Over het restaurant De Paalkoepel

Franse lekkernijen aan het Paterswoldse Meer

Aan het Paterwoldsemeer vind je dit gastvrije restaurant. De knusse ambiance, de ontspannen sfeer, de gastvrije bediening; je voelt je hier vast helemaal thuis. Het keukenteam bereidt met liefde de lekkerste gerechten uit de Franse keuken voor je.

Meer informatie over restaurant De Paalkoepel

Jouw recensie over het restaurant De Paalkoepel

Truus K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Op de tafel stond een dood bosje bloemen. Een opmerking hierover werd niet serieus genomen. Het voorgerecht was een salade, maar dit was erg slecht. Geen smaak en zonder een enkele toevoeging. De soep was smakeloos en zat in een koffiekopje. Het hoofdgerecht was wederom smakeloos en koud. De frietjes waren slap en gebakken in oude olie. Het nagerecht was wel redelijk. Al met al een slecht restaurant. Advies aan anderen om hier niet te gaan eten.
R K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
prima prijs kwaliteit als je daarbij de goede service c
van personeel bijvoegd is het gewoon TOP. reserveren is voor buitenterras niet nodig
Helmio B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Het restaurant wist niets van een reservering via IENS! Gelukkig was er plaats zat.. toch had ik een reserverings bevestiging !
Het uitzicht is breathtaking en de menu’s zijn heerlijk!
Bediening is zeer toegewijd!
Tot gauw!
Rianne S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Heerlijk terras aan het water. Goed en smakelijk eten, vriendelijke bediening.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Geweldige omgeving, goede bediening. Top!
Arlette R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Zeer matige, onvriendelijke bediening en weinig tot geen gastvrijheid. Eén heer vd bediening had duidelijk zijn dag niet en liet dit duidelijk blijken.Men begon ook heel vroeg met luidruchtig terras opruimen en overleggen wie/welke taken ging doen zoals wc's schoonmaken, dweilen etc. De plek met mooi weer is fantastisch om te zitten, wat een uitzicht. Verder prima avond gehad met goed gezelschap, schitterende locatie zoals gezegd en lekker eten. Nu nog werken aan een goede ontvangst en bedienining met een lach!
Remco S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Onze keuze 4 gangen verrassingsmenu was een zware teleurstelling. Goedkope simpele gerechten van bedenkelijke kwaliteit. Tot drie keer toe werd ons gevraagd naar een Groupon ticket en telkens uitgelegd niet via Groupon deal te eten. Uiteindelijk 85 EUR betaald voor een matige kwaliteit en los van de serveerster niet bepaald capabel personeel.
Rineke V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk buiten op het terras ge-eten op deze prachtige zomerdag, wat een sfeer.
Het hoofdgerecht had wel warmer mogen worden geserveerd.
Verrassingsmenu gehad, goed gedaan!
Wij komen vast een keer terug.
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk eten, fantastische plek en een service van een uitmuntend niveau. Wij vierden mijn moeder’s 90e verjaardag en de keuken en bediening van de paalkoepel hebben daar een onvergetelijke avond van gemaakt. Over de heerlijkheden die ze serveren kunt u andere recensies raadplegen. Ik hou het bij het bij een welgemeend dankwoord.
Ronald A.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Wij hebben met z'n 2-en heerlijk gedineerd. De ontvangst was aangenaam en vriendelijk.
De gerechten waren mooi opgemaakt en het smaakt ook heerlijk. Wij missen wel salade of rauwkost bij de hoofdgerechten. Verder waren de portie net genoeg per persoon. Het is ook een mooie locatie om te vertoeven met vrienden aan het water. Wij komen zeker terug.
Immy N.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hadden een verrassing georganiseerd ter ere van de aanstaande moeder, mijn dochter, een leuke baby shower.
We hebben een heel gezellige high tea gehad.
Locatie prachtig, bediening goed.
Jaap L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Jammer dat er geen wijnkaart is.
Anita M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, prachtige locatie!
Werna V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Top!
Rutger B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met fijne bediening, helaas is de akoestiek niet geweldig maar is het wel een prachtig pand met super uitzicht
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Mooie lokatie aan het Paterswoldsemeer met goede parkeergelegenheid. We mochten van de vriendelijke bediening zelf een tafeltje uitzoeken. Genoten van een driegangenmenu en de prima Malbec huiswijn! Bij het diner wordt op verzoek gratis kraanwater geschonken.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Een grote keuze uit heerlijke gerechten. We hebben genoten.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wát een locatie! Wát een mooi karakteristiek pand! Wat een fantastische keuken, lees: koks! Wát een fantastische bediening! Maar ....., wat bezielt deze eigenaar om te kiezen voor een inrichting van het "restaurant", die doet denken aan een afgeschreven voetbalkantine????? Het is een goudmijn, die slechts gedolven hoeft te worden. Kleed je restaurant aan én het zit élke avond vol! Zo niet, gun je personeel een beter restaurant, want dát verdienen ze!!!!
Christiane D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Lekker eten , prima sevice
C.M. V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Het zag er goed uit en het smaakte heerlijk.