Speciale deals

-20% op de Rekening

Menu's

Menu Maandmenu 29,50€

Over het restaurant De Oude Toren

De witte brigade staat te popelen

Je treft hier een uitgebreide kaart met verschillende menu’s. Natuurlijk kun je ook à la carte je eigen menu samenstellen. De chef laat zich inspireren door de seizoenen met als basis de Frans Nederlandse keuken, maar maakt ook graag uitstapjes naar de rest van de wereld. Alles wordt vers bereid. Voor vegetarische en hele jonge gasten is dit restaurant ook een uitkomst. Heb je wat meer ruimte nodig voor lunch, diner of zakelijke bijeenkomst, informeer dan naar de speciale arrangementen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Oude Toren

Alle dagen geopend vanaf 10:00 uur, keuken vanaf 11:30 uur.

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant De Oude Toren

Els A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
we hebben heerlijk gegeten. De bediening was er goed! Vriendelijk en geinteresseerd of het naar ons zin was.

Een aanrader!!
Anja W.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijk gegeten, mooie porties, vriendelijk personeel, echt een avondje uit.
Maar eerlijk gezegd hadden wij de 50 procent korting deal , niets van gemerkt !
Chapeau voor deze gastvrijheid, vakmensen!
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Nieuwe eigenaars, andere sfeer, even wennen maar heerlijk gegeten en prima verzorgd!
hovensbax H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Ontvangst, eten, sfeer super, een kleinigheidje, de rode kool was wat smakeloos (zuurtje en zoutje zat er niet in) en meer groente zou zeer welkom zijn, en friet vinden wij niet echt passen bij zo'n mooie menukaart, wees creatief met aardappels/groente, en laat de thee kiezen uit je zichtbare assortiment, en zorg dat het theeglas ook ruim vol is, want dat was helaas niet bij mijn partner. Verder een mooie kaart en zeker het maandmenu voor een mooie pijs. Lekkere rode huiswijn. Zeker een adres om terug te komen, fijne informele sfeer.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Geweldig eten, prima gerechten, timing kan veel beter, inrichting en aankleding kan veel beter, ook kleding en bediening kan beter. Krijgt bv niet te horen wat er op je bord ligt.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De oude Toren is zo positief veranderd.
Keuken is goed. Goed advies en leuke bediening.
Eigentijds . Echt een aanrader
Edw V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een compliment aan de bediening en de keuken is hier zeker op zijn plaats. Wij komen hier graag terug.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zaterdagavond 11 november echt heel goed gegeten, vriendelijke ontvangst, mooie gerechten, heerlijke wijn en met de iens actie (50%) een hele goede prijs.
Kon wat ons betreft niet beter.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Zeer vriendelijke bediening en we hebben genoten van de heerlijke gerechten.
Een heerlijke smaakbeleving. Ook is de verhouding van de porties van het menu in mooie balans.
De chef koks en de bediening maken het de gasten erg naar de zin. Zeer prettige sfeer en de mooie rustieke hoeve is erg fris aangekleed onder andere met de vernieuwde tafels en toestel. Kortom. Uitstekend! Ga zo door.
Karien V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten en gezellige ambiance, zeker voor herhaling vatbaar!
Joan V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Een kleinigheidje bij de afrekening in plaats van snoepjes een paar pepermuntjes.
Koen J.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten van de nieuwe kaart met lekkere kleinere hoofdgerechten op een plank (foodsharing) en uitstekende service! Zeker een aanrader en een restaurant om naar terug te gaan!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Fijn restaurant, geweldige bediening.
M.i. zijn gerechten en menukaart wel degelijk gemoderniseerd alhoewel de staf dat enigszins ontkent.
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Wachttijd hoofdgerecht en dessert was te lang. Iets uitleg bij de gerechten en amuse zou kunnen zodat je beter weet wat op je bord ligt.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
De nieuwe eigenaren gaan het anders aanpakken en na het diner gisterenavond hebben wij daar veel vertrouwen in. De mensen in Waalre hebben er een uitstekende uitgangsgelegenheid bij. Aanrader wat ons betreft
hans K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Dit is volgens ons het beste restaurant rondom Valkenswaard om een heerlijke zeetong te eten. Lekker, droog, met een heerlijke salade als sidedish. Geen poeha maar een (h)eerlijke tong.
Partner at een dorade. Alhoewel ze geen echte viseter is vond ze de vis heerlijk.
Ik hoef eigenlijk weinig toe te voegen.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
We belandden in regio Waalre en kwamen, eigen per toeval, dit wat verscholen restaurant tegen. Het restaurant is gevestigd in een oude 'boerderij'. De inrichting is ruim opgezet. Een klassieke uitstraling en toch niet oubollig door de verschillende hedendaagse interieur elementen.

Uitstekende bediening, vlot en vriendelijk.

Klassieke gerechten, ook weer op vele plaatsen met een moderne touch en uitstekend van smaak.

Kortom we hebben hier een aangename avond beleefd.
Heleen H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Lekker geluncht met de nichtjes. We zijn hier vaker geweest in familieverband en werden zeer hartelijk ontvangen. We kunnen er hier altijd van op aan dat we iets lekkers voorgeschoteld krijgen. Bedankt weer!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We aten met zijn 4 en het menu de Oude Toren. Prima kwaliteit! Vriendelijke bediening en daardoor heerlijke avond gehad.
M S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Voorgerechten en nagerecht vond ik heel lekker van smaak en verassend.