De Paalkoepel

Meerweg 225 9752 XD Haren Nederland Kaart

Over restaurant De Paalkoepel

Franse lekkernijen aan het Paterswoldse Meer

Aan het Paterwoldsemeer vind je dit gastvrije restaurant. De knusse ambiance, de ontspannen sfeer, de gastvrije bediening; je voelt je hier vast helemaal thuis. Het keukenteam bereidt met liefde de lekkerste gerechten uit de Franse keuken voor je.

Meer informatie over restaurant De Paalkoepel

• Mastercard , Pin
Voordelig
W. B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De ontvangst en de sfeer was prima.
Het eten was lekker en vlotte bediening.
Het was een aparte kaart we hadden AH bonnen.
We waren met vrienden.
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Op een donderdag avond gegeten. Er zaten maar een paar tafeltjes toen we binnenkwamen maar het liep al snel vol. Persoonlijk vond ik de inrichting wat gedateerd maar mijn schoonouders vonden het prachtig! De mosterdsoep en carpaccio voelen erg in de smaak. De gamba's waren een tikje droog maar de combinatie met de spinazie en saus was heerlijk! Als hoofdgerecht had ik het duo van lam. Ik had een klein stoofpotje verwacht (weet niet precies waarom, misschien door het potje van de gamba's) maar het was een worstje. Ik was en klein beetje teleurgesteld maar hij was bovenverwachting lekker! De jongen in de bediening was erg vriendelijk en zeer attent. Volgende keer komen we een keer met uitzicht over het meer.
Wjansenbaltink .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
De ruimtetemperatuur was aan de lage kant; we hoorden er meer mensen een opmerking over maken.

Als je er overdag bent, heb je een schitterend uitzicht over het Paterswoldse meer.

Als extra opmerking alleen nog dit: niet geschikt voor minder validen; er zijn trappen.
Roos H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Goed 3 gangen menu voor een betaalbare prijs. Gezellig en knus ingericht met veel ruimte tussen de tafels dus geen 'last' van de overige gasten. De bediening was vriendelijk en attent. Aanrader!
Jildu .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij hebben zondagmiddag een kopje thee en appeltaart genuttigd in de Paalkoepel. Erg vriendelijke en vlotte bediening. Echter, appeltaart slecht: klef, onbestemd vierkant stuk met appel erin. Koekje bij de thee nog erger: was klein vierkantje boterkoek. De hele ambiance is volledig uit de tijd. Het interieur van de Paalkoepel moet nodig vervangen worden: allemaal verschillende stoelen en tafels, deels versleten. Het verfwerk is duidelijk hier en daar wat bijgekwast. Alles wegdoen en nieuw stylen. Er moet een eenheid van gemaakt worden. Die vitrine voor de taart lijkt wel uit een goedkoop cafetaria gekomen te zijn. Bah. Hetzelfde geldt voor het - op dit moment verlaten- terras.
Hannie J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Hartelijke, vriendelijke ontvangst. We werden voorkomend, vriendelijk bediend en vonden de sfeer warm en gezellig. Een aanrader!
Mshaai01 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Het was erg gezellig,maar het had twee graden warmer moeten zijn,maar dat is heel persoonlijk. Wij komen vast nog eens terug.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Mooi, stijlvol restaurant. Eten en het uitzicht maken het helemaal "af". Kom zeker terug. Vooral in de zomer zo aan het water.
Ingeborg70 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Hier gegeten met de AH actie. Speciaal keuzemenu met vlees, vis en vegetarisch. De gerechten zien er prachtig uit op het bord en ze zouden perfect smaken, ware het niet dat de kok nogal flink tekeer gaat met de zoutpot. De bediening hoort deze klacht wel vaker, maar kennelijk vindt de kok zelf het geen probleem. Dus als u niet van (te) zout eten houdt, even aangeven! De bediening is zeer vriendelijk en de ligging fantastisch. We hebben kunnen dineren met uitzicht op de ondergaande zon en het Paterswoldse meer.
Mariekje65 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Zondag bij de Paalkoepel gegeten met de ah Bon. Vriendelijk personeel met gevoel voor humor, die z'n best voor iedereen doet Heerlijk gegeten, gelukkig hebben ze hier een speciaal keuzemenu! Wijn was heerlijk , uitzicht prachtig. Wij komen hier zeker terug.
Info122 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We werden heel gastvrij ontvangen. Werden snel bediend met een drankje. Het eten was heerlijk en de verrassing van de kok was een succes.
Iwan M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Prachtig plekje aan het meer, goede bediening en zeer redelijk eten.
Het driegangen menu van de ah actie gebruikt. Leuk om daar eens te gaan eten.
Angteck .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Mooi gelegen aan het Paterswoldse meer. Zeer vriendelijk personeel. Zowel ons voor- als hoofdgerecht zagen er verzorgd uit. De groentes waren vers en zorgvuldig gekookt. Ook het groentetaartje, vegetarisch viel erg in de smaak. De "verrassing van de chef", een bolletje Belgisch chocolade ijs met een yoghurt mousse was een succes. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Hstruiwigh .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Bediening was perfect, zeer vriendelijk en attent. Omgeving en entourage eveneens.
Het eten was uitermate goed verzorgd. Kortom alle reden om nog een keer terug te komen.
Hiss .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Heerlijk gegeten op superplek. 3 gangen keuze menu speciaal voor de ah actie. Zeer aan te bevelen. Bediening vlot, aardig en open.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijke bieten carpaccio als voorgerecht. Wat een mooie zachte smaakexplosie. Ook de tompouce van tonijn was heerlijk. De rouleau van kip was erg smaakvol. Het nagerecht hebben we ons laten verassen door de kok. En dat heeft hij gedaan met een proeverij van diverse soorten toetjes. Alles was erg smaakvol bereid. Het hoofdgerecht had iets meer groente en friet bij gemogen. Dit was voor ons te weinig. Extra friet is bijbetalen. We zagen de zon ondergaan over het meer. Kortom... perfecte locatie voor een smaakvol diner.
M.schaft .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Heel ärdige bediening vooral leuk dat je zelf kon kiezen waar je wil zitten. Eten prima vooraf lekker en kip en vis erg lekker. Leuk assortiment groente bij gerecht op bord. Toetje erg lekker omdat je ook koffie met lekkernij erbij kon bestellen.
Tjinta100 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
wij hadden het Albert Heijn menu.
het begon met lauwe cola......en voor mijn partner een uiterst budgettair wit wijntje....
het voorgerecht van bietencarpaccio was eenvoudig maar lekker.
mijn partner had de tonijntompouce....mwahhhh....zielloos gerecht zonder maar een poging er een beetje een persoonlijke touch aan te geven; bliktonijn, ei en een slablaadje.....
als hoofdgerecht had ik een groentetaartje met brie besteld. ik kreeg een volstrekt fantasieloos " gerecht" dwz een bord met daarop grote stukken gemengde groente. het groentetaartje was precies dezelfde grote stukken groente maar dan op een hoopje. van de brie waren nog wat zielige korstjes te zien, de rest was gesmolten tot onherkenbare smurrie in het " groentetaartje". een schande dat je zoiets in een restaurant durft te serveren.
mijn partner had rouleau van kip. de kip was volledig uitgedroogd en hard. niet lekker dus.
het nagerecht, koffie met zoete lekkernijen was oké. de koffie was lekker en de lekkernijen eenvoudig maar smakelijk.

ik begrijp dat je bij zo'n Albert Heijn actie een enigszins budget menu serveert.
maar koks die echt kunnen koken kunnen ook van eenvoudige ingrediënten iets smakelijks maken. voor mij is zo'n actie dan ook altijd een moment om een restaurant uit te testen om te kijken of ik daar nog eens terug wil komen voor het echte menu. dit restaurant is wat dat betreft jammerlijk door de mand gevallen.
dit was zo laag niveau dat ik geen enkel vertrouwen heb in de " normale" kaart.
op de hoofdgerechten moesten we ook nog eens bijna een uur wachten terwijl het niet bijzonder druk was ......onbegrijpelijk.
het uitzicht is idd onvergetelijk, zeker bij zonsondergang, maar kennelijk moet je het slechte eten en het lange wachten daarvoor dan maar voor lief nemen.
ik kom er in elk geval niet meer terug en ga wel op een ander plekje van het mooie uitzicht over het paterswolder meer genieten.......

Anne Riemke V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
In kader van de ahrest actie. Lekker en goed eten en superaardige bediening. Toen een tafel aan het raam vrijkwam hebben ze die extra snel leeggeruimd zodat wij er alsnog konden ztten. Prachtig uitzicht over het meer met zeilbootjes als vlinders op t water.
Guinee.haren .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het was mooi weer en het Paterswoldse meer met zijn zeilschepen blijft boeien.
De voorgerechten waren het minste de nagerechten het beste. We hadden vis en vlees als hoofdgerecht en beide waren goed.