De Ouwe Stokerij

Woensdag t/m Zondag 17:00 - 20:30

• Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
SuzanneB .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Wat een ontzettend leuk plekje om te eten in Tilburg!
In Tilburg-Noord zit maar één gezellig, goed restaurantje en dat is De Oude Stokerij, vlakbij de Mariakerk. In een prachtig verbouwde boerderij midden in het buurtschap Heikant word je een hartelijk ontvangen met een drankje van het huis. Wij hebben genoten van een heel scherp geprijsd menu met ondermeer als voorgerecht voortreffelijke serranoham (met tomatensalsa). Ik nam als hoofdgerecht de kogelbiefstuk met een pikante gamba-spies. Naast de frietjes en de salade konden ons vooral de heerlijke gebakken aardappeltjes (in roomboter gebakken!) bekoren als side dish. Ook ons kindje was welkom. De Oude Stokerij is volgens ons een leuke plek als je met zijn tweeën een romantische avond wil hebben, maar je kunt er ook prima heen met-de-hele-familie! Wij herkennen ons niet in voorgaande recensie en komen zeker terug!
Putjesonroad .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Zojuist nogmaals eens geprobeerd maar voor de laatste keer. Bediening was chagrijnig, het duurde allemaal erg lang, legen glazen/borden werden niet opgehaald en het eten was matig. Jammer, want het ziet er van binnen echt heel gezellig uit. De vorige keren was het eten kwalitatief heel goed maar ook dat liet nu te wensen over. Dit kan echt heel veel beter (we hadden niet het € 16,- menu)
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
wij hebben zondag 24 november bij de Oude Stokerij gegeten met 5 volwassenen en 2 kleine kinderen. Bij binnenkomst kregen wij een heerlijk Stokertje (kruidenbitter) en de kindertjes kregen net zo'n glaasje met limonade. Echt stoer.
Wij vroegen een broodplankje bij het drinken en toen bestelden de dames kogelbiefstuk met scampi's De ene met champignonsaus en de andere met pepersaus. Ik heb nog nooit zulke heerlijke pepersaus gegeten. Heerlijk. De mannen aten grille wat heerlijk gegrild was subliem van smaak . en 1 man at hazepeper wat ook al voortreffelijk was. Daarna 3x koffie met plankje lekkernijen voor 2, bosvruchtenijs en ...... de kinderen kregen een panntje friet en een pannetje gebakken aardappeltjes . Ze aten vlees van de grille eters mee. We hebben genoten. De bediening was heel vriendelijk en gastvrij. De wijn was heerlijk en de aankleding was warm en gezellig. Echt een oude gemoedelijke gezellige eetgelegenheid.. Van buiten zag het er romantisch uit. De prijzen waren zo rond de 19,-- euro voor hoofdgerecht. Maar ze hebben ook een 3 gangenmenu voor 16 euro, wat er ook goed uit zag. Wij komenzeker terug
Minei .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Bij De Ouwe Stokerij een heerlijk Valentijnsdiner a 19,50 p.p. genoten.

Bij binnenkomst kregen we een heerlijk glaasje rose champagne om in de stemming te komen. Op ons verzoek meteen een heerlijk knapperig bolletje bruin brood (wat normaal nadat de bestelling is opgenomen wordt gebracht)

Mijn dieetwensen wist de leuk in Middeleeuwskledij geklede dame bij het doen van de bestelling uit haar hoofd-> zeker een plusplunt!

Voorgerecht Vitelllo Tomato; rose gebraden kalfslende met tonijncreme werd mooi geserveerd op leisteen en smaakte verrukkelijk.

De wijnkaart is niet uitgebreid, maar de gekozen wijn smaakte deze regelmatig drinkende wijnliefhebber heerlijk.

Ook genoten van het hoofdgerecht; gebraden runderfilet met truffelsaus.

Grand dessert voor twee met voor mij een lekker glas koffie met KAHlua was de smakelijke & romantische afsluiting van deze Valentijnsavond.

Mooie entree, mooie deuren en prachtige muurstenen met kaarsnisjes. De kelder is ook te bewonderen doordat een gedeelte van de vloer van glas is.

Samengevat: Lekker gegeten in een sfeervol, gemoedelijk restaurant met erg vriendelijk en professioneel personeel. Hier wil ik graag nog eens naar toe!