Over het restaurant De Oude Sluis

Gastronomie in het Hogeland

Naast fijn wandelen in de uitgestrekte landerijen en uitwaaien bij de zee, kun je ook dineren bij restaurant De Oude Sluis in Zoutkamp. Hoog in het noorden van Nederland beleef je Hogeland op een bord. De keukenbrigade kookt voornamelijk met lokale producten uit het seizoen. Dit betekent heerlijke garnalen, vis, maar ook eend en lekkere kazen! Kom hier genieten van de rust die voor anderen mijlen ver weg lijkt te zijn.

Meer informatie over restaurant De Oude Sluis

9,3

Jouw recensie over het restaurant De Oude Sluis

Christien V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijk gegeten, uitstekende bediening, sfeervol ingericht, kortom niets op aan te merken. We komen zeker nog eens terug.
Pieter U.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Iets uitvoeriger inormeren over de beschikbare wijnen zou goed zijn: de Hongaarse PinotGrigio behoeft de waarschuwung dat het geen droge wijn is.
Greetje V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk genoten, goede uitleg van wat er allemaal op je bord ligt en leuk is dat de kok ook even aan tafel komt met een gerechten.
Merle S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Het eten, de ambiance en de bediening was top! Een verbeterpunt zou zijn het nóg beter combineren van verrassende smaken!
Tjitske Z.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
.mooie gerechten met zeer veel oog voor detail. De passie straalt er vanaf. Bijzondere combinaties perfect uitgevoerd. Super kundige bediening.
Jochum V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Gastvrij en passievol personeel, knusse ambiance en vooral eten van hoog niveau! Mooie ingrediënten en prachtige opgemaakte borden. + we mochten ons hondje meenemen :) Een absolute aanrader (op de terugweg van een dagje Schiermonnikoog)!!
R N.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
We komen hier al vele jaren.Het reataurant ziet er erg smaakvol ingericht uit. Het personeel is erg vriendelijk en de bediening is uitstekend. Het eten is voortreffelijk!
S. H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Gisteren hier heerlijk gegeten. 4 gangen gekozen. Alles was super smakelijk.
Heel leuk: tussengerecht spaghetti met Oude Kollumerkaas en gefrituurde uitjes werd aan tafel bereid. Een grote uitgeholde kaas werd gevuld met gare spaghetti en warme roomsaus waardoor de kaas ging smelten. Leuk bedacht en lekker!!!! Ook rest was prima voor elkaar. Leuke informele sfeer en de rekening viel ons reuze mee.
Raymond En Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Voor onze laatste vakantieavond kozen we voor de Oude Sluis in het mooie Zoutkamp. We genoten van mooie gerechten en een prima huiswijn (wij kozen de Pinot Grigio) en heerlijke amuses en een passend tussendoortje (granite van komkommer). Fantastisch bereide zwezerik (met een prachtige ‘koe’ van gefermenteerde knoflook), verse kabeljauw, heerlijke Bavette en daarna lekkere desserts. Kortom een geweldige afsluiting van onze vakantie. Onze complimenten aan de heren in de keuken en de fijne bediening. Als we in de buurt zijn komen we zeker terug!!
Frank C.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Vanouds geweldig
Marjan F.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Supervriendelijke ontvangst. Zeer lekker eten, en super dat de kinderen gewoon van de kaart kiezen en hun voorkeur in kinderportie krijgen. Een aanrader!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Wij waren zeer aangenaam verrast over deze avond. Het personeel, de verschillende gangen, de keuze van de wijnen, de sfeer, het was ronduit fantastisch. Wij komen zeker terug.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten! We hadden het viergangen verrassingsmenu, in combinatie met een wijnarrangement. De wijn paste heel goed bij de gerechten. Een aanrader!
Ginajanssen J.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Het eten was smakelijk en mooi opgediend. De bediening van de dame was wat matig, vriendelijk maar wat onhandig. van de heer goed met prima uitleg.De prijs was aan de dure kant.
Seya S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Op een ontspannen wijze, lekker genieten van een lekker diner! met heerlijke amuses
Met een goede, leuke bediening!
Henriëtte V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Erg lekker gegeten. Gastvrouw snoept mee in de keuken, dit kan ze beter niet voor het oog van de gasten doen.
Verder prima restaurant.
Tjitske R.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Er was aan mijn wens voldaan voor een plaats in de serre. Omdat het donderdag was , was het een " rustige " avond , vinden wij heel prettig dus we heerlijk rustig en relaxed zitten tafelen.
Prima bediening met uitleg wat er op het bord lag. Top !
LPS S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
We zijn al vaker geweest, en het is altijd een feestje: heerlijk, maar ook "sjiek" eten, zonder de stress van je al te "sjiek" te moeten gedragen. Zeker een aanrader voor iedereen!
Geartsje L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Er valt niks toe te voegen, het was gewoon goed !!!!
Frank C.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Topkwaliteit met een prima service .... een echte aanrader