De Oude Smidse/Lekker aan de Amstel

Achterdijk 2 1191 JK Ouderkerk aan de Amstel Nederland Kaart
31-204961262

Over het restaurant De Oude Smidse/Lekker aan de Amstel

De Oude Smidse in het mooie Ouderkerk aan de Amstel, is gevestigd in drie gecombineerde historische panden en is vanaf 15 mei tot eind september weer 7 dagen geopend. Je geniet hier van een uitgebreide lunch, borrel of sfeervol diner!

Bij De Oude Smidse geniet je niet alleen van verrukkelijke gerechten, maar ook van het mooie uitzicht over de Amstel op het terras in de zomer. 's Winters kun je gezellig en warm plaatsnemen bij de open haard.

Op de kaart zijn zowel Hollandse als Franse klassiekers te vinden. Diverse gerechten bereid met producten afkomstig uit de streek. De Oude Smidse staat voor puur, biologisch en ambachtelijk!

Ga je naar een concert in de Ziggodome of een wedstrijd in de ArenA? Dan is de 'early dinner' echt iets voor jou! Hiermee start je je avond met een goedgevulde maag en ben je zeker van een heerlijke avond uit!

Reserveer nu bij De Oude Smidse in Ouderkerk aan de Amstel en ontdek de historie en smakelijke gerechten!

Meer informatie over restaurant De Oude Smidse/Lekker aan de Amstel

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 00:00 / Van februari t/m december 7 dagen per week geopend
- Keuken geopend tot 21.30 uur

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Oude Smidse/Lekker aan de Amstel

Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
we hebben op het terras geluncht waar we vriendelijk werden ontvangen,het eten was lekker en het waas gezellig druk op het terras
Piet G.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
eten was heerlijk, maar de prijs lag toch wat aan de hoge kant.
Cornelis B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Zeer jammer dat het keuzemenu is afgeschaft. De kaart is ook aangepast en niet in het voordeel van de klant.
De verandering is zeker geen verbetering.
Het spijt ons te horen dat u het 3 gangen menu mist en u niet enthousiast bent over onze nieuwe menukaart. Wij krijgen juist ontzettend veel complimenten over deze kaart.
Er is meer keuze uit verschillende gerechten in verschillende prijsklassen waardoor er in onze optiek voor ieder wat wils is en men zelfs goedkoper kan eten dan voor de € 39,95 die het 3 gangen menu voorheen kostte.
Wij hopen dat wij u in de toekomst toch nog mogen ontvangen.
rob B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
leuke mensen in de bediening weten wat ze verkopen
geven goed advies met de wijnen gewoon top.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Hartelijke ontvangst en attente bediening. We hadden o.a. de gegrilde tonijn met pasta, de pasta had iets meer al dente gemogen.
Black angus was prima evenals de crème brulee en andere desserts.
Ian S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Lekker eten en mooi uitzicht. Niet te druk. Wij waren met vrienden uit England en ze vond het eten 'delicious'. Die enige teleurstelling was dat er geen boot komt langs die restaurant.
haderlap091 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
PRIMA KINDVRIENDELIJK RESTAURANT MET PRETTIGE BEDIENING EN REDELIJKE PRIJZEN.
GROOT RESTAURANT WAAR JE TOCH RUSTIG PRIVE KUNT ZITTEN.
Ralph B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Wij komen al vele (20 j) bij DOS. Was altijd een top restaurant. Het is zeker nog steeds een goed restaurant. Maar de laatste tijd loopt het wat terug. De entree is trouwens wel flink verbeterd. Goed over nagedacht. Maar Misschien dat er problemen zijn met personeel. Dat is tegenwoordig best lastig om goed voor elkaar te krijgen. Er werkt nu een nieuwe ober die het ook niet helemaal heeft. Jammer, geen melk bij de koffie. Verkeerde messen bij het vlees en een beetje te veel popie jopie.
We zullen voorlopig niet zo vaak meer gaan. Wie weet gaat het deze zomer weer naar het oude niveau terug. Mvg
T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Eten goed, bestel vlees rood dan krijg je rood op perfecte temperatuur. Tafel voor twee gereserveerd, was bij de bar waar het te druk wordt als je gasten daar laat wachten en er ook nog uitgeserveerd moet worden. Verder gewoon in goed. ????
pieter P.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
uitstekend eten vlotte bediening echter samen in een ruimte met een grote groep gasten dus erg rumoerig

verder alles prima
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Sander H.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Voor ons de eerste keer dat we naar dit restaurant zijn gegaan. Een erg knus en gezellige entourage met zeer vriendelijk personeel die ons op een passende wijze geholpen heeft.
Het eten was erg goed, er is een ruime keuze vanaf de kaart met heerlijke bijpassende wijnen.

Komen hier zeker nog eens terug.
Nieky F.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Waren dit keer met een groot gezelschap van 9 personen. Weer heerlijk gegeten, fantastische service zoals altijd. Een aanrader!
Michael A.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Heerlijk voorgerecht, prima service, hoofdgerecht was minder.
Het vlees was erg vet en er zat alleen een klein bakje sla bij voor 2 personen.
Madelon U.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. We kennen het restaurant in de zomer; lekker op het terras aan het water zitten. Nu gezellig bij het haardvuur gegeten. Prettige, vriendelijke en professionele bediening.
Komen zeker weer terug.
Marga M.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Een prachtige plek aan het water in schilderachtig Ouderkerk aan de Amstel. op een steenworp afstand van Amsterdam Zuid-Oost (Ziggodome, HMH, industrieterrein e.d.). Aardige mensen, lekker eten, niet heel goedkoop, maar je krijgt wel waar voor je geld. De zaak is gezellig ingericht.
Edwin O.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Leuk restaurant
mooie locatie
prima parkeren
Aardige bediening
Menu kaart voor iedereen wat
3 gangen voor 39,95
Eten heerlijk
Zeker voor herhaling vatbaar
Josanne A.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Lekker eten, goede bediening en een fijne sfeer.
Vito T.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Gezellig restaurant in een mooi dorpje.
harry S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
kom hier zeker nog een keer terug erg goed gegeten en bediening was prima echt een aanrader in oudekerk aan de amstel .....