Over het restaurant De Oude Smidse/Lekker aan de Amstel

De Oude Smidse in het mooie Ouderkerk aan de Amstel, is gevestigd in drie gecombineerde historische panden en is vanaf 15 mei tot eind september weer 7 dagen geopend. Je geniet hier van een uitgebreide lunch, borrel of sfeervol diner!

Bij De Oude Smidse geniet je niet alleen van verrukkelijke gerechten, maar ook van het mooie uitzicht over de Amstel op het terras in de zomer. 's Winters kun je gezellig en warm plaatsnemen bij de open haard.

Op de kaart zijn zowel Hollandse als Franse klassiekers te vinden. Diverse gerechten bereid met producten afkomstig uit de streek. De Oude Smidse staat voor puur, biologisch en ambachtelijk!

Ga je naar een concert in de Ziggodome of een wedstrijd in de ArenA? Dan is de 'early dinner' echt iets voor jou! Hiermee start je je avond met een goedgevulde maag en ben je zeker van een heerlijke avond uit!

Reserveer nu bij De Oude Smidse in Ouderkerk aan de Amstel en ontdek de historie en smakelijke gerechten!

Meer informatie over restaurant De Oude Smidse/Lekker aan de Amstel

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 00:00 / Van februari t/m december 7 dagen per week geopend
- Keuken geopend tot 21.30 uur

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Oude Smidse/Lekker aan de Amstel

Madelon U.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. We kennen het restaurant in de zomer; lekker op het terras aan het water zitten. Nu gezellig bij het haardvuur gegeten. Prettige, vriendelijke en professionele bediening.
Komen zeker weer terug.
Marga M.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Een prachtige plek aan het water in schilderachtig Ouderkerk aan de Amstel. op een steenworp afstand van Amsterdam Zuid-Oost (Ziggodome, HMH, industrieterrein e.d.). Aardige mensen, lekker eten, niet heel goedkoop, maar je krijgt wel waar voor je geld. De zaak is gezellig ingericht.
Edwin O.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Leuk restaurant
mooie locatie
prima parkeren
Aardige bediening
Menu kaart voor iedereen wat
3 gangen voor 39,95
Eten heerlijk
Zeker voor herhaling vatbaar
Josanne A.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Lekker eten, goede bediening en een fijne sfeer.
Vito T.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Gezellig restaurant in een mooi dorpje.
harry S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
kom hier zeker nog een keer terug erg goed gegeten en bediening was prima echt een aanrader in oudekerk aan de amstel .....
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Zeer prettige bediening, een heer met kennis van zaken en een goed gevoel voor service en klantvriendelijkheid.
Daarnaast was het eten van een hoge kwaliteit.
Karen K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten.Wel erg lang gewacht op t eten 1 uur en 10 min .Bij t weggaan zeiden wij gedag maar we werden niet gezien dus gern gedag.Vond t erg onpersoonlijk allemaal
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Bij dit restaurant kloppen de recenties met de ervaring. We aten hier met een Oostenrijkse vriend die in NL op een beurs stond en even wat verpozing nodig had. leuke ontvangst. Goed om te zien dat er een goede beetje kruidige Gruene Veltliner op de kaar staat. Alledrie van het vispaletje gesmikkeld en daarna een eend, een kalfs ribeye steak en pasta met vis. Wat te moe en druk voor desert, maar heerlijk gegeten in een gastvrije en oudhollands gezellige ambiance. Doe maar gewoon is perfect en doet mij denken: "Bis!"
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Zakenlunch gehad, we hebben beiden genoten van een carpaccio met pesto en Old Amsterdam. Voor herhaling vatbaar. Vriendelijke en vlotte bediening.
G. B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Wij zijn U zeer dankbaar voor de goede bediening de sfeer en het heerlijke eten.
Een zeer goede samen werking in alle opzichten.
Hartelijk dank hiervoor ,als de gelegenheid zich voor doet zullen we zeker uw restaurant aan prijzen.
Vriendelijke Groet Fam GJJ Bosma.
V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Ik kom regelmatig in De Oude Smidse en dat zal altijd wel zo blijven, m.a.w. ik ben zeer tevreden over dit restaurant. Aardige bediening en een goed menu.
S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Een goed restaurant voldoet aan 3 eisen Z: Leuke ambiance, goed oersoneel en lekker eten. De Oude Smidse voldoet aan alledrie! Een aanbeveler!
V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Ons gezin ging ter gelegenheid van m'n verjaardag en de viering van haar eerste job als zelfstandige met elkaar uit eten.
Het is een prettiger ambiance, vriendelijke bediending en heerlijk gegeten
We komen graag een keer terug.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een prettige omgeving met een fijne bediening. Verder weet ik niet wat ik moet schrijven om de 120 tekens vol te krijgen maar ik hoop dat ik nu aan dat aantal zit.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Relatief simpele gerechten maar van hoog niveau. Hier wordt gekookt met kwalitatieve en verse producten. De bediening is vlot en attent. De inrichting vond ik wel oubollig en mag best worden opgefrist.
Barbara F.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Hoewel wij er vroeg waren (half 7) was het al heel druk. Een fijne avond met heerlijk eten en goede service. Voor herhaling vatbaar!
Jorien V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Eten was goed, bediening kan beter. Bij binnenkomst te lang moeten wachten voordat er iemand naar ons toe kwam. Eenmaal aan tafel duurde het een tijdje voor we drinken konden bestellen, op de menu kaart moesten we ruim een kwartier wachten. Hetzelfde gold voor het vragen naar de rekening
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Prettig en heel sfeervol restaurant. De hele vriendengroep was vol lof over deze keuze.
Bediening was ook top. Alle wensen werden vervuld. Wij hebben genoten!
Cees van Roemburg.
G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Een sfeervol restaurant, rustig, zodat je goed met elkaar kunt praten.
Prachtige ligging, prima eten, ontzettend aardige bediening. Goede uitleg over het eten en de wijn.