De Oude Smidse/Lekker aan de Amstel

Achterdijk 2 1191 JK Ouderkerk aan de Amstel Nederland Kaart
31-204961262

Over het restaurant De Oude Smidse/Lekker aan de Amstel

De Oude Smidse in het mooie Ouderkerk aan de Amstel, is gevestigd in drie gecombineerde historische panden en is vanaf 15 mei tot eind september weer 7 dagen geopend. Je geniet hier van een uitgebreide lunch, borrel of sfeervol diner!

Bij De Oude Smidse geniet je niet alleen van verrukkelijke gerechten, maar ook van het mooie uitzicht over de Amstel op het terras in de zomer. 's Winters kun je gezellig en warm plaatsnemen bij de open haard.

Op de kaart zijn zowel Hollandse als Franse klassiekers te vinden. Diverse gerechten bereid met producten afkomstig uit de streek. De Oude Smidse staat voor puur, biologisch en ambachtelijk!

Ga je naar een concert in de Ziggodome of een wedstrijd in de ArenA? Dan is de 'early dinner' echt iets voor jou! Hiermee start je je avond met een goedgevulde maag en ben je zeker van een heerlijke avond uit!

Reserveer nu bij De Oude Smidse in Ouderkerk aan de Amstel en ontdek de historie en smakelijke gerechten!

Meer informatie over restaurant De Oude Smidse/Lekker aan de Amstel

Maandag t/m Zondag 12:00 - 00:00 / 7 dagen per week geopend m.u.v. de maand januari, dan zijn wij op maandag gesloten
- Keuken geopend tot 21.30 uur

Jouw recensie over het restaurant De Oude Smidse/Lekker aan de Amstel

Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
cor V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijke avond gehad met een perfecte bediening en heerlijk gegeten met 26 personen.
Fijne persoonlijke benadering door het personeel en aan alle wensen voldaan.
V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
tjee dat is verbazing dat er nog steeds dit soort 90 er jarig eten wordt gemaakt in restaurants. Mijn zwager kreeg zijn steak op een houten plank, dat had ik toch al jaren niet meer gezien. Ook Hollandaise saus over gamba.s nou ja je moet er van houden. Waarom wordt er niet iets moois met groenten gedaan, vlees bakken kan iedereen wel, dus kod verdiep je eens in de prachtige vegetarische kookboeken daar haal je veel moois uit.
Het toetje, ananas in rum met kokosschuim en ananasijs, de ananas was zuur, het schuim was door het bord waar het op lag niet op de lepel te krijgen en het ijs was een hard stuk bevroren bol waar je je lepel niet in kon zetten.
De plek maakt natuurlijk veel goed nu het eten nog,
Caroline van Eelen
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
fijne locatie gezellig op het terras aan het water, prettige bediening, prima eten geen culinaire hoogstandjes maar kwaliteit is goed
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het eten was heerlijk, de bediening prima. Het terras is erg gezellig; dit is een adres waar ik vaker naar toe zal gaan.
frankstieneke .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Eten viel erg tegen ,jammer bediening was prima !Steak tartaar kwam volgens ons uit de gehakt molen en was niet aangemaakt !Coquilles waren te zuur om weg te krijgen ,surf en turf viel ook erg tegen !Zou hier niet meer terugkomen .
Sky K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Vanaf de reservation ging het erg soepel en wel georganiseerd.
Gerecht was echt super om te genieten. Ik zal zeker opnieuw doen voor allerlei gelegenheden! Top!
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Met mooi weer lekker buiten aan het water gezeten. Zoals altijd genoeten van het diner. Een echte aanrader.
Christine R.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Heerlijk gegeten, uitstekende gerechten, heerlijk uitkijkend over de Amstel/Waver. De carpaccio was top, de tonijn subliem, smelt in de mond!. Afgesloten met een cheesecake in een potje, super!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
we hadden gevraagd om te wachten met het hoofdgerecht maar kwam toch meteen,maar werd goed opgelost en een koffie aangeboden
Bas E.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Het blijft een waanzinnige plek aan het water. Ik heb hier vaak gegeten en je weet zeker dat er altijd iets lekkers geserveerd wordt.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk gegeten op een prachtige locatie aan het water
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Erg lekker eten. Goede service. Mooie plek aan het water. Gezellig sfeer. Alles wat een restaueant moet hebben. Zeker een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Wij hebben ons diamanten huwelijksfeest bij u mogen vieren. Het feest is , mede door u een succes geworden.
Zowel het eten, , zeer smaakvol opgediend, de bediening vriendelijk de zaal indeling
was zeer gezellig. Onze hartelijke dank voor het slagen van ons feest. Jan en Riet Mur
Bregje D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
afgelopen dinsdag gegeten, duurde allemaal erg lang, chagrijnige mevrouw, je was bang om iets te vragen. uiteindelijk eerder weggegaan omdat er niet opgelet werd om nog te bestellen.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Geen, prima eetcafé
Michael G.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Afgelopen woensdag vanwege het mooie weer hier lunch gehad op het terras. Prachtig uitzicht over de Amstel/Waver. Wij bestelden salade tonijn en sate ossehaas. Het was echt lekker, wel iets aan de prijzige kant maar met dat prachtige uitzicht is het zeker de moeite waard.
Selly D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Zeer goedegezellige ambiance, beetje eenzijdige kaart, geen kip bv, goed van kwaliteit.bediening prima, maar niet heel verfijnd.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Te kleine porties, presentatie staat niet in verhouding tot de smaak, geen aanrader met kinderen (pubers).
Ed H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
In het kader van Vaderdag met de familie gegeten bij restaurant De oude Smitse.
Prima gegeten, leuke & attente bediening en prettige sfeer.