Over het restaurant De Oude Sluis

Gastronomie in het Hogeland

Naast fijn wandelen in de uitgestrekte landerijen en uitwaaien bij de zee, kun je ook dineren bij restaurant De Oude Sluis in Zoutkamp. Hoog in het noorden van Nederland beleef je Hogeland op een bord. De keukenbrigade kookt voornamelijk met lokale producten uit het seizoen. Dit betekent heerlijke garnalen, vis, maar ook eend en lekkere kazen! Kom hier genieten van de rust die voor anderen mijlen ver weg lijkt te zijn.

Meer informatie over restaurant De Oude Sluis

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Oude Sluis

Joke S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk eten, elk gerecht een feestje op je bord. Opgemaakt als een schilderij. Hemelse smaken. En voor Glutenvrij Kun je gewoon van de kaart kiezen en wordt het voor je aangepast indien nodig. Voor mij een TOP kok.
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk eten met veel extraatjes/ tussendoortjes en heerlijk afgestemde wijnen. Zeer relaxte ontspannen sfeer en een ‘alles kan en alles is mogelijk’ uitstraling. Bib gourmand eten!
Wiesje G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten
Asia O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Echt heerlijk gegeten! Super mooi opgemaakt en de service is echt helemaal top! Een heerlijke 4 gangen verrassings menu gehad, we vonden alles echt heerlijk! Het is zeker de moeite waard om hier eens lekker te gaan eten!
Wij gaan hier zeker nog een keer heen! Het is echt voor herhaling vatbaar!
Echt 1 woord: Super!
Hilda R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een top restaurant! Leuke bediening! We komen zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Het is daar grandioos!!! en alles klopt ook (het eten, de texturen, de smaken, de kleuren, de ambiance, de gastvrijheid enz...). Absoluut ons favoriete restaurant waar we binnenkort zeker weer naar toe gaan!!
Omke B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Prima restaurant met verrassende gerechten. Aan te bevelen!
Wilma E.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Eten bij De Oude Sluis is een relaxt avontuur. De smaken verrassend, de borden mooi opgemaakt. Vriendinnen personeel. Echt een avondje uit.
Annemarieke E.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Geweldig gegeten in "de oude sluis". Het was een echt snoep festijn????veel variatie en vele tussendoortjes van het huis????in 3woorden. Heerlijk heerlijk heerlijk. Wij wensen jullie fijne feestdagen.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten,, vierde keer inmiddels en zeker niet de laatste keer.
Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en de nieuwe kaart bevalt ons ook erg goed.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
TOPrestaurant!!
Rustige, gastvrije sfeer en fantastisch eten.
We vonden de Irish whiskey , die aan tafel gemaakt wordt, heel byzonder
Rick M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zeer lekker eten in leuke porties met vlotte bediening en kennis van hun producten
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We werden verrassend gasvrij welkom geheten. De deur werd voor ons open gedaan. De bediening zorgde voor verbinding tussen de gasten en het keuken personeel. Zowel de bediening als het keuken personeel was gastvrij, beleefd en vriendelijk. Het eten ???? was heerlijk en werd zorgvuldig uitgeserveerd. Het eten was prachtig opgemaakt. We hebben een gezellige avond gehad in de oude sluis in Zoutkamp.
Eveline B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben genoten! Je proefde de liefde voor het eten en het koken. Het was boven onze verwachting. Kortom een aanrader als je lekker wilt eten
P.J H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Het begint al met parkeren voor de deur. Dan kom je binnen en voel je dat je echt te gast bent. Persoonlijke aandacht en voortreffelijk eten. Prima restaurant, een aanrader.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De sfeer deed woonkamerachtig aan. De samen gestelde maaltijden waren van een zeer goede zeg maar uitstekende kwaliteit. De gepresenteerde wijnen pasten perfect bij het geserveeerde gerecht. De vriendelijkheid van het personeel. Was perfect. Je bezoekt dit restaurant niet om te eten maar om smaken te beleven. Complimenten voor het team. Wij komen zeker weer
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Lekker eten, leuke sfeer, redelijke
prijs !
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prima gegeten, het was de derde keer.
De kaart mag iets uitgebreider, zeker als je er vaker eet.
De bijlagen bij het hoofdgerecht mogen iets meer aangepast worden aan het aantal personen,
aardappeltjes of friet voor 2 personen is gelijk aan dat voor 4 personen.
Verder zijn we zeer positief en komen in november al weer!
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Het tempo van serveren was best snel, dat kan wel ietsje minder snel.
De gerechten waren heerlijk, ook bijzondere combinaties!
Wij komen beslist nog eens terug.
Koert S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Koolhydratenarm! Een lichte vorm van paniek? Toch niet zo moeilijk? Garnalen met rivierkreeftjes, schol, sukade allemaal geen probleem. Heerlijk! Worteltjes en broodjes mogen niet. Dat was men niet gewend. Opgelost met een wel erg eenvoudige salade. Verder uitstekend. Pittig aan de prijs dat wel, zeker gezien het feit dat men ons geen broodjes en tussen amuzes behoefde te serveren. De bediening is boven gemiddeld. Zeker de moeite waard.