De Ouzerie

Van Asch van Wijckskade 26 3512 VS Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant De Ouzerie

Een waar feestmaal

Uit eten gaan bij de Ouzerie in Utrecht is een ware uitdaging. Dit tapas- en mezzerestaurant biedt zo veel keuze uit de heerlijkste gerechten, dat het bijna verplicht is om nog eens terug te gaan. Echt niet kunnen kiezen? Vraag dan om een samengesteld menu en laat je verrassen door een afwisseling van koude en warme hapjes met heerlijke salades.

Meer informatie over restaurant De Ouzerie

Vanaf CS Utrecht bus

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

K G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Erg geslaagde avond gehad bij de Ouzerie. Eten was top en personeel erg vriendelijk!! We werden er ook absoluut niet uitgekeken toen de andere gasten weg waren en wij nog gezellig zaten te kletsen.. eerder het tegenover gestelde. Zeker een aanrader!
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het is er altijd even gezellig tijdens een ook na het eten.Heerlijk even wat drinken en onze honden mogen er ook altijd binnen. Vlees, vis en vegetarisch het is allemaal even lekker met leuke muziek.
Aamsmits .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Leuke plek om allerlei verschillende kleine gerechtjes te eten samen met vrienden.
Kwaliteit niet hoogstaand, maar goed genoeg voor een gezellige avond.
Antinea .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het hoge cijfer op Iens schept wel enige verwachtingen. Mijn tafelgenoten hebben deze avond een prima ervaring gehad (cijfer 8 - 8,5) maar ik zou het zelf niet hoger dan een 7 waarderen. (moet erbij zeggen dat ik een superkritisch persoon die zelf in de horeca werkt en diverse speciale voorkeuren voor eten. )
Ik vond het jammer dat de opmerkingen die ik had doorgegeven bij de reservering niet doorgegeven of genegeerd zijn. Betreft een milde voedselallergie. De bediening was vriendelijk en correct maar niet echt warm en aandachtig. Ik kreeg de kans haast niet om te checken of die allergie bekend was in de keuken, maar wilde de tafel niet ervoor verlaten. In sommige restaurants wordt je tot vervelens toe gevraagd of "alles naar wens" is. Hier had het iets vaker gemogen.
Rebekka V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Erg leuk en sfeervol restaurantje. Kwaliteit van het eten was prima
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het is echt een aanrader???? Het zijn grotere porties dan in een tapas restaurant maar als je met tieners gaat is dat sowieso wel nodig ;) Die zitten niet te wachten op kleine liflafjes. Hele keurige vriendelijke bediening. Eten is heerlijk, lekker gekruid. Een zeer uitgebreid vegetarische lijst. Echt voor een ieder wat.
MartijnEet .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prima gegeten. We lieten ons verrassen door de kok. Van mij had er iets meer vis (warme gerechtjes) bij gemogen en iets minder salades, maar dat is persoonlijk. Wat ik ook fijn vind aan de Ouzerie is dat het er rustig en ruimtelijk is en je elkaar goed kan verstaan.
Sammy Jo P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wij, mijn vriend en ik, hebben afgelopen zondag voor het eerst bij de Ouzerie gegeten. Ik kan niet anders zeggen dan dat het super was! Het eten is heerlijk, wordt snel gebracht, de bediening is vriendelijk en het is leuk dat je kan kiezen tussen Griekse en Spaanse Tapas. Handig voor als je niet kunt kiezen.
Wij komen hier zeker terug, vooral omdat het erg gezellig is binnen en het eten onwijs lekker is.
Ks93 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Een van mijn favoriete restaurants in Utrecht; heerlijke tapas voor een goeie prijs. De tapas zijn aan de grote kant waardoor je aan 2-3 pp zeker genoeg hebt. Bediening vriendelijk, prachtig restaurant, gezellige sfeer. Niet alleen het beste van de Griekse keuken, maar ook van de Spaanse keuken waardoor je altijd wel iets lekkers kan vinden. En niet onbelangrijk: ze schenken ook goede wijnen.
Derek S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Erg lekker tapas gegeten. Gewoon goed gegeten, voor een goede prijs. Beste tapas van Utrecht! Kan wellicht iets hipper worden aangekleed maar verder top.
Martine K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Heerlijk gegeten en super vriendelijke service! Absolute aanrader!
Suzan111 R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
heerlijk gegeten met een gezelschap van 8 personen. vriendelijke bediening met kennis van de gerechten.
Gezellig restaurant, iets buiten het centrum maar de moeite waard om iets verder voor te lopen. Erg gezellige avond gehad zou hier zeer zeker naar terug gaan.
Margje V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gisteravond wederom met veel plezIer gesmuld bij de Ouzerie. Lekkere tapas, o.a. heerlijke toast met parmaham, gebraden kippetjes en groenteprutje uit de oven. Het diner afgesloten met een grand dessert, eveneens een aanrader.

Vriendelijke bediening ook die ons snel hielp.
Misch_mas .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Smaakvolle tapas met aandacht bereid, persoonlijke bediening -wat wil je nog meer? al jaren stabiele kwaliteit, we blijven hier komen.
Jjcleenders .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Al meerdere keren bij de Ouzerie gegeten en iedere keer weer erg lekker. Leuke sfeer en om de hoek van het centrum. Zeker een aanrader.
TonnyvM .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Heerlijk samen met mn (te) gekke nichten hier afgelopen donderdag gegeten. Eten was goed en de service echt helemaal geweldig. Van de gastvrijheid kan menig restaurant nog wat van leren. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Als je voor een vriendelijke prijs ook nog eens lekker wil eten dan ben je hier aan het juiste adres. Het terras buiten nodigt zeker uit om eens lekker te gaan tafelen. Lekker gegeten, verschillende heerlijke vegetarische hapjes, vriendelijke service dit is zeker een aanrader!!
Rosemarijndekroon .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heerlijk gegeten bij de ouzerie! Aanrader en de wandeling vanaf het centrum waard! (+/- 10 min). Heerlijk buiten gezeten, met een overvolle maag naar huis gegaan.
Luna23 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Voor het eerst gegeten bij de ouzerie. Verrast door de vele keuzes aan vegetarische tapas gerechtjes. De boerenfeta-salade en de lekker gekruide haloumi was het lekkerste.
De bediening was wat traag en een van de dames had er duidelijk geen zin in, de ander was daarentegen weer zeer vriendelijk. De tweede ronde tapas liet wat lang op zich wachten.
Het eten was prima maar niet spectaculair, maar de afwisseling in gerechtjes was leuk. Opvallend vonden we wel de overheersing van Italiaanse kruiden bij sommige gerechtjes, had minder gemogen. De patatas bravas waren jammer genoeg meer dikke frieten dan Spaanse patatas.
Leuke avond gehad in een relaxte sfeer.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
We hebben vooral visgerechten en vegetarische gerechten gegeten. Maar alles was echt heel erg smakelijk! Het is alleen jammer dat we een beetje buiten het centrum zaten.
Vriendelijk bedankt voor deze positieve reactie. Erg Leuk. Grt De Ouzerie.