Over het restaurant De Oude Sluis

Gastronomie in het Hogeland

Naast fijn wandelen in de uitgestrekte landerijen en uitwaaien bij de zee, kun je ook dineren bij restaurant De Oude Sluis in Zoutkamp. Hoog in het noorden van Nederland beleef je Hogeland op een bord. De keukenbrigade kookt voornamelijk met lokale producten uit het seizoen. Dit betekent heerlijke garnalen, vis, maar ook eend en lekkere kazen! Kom hier genieten van de rust die voor anderen mijlen ver weg lijkt te zijn.

Meer informatie over restaurant De Oude Sluis

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Oude Sluis

Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten,, vierde keer inmiddels en zeker niet de laatste keer.
Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en de nieuwe kaart bevalt ons ook erg goed.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
TOPrestaurant!!
Rustige, gastvrije sfeer en fantastisch eten.
We vonden de Irish whiskey , die aan tafel gemaakt wordt, heel byzonder
Rick M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zeer lekker eten in leuke porties met vlotte bediening en kennis van hun producten
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We werden verrassend gasvrij welkom geheten. De deur werd voor ons open gedaan. De bediening zorgde voor verbinding tussen de gasten en het keuken personeel. Zowel de bediening als het keuken personeel was gastvrij, beleefd en vriendelijk. Het eten ???? was heerlijk en werd zorgvuldig uitgeserveerd. Het eten was prachtig opgemaakt. We hebben een gezellige avond gehad in de oude sluis in Zoutkamp.
Eveline B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben genoten! Je proefde de liefde voor het eten en het koken. Het was boven onze verwachting. Kortom een aanrader als je lekker wilt eten
P.J H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Het begint al met parkeren voor de deur. Dan kom je binnen en voel je dat je echt te gast bent. Persoonlijke aandacht en voortreffelijk eten. Prima restaurant, een aanrader.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De sfeer deed woonkamerachtig aan. De samen gestelde maaltijden waren van een zeer goede zeg maar uitstekende kwaliteit. De gepresenteerde wijnen pasten perfect bij het geserveeerde gerecht. De vriendelijkheid van het personeel. Was perfect. Je bezoekt dit restaurant niet om te eten maar om smaken te beleven. Complimenten voor het team. Wij komen zeker weer
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Lekker eten, leuke sfeer, redelijke
prijs !
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prima gegeten, het was de derde keer.
De kaart mag iets uitgebreider, zeker als je er vaker eet.
De bijlagen bij het hoofdgerecht mogen iets meer aangepast worden aan het aantal personen,
aardappeltjes of friet voor 2 personen is gelijk aan dat voor 4 personen.
Verder zijn we zeer positief en komen in november al weer!
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Het tempo van serveren was best snel, dat kan wel ietsje minder snel.
De gerechten waren heerlijk, ook bijzondere combinaties!
Wij komen beslist nog eens terug.
Koert S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Koolhydratenarm! Een lichte vorm van paniek? Toch niet zo moeilijk? Garnalen met rivierkreeftjes, schol, sukade allemaal geen probleem. Heerlijk! Worteltjes en broodjes mogen niet. Dat was men niet gewend. Opgelost met een wel erg eenvoudige salade. Verder uitstekend. Pittig aan de prijs dat wel, zeker gezien het feit dat men ons geen broodjes en tussen amuzes behoefde te serveren. De bediening is boven gemiddeld. Zeker de moeite waard.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Uitstekend eten, voor elk wat wils: culinair of gewoon goed eten in een gezellig omgeving. Toen Femke nog in de bediening stond, was de zwarte brigade professioneler.
Roland V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten, heel goed rekening gehouden met dieetwensen en de door ons aangegeven gewenste vertrektijd. De huiswijnen zijn prima, de bediening heel attent en vriendelijk. Toprestaurant!
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het was weer geweldig heerlijk. Meer ga ik er niet van zeggen, anders gaan veel meer mensen hier heerlijk eten en is er voor ons geen tafeltje meer vrij de volgende keer. Sytze, Famke en team ik heb fantasch lekker Glutenvrij en nachtschadevrij gegeten.
adeletje .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het is altijd een feest om hier te mogen eten.
Deze 2 mensen hebben kennis van zaken.
Alles klopt, van tafel aankleding t/m de zorgvuldig gekozen wijn.
Op het bord zie je een explosie van kleuren en smaken.
De gerecht zijn proportie uitstekend.
De kleine tussendoortjes een verrassing.
TOP CHAPEAU restaurant. Een dikke 10+.
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Ze doen erg lekkere dingen met vis. De amuse met een klein soepje en een venkel vis 'taartje' erg lekker.

Ook de schol als voorgerecht erg lekker.
De garnalencocktail is nogal prominent maar maakt het que smaak niet helemaal waar.

Alle bijlagen, pureetjes, justjes en ingelgde groenten erg lekker.

Tussengerecht zwezerik ook erg lekker. Wel iets te droog en ook wat te zout.

De tarbot was wel wat teleurstellend. Deze was zeker te zout en ook het boterjustje deed niet veel. Dat was een kleine domper daar het eerdere bijzonder goed was. En origineel bovendien.

De bediening was erg fijn. Lekker omgedwongen. Wel zat de zaak helemaal vol en dat wat te merken met uithalen en drankjes bijhouden.

We hadden niet om de frieten met sla gevraagd maar toch gekregen. Toch even geproefd. Bijzonder lekkere friet.

Had nog graag het kaasplankje of de koffiesorbet geprobeerd maar we hadden geen ruimte meer en de oppas kon ook niet al te lang.

Maar we komen zeker weer terug.

Goed dit was dus geen korte review maar wel redelijk volledig. Eet ze.
Corrie L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk, gezellige sfeer, bijzondere gangen, (verassings-tussendoortjes) echt leuk.
Colometa .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Zo'n restaurant elders vinden gaat niet gemakkelijk lukken. Kies voor vis: wij hadden schol vooraf en tarbot als hoofdgerecht, super!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Goed en gezellig. De kinderen werden serieus genomen met een eigen menu. Wijhebben genoten. Voortreffelijk
En goede sommelller. We komen zeker terug!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Net iets te warm in de veranda, verder heel aangenaam en lekker gegeten in een gezellig ingericht restaurant.