Over het restaurant De Oude School

Een ontmoetingsplek

Restaurant De Oude School is, net zoals een school, een ontmoetingsplek voor iedereen. Je kunt hier even snel naar binnen glippen om een praatje te maken, een drankje te drinken of heerlijk te dineren. Het restaurant is gevestigd in het karakteristieke centrum van Warder en huist in de oude school van Warder. Een plek met een betekenis waar bourgondische gerechten geserveerd worden.

Meer informatie over restaurant De Oude School

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag 14:00 - 23:30
Zaterdag 16:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant De Oude School

margreet B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij komen er vaker en zijn dus altijd heel erg tevreden. Overigens zijn de lunches ook uitstekend! We noemen een bezoek aan de oude school altijd een minivakantie. We verheugen ons nu al op het volgende bezoek.
hanshellingman .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk eten. Goede kaart met voldoende keuze. De formule dat elk gerecht in een grote of kleine portie te bestellen is kom je niet vaak tegen. Gezellige sfeer en een uiterst vriendelijke bediening. Echt een aanrader!
Lucy E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
+ eten erg goed van kwaliteit. heel goed idee: van elk gerecht kan je een klein of groot portie bestellen.
- Jammer dat het menu wat op de site staat niet meer aanwezig is. er is in totaal zeven keer gevraagd of alles naar wens is.
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een gezellig restaurant. Volgens mij ziet een dorpsschool er zo uit. Ben van plan om daar zeker nog eens naar terug te gaan.
Ycnan2002 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
kwamen nu voor de derde keer en was duidelijk slechter dan voorgaand. Prijs - kwaliteit is inmiddels ver te zoeken. Geen salade of groenten er bij. Bij een grote porties vis vraag je je echt af hoe klein dan klein moet zijn. Spare ribs niet gegrild en bij oosters denk je aan lekker gemarineerd/gekruid maar het was uitermate flauw.
tam_oudejans .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Je kunt er prima eten, en kiezen tussen kleine en grote porties.
Het is een gezellig ingericht restaurant met een lekker rustig muziekje op de achtergrond.
Vriendelijke bediening die zorgen dat je een lekker ontspannen diner hebt.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Perfecte avond en nog steeds erg blij met de keuze tussen "grote "en "kleine"portie. Alles vers en goed verzorgd.
Vriendelijke en snelle bediening.
R H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
De Oude School is een fijn restaurant met een goede sfeer en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader. De recensie MOET 120 tekens bevatten.
van.ettekoven .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Opnieuw genoten van de AH-actie; goede uitleg dat je ook iets kunnen kiezen met een kleine bijbetaling buiten de AH-kaart om. Alle tafels waren gevuld, maar toch veel persoonlijke aandacht. Vooral omdat 2 van de 6 last hebben van knoflookallergie. We hebben genoten van alle gerechten! Gerrit van Ettekoven, Purmerend
Bets P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Leuke en vlotte bediening????????
Ad H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
gewoon lekker gegeten samen.............................................................................................................................................
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Goede ontvangt. Eerst buiten wat gedronken en vervolgens binnen gegegeten. Vlotte, maar niet opdringerige bediening. Ah menukaart bood ons voldoende keuze.
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Gezellig. Vriendelijke en enthousiaste bediening. Je voelde je zeer welkom. Prima eten. Al met al: top.
goosensjb .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Met AH-actie gegeten. Keuzemenu was goed, maar voor een kleine meerprijs hebben we toch ook wat uit de kaart gekozen. Heerlijke soep, goede burgers, lekkere toetjes. Wat fijn was, was dat de porties niet zo groot waren, eventueel was het ook mogelijk om een grotere portie te kiezen.
De bediening was vriendelijk en attent. Vanwege de zoele zomeravond kozen we ervoor om buiten te zitten -een heel aangename plek! Beslist een aanrader!
Lida S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wij hebben er prima gegeten, bediening vriendelijk sfeer is gemoedelijk.
Het was voor ons de vijfde of zesde keer dat wij dit restaurant bezochten
Julius H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
zeer vriendelijkè bediening, spontaan en van goed advies dienend. Maaltijden zeer van smaak. Wij kwamen hier al eerder en blijven dit ook zo doen. Echt een aanrader!
Annette S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
De Oude School is een sfeervolle locatie in het dorp Warder. De bediening onder leiding van Foz Leloup is vriendelijk, het eten is lekker.
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Kaart was nogal beperkt, maar het geleverde was goed verzorgd en lekker. Bediening correct en attent.
Dessert-kaart daarentegen was uitgebreid.
van.ettekoven .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hebben enorm genoten van een avondje met vrienden in Warder, De oude school. Via de actie van AH kregen we een speciale menukaart, niet slecht, maar toch hebben we gekozen voor de grote kaart (en dan een kleine bijbetaling, dat werd keurig uitgelegd). Gesmuld van carpaccio, gegrilde peer, zeewolf, Lady steak, kortom alles was lekker. Compliment voor de 2 jonge mannelijke bedienden. Zij zorgden voor een gezellige sfeer. We gaan er beslist nog een keer naar toe.
louise M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Goed restaurant ,vriendelijke bediening Wat donker ingericht maar wel gezellig Goede tong en voldoende van alles Heerlijk gegeten