De Oude Toren

Oude Torenstraat 6 5581 BJ Waalre Nederland Kaart

Over het restaurant De Oude Toren

De witte brigade staat te popelen

Je treft hier een uitgebreide kaart met verschillende menu’s. Natuurlijk kun je ook à la carte je eigen menu samenstellen. De chef laat zich inspireren door de seizoenen met als basis de Frans Nederlandse keuken, maar maakt ook graag uitstapjes naar de rest van de wereld. Alles wordt vers bereid. Voor vegetarische en hele jonge gasten is dit restaurant ook een uitkomst. Heb je wat meer ruimte nodig voor lunch, diner of zakelijke bijeenkomst, informeer dan naar de speciale arrangementen.

Halve fles mineraalwater

Uitmuntend
9,1
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Wachttijd hoofdgerecht en dessert was te lang. Iets uitleg bij de gerechten en amuse zou kunnen zodat je beter weet wat op je bord ligt.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
De nieuwe eigenaren gaan het anders aanpakken en na het diner gisterenavond hebben wij daar veel vertrouwen in. De mensen in Waalre hebben er een uitstekende uitgangsgelegenheid bij. Aanrader wat ons betreft
hans K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Dit is volgens ons het beste restaurant rondom Valkenswaard om een heerlijke zeetong te eten. Lekker, droog, met een heerlijke salade als sidedish. Geen poeha maar een (h)eerlijke tong.
Partner at een dorade. Alhoewel ze geen echte viseter is vond ze de vis heerlijk.
Ik hoef eigenlijk weinig toe te voegen.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
We belandden in regio Waalre en kwamen, eigen per toeval, dit wat verscholen restaurant tegen. Het restaurant is gevestigd in een oude 'boerderij'. De inrichting is ruim opgezet. Een klassieke uitstraling en toch niet oubollig door de verschillende hedendaagse interieur elementen.

Uitstekende bediening, vlot en vriendelijk.

Klassieke gerechten, ook weer op vele plaatsen met een moderne touch en uitstekend van smaak.

Kortom we hebben hier een aangename avond beleefd.
Heleen H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Lekker geluncht met de nichtjes. We zijn hier vaker geweest in familieverband en werden zeer hartelijk ontvangen. We kunnen er hier altijd van op aan dat we iets lekkers voorgeschoteld krijgen. Bedankt weer!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We aten met zijn 4 en het menu de Oude Toren. Prima kwaliteit! Vriendelijke bediening en daardoor heerlijke avond gehad.
M S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Voorgerechten en nagerecht vond ik heel lekker van smaak en verassend.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Echt heerlijk gegeten.
Qua bediening liep het wel een beetje rommelig/verstrooid, maar ze waren zeer vriendelijk.

Zeker voor herhaling vatbaar.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
een hele gezellige lokatie, met zeer gastvrije mensen. uitstekend eten en top ambiance.

super mooie "huiskamersfeer" met zeer zeker een exclusief randje
joannestm .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Fantastisch gegeten bij De Oude Toren op Nieuwjaarsdag. De menukaart is aangepast aan het seizoen, met uiteraard de nadruk op wildgerechten in deze tijd van het jaar. Perfecte uitvoering, met zorg voor detail. Een aanrader.
Birgit0707 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit verhouding is top en ligging van de oude toren is op één vd mooiste plekjes van waalre
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Na een hartelijke ontvangst werden we begeleid naar onze tafel. Helaas was het erg rustig. Totaal van de avond waren er maar twee tafels bezet. Mijn oudere vader eet niet zo veel en het was geen probleem om na een voorgerecht nog een voorgerecht als hoofdgerecht te nemen. Kwaliteit en de kwantiteit van het eten was goed.
Maar een stevig prijskaartje.
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Op 17 november samen met mijn zoon gegeten in dit sfeervolle restaurant. We hadden een 4-gangen surprisemenu besteld. Al snel kregen we een amuse van het huis aangeboden. We hebben heerlijk gegeten. Het was superlekker! De gerechten zien er ook geweldig uit.
We gaan hier zeker vaker eten!
Jelle W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Met mijn dochter heb ik hier mogen genieten van een heerlijk menu. Het was ter gelegenheid van Kookstrijd. Een regionale wedstrijd voor hele jonge kooktalenten. Mijn dochter van 10 en ik genoten van het gerecht van deze kookstrijdster maar ook van de gangen die er na kwamen. Fijne plek om te zijn. Op niveau maar ook toegankelijk. Top!
Hedy V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk en gezellig.
Blijkbaar moet een recentie 20 tekens bevatten, waarom??? 'Heerlijk en gezellig' dekt voor ons de lading.
Ine V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Op zondag 18 sept daar lekker buiten zitten te eten, onder mooie oude bomen. Hebben genoten van heerlijke mosselen met lekkere huisgemaakte sausjes, geserveerd met salade, friet en stokbrood. En dat voor maar €22,50!!! Een aanrader
mail100 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
De entourage en het meubilair zijn prima. Tafels zijn ruim en staan niet te dicht op elkaar. Het eten was niets op aan te merken! De courgettecarpacio was lekker op smaak gebracht. Ik had ravioli met ricotta en spinazi. Heerlijk. Toe een kaasplankje. Alles was heerlijk. Wel vind ik dat in deze prijsrange de bediening absoluut moet weten wat er geserveerd wordt. Mijn vrouw had een stoofpotje met gevogelte en de mevrouw wist niet welk gevogelte. Bij de kaart voor het nagerecht wist deze mevrouw ook niet wat de "zoete lekkernijen" voorstelden. Het kon fruit zijn, maar ook chocola? Hahaha. Maar goed we hebben het naar ons zin gehad op een rustige doordeweekse avond. Prijsrange: €113,50 met drie drankjes en koffie toe
kik49 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Geen men-kaart beschikbaar, werden dus min of meer een menu ingepraat. Amuse was lekker. Rode wijn in witte wijnglazen. Witte wijn in rode wijnglazen (met toestemming van de eigenaresse); slordig. Eten was lekker, maar wel heel heel weinig groenten. verder was bediening voorkomend.
ahgvangorp .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Een sfeervolle avond in een prettige ambiance met een meer dan tevredenstellend dinertje!
Een zacht muziekje op de achtergrond zouden wij prettig gevonden hebben!
nofearzz .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Soep (kreeft) lekker maar weinig voor veel geld. De rest van het eten top!
Bediening netjes en op tijd.
Decor: wat extra kaarsen voor de sfeer wellicht.