Over restaurant De Overburen

Voel je thuis

Pal tegenover het station loop je zo tegen dit gezellige restaurant aan. Zet een voet over de drempel en je wordt direct warm welkom geheten. Een heerlijke plek waar je je echt helemaal thuis voelt.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Overburen

Slechts 50 stappen verwijderd van het busstation en Centraal Station Amersfoort, dus met alle openbaar vervoer zeer goed te bereiken
  • Kom je met de auto?
    Recht tegenover Centraal Station Amersfoort
  • : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag vanaf 11:00
Zaterdag en Zondag vanaf 16:00

Gon V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Goede prijs kwaliteit verhouding. We komen er altijd graag.
Manuela R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Je kunt er altijd heerlijk eten en het personeel is heel vriendelijke en servicegericht.
Zij hebben hart voor de zaak en liefde voor eten en hun gasten.
Marianvl59 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We zijn hartelijk ontvangen.
We hadden om 19.30 uur gereserveerd
Het was gezellig druk, maar werden toch vlot bediend.
Lekker gegeten en gedronken.
Vriendelijk personeel
Frederique S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Goede bediening prettige sfeer wel wat duur maar een prima restaurant om nog eens terug te komen. Bereikbaarheid goed en fijn dat je ook gratis kan parkeren.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Prima ontvangst, leuke, ronde tafel voor een gezelschap van zes, uitstekende en snelle bediening, lekker eten voor een aantrekkelijke prijs! En dat geldt zowel voor de wildkaart als voor de gewone menukaart
Oane W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goed en gezellig gegeten. Uitstekende ontmoetingsplaats. Centraal in Nederland aan het spoor.
Marijn B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk en apart eten voor een betaalbare prijs. Gezellige inrichting en de bediening is erg vriendelijk en behulpzaam.
Jannekegouda .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Als broers & zussen hebben we heerlijk gegeten. Prijs- kwaliteit is prima. De bediening is aardig. En handig zo dichtbij het station.
Olga B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Erg veel lawaai
Jan Willem J.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Het beviel erg goed. Het was om te beginnen een aangename temperatuur binnen, lekker knus. Verder goed eten, originele menukaart/gerechten. Heerlijk gegeten en gedronken.
Nadine L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Ik werd vriendelijk ontvangen door een medewerker.
Daarna was het een stuk minder vriendelijk helaas. Toegegeven, we werden snel geholpen, maar het zou leuk zijn als het wat hartelijker werd gevraagd allemaal. Het bestellen van de lunch was ook een exercitie, wij waren met 6 personen en gaven aan dat we het nog niet allemaal wisten. Jammer dan, we gaan gewoon beginnen met bestellingen opnemen en met de opmerking 'nou meneer, nu moet je het toch echt wel weten' kregen we het bevel op te schieten. Eten was lekker maar een cursus klantvriendelijkheid is voor sommige medewerkers wel op zijn plaats.
Ik kom daardoor in ieder geval niet meer terug.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Lekker gegeten, vlees mals en knapperig korstje.
Minpunt: tegenover keuken vieze geur die uit keuken komt van natte dweilen.
Vlinder2015 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Het eten was van een hoge standard. Alles was perfect op elkaar afgestemd qua smaken. Zo was de wild in de drie gangen heerlijk en ook de vis was lekker. Er was genoeg zonder dat je teveel had. Wij zijn fijn proevers en kritisch maar hier was niets op aan te merken. Misschien is het niet handig om de kaas in de gang te laten zien en vervolgens niet zelf te mogen kiezen. Zet het weg, zo voorkom je teleurstelling. Ook met mijn allergie hielden ze goed rekening. Al met al een zeer geslaagde locatie en eten. De auto kan je makkelijk kwijt wat ook een plus is!!
Gerrie S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Mensen kinnen niet normaal praten maar zeer luidruchtig. Erg storend. Daar kan men in het restaurant niets aan doen. Verder leuk restaurant. Heerlijk eten. Plezierigen bediening.
Thijsvanhoorn .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Het was net als vorig jaar heel goed hebben genoten, van het eten en de ambiance.
We gaan zeker nog een keer.
De ontvangst was zoals vorig jaar heel keurig de jassen van ons zessen werden in ontvangst genomen en ook bij
vertrek weer aangereikt dat is toch klantvriendelijk.
Van.ettekoven .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We hebben met 4 personen heerlijk gegeten bij De Overburen met de AH-zegelactie. Met de knoflookallergie is prima rekening gehouden, we mochten allerlei wijn proeven, erg attent! Het was een leuke avond! Er was één minpuntje en dat betrof het voorgerecht. Drie personen aten Vitello & Tomaat, deze was helaas te koud, verder was alles ok! Een aanrader!
Richard&Wilma, Marian&Gerrit
Jeremaine O.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vriendelijk personeel, het eten was goed en verder prima lokatie. Een ding is ons wel opgevallen, de verlichting is niet sfeervol en dat is erg jammer. Als er een andere lichtkleur wordt gekozen (meer flame ipv TL achtige kleur) dan is het helemaal compleet, het zijn net even de puntjes op de "i". Het is zeker de moeite waard om hier lekker te eten en voor degenen die met het OV komen ideaal ivm de ligging tegenover Amersfoort CS.
Elli2 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Niets op aan te merken, gezellig en goed. Moeilijk kiezen dus we gaan zeker nog een keer terug .,oftewel, voor herhaling vatbaar !
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Met 2 collega's, die nog niet bij de Overburen zijn geweest, een avondje uit wat zeer goed in de smaak is gevallen en voor herhaling vatbaar.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
ons eerste bezoek hier met de AH restaurantbon viel niet tegen. Mooie keus in de gerechten, lekker eten en een prima opgemaakt bord met de nodige extra's. Als je dan nog koffie besteld, wordt deze compleet gemaakt met een leuke verassing. Dit was zeker niet de laatste keer dat wij hier kwamen.