Over het restaurant De Oude Toren

De witte brigade staat te popelen

Je treft hier een uitgebreide kaart met verschillende menu’s. Natuurlijk kun je ook à la carte je eigen menu samenstellen. De chef laat zich inspireren door de seizoenen met als basis de Frans Nederlandse keuken, maar maakt ook graag uitstapjes naar de rest van de wereld. Alles wordt vers bereid. Voor vegetarische en hele jonge gasten is dit restaurant ook een uitkomst. Heb je wat meer ruimte nodig voor lunch, diner of zakelijke bijeenkomst, informeer dan naar de speciale arrangementen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Oude Toren

Alle dagen geopend vanaf 10:00 uur, keuken vanaf 11:30 uur.

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Oude Toren

Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
In vergelijking met de vorige keer (paar jaar terug), waren de gerechten flink verbeterd! We hebben heerlijk gegeten en vonden het 'sharing's' menu erg leuk! Als je iets te vieren hebt, zeker een aanrader!
Hoi Marieke!
Leuk dat je gereageerd hebt en nog fijner dat je het goed gehad hebt bij ons.
We hopen je snel weer te ontmoeten bij de Oude Toren.
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Het eten aardig maar weinig origineel
Bediening onprettig en liep er wat onverzorgd bij
Beste Ilse,

Het spijt ons dat je verwachting niet is waargemaakt. We proberen over het algemeen zelfs de verwachting te overtreffen. Helaas is dat bij jullie bezoek blijkbaar anders verlopen. Sinds we in april de zaak hebben over genomen zijn we iedere week bezig met vernieuwen en vooruitgang. Ook jouw recensie heeft daar bij kunnen helpen. Graag tot een volgende keer!
Dick J.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We kennen dit restaurant al wat langer. Is erg goed en dat blijft het nog steeds
We zullen volgend jaar weer gaan.
Super fijn dat jullie een fijne avond hebben gehad! Maar je hoeft echt geen jaar te wachten hoor!
Check onze website binnenkort en ontdek dat je het hele jaar door bij ons kunt genieten vanaf 10.00
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Een tijd geleden is de oude toren van eigenaar veranderd. Ik had gehoopt dat ze toen ook meteen afscheid hadden genomen van de bediening. Dat is helaas niet zo. Eten is ok, zeker voor de prijs. Ik kom weer terug als de oude bediening weg is.
Beste Jurgen,
Afscheid nemen is altijd moeilijk!
En veranderen misschien nog moeilijker. Toch veranderen wij hier iedere dag een stukje meer naar wat we willen worden. Blijf ons volgen en geniet gewoon lekker van wat goed is!
Edw V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
N.a.v. eerder bezoek nu met familie teruggekomen. Weer heerlijk en gezellig gegeten.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten met veel oog voor creatief opgemaakte borden. Voldoende afstand met andere gasten en de akoestiek was daardoor heel goed. Bediening ook heel goed. Het was voor ons boven verwachting.
hans K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Ik zou de ontvangst in het gangetje en beetje lullig kapstokje zo snel mogelijk aanpassen. Voor ons was een andere groep die alle aandacht kreeg. Doordat het fysiek niet mogelijk was om ons op te merken of aan te spreken was de ontvangst minder als de bedoeling was.
Over het algemeen heerlijk gegeten.
Als we toch een paar opmerkingen moeten maken dan waren we het er over eens dat de kreeftensoep nogal eentonig was zonder diepgang zoals bij een heerlijke vissoep. Dit kan dus zeker liggen aan het type gerecht zelf. Hoofdgerechten waren heerlijk, zeetong mooi droog en smakelijk, stoofpotje wild was heerlijk, erg van genoten. Snoekbaars was een lekker en een groot gerecht.
Als nagerecht hebben we een grand dessert genomen wat we allen nogal eentonig en ontzettend zoet vonden. Geen goede balans tussen zoet-zuur-bitter enz.
Een fijne avond met een gastvrije bediening.
Jack S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Leuke en gezellige avond gehad
Sylvie F.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
eten was erg goed. bediening vriendelijk, klein beetje onervaren, sfeer zeer goed, mooie zaak geworden. prijs kwaliteit was goed. gaan zeker nog eens terug.
Marie-José S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Restaurant D'oude Toren heeft een prima keuken. We hebben heerlijk gegeten! De borden waren prachtig opgemaakt
De ontvangst was gastvrij en er stond een keurig ingedekte tafel voor ons klaar. De 2 jonge bediendes deden zeer correct hun uiterste best om het de gasten naar de zin te maken. Jammer dat zij niet goed konden aangegeven welke gerechten er werden geserveerd.
Bij het viergangendiner hadden we een wijnarrangement besteld. De uitleg hierover door de gastvrouw was zeer minimaal. Het schenken van rode wijn in kleine glazen omdat de grote glazen op waren was verrassend.
Een prima restaurant met enkele verbeterpuntjes. We komen zeker nog eens terug.
Els A.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
we hebben heerlijk gegeten. De bediening was er goed! Vriendelijk en geinteresseerd of het naar ons zin was.

Een aanrader!!
Anja W.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Heerlijk gegeten, mooie porties, vriendelijk personeel, echt een avondje uit.
Maar eerlijk gezegd hadden wij de 50 procent korting deal , niets van gemerkt !
Chapeau voor deze gastvrijheid, vakmensen!
Elisabeth S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
lekker en verrassend eten, goede service. sfeer kan meer. overall goed.
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Nieuwe eigenaars, andere sfeer, even wennen maar heerlijk gegeten en prima verzorgd!
hovensbax H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Ontvangst, eten, sfeer super, een kleinigheidje, de rode kool was wat smakeloos (zuurtje en zoutje zat er niet in) en meer groente zou zeer welkom zijn, en friet vinden wij niet echt passen bij zo'n mooie menukaart, wees creatief met aardappels/groente, en laat de thee kiezen uit je zichtbare assortiment, en zorg dat het theeglas ook ruim vol is, want dat was helaas niet bij mijn partner. Verder een mooie kaart en zeker het maandmenu voor een mooie pijs. Lekkere rode huiswijn. Zeker een adres om terug te komen, fijne informele sfeer.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Geweldig eten, prima gerechten, timing kan veel beter, inrichting en aankleding kan veel beter, ook kleding en bediening kan beter. Krijgt bv niet te horen wat er op je bord ligt.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De oude Toren is zo positief veranderd.
Keuken is goed. Goed advies en leuke bediening.
Eigentijds . Echt een aanrader
Edw V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een compliment aan de bediening en de keuken is hier zeker op zijn plaats. Wij komen hier graag terug.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zaterdagavond 11 november echt heel goed gegeten, vriendelijke ontvangst, mooie gerechten, heerlijke wijn en met de iens actie (50%) een hele goede prijs.
Kon wat ons betreft niet beter.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Zeer vriendelijke bediening en we hebben genoten van de heerlijke gerechten.
Een heerlijke smaakbeleving. Ook is de verhouding van de porties van het menu in mooie balans.
De chef koks en de bediening maken het de gasten erg naar de zin. Zeer prettige sfeer en de mooie rustieke hoeve is erg fris aangekleed onder andere met de vernieuwde tafels en toestel. Kortom. Uitstekend! Ga zo door.