De Oude Sluis

Hunsingokade 3 Zoutkamp Nederland Kaart

Over het restaurant De Oude Sluis

Gastronomie in het Hogeland

Naast fijn wandelen in de uitgestrekte landerijen en uitwaaien bij de zee, kun je ook dineren bij restaurant De Oude Sluis in Zoutkamp. Hoog in het noorden van Nederland beleef je Hogeland op een bord. De keukenbrigade kookt voornamelijk met lokale producten uit het seizoen. Dit betekent heerlijke garnalen, vis, maar ook eend en lekkere kazen! Kom hier genieten van de rust die voor anderen mijlen ver weg lijkt te zijn.

Meer informatie over restaurant De Oude Sluis

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Oude Sluis

LPS .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
We zijn al vaker geweest, en het is altijd een feestje: heerlijk, maar ook "sjiek" eten, zonder de stress van je al te "sjiek" te moeten gedragen. Zeker een aanrader voor iedereen!
Geartsje L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Er valt niks toe te voegen, het was gewoon goed !!!!
Frank C.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Topkwaliteit met een prima service .... een echte aanrader
Klaas P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Lekker en goed gegeten.
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Wij komen 1 keer per jaar in de Marnerwaard om kinderen te halen/brengen i.v.m. NPK en het is inmiddels traditie geworden om een avondje te eten bij De Oude Sluis. En die traditie houden we graag in ere. Want...... het was weer heerlijk om hier te eten. Fantastische kok; creatieve en heerlijke gerechten.
Kortom: aanrader!!
Alma P.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Hier heb je echt het gevoel van " uit eten" zijn! Heerlijke gerechten die met smaak en gevoel bereidt zijn en prettige bediening.
kees D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Er gaat toch iets boven Groningen: Zoutkamp. Sytze en Famke: topchef en prima gastvrouw. Als in het Noorden: de omweg waard.
K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Prima restaurant en heerlijke en prachtige gerechten. Iedere gang was weer een plaatje. Complimenten, ga zo door.
Wij hadden een 3 gangen menu, maar daarbij kregen we ook nog 3 tussengerechten, heel lekker allemaal.
Er werd bij het hoofdgerecht dikke frieten met groente geserveerd. Dit was volgens ons niet nodig en de uitstraling daarvan deed ook een beetje afbreuk aan de rest van de gerechten/gangen.
Azing M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Wij werden opeen prettige manier ontvangen. Wij hadden gereserveerd voor twee personen, maar hadden bij aankomst nog wel de keus uit een aantal tafels. De bediening was correct en het eten was lekker.
Een bezoek welke zeker voor herhaling vatbaar is.
barte V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Met familie hier gegeten, het was de tweede keer dat we hier aten. Het was weer erg lekker!! Goeie kok in de keuken , prachtige borden en vriendelijk personeel.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Bediening was prima, maar eten viel wat tegen. Asperges die voor de 1e dag op menu stonden waren niet helemaal top. Gezien prijs toch iets minder dan vorige keer, maar blijft voor Zoutkamp het beste restaurant om heen te gaan.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Veel gerechten kenmerken zich als een combinatie van meerdere bereidingswijzen, zonder dat de individuele smaak verloren gaat, resulterend in een prachtig bouquet.
Frank C.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het is gewoon genieten
marga P.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
jammer dat een luidruchtige vaste gast veel aandacht kreeg van de eigenaars; dit adhd-type vond dat iedereen moest meegenieten van zijn aanwezigheid en vermeende kundigheid over koken. Werd gedurende het gehele verblijf niet in gecorrigeerd.
Eten was lekker al kwamen we er later thuis achter dat het wel wat kruidig en zout was.
johanneke L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wat hierboven staat zegt voldoende. Ik heb al heel wat keren bij De Oude Sluis gegeten en het was altijd lekker, uitstekend verzorgd, prettige bediening, sfeervolle inrichting. Een enkele keer duurde het ietsje langer voor het eten kwam, maar dat werd sympathiek opgelost. Kortom ik neem graag familie en vrienden mee uit eten bij hun in Zoutkamp.
Zinja W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk eten, zeer goede kok en gezellige bediening. Je krijgt echt eten op je bord wat je thuis nooit zou klaarmaken. Nagerecht was ook zeer lekker. Verwacht hier geen standaard gerechten. Wij komen zeker nog eens terug
Margien S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
zeer goede bediening
Andries P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Moest even zoeken naar de wc.
M V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Hoofdgerecht en vooral het dessert was erg goed. Wat ons wat tegenviel waren de huisgemaakte broodjes. Deze waren erg zout. Wanneer je daar oa gezouten boter op doet, wordt het helemaal brein.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk eten, elk gerecht een feestje op je bord. Opgemaakt als een schilderij. Hemelse smaken. En voor Glutenvrij Kun je gewoon van de kaart kiezen en wordt het voor je aangepast indien nodig. Voor mij een TOP kok.