De Overkant

Stationsweg 32 2515 BN Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Overkant

Ildi N.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Het interieur wordt ik niet enthousiast van. Wel enigszins modern, koel ingericht met soms een gezellige 'touch'. Het is hier niet groot. Ongedwongen sfeer.
De tafels staan behoorlijk op elkaar.
Ook buiten op de stoep is er een mogelijkheid om te zitten.
Aantal mensen die hier zaten te werken met een laptop.
Ik begreep dat Hagenaren enthousiast zijn over deze zaak.
Het ontbijt was lekker.....yoghurt of kwark met vers fruit en honing en noten. Heerlijk royaal geserveerd.
Ook de roerei op een gezond bruin broodje en salade was goed.

Prettige bediening.

RubanAdhesit .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Al jaren ben ik regelmatig te vinden bij de Overkant. Vroeger was het mijn vaste werkplek. Nu ik niet meer in de buurt woon kom ik vaak om even te pauzeren onderweg. De kaart staat vol met Overkant klassiekers - vlees, vis, vegetarisch- en die zijn allemaal lekker. Daarnaast zijn er ook nog bijzondere gerechten die per dag te krijgen zijn. Afgelopen week at ik een fantastisch zomers gerecht. De Libanese pizza.

Een dunne krokante bodem belegd met paprikasaus, rode ui, geitenkaas, rucola en avocado. Hemels. De saus, de geitenkaas en de scherpte van de ui waren perfect in balans en deden mij denken aan het einde van de lente en het begin van de zomer - Pril ontloken, vol potentie en toch ook vol van smaak. Met elke hap ging ik langzamer eten om daarmee het einde van het gerecht - de onvermijdelijke winter - uit te stellen.
Coby S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Erg lekker tussen de middag geluncht bij de Overkant. Heerlijke soepen (venkelsoep die dag), zalige taarten oa de worteltaart en sapjes, espresso etc....wat wil een mens nog meer. Leuke meiden in de bediening en wat de ruimte betreft; gezellig en knus.

Sidney V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Weinig ruimte binnen, de tafels staan erg op elkaar. Een kinderwagen oid kun je er zeker niet kwijt. Ze waren wel erg kindvriendelijk maar na een recente verbouwing is al het speelgoed verdwenen. Bediening is redelijk, eigenaar dramatisch. Woord klantvriendelijk is hem totaal onbekend. Klant is hier zeker geen koning! Abslute afrader!
GKamer .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Ik kom hier al een aantal jaren 1 a 2 keer in de week. De taarten (nog geen betere appeltaart ontdekt), broodjes (favoriet is de bacon avocado), de bediening relaxed en uiterst vriendelijk maken het tot n feest hier te komen. Hele fijne sfeer en zeer flexibel als t gaat om iets te maken wat niet meer op de kaart staat. Er wordt zelfs even een boodschap voor je gedaan in de supermarkt vlakbij! Met een heerlijk terras mijn favoriete lunchroom van Den Haag, een echte een aanrader!!!!
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
In een ongedwongen sfeer een lekker ontbijtje gehad. Ik had een heerlijke specialiteit van het huis; een pannetje met ei, tomaat en specerijen! De wentelteefjes die mijn vriendin had smaakten ook prima! Bediening vriendelijk en attent.
Sho S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
Vandaag hier heerlijk geluncht. Koffie is heerlijk en een broodje met merquezworstjes en de munt/yoghurtsaus is een aanrader.
Een vriendin had de bananen/rozijnen tosti en was daar ook zeer positief over.
Sfeer is fijn en bediening relaxt.
Ik kom hier absoluut weer langs
Liselotte V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Op een zondag neergestreken op het poppige terras van De Overkant. De koffie was in orde, de taart idem dito. Geen perfectie, wel een goede prijs-kwaliteitverhouding. Vooral voor een wat avontuurlijkere kaart dan de standaard appelpunt. Uber-relaxte bediening. Misschien een tikje té.
Het voelde als een stukje Grote Markt op de Stationsweg.
MrsPussygolightly .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
Hoe kan iemand hierboven opmerken dat de taart en broodjes ''iets'' beter zouden moeten zijn? Ze overtroffen mijn stoutste verwachtingen (inderdaad is de witte chocola/pistache een aanrader op aparte taarten-gebied!) De prijzen zijn niet overdreven, de gerechten origineel en vooral de veelzijdige kruiden-sausjes daarbij maken e.e.a. af!! Erg sfeervol was de oerknusse 50-er jaren muziek op deze donkere zondagochtend (ter ere van de naderende Kerst of altijd zo intiem??) en last but not least : de overrompelende vriendelijkheid van de relaxte , gastvrije uitbater en vooral zijn genegenheid voor honden (brokjes en aaitjes!!) maakten dit bezoek zeer voor herhaling vatbaar!
Aleida84 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
Wij wonen in de buurt en komen hier in het weekend regelmatig ontbijten. Vooral in de zomer is het goed vertoeven op het terras. Leuke zaak, ontspannen sfeer en vriendelijke bediening. Goede uitsmijters en verse fruitsapjes, altijd een goed begin van de zondag!
Mark W.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Vooral met lekker weer kan je hier op het terras heerlijk lunchen of ontbijten. De cappuccino is er geweldig en de broodjes die soms iets mager belegd zijn, zeker boven gemiddeld. Het personeel is zeer vriendelijk. Een heel leuk tentje voor ontbijt en lunch in de drukke stationsbuurt van Den Haag.
Andrea M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Hele lekkere broodjes, maar ik ga vooral graag terug voor de taartjes! :-) Fijne, ongedwongen sfeer. De prijs-kwaliteit verhouding is prima en de aanrader: witte chocoladetaart met frambozen en pistachenootjes... :)
Gaby30 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Heel fijn lunchtentje. Ik kom hier regelmatig een koffietje drinken en een krantje lezen. Alleen of met vriendinnetjes, het is altijd heel ontspannen en fijn, zeker op het terras met mooi weer. Als ze iets betere taarten en broodjes zouden maken zou het echt mijn favoriet worden!