De Overburen

Stationsplein 68 3818 LE Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant De Overburen

Voel je thuis

Pal tegenover het station loop je zo tegen dit gezellige restaurant aan. Zet een voet over de drempel en je wordt direct warm welkom geheten. Een heerlijke plek waar je je echt helemaal thuis voelt.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Overburen

Slechts 50 stappen verwijderd van het busstation en Centraal Station Amersfoort, dus met alle openbaar vervoer zeer goed te bereiken
  • Kom je met de auto?

Helene D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
saskiaymen .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Super gezellig restaurantje. Wij hebben buiten gezeten maar binnen zag het er ook heel gezellig uit. We hebben heerlijk gegeten met de AH actie en erg leuk personeel. Een aanrader om naar toe te gaan.
j.eilers .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijke gerechten. Porties van goede omvang. Bediening prima, niet opdringerig en zeer beleefd.
Jammer dat het terras grenst aan een doorgaande weg
Petrz V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Pal tegenover het station dus voor ons kwam het goed uit om terug van vakantie hier wat te eten voor de thuisreis. Mosselen waren prima klaargemaakt. Zoon had de biefstuk en daar was ook niets mis mee. Vriendelijke ontvangst. Aanrader.
ctvanek .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
We hebben al diverse keren bij de Overburen gegeten. Goede kwaliteit en prettige bediening maken dat we vast nog wel een keer terugkomen.
Reinoud P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Hier wordt uitzonderlijk goed en culinair gekookt. Men heeft veel oog voor korrekte bediening en presentatie van de gerechten.
Probeer de escargots : zelfs in Frankrijk krijg je ze niet zo smakelijk !
Complimenten voor keukenbrigade.
mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
we hebben er heerlijk gegeten. Ontvangst was goed en heel vriendelijk. Kon goed kiezen uit een geselecteerd menu. Alle gerechten waren goed en lekker. Komen er vast nog een keer terug.
h. V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
geen haut-cuisine, met zeer amicale bediening. Ik had gekozen voor een Indonesische sateh, met dito kroepoek maar moest het verder doen met de standaard salade en dito frietjes.... geen rijst. Een aanfluiting.
AKoestiek heel hinderlijk met op vrijdagmiddag veel kantoorlui die hun weekeinde inluidden.
Geen Overburen meer voor mij.
bj4 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
gingen uit dineren met AH-spaaractie. Vriendelijk ontvangst. Voldoende keuze van speciale kaart. Sfeervolle entourage, restaurant was eind van de middag al goed bezet. Het eten was prima, voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Wij werden hartelijk ontvangen. Hebben lekker bij kunnen kletsen in een gezellig restaurant met prima bediening.
Het eten was heerlijk. De keuze van de speciale menukaart voor de AH-dinerbonnen was goed.
Georg S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Prima in orde! Ik vind het onzin dat ik zo veel moet schrijven als ik alleen wil zeggen dat het prima was/is. Waarom moet dit?
Astrid E.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Zeer leuk restaurant, goede bediening, erg vriendelijk, goed eten. Zeer centraal gelegen, tegenover het station.. ook een groot terras, dus met een lekker zonnetje is het heerlijk genieten.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Mijn zus en ik hebben hier heerlijk gegeten. We hadden een AH kaart en konden kiezen uit 6 voorgerechten, 6 hoofdgerechten en 4 nagerechten. Het was heerlijk!!
MaartjevanS .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Erg lekker gegeten, hoewel het hoofdgerecht met kabbeljauw en beetje saai/flauw was. De rest was echt lekker. Gezellig zitten en vriendelijke bediening.
Tiny T.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Zeer vriendelijke bediening.
Wij waren hier met de AH actie. Er was volop keuze, en de gerechten die we hadden uirgekozen waren overheerlijk.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Voor en hoofdgerecht was goed.Als nagerecht hadden wij zwartebessentaart met ijs.Dit nagerecht geven wij een 3 het bolletje ijs was smakeloos erg waterig.Jammer als sluitstuk van dit etentje.
J S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het was gezellig, goed eten en een uitstekende bediening. Het eten was heerlijk en het zag er fantastisch uit. We Aztec rusting en een goede en gezellige bediening. Delocatie was sfeervol.
Kimberley H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Super gezellige en fijne sfeer! Het eten was erg lekker eten en de bediening was super. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
Dave T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Lekker gegeten. Ondanks dat we gebruik maakten van de ah restaurantaktie kon je toch uit 6 voor, 6 hoofd en 4 nagerechten kiezen. De kwaliteit van de gerechten was goed, zagen er mooi uit en je hoefde niet lang te wachten. Het interieur was eenvoudig evenals het terras. Toiletten waren schoon en fris. Zeker een aanrader.
Een klein minpuntje was dat het glas van mijn drankje niet schoon was. Maar dat kan gebeuren.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk gegeten en een prima sfeer. We komen hier zeker nog eens terug. Zowel voorgerecht, hoofdgerecht en dessert was prima.