Over het restaurant De Oude Sluis

Gastronomie in het Hogeland

Naast fijn wandelen in de uitgestrekte landerijen en uitwaaien bij de zee, kun je ook dineren bij restaurant De Oude Sluis in Zoutkamp. Hoog in het noorden van Nederland beleef je Hogeland op een bord. De keukenbrigade kookt voornamelijk met lokale producten uit het seizoen. Dit betekent heerlijke garnalen, vis, maar ook eend en lekkere kazen! Kom hier genieten van de rust die voor anderen mijlen ver weg lijkt te zijn.

Meer informatie over restaurant De Oude Sluis

• Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Vanouds geweldig
Marjan F.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Supervriendelijke ontvangst. Zeer lekker eten, en super dat de kinderen gewoon van de kaart kiezen en hun voorkeur in kinderportie krijgen. Een aanrader!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Wij waren zeer aangenaam verrast over deze avond. Het personeel, de verschillende gangen, de keuze van de wijnen, de sfeer, het was ronduit fantastisch. Wij komen zeker terug.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten! We hadden het viergangen verrassingsmenu, in combinatie met een wijnarrangement. De wijn paste heel goed bij de gerechten. Een aanrader!
Ginajanssen J.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Het eten was smakelijk en mooi opgediend. De bediening van de dame was wat matig, vriendelijk maar wat onhandig. van de heer goed met prima uitleg.De prijs was aan de dure kant.
Seya S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Op een ontspannen wijze, lekker genieten van een lekker diner! met heerlijke amuses
Met een goede, leuke bediening!
Henriëtte V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Erg lekker gegeten. Gastvrouw snoept mee in de keuken, dit kan ze beter niet voor het oog van de gasten doen.
Verder prima restaurant.
Tjitske R.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Er was aan mijn wens voldaan voor een plaats in de serre. Omdat het donderdag was , was het een " rustige " avond , vinden wij heel prettig dus we heerlijk rustig en relaxed zitten tafelen.
Prima bediening met uitleg wat er op het bord lag. Top !
LPS S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
We zijn al vaker geweest, en het is altijd een feestje: heerlijk, maar ook "sjiek" eten, zonder de stress van je al te "sjiek" te moeten gedragen. Zeker een aanrader voor iedereen!
Geartsje L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Er valt niks toe te voegen, het was gewoon goed !!!!
Frank C.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Topkwaliteit met een prima service .... een echte aanrader
Klaas P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Lekker en goed gegeten.
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Wij komen 1 keer per jaar in de Marnerwaard om kinderen te halen/brengen i.v.m. NPK en het is inmiddels traditie geworden om een avondje te eten bij De Oude Sluis. En die traditie houden we graag in ere. Want...... het was weer heerlijk om hier te eten. Fantastische kok; creatieve en heerlijke gerechten.
Kortom: aanrader!!
Alma P.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Hier heb je echt het gevoel van " uit eten" zijn! Heerlijke gerechten die met smaak en gevoel bereidt zijn en prettige bediening.
kees D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Er gaat toch iets boven Groningen: Zoutkamp. Sytze en Famke: topchef en prima gastvrouw. Als in het Noorden: de omweg waard.
K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Prima restaurant en heerlijke en prachtige gerechten. Iedere gang was weer een plaatje. Complimenten, ga zo door.
Wij hadden een 3 gangen menu, maar daarbij kregen we ook nog 3 tussengerechten, heel lekker allemaal.
Er werd bij het hoofdgerecht dikke frieten met groente geserveerd. Dit was volgens ons niet nodig en de uitstraling daarvan deed ook een beetje afbreuk aan de rest van de gerechten/gangen.
Azing M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Wij werden opeen prettige manier ontvangen. Wij hadden gereserveerd voor twee personen, maar hadden bij aankomst nog wel de keus uit een aantal tafels. De bediening was correct en het eten was lekker.
Een bezoek welke zeker voor herhaling vatbaar is.
Barte V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Met familie hier gegeten, het was de tweede keer dat we hier aten. Het was weer erg lekker!! Goeie kok in de keuken , prachtige borden en vriendelijk personeel.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Bediening was prima, maar eten viel wat tegen. Asperges die voor de 1e dag op menu stonden waren niet helemaal top. Gezien prijs toch iets minder dan vorige keer, maar blijft voor Zoutkamp het beste restaurant om heen te gaan.