Over het restaurant De Oude School

Een ontmoetingsplek

Restaurant De Oude School is, net zoals een school, een ontmoetingsplek voor iedereen. Je kunt hier even snel naar binnen glippen om een praatje te maken, een drankje te drinken of heerlijk te dineren. Het restaurant is gevestigd in het karakteristieke centrum van Warder en huist in de oude school van Warder. Een plek met een betekenis waar bourgondische gerechten geserveerd worden.

Meer informatie over restaurant De Oude School

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag 14:00 - 23:30
Zaterdag 16:00 - 23:30

Julius H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
zeer vriendelijkè bediening, spontaan en van goed advies dienend. Maaltijden zeer van smaak. Wij kwamen hier al eerder en blijven dit ook zo doen. Echt een aanrader!
Annette S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
De Oude School is een sfeervolle locatie in het dorp Warder. De bediening onder leiding van Foz Leloup is vriendelijk, het eten is lekker.
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Kaart was nogal beperkt, maar het geleverde was goed verzorgd en lekker. Bediening correct en attent.
Dessert-kaart daarentegen was uitgebreid.
van.ettekoven .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hebben enorm genoten van een avondje met vrienden in Warder, De oude school. Via de actie van AH kregen we een speciale menukaart, niet slecht, maar toch hebben we gekozen voor de grote kaart (en dan een kleine bijbetaling, dat werd keurig uitgelegd). Gesmuld van carpaccio, gegrilde peer, zeewolf, Lady steak, kortom alles was lekker. Compliment voor de 2 jonge mannelijke bedienden. Zij zorgden voor een gezellige sfeer. We gaan er beslist nog een keer naar toe.
louise M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Goed restaurant ,vriendelijke bediening Wat donker ingericht maar wel gezellig Goede tong en voldoende van alles Heerlijk gegeten
Audry K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wat wij hadden besteld zag er goed uit!! Het meisje wat voor personeel door moest gaan zag er absoluut niet verzorgt uit...
Ik had meer verwacht van de inrichting van het etablissement.
Beetje saai. Jammer!!
Willy B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
De oude school is verbouwd tot een gezellige en warme accomodatie. Sfeervol ingericht. Deze locatie zou ik zeker aan anderen aanbevelen.
paula81 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het eten was prima en de bediening zeer vriendelijk. Aan de Rib-eye zat alleen wat veel vet en had iets medium mogen zijn. Ook was tafelindeling prima. We waren met 6 personen en peuter, maar er was vierkante tafel gemaakt van 2 tafels waardoor je met allemaal goed contact kon hebben. Dat is bij lange tafel minder uiteraard.
Dus niets dan lof voor dit restaurant.
Mirjam-Purmerend .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Gisteren met vrienden hier gegeten met de AH-actie. Zoals de naam doet vermoeden is het een oud schoolgebouw met de gezellige ambiance van een eetcafé. Ontvangst en bediening informeel en heel vriendelijk. Voor de AH actie was een aparte kaart gemaakt met keuze gerechten, per gerecht kon men kiezen uit een kleine of een grote portie. Voor 4 euro meer p.p. kon a la carte worden gegeten. Wij vonden echter dat de a la carte kaart niet echt een meerwaarde bood dus hielden het bij de AH-keuze menukaart. Lekker gegeten, niet overdreven chique, maar wat je van een eetcafé kunt verwachten. Gerechten (ook de kleine porties) waren zeker voldoende, voor de kleinere eters onder ons fijn dat deze keuze er is! Bij het kiezen van de wijn komt men keurig naar de tafel, zodat vooraf geproefd kan worden. De Oude School is een gezellige eetgelegenheid in Warder waar wij zonder de AH actie niet zo snel terecht zouden zijn gekomen, maar die zeker voor herhaling vatbaar is!
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
We hebben lekker gegeten en gebruik gemaakt van de ahrestaurantactie!
Bediening was uitermate vriendelijk!
Alhoewel alle tafels bezet waren en het dus druk voor de keuken, liep alles goed en hoefden we niet lang te wachten op de gerechten!
Janet K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Met AH actie geweest. Gezellig restaurant in het dorp ,goed parkeer gelegenheid.. fijne bediening en lekker eten .alles in orde dus .
pa.kramer .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Er is de mogelijkheid te kiezen voor een grote en een kleine portie. In ons geval waren de grote en kleine Ribeye vrijwel even groot. Het verschil van ca Eur 10,- was naar ons gevoel onredelijk. Volgens de kok was de kleine portie te groot uitgevallen.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Voor en nagerechten waren goed,hoofdgerechten waren minder,Tongschar was smakeloos en ribeye was te dun en niet goed gegrild cq gebakken.
dewolf .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Gezellig restaurant met terras. Prima eten: een heerlijke aspergesoep vooraf. Maar ook over de bombe hoorde ik veel lof. De tongschar als hoofdgerecht was heel smaakvol.
Prima sfeer!
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Een leuk en goed restaurant met goede menukaart.
Dit is een restaurant waar wij zeker terugkomen, trouwens de plek is ook geweldig .
Het eten was perfect bereid en goed van smaak .
Het voorafje, de proeverij,was erg goed net zo als het hoofd en nagerecht.
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zeer leuk restaurant. Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten! Niks op aam te merken.
Proeverij was goed en de salade ook heerlijk.
eva.delange .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben genoten van het driegangenmenu bij de Oude School, vooral de keuze uit de kleine of grote variant van het hoofdgerecht vonden wij erg prettig, alles smaakte voortreffelijk.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Was top kwaliteit echt super, restaurant zonder achtergrond muziek dit is echt fantastisch eten/gerechten zijn heerlijk geniet van groten en kleine porties
apvegmond .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuk dorpsrestaurant met gezellige levendige sfeer, redelijke menukaart en jeugdige bediening. Vooral de mogelijkheid om te kiezen tussen kleine of grote versie van een gerecht is een groot pluspunt.
CINDY P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ik mis aankleding wat naar de oude school verwijst in de hut... er hangen een paar domme kunst schilderijen. tip: schoolbord leitjes met krijt het menu erop, aan de muur kleine plankjes met ouderwetse inktpotjes...vulpennen. ..klompjes....schriftjes....foto's van de school.., en maak de verlichting!
het eten ging....maar de risotto was een drapje, en vond de aardappelen erg weinig...1 schaaltje voor 4pers. Bediening vriendelijk, maar kan wat enthousiaster. Toetjes waren heerlijk. ., jammer dat de slagroom niet echt was.... van dat spuitbusspul.