Over het restaurant De Oude School

Een ontmoetingsplek

Restaurant De Oude School is, net zoals een school, een ontmoetingsplek voor iedereen. Je kunt hier even snel naar binnen glippen om een praatje te maken, een drankje te drinken of heerlijk te dineren. Het restaurant is gevestigd in het karakteristieke centrum van Warder en huist in de oude school van Warder. Een plek met een betekenis waar bourgondische gerechten geserveerd worden.

Meer informatie over restaurant De Oude School

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag 14:00 - 23:30
Zaterdag 16:00 - 23:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zeer leuk restaurant. Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten! Niks op aam te merken.
Proeverij was goed en de salade ook heerlijk.
eva.delange .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben genoten van het driegangenmenu bij de Oude School, vooral de keuze uit de kleine of grote variant van het hoofdgerecht vonden wij erg prettig, alles smaakte voortreffelijk.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Was top kwaliteit echt super, restaurant zonder achtergrond muziek dit is echt fantastisch eten/gerechten zijn heerlijk geniet van groten en kleine porties
apvegmond .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuk dorpsrestaurant met gezellige levendige sfeer, redelijke menukaart en jeugdige bediening. Vooral de mogelijkheid om te kiezen tussen kleine of grote versie van een gerecht is een groot pluspunt.
CINDY P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ik mis aankleding wat naar de oude school verwijst in de hut... er hangen een paar domme kunst schilderijen. tip: schoolbord leitjes met krijt het menu erop, aan de muur kleine plankjes met ouderwetse inktpotjes...vulpennen. ..klompjes....schriftjes....foto's van de school.., en maak de verlichting!
het eten ging....maar de risotto was een drapje, en vond de aardappelen erg weinig...1 schaaltje voor 4pers. Bediening vriendelijk, maar kan wat enthousiaster. Toetjes waren heerlijk. ., jammer dat de slagroom niet echt was.... van dat spuitbusspul.
janny-fanzen .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Na een hartelijke ontvangst van het personeel werd er voor een kussentje gezorgd op de houten stoelen, een uitleg van de menukaart (kleine en grote gerechten) dat is helemaal top. Een super lekkere carpaccio vooraf, gevolgd door een kleine entrecote, alles smaakte zoals het eruit zag, heerlijk. Een toetje met twee bolletjes ijs i.p.v, drie was ook geen probleem, kortom een heerlijke maaltijd waar we met de AH restaurant kaarten gewoon van de kaart mochten uitzoeken. Een aanrader om zeker nog eens terug te gaan.
H_beckers B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten in het restaurant in ons eigen dorp Warder.
De proeverij voor 2 personen als voorgerecht was heerlijk met een pomodori soepje, een vistrio met garnaaltjes, zalm en gerookte paling en een perfecte cappuccino; prachtig rode ossenhaas, super van smaak en structuur.
En als -klein- hoofdgerecht: een goede kip yakatori. Helaas een iets te hoog op smaak yakatorisausje erbij...
En als dessert de altijd heerlijke crème brulée. En niet te vergeten was de bediening weer vakkundig en vriendelijk. Wij komen zeker terug...
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk eten en een leuke sfeer. Leuk dat je alle gerechtjes kan kiezen, dus geen onderscheid in voor- en hoofdgerecht en dan een kleine of een grote portie. Wij hadden als voorgerecht een klein portie genomen en als hoofdgerecht een grote, maar dat hadden net zo goed twee kleine kunnen zijn want je krijgt best veel en we zaten echt helemaal vol na het toetje. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Bert P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst, leuke locatie. Een beperkte menukaart, maar toch aantrekkelijke keuze. Het eten is voortreffelijk en wordt fraai gepresenteerd. Ondanks akoestische aanpak zoals gordijnen galmt de ruimte storend. Ook een kussentje op de stoel zou bijdragen aan het comfort. Al met al een fijne avond gehad met goed eten en drinken.
Mercedes P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met de AH restaurantactie hebben wij ons aangenaam laten verrassen! We konden van de kaart kiezen en hebben gesmuld van een proeverij voor 2 aan voorgerechtjes (soep, zalmbombe en carpaccio) en een heerlijk malse tournedos. De bijgerechten (salade, frites, gebakken aardappels) leken niet veel, maar was toch voldoende voor ons. Alles was van prima kwaliteit en volgens ons vers bereid. De nagerechten tarte tatin en gâteau chaud waren weliswaar kant en klaar opgewarmd, maar van prima kwaliteit. Het geheel is een sfeervol verbouwd schoolgebouw met prima bediening. Wat ons betreft een geslaagde actie, want wij hebben hierdoor een leuk restaurant ontdekt waar we zeker terugkomen!
Nina S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Dit was mijn eerste kennismaking met dit restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gezellige verjaardag gehad.
J. R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten, leuke bediening en grote en kleine porties te bestellen, dus voor elk wat wils.
Voor herhaling vatbaar!
L.J. V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het eten was weer goed en de sfeer prima,de eendenborst was anders dan op de menukaart aangegeven, op deze wijze bereid nog nooit gegeten het was erg soppig minder lekker (te dikke stukken).
Misschien nog een tip (dit is oude klacht) een kussentje op de stoelen zou prettig zijn.
Rinske V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Erg leuk dat je zelf kan kiezen wat je als voor en hoofdgerecht wil uit alle gerechten op de kaart. Goed eten en erg lekker eten
henk R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Alles perfect verlopen, goede bediening met goede uitleg. De kwaliteit was voor treffelijk!
natuurlijk is het parkeren ook geen probleem.
hermanblues .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Verjaardag van kinderen en aanhang gevierd, altijd moeilijk maar nu een fantastische avond gehad. Bediening en eten waren uitstekend. Als echte Hollanders graag friet bij het eten, hoewel de trend minder is werd aan de vraag zonder problemen voldaan. En dan de spontane zang en vuurwerk voorganisatie de Kids met het dessert! Geweldig.
'Oude School' w'll be back
arjanne01 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We konden kiezen uit de hele menu kaart. We kregen een mandje brood met smeersels 2. Alle gerechten zijn als voorgerecht en als hoofdgerecht te bestellen. Wij kozen beide voor de tomatensoep. Die was heerlijk . Als hoofdgerecht namen we de tortellini ook heerlijk. Voor het dessert was er een dessertkaart. Heerlijk uiteten geweest!
klaaslaan .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Prima gegeten voor een aangename prijs prima vlees het voorgerecht carpaccio en zalmbombe waren zeer smakelijk nagerecht coupe romanoff uitstekend van smaak met een ruime toef slagroom
Toon K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Een gezellig dorpsrestaurant. Het eten was erg lekker. De keuze tussen een klein en / of groot gerecht een schot in de roos. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Vriendelijk personeel!
herman_bea .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten was erg lekker, geen voor of hoofd gerecht maar zelf kiezen klein portie of groot.
Bediening erg aardig. Het enige was dat de tafel vrij hoog was en de stoelen laag, het eten stond dus op inschuif hoogte.
We moesten even wachten op een tafeltje buiten en kregen brood op de lounge bank.