De Oude Smidse/Lekker aan de Amstel

Achterdijk 2 1191 JK Ouderkerk aan de Amstel Nederland Kaart
31-204961262

Over het restaurant De Oude Smidse/Lekker aan de Amstel

De Oude Smidse in het mooie Ouderkerk aan de Amstel, is gevestigd in drie gecombineerde historische panden en is vanaf 15 mei tot eind september weer 7 dagen geopend. Je geniet hier van een uitgebreide lunch, borrel of sfeervol diner!

Bij De Oude Smidse geniet je niet alleen van verrukkelijke gerechten, maar ook van het mooie uitzicht over de Amstel op het terras in de zomer. 's Winters kun je gezellig en warm plaatsnemen bij de open haard.

Op de kaart zijn zowel Hollandse als Franse klassiekers te vinden. Diverse gerechten bereid met producten afkomstig uit de streek. De Oude Smidse staat voor puur, biologisch en ambachtelijk!

Ga je naar een concert in de Ziggodome of een wedstrijd in de ArenA? Dan is de 'early dinner' echt iets voor jou! Hiermee start je je avond met een goedgevulde maag en ben je zeker van een heerlijke avond uit!

Reserveer nu bij De Oude Smidse in Ouderkerk aan de Amstel en ontdek de historie en smakelijke gerechten!

Meer informatie over restaurant De Oude Smidse/Lekker aan de Amstel

Maandag t/m Zondag 12:00 - 00:00 / 7 dagen per week geopend m.u.v. de maand januari, dan zijn wij op maandag gesloten
- Keuken geopend tot 21.30 uur

Jouw recensie over het restaurant De Oude Smidse/Lekker aan de Amstel

Ivo I.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
In goed gezelschap en met heerlijke gerechten en wijnen de avond doorgebracht . Top dus .
Robin S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Fijn restaurant waarbij ze ook precies weten hoe ze het leuk kunnen maken voor kinderen zodat iedereen een fijne avond heeft
Stijn W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Hele leuke locatie aan het water. Binnen is het ook erg sfeervol ingericht. Het eten is goed, niet goedkoop, maar het is het wel waard. Zeer goede en vriendelijke service. Een aanrader!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
1 van de 4 had een Black Angus steak die taai was. werd later goed gemaakt door een gratis nagerecht.
De carpaccio was net te koud. Personeel erg onervaren. Wat de dag-specialiteit was moest ze even na vragen.
Zowel de flessen witte als de rode wijn kwamen toen de gerechten al gebracht waren.
Roy .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Hele prettige sfeer, super en zeer vriendelijke bediening, gewoon goed. Eigenlijk zoals het hoort. Zeker een restaurant om aan te bevelen.
Jae V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
We vierden verjaardag van man op dinsdagavond; niet druk maar toch gezellig. Sfeervol met de smids haard aan.
Voorgerecht mix voor 2 personen was heerlijk; diverse kleine hapjes van alles wat op de kaart staat, gepresenteerd op/in een plateau. Daarna het gerecht van de dag, met zeer mals vlees.
Een koffie met div kleine hapjes maakte het geheel af.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Gezellige sfeer, vriendelijke en attente bediening en het eten was prima! We hebben fijn geluncht.
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Het was gezellig. Prima eten en een zeer attente bediening. Bedankt. We waren met 12 personen en iedereen kon uitzoeken wat hij/zij wilde eten.
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Tijdje geleden alweer voor het laatst gegeten. Nu weer bezocht en weer een geweldige avond gehad. Het eten is geweldig en de bediening zeer voorkomend. Het eten is zeer goed en de bediening voorkomend en gastvrij.
Gaan wij toch weer vaker doen.
John D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Weer heerlijk gegeten bij de oude smidse. Afstand tussen de tafels mag wat groter zijn, hierdoor was het moeilijker om elkaar te verstaan. Gisterenavond ( zaterdag) om half acht gegeten.
Alida B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Ik was afgekomen op de brandade, maar die was teleurstellend. Veel te veel aardappelpuree, veel te weinig vis. We
Jolande L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten mede dank zij de zeer vriendelijke bediening.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Het personeel te opdringerig 3 verschillende medewerkers al meteen aan de tafel met de vraag om iets te drinken en 3x aan moeten geven dat we wilde wachten tot we kompleet waren. Het opdienen zeer snel achter elkaar geen rust in de bediening om mensen te laten na genieten van hun eten, bord leeg nog geen 5 min later word weg en de volgende gang op tafel. De ambiance straalt uit een relaxte wet gelegd heid te zijn, straal dit ook uit in de bediening.
i.m.a. V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
alles klopt super -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Mooie locatie, goede sfeer, vriendelijk personeel met kennis van horeca, smaakvolle gerechten met bijpassende wijnen. Compleet plaatje.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
De Oude Smidse is bij ons al lange tijd favoriet. Vooral met vrienden is het altijd een feest om hier te eten. De bediening is 'zoals het hoort'.
S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Goede en vriendelijke service. Eten smaakte lekker en goede wijn. . Leuke avond gehad.
We konden rustig blijven zitten zonder dat we het gevoel kregen dat we nog iets moesten bestellen
Leuke plek om te eten met kwalitatief goed eten.
Z.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Sfeervol restaurant. Zeer vriendelijke, behulpzame bediening. Smakelijke gerechten met voor elk wat wils. Goede wijnkaart.
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Zeer goed eten in een ontspannen atmosfeer.