De Ouzerie

Van Asch van Wijckskade 26 3512 VS Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Ouzerie

In het centrum van Utrecht, op het randje van de Voorstraat, vindt u ons….bar/bistro/specialiteiten restaurant De Ouzerie. U kunt bij ons genieten van overheerlijke Spaanse tapas en Griekse mezedes (kleine hapjes uit de Griekse keuken). Heeft u aan het eind van de middag zin in een lekker wijntje met een klein Spaans/Grieks hapje erbij? Ook dan bent u bij ons aan het juiste adres.

Onze kwalitatief hoogwaardige tapas en mezedes zijn bereid met verse producten, dat staat bij De Ouzerie hoog in het vaandel. Wij nodigen u dan ook bijzonder graag uit om langs te komen in De Ouzerie voor een heerlijke, gastvrije avond met fantastisch lekker eten uit de Spaanse en Griekse keuken!

Meer informatie over restaurant De Ouzerie

Vanaf CS Utrecht bus

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Ouzerie

Carlo V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Restaurant De Ouzerie ligt iets afgelegen maar is zeker een bezoek waard. Een gezellige gastheer en gastvrouw hebben oog voor de klant en in de keuken worden heerlijke hapjes bereid.
Roland K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Vriendelijke ontvangst, prima uitleg over het menu en bestellen, attente achtergrondmuziekkeuze n.a.v. dat we nog een concert gingen bezoeken. Heerlijk gegeten, De Ouzerie ligt buiten de drukte van het centrum maar is zeker het omlopen waard :-)
Pierre Z.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Uitstekende kwaliteit tapas en mezze met royale porties voor een zeer redelijke prijs. Vriendelijke en gastvrije bediening.
Thijs H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
De beste plek in Utrecht voor heerlijke mediterrane gerechtjes in een fijne, relaxte sfeer! We komen hier al jaren maar gisteren voor het eerst ook buiten gegeten.Als altijd een hartelijke ontvangst door de gastheer en gastvrouw, vlotte bediening en een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding voor zowel het eten en de wijnen.
Een absolute aanrader voor liefhebbers van Grieks en Spaans eten!
Uit Utrecht M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Een gastvrije ontvangst door de gastheer en de gastvrouw. We hebben niet gereserveerd en we zoeken een tafeltje uit bij het raam.

De gastvrouw legt het concept uit en hamert erop dat ze het zonde vindt als we te veel bestellen en ze het weg moet gooien. Op de kaart voldoende keuze in vlees, vis en vegetarisch. Alles schappelijk geprijsd en toch royale porties. Een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

De serveerster die later op de avond het team komt versterken is al even vriendelijk. Wat een fijne plek om heerlijk tapas te eten, weg uit de toeristische drukte van de Oudegracht. Echt een aanrader en we komen hier zeker nog eens terug.
Ed .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Gezellig restaurant met enthousiaste medewerkers en goede bediening.
Er is een ruime keuze aan gerechten in tapas-vorm.
We gaan hier zeker vaker heen.
E. H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. En zijn zeker van plan om nog eens terug te komen.
Mic80 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Hartstikke lekker gegeten. Komen hier zeker terug.
De zaak zat vol maar hadden hier geen hinder van.
Vriendelijk en kundig personeel.
Alle gerechtjes die wij hebben besteld waren perfect voor deze prijsklasse.
Een aanrader als je zin hebt in Tapas - Tintje Grieks.
maarten D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Zeker een aanrader. De tapas gerechten waren heerlijk. Ik vond persoonlijk de vleesgerechten echt een aanrader. Was rustige avond, dus konden een goed gesprek voeren.
Donald V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Prettige entourage, prima bediening, heerlijk eten!
Martina K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Ontzettend gezellige locatie met heerlijke gerechten. Er werd geanticipeerd op keuken en klanten en toen 1 van ons liet vallen dol te zijn op gedroogde tomaatjes werden dit aangeboden.
Het restaurant kunnen we van harte aanbevelen.... we hebben afgesproken niet met een 10 te zwaaien.... mag iedereen na ons natuurlijk altijd doen ????
zeker een restaurant om terug te komen!
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
topavond gehad. Uitstekende service, heerlijke hapjes en ook nog voor een goede prijs. We komen zeker terug!
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Super gezellige avond gehad. Heerlijk gegeten

Gaan zeker er nog een keer naar toe
Liza M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heel gastvrij, je voelt je echt welkom. Alles kan en mag! Eten was lekker, maar wel een beetje vettig allemaal, maar dat hoort natuurlijk ook bij tapas.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Gezellige gemoedelijke plek. Heerlijk gegeten. Niet culinair maar wel goed met een aantal tapas die super waren, zoals de Calimaris, Moorse biefstuk en Kleftiko. Zeker een aanrader.
Lotte F.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Het was lekker rustig, laagdrempelig. Heerlijk om een avondje te smikkelen en borrelen!
Gwen V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Erg vriendelijk en behulpzaam personeel en we hebben er lekker gegeten! Inrichting niet heel erg bijzonder, wel gezellig en netjes!
Albertina S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Opnieuw gekozen voor de Ouzerie om met familie gegarandeerd een gezellige avond te hebben. Vanwege de oprechte aandacht, goede service, heerlijk eten maar bovenal altijd weer een top sfeertje. Dat de eigenaar een praatje komt maken, een extra'tje komt brengen & in is voor een grap & een grol maakt het helemaal af :)
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
heerlijk gegeten bij de Ouzerie! We hebben losse tapas van de kaart besteld die stuk voor stuk heerlijk waren. Het was erg rustig in het restaurant maar ondanks dat was er een prima sfeer!
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Lekker gegeten! Ondanks de grote groep en de bijzondere dieetwensen prima eten. Ze konden goed met allergieën en zelfs veganisme omgaan. Bovenal waren ze heel vriendelijk, enthousiast en makkelijk.