De Paalkoepel

Meerweg 225 9752 XD Haren Nederland Kaart

Over het restaurant De Paalkoepel

Franse lekkernijen aan het Paterswoldse Meer

Aan het Paterwoldsemeer vind je dit gastvrije restaurant. De knusse ambiance, de ontspannen sfeer, de gastvrije bediening; je voelt je hier vast helemaal thuis. Het keukenteam bereidt met liefde de lekkerste gerechten uit de Franse keuken voor je.

Meer informatie over restaurant De Paalkoepel

Jouw recensie over het restaurant De Paalkoepel

Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Vriendelijke bediening, eten was prima. Restaurant vond ik tegenvallen. Prachtig pand van buiten maar binnen het gevoel van n stationsrestauratie.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Fantastisch restaurant, mooie ligging, uitstekende bediening, goede kaart en.....onvoorstelbaar heerlijk eten.
Ik kom hier al vanaf 1999 . Het was toen al goed en het is steeds beter geworden. Chapeau !!!
Reante22 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het is er leuk zitten, fijne bediening, goed eten en relaxte sfeer. Eten wordt mooi op de borden opgediend. Het is goed zoals het is!
Barend H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij hebben hier een Groupon verrassingsmenu gegeten. Vriendelijke en correcte bediening, en het eten (4 verschillende hoofdgerechten) was uitstekend. Aanrader!
Zita N.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Als je aan komt lopen Ie je al dat dit een unnieke locatie is. Mooi oude klassieke aanblik aan het water gelegen. Binnen ziet het er rustig bescheiden uit. De bediening is zeer vriendelijk en deskundig. In het donder zie je de lichtjes over het water. Eten was heerlijk.
sjwoldringh .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Het 3 gangen menu van de albert heyn actie was perfect.
we vinden de paalkoepel altijd erg gezellig, vlotte persoonlijke bediening, en een prachtige locatie.
elsdanhof .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We hadden een 4 gangen diner via groupon. Was een verrassings menu maar we konden zelf kiezen uit meerdere gerechten. Echt top. We hebben heerlijk gegeten. Klein minpuntje was dat het er koud was. Dus neem een lekkere vest mee.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Wij hebben (met uitzicht op het Paterswoldse meer) zeer smakelijk gegeten. Vriendelijke bediening en goed klaargemaakte gerechten. Wij komen nog een keer.
Gea R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Was erg aangenaam eten was goed personeel erg vriendelijk
En uitzicht was perfect zicht op het water.
Zeer de moeite waard.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Akoustiek niet fijn. Wat moeizame communicatie . Eten prima.
Rinnie B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Kwaliteit van de maaltijd was goed maar sprong er niet uit. Kwam niet boven gemiddeld uit.
Voorgerecht geitenkaassalade beneden niveau.
Akoestiek belabberd; prachtig uitzicht.
sietse V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Plezierige bediening. Het eten is van zeer goede kwaliteit. Een aanrader. De Paalkoepel is een mooi accommodatie en bij mooi weer kun je naast het lekkere eten genieten van het Paterwoldse meer. Wij komen zeker terug.
Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Super locatie om in alle rust van heerlijk diner te genieten. Goede gastvrijheid en alertheid van de bediening. Lekkere verse ingrediënten. Enige minpuntje, verouderde wijnglazen met vol krasjes, dof en vol vlekken van afdrogen? De wijn was wel prima!
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
We waren verrast over de inrichting en gezelligheid van het restaurant.
De bediening was goed. Het eten heerlijk. We hebben gegeten via de A.H. actie.
Een heerlijke mosterdsoep biefstuk met frietjes en allerlei groenten en een ijsdessert na.
De enige opmerking die we mee willen geven is om uitleg te geven wat er op je bord ligt.
Het is zeker een aanrader,
Dick R.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Mooie lokatie met prachtig uitzicht. Beperkt menu maar met genoeg variatie. Eten was lekker en porties zoals ik ze graag zie (niet te groot). Met name de bijgeleverde groenten waren goed op smaak. Met schoot tekort door niet vooraf te vragen of mensen nog speciale wensen of beperkingen hadden. Tevens niet gevraagd hoe ik mijn vlees graag gebakken had. Uiteindelijk voor mij meer dan prima echter dient behoort men wel te vragen.

De tafels en stoelen mogen wel een upgrade krijgen.
J ohanna P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het was erg prettig vertoeven ,met een goede vriendelijke bediening ,het eten erg lekker dus nog eens?geweldig uitzicht over het Paterswoldse meerHet trapje was wat lastig maar te doen.hij loopt namelijk slecht Al met al een fijne avond .
vanschuppenhenk .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heel gezellige en gastvrije mensen die daar werken.
En de mazzel dat we buiten konden eten.
Het hoofdgerecht was helaas lauw. had warmer moeten zijn. met respect aangegeven.
A-Sophie .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten met prachtig uitzicht! Jammer dat er niet werd verteld wat er op ons bord lag, het dessert was ook een verrassing, zonder enige uitleg, dat vonden we jammer.
cunera B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Aan de boorden van het Paterswoldse Meer zijn de laatste jaren enkele nieuwe restaurants gekomen met de nodige pretenties die de verwachtingen bij herhaling niet kunnen waarmaken. De Paalkoepel blijft fier overeind tussen dit geweld. Heerlijk eten, zonder opsmuk gepresenteerd, vlotte service en bediening, de juiste prijs-kwaliteit verhouding en hetzelfde schitterende uitzicht over het meer. De inrichting zou iets gemoderniseerd kunnen worden. Een suggestie voor verbetering: een ander merk alcoholvrij bier zou wenselijk zijn. Voor het overige: simpelweg het beste restaurant aan de 'Zuidas' van het PW meer.
Marijk U.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Hoofdgerecht liet lang op zich wachten en ook het afruimen duurde lang. Nagerecht was "standaard" (geen keuze), maar dat werd niet verteld door de bediening - moesten we zelf naar vragen.