De Ouzerie

Van Asch van Wijckskade 26 3512 VS Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Ouzerie

Een waar feestmaal

Uit eten gaan bij de Ouzerie in Utrecht is een ware uitdaging. Dit tapas- en mezzerestaurant biedt zo veel keuze uit de heerlijkste gerechten, dat het bijna verplicht is om nog eens terug te gaan. Echt niet kunnen kiezen? Vraag dan om een samengesteld menu en laat je verrassen door een afwisseling van koude en warme hapjes met heerlijke salades.

Meer informatie over restaurant De Ouzerie

Vanaf CS Utrecht bus

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Het eten was heerlijk. Lekker om met zijn alle te delen. Wij zaten op 5 rondes per persoon met het "voorgerecht en dessert" meegerekend!
De bediening deed hun best maar kan zeker heel veel beter. Veel hapjes gingen fout ook waren enkele ingrediënten op wat ik best slordig vind voor een vrijdag avond.
Nogmaals het eten verder was top en wij hebben een leuke avond gehad.
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Irma A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was wat rumoerig omdat er 2 grote groepen aan het eten waren. Ik vond de prijs van sommige gerechtjes veel te duur, zoals de gefrituurde courgettestukjes. andere waren weer prima w.b.t. prijs kwaliteit. Er was veel personeel maar toch niet alle aandacht van het personeel. De jongere dames waren oplettender dan de oudere dames, die moest ik soms wel 5 keer roepen en dan nog geen reactie. Voor ons geen terugkeer.
Kitty M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Hier kan je een avond doorbrengen met lekker eten. Er wordt je alle ruimte gegeven om rustig te eten.
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Zonder reservering hier gegeten!
Het was Heerlijk!
Aanrader: Biefstuk spiesjes en de gebakken chorizo! Heerlijk!
Dit was voor ons de eerste keer, maar wij komen zeker terug!
R M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Leuk en gezellig restaurant. Zeker een aanrader en we gaan er zeker nog een keer heen.
Wout J.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Prima gegeten. Eten was lekker, niet heel speciaal. Eén puntje van aandacht was de kleftiko; vlees was deels nog gewoon koud. Zal een onoplettendheid in de keuken zijn geweest. Bediening was ook prima. Gezellig gegeten! 7/10.
sabina B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Prima gegeten, prima sfeer, en vriendelijk personeel.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Leuk tapas restaurant met lekkere tapas! Combinatie van Griekse en Spaanse hapjes maakt dit restaurant bijzonder. Een aanrader!
Ilka O.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Prima gelegenheid, lekker eten. De bediening is attent en vriendelijk. De aankleding was sfeervol. En je had voldoende privacy ondanks dat er niet heel veel ruimte is tussen de tafeltjes. We hebben een leuke avond gehad.
K G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Erg geslaagde avond gehad bij de Ouzerie. Eten was top en personeel erg vriendelijk!! We werden er ook absoluut niet uitgekeken toen de andere gasten weg waren en wij nog gezellig zaten te kletsen.. eerder het tegenover gestelde. Zeker een aanrader!
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het is er altijd even gezellig tijdens een ook na het eten.Heerlijk even wat drinken en onze honden mogen er ook altijd binnen. Vlees, vis en vegetarisch het is allemaal even lekker met leuke muziek.
aamsmits .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Leuke plek om allerlei verschillende kleine gerechtjes te eten samen met vrienden.
Kwaliteit niet hoogstaand, maar goed genoeg voor een gezellige avond.
antinea .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het hoge cijfer op Iens schept wel enige verwachtingen. Mijn tafelgenoten hebben deze avond een prima ervaring gehad (cijfer 8 - 8,5) maar ik zou het zelf niet hoger dan een 7 waarderen. (moet erbij zeggen dat ik een superkritisch persoon die zelf in de horeca werkt en diverse speciale voorkeuren voor eten. )
Ik vond het jammer dat de opmerkingen die ik had doorgegeven bij de reservering niet doorgegeven of genegeerd zijn. Betreft een milde voedselallergie. De bediening was vriendelijk en correct maar niet echt warm en aandachtig. Ik kreeg de kans haast niet om te checken of die allergie bekend was in de keuken, maar wilde de tafel niet ervoor verlaten. In sommige restaurants wordt je tot vervelens toe gevraagd of "alles naar wens" is. Hier had het iets vaker gemogen.
Rebekka V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Erg leuk en sfeervol restaurantje. Kwaliteit van het eten was prima
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het is echt een aanrader???? Het zijn grotere porties dan in een tapas restaurant maar als je met tieners gaat is dat sowieso wel nodig ;) Die zitten niet te wachten op kleine liflafjes. Hele keurige vriendelijke bediening. Eten is heerlijk, lekker gekruid. Een zeer uitgebreid vegetarische lijst. Echt voor een ieder wat.
MartijnEet .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prima gegeten. We lieten ons verrassen door de kok. Van mij had er iets meer vis (warme gerechtjes) bij gemogen en iets minder salades, maar dat is persoonlijk. Wat ik ook fijn vind aan de Ouzerie is dat het er rustig en ruimtelijk is en je elkaar goed kan verstaan.
Sammy Jo P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Wij, mijn vriend en ik, hebben afgelopen zondag voor het eerst bij de Ouzerie gegeten. Ik kan niet anders zeggen dan dat het super was! Het eten is heerlijk, wordt snel gebracht, de bediening is vriendelijk en het is leuk dat je kan kiezen tussen Griekse en Spaanse Tapas. Handig voor als je niet kunt kiezen.
Wij komen hier zeker terug, vooral omdat het erg gezellig is binnen en het eten onwijs lekker is.
ks93 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Een van mijn favoriete restaurants in Utrecht; heerlijke tapas voor een goeie prijs. De tapas zijn aan de grote kant waardoor je aan 2-3 pp zeker genoeg hebt. Bediening vriendelijk, prachtig restaurant, gezellige sfeer. Niet alleen het beste van de Griekse keuken, maar ook van de Spaanse keuken waardoor je altijd wel iets lekkers kan vinden. En niet onbelangrijk: ze schenken ook goede wijnen.