De Oude Toren

Oude Torenstraat 6 5581 BJ Waalre Nederland Kaart

Over het restaurant De Oude Toren

De witte brigade staat te popelen

Je treft hier een uitgebreide kaart met verschillende menu’s. Natuurlijk kun je ook à la carte je eigen menu samenstellen. De chef laat zich inspireren door de seizoenen met als basis de Frans Nederlandse keuken, maar maakt ook graag uitstapjes naar de rest van de wereld. Alles wordt vers bereid. Voor vegetarische en hele jonge gasten is dit restaurant ook een uitkomst. Heb je wat meer ruimte nodig voor lunch, diner of zakelijke bijeenkomst, informeer dan naar de speciale arrangementen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Oude Toren

Alle dagen geopend vanaf 10:00 uur, keuken vanaf 11:30 uur.

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Oude Toren

ha35 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Restaurant: boerderijtype, gezellig ingericht. Ongeveer een jaar na "restauratie". Rustige sfeer, aparte ruimte voor grotere gezelschappen, goede geluidsisolatie, zowel binnen tussen de diverse ruimte als ook vanaf buiten. Mooi buite terras!
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Super vriendelijk.
Wat mij betreft mag de eigenaar zijn gezicht wat vaker laten zien.
Hij is de gastheer. Maar hij doet erg zijn best. Is positief bedoeld.
Oude Toren is echt in zijn voordeel veranderd
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
In korter dan één jaar tijd heeft het restaurant zich omgevormd naar een heel nieuwe doelgroep en is het gelukt om weer helemaal te zijn afgestemd op een veel breder publiek.
harry.vanirsel .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Erg gezellig restaurant met heel vriendelijk personeel at snel en goed bedient en met een goede prijs prestatie verhouding.

Enige minpunt was deze keer de witte wijn.Vroeger hadden ze erg goede witte huiswijn. Deze keer was deze waterig en zonder veel smaak. Dat was jammer

Toch is het restaurant zeker een aanrader
Marinet V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijk op het terras gezeten en geluncht onder de parasol. Genoten van het mooie weer en de rustige, mooie omgeving. Ik kom graag bij de Oude Toren want het eten is altijd vers en dat proef je. Super relaxte middag gehad.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het eten was prima, porties voor de lunch waren net aan.
De bediening heeft geen enkele keer gevraagd of alles naar wens was en dat is zonde. Er waren enkel 3 tafels bezet met in het totaal 11 gasten dus het lag niet aan de drukte.
Lianne M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Vandaag heerlijk gegeten tijdens de lunch. Het was heel rustig dus in alle rust bij kunnen kletsen. Van de zomer nog een keer terug om gebruik te maken van het terras en lekker in de zon te lunchen.
Kimberly Z.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten samen met mijn man. We hebben gekozen voor het samen delen concept, hierbij krijg je een plank met allerlei kleine hapjes voor 2 personen. Leuk om zo verrast te worden!
Bert J.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Lekker gegeten, goede bediening en gezellige sfeer. Een fijn avondje uit, als afsluiting een drankje in de gezellige bar.
Bedankt! Komen zeker nog eens terug.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
In vergelijking met de vorige keer (paar jaar terug), waren de gerechten flink verbeterd! We hebben heerlijk gegeten en vonden het 'sharing's' menu erg leuk! Als je iets te vieren hebt, zeker een aanrader!
Hoi Marieke!
Leuk dat je gereageerd hebt en nog fijner dat je het goed gehad hebt bij ons.
We hopen je snel weer te ontmoeten bij de Oude Toren.
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Het eten aardig maar weinig origineel
Bediening onprettig en liep er wat onverzorgd bij
Beste Ilse,

Het spijt ons dat je verwachting niet is waargemaakt. We proberen over het algemeen zelfs de verwachting te overtreffen. Helaas is dat bij jullie bezoek blijkbaar anders verlopen. Sinds we in april de zaak hebben over genomen zijn we iedere week bezig met vernieuwen en vooruitgang. Ook jouw recensie heeft daar bij kunnen helpen. Graag tot een volgende keer!
Dick J.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We kennen dit restaurant al wat langer. Is erg goed en dat blijft het nog steeds
We zullen volgend jaar weer gaan.
Super fijn dat jullie een fijne avond hebben gehad! Maar je hoeft echt geen jaar te wachten hoor!
Check onze website binnenkort en ontdek dat je het hele jaar door bij ons kunt genieten vanaf 10.00
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Een tijd geleden is de oude toren van eigenaar veranderd. Ik had gehoopt dat ze toen ook meteen afscheid hadden genomen van de bediening. Dat is helaas niet zo. Eten is ok, zeker voor de prijs. Ik kom weer terug als de oude bediening weg is.
Beste Jurgen,
Afscheid nemen is altijd moeilijk!
En veranderen misschien nog moeilijker. Toch veranderen wij hier iedere dag een stukje meer naar wat we willen worden. Blijf ons volgen en geniet gewoon lekker van wat goed is!
Edw V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
N.a.v. eerder bezoek nu met familie teruggekomen. Weer heerlijk en gezellig gegeten.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten met veel oog voor creatief opgemaakte borden. Voldoende afstand met andere gasten en de akoestiek was daardoor heel goed. Bediening ook heel goed. Het was voor ons boven verwachting.
hans K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Ik zou de ontvangst in het gangetje en beetje lullig kapstokje zo snel mogelijk aanpassen. Voor ons was een andere groep die alle aandacht kreeg. Doordat het fysiek niet mogelijk was om ons op te merken of aan te spreken was de ontvangst minder als de bedoeling was.
Over het algemeen heerlijk gegeten.
Als we toch een paar opmerkingen moeten maken dan waren we het er over eens dat de kreeftensoep nogal eentonig was zonder diepgang zoals bij een heerlijke vissoep. Dit kan dus zeker liggen aan het type gerecht zelf. Hoofdgerechten waren heerlijk, zeetong mooi droog en smakelijk, stoofpotje wild was heerlijk, erg van genoten. Snoekbaars was een lekker en een groot gerecht.
Als nagerecht hebben we een grand dessert genomen wat we allen nogal eentonig en ontzettend zoet vonden. Geen goede balans tussen zoet-zuur-bitter enz.
Een fijne avond met een gastvrije bediening.
Jack S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Leuke en gezellige avond gehad
Sylvie F.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
eten was erg goed. bediening vriendelijk, klein beetje onervaren, sfeer zeer goed, mooie zaak geworden. prijs kwaliteit was goed. gaan zeker nog eens terug.
Marie-José S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Restaurant D'oude Toren heeft een prima keuken. We hebben heerlijk gegeten! De borden waren prachtig opgemaakt
De ontvangst was gastvrij en er stond een keurig ingedekte tafel voor ons klaar. De 2 jonge bediendes deden zeer correct hun uiterste best om het de gasten naar de zin te maken. Jammer dat zij niet goed konden aangegeven welke gerechten er werden geserveerd.
Bij het viergangendiner hadden we een wijnarrangement besteld. De uitleg hierover door de gastvrouw was zeer minimaal. Het schenken van rode wijn in kleine glazen omdat de grote glazen op waren was verrassend.
Een prima restaurant met enkele verbeterpuntjes. We komen zeker nog eens terug.