant. Het vriendelijke personeel had een heel mooi plekje buiten aan het water voor ons gereserveerd. We hebben prima gegeten maar indien we de volle prijs hadden moeten betalen dan waren we niet tevreden geweest. Een menu van 34.50 en dan als voorgerecht mosterdsoep met spekjes aanbieden...Ook het nagerecht was erg teleurstellend, we konden niet kiezen dus aardbeienijs uit de fabriek met veel slagroom en een kaaspuddinkje..
Jammer, voor het eten komen we niet terug, maar de plek is fantastisch!
Tineke P.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Was prima we hebben genoten.Tip:de borden en bestek worden zo op de tafel gelegd een placemat is wat frisser.
Aida K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Supermooie plek, heerlijk gegeten en goede bediening! Het eten was veel en wat een goede prijs/kwaliteit verhouding. Hier komen wij zeker terug.
RiaB62 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Ontvangst was heel vriendelijk. De bediening was uitstekend. Mooi uitzicht vanuit het restaurant over het meer. Zachte muziek op de achtergrond. En last but not least was het driegangenmenu heerlijk.
Aagje V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Prettige sfeer, attente, snelle en vriendelijke bediening en een heerlijke maaltijd voor een goede prijs. Zeker aan te bevelen
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Mooie locatie en schitterend uitzich. Op zich prima eten en vriendelijke en vlotte bediening maar minder uitgebreid en verfijnd dan 2 jaar terug.
JanRoo1d .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
fantastisch. geweldig mooie locatie. gastvrij, warme ontvangst, zeer attente bediening.
Over het ons geserveerde diner kort gezegd: aanrader om zelf te ervaren. wij hebben heerlijk gegeten, de voorgerechten om te beginnen waren echt lekkere appetizers, gevolgd door het hoofdgerecht van heerlijk mals boterzacht kalfsvlees als climax. De finale was het dessert, op de kaart de verassing van de chef. Heerlijk huisgemaakte mascarpone met een bolletje ijs met likeuren en slagroom, echte smaaksensatie. Uitproberen, doen!
Han S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Jammer van de koude borden
Eten niet echt warm groenten erg weinig
Mooi uitzicht en prachtige uitzicht
Mooi buitentaras weinig groenten
butje W.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk gegeten maar mag met iets minder zout.
Rik F.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
De steak is zeker een aanrader evenals de mosterdsoep.