De Overbeek

6,9
7,2
Skempen .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Service zeer slecht van af zes uur tm acht uur pas het tweede gerecht en dit gebeurde niet alleen bij het tweede gerecht zo verliep het helaas se hele avond. Niet méér aan te bevelen. Nieuwe eigenaar sinds 2015 en dat is te merken. Zelf iedere keer vragen om drinken. Het is gewoom qua service niet meer zo als het geweest is. dat is echt heel jammer! Niet alleen wij zaten te klagen en vroegen meerdere malen waarom het zo gruwelijk lang duurde, ook de andere tafels klaagde er continue over. Dat zegt genoeg. Daar waar het eerst zo'n goede service was daar slaat deze eigenaar flink de plank mis.
Willy V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Met vier man uit eten geweest eten was goed van smaak bediening wat aan de matige kant wacht tijd op het eten veel te lang hebben bijna een uur op het voorgerecht gewacht en daar naar nog anderhalf uur op het hooft gerecht prijs wat aan de hogenkant
MichielJinhee .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Afgelopen weekend het bourgondisch rondje geprobeerd in restaurant Overbeek. Zeer traditionele en ruime keuze voor voorgerechten, tussengerechten, hoofdgerechten. De kwaliteit van het eten is goed. De toetjes springen er zeer positief uit. Allen veel te lekker om te laten staan...
Qua service had ik minder verwacht. Onze ervaring is: snelle service qua drank en elk rondje duurt ongeveer 25 minuten. 10 minuten eten, 5 minuten nieuwe gerechtjes selecteren en 10 minuten wachten. Zeer goed als je de keuze in ogenschouw neemt.
Johanvloet .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Verkeerde bezuiniging door nieuwe eigenaren,

We waren al vaker bij de overbeek geweest en daar een heerlijk bourgondisch rondje genuttigd, maar sinds 1 mei zijn er nieuwe eigenaren die snel rijk willen worden waarschijnlijk. In de keuken stonden 2 personen minder, waardoor de ingevulde bestellingen minimaal 30 tot soms wel 50 minuten op zich lieten wachten. Dus net niet met honger naar huis, maar wel een kater voor de kosten/baten.

De verkeerde bezuiniging was ook in het bourgondisch rondje te merken, de varkenshaas was niet te vinden in de champignonsaus en als die gevonden werd was het niet groter dan de top van de pink. Op de valreep konden we nog voor het 2e toetje de kaart inleveren, maar toen waren er bepaalde toetjes op en degene die we kregen waren de helft van de eerste ronde.

De qualiteit was nog steeds goed, maar de duurdere vleessoorten zaten niet meer in het bourgondisch rondje wat we eerst wel gewend waren. De bediening was zeer vriendelijk, de eigenaresse beduidend minder.

Omdat er in de regio vele tapas achtige zaken zijn zou je zeggen dat je het van de qualiteit en vriendelijkheid moet hebben, maar daar gaat de overbeek helaas zijn tanden op stuk bijten. Misschien is het een bewuste keuze om zo meer a la cart bezoekers te trekken.
Bertjacobs .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2014
Eerder gegeten bij restaurant Overbeek in Overloon en was toen zeer tevreden. Vanavond weer bij Overbeek gegeten en vond dit zeer bedroevend. Openingstijd was ingeperkt waardoor bourgondisch menu niet mogelijk was. In plaats hiervan kregen we een menukaart gepresenteerd. Hierop stonden slechts 5 gerechten waarvan een gerecht niet geserveerd kon worden. De smaak, portie en presentatie viel tegen. De bediening was zeer onvriendelijk. Kortom, wat een gezellig avondje uit had moeten worden resulteerde na een uurtje in een verbouwereerde gemoedstoestand en in verhouding vele euro's lichter op de parkeerplaats.
PMartens M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Gezellige sfeer, met z'n achten gegeten op de "tapas" wijze, per tafel van 4 besteld wat betekende dat je af en toe op elkaar moest wachten. Keuken vergat verschillende gerechten uit te serveren.
Wij waren niet erg blij met de "all-you-can-eat" formule.
Verschillende gerechten smaakten als kant en klaar en te zout, Jammer !
De asperge gerechten waren op de soep na, die uit een pak leek te komen, lekker en verassend (Asperge ijs).
De rekening op het einde was erg vriendelijk.
Lisa B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Afgelopen zaterdag hier voor de 4 keer het Bourgondisch Rondje gedaan. Tot nu toe elke keer nieuwe gerechten, maar ook oude favorieten terug gezien op de kaart. Allemaal weer van goede kwaliteit en smaak.

Het personeel is heel vriendelijk, legt goed uit wat het Bourgondisch Rondje is en is vlot met opdienen en afruimen (en dat terwijl het restaurant vol zat!).
Het restaurant is zowel voor volwassenen als kinderen leuk. Met mooi weer kunnen die lekker buiten spelen en anders is er een speelhoek beschikbaar.

Zit heel dicht bij de afrit Vierlingsbeek/Overloon op de A73, dus een goede stop voor onderweg. Ik kan niet wachten tot ik weer mag!
Bijnemans .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Prima restaurant voor een maaltijd onderweg.
Degelijke gerechten niks op aan te merken. Goede prijs/kwaliteit verhouding.