Over restaurant De Oude School

Een ontmoetingsplek

Restaurant De Oude School is, net zoals een school, een ontmoetingsplek voor iedereen. Je kunt hier even snel naar binnen glippen om een praatje te maken, een drankje te drinken of heerlijk te dineren. Het restaurant is gevestigd in het karakteristieke centrum van Warder en huist in de oude school van Warder. Een plek met een betekenis waar bourgondische gerechten geserveerd worden.

Meer informatie over restaurant De Oude School

Maandag t/m Donderdag Gesloten
Vrijdag 14:00 - 23:30
Zaterdag 16:00 - 23:30

Voordelig
Nina S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Dit was mijn eerste kennismaking met dit restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gezellige verjaardag gehad.
J. R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten, leuke bediening en grote en kleine porties te bestellen, dus voor elk wat wils.
Voor herhaling vatbaar!
L.J. V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het eten was weer goed en de sfeer prima,de eendenborst was anders dan op de menukaart aangegeven, op deze wijze bereid nog nooit gegeten het was erg soppig minder lekker (te dikke stukken).
Misschien nog een tip (dit is oude klacht) een kussentje op de stoelen zou prettig zijn.
Rinske V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Erg leuk dat je zelf kan kiezen wat je als voor en hoofdgerecht wil uit alle gerechten op de kaart. Goed eten en erg lekker eten
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Alles perfect verlopen, goede bediening met goede uitleg. De kwaliteit was voor treffelijk!
natuurlijk is het parkeren ook geen probleem.
Hermanblues .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Verjaardag van kinderen en aanhang gevierd, altijd moeilijk maar nu een fantastische avond gehad. Bediening en eten waren uitstekend. Als echte Hollanders graag friet bij het eten, hoewel de trend minder is werd aan de vraag zonder problemen voldaan. En dan de spontane zang en vuurwerk voorganisatie de Kids met het dessert! Geweldig.
'Oude School' w'll be back
arjanne01 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We konden kiezen uit de hele menu kaart. We kregen een mandje brood met smeersels 2. Alle gerechten zijn als voorgerecht en als hoofdgerecht te bestellen. Wij kozen beide voor de tomatensoep. Die was heerlijk . Als hoofdgerecht namen we de tortellini ook heerlijk. Voor het dessert was er een dessertkaart. Heerlijk uiteten geweest!
Klaaslaan .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Prima gegeten voor een aangename prijs prima vlees het voorgerecht carpaccio en zalmbombe waren zeer smakelijk nagerecht coupe romanoff uitstekend van smaak met een ruime toef slagroom
Toon K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Een gezellig dorpsrestaurant. Het eten was erg lekker. De keuze tussen een klein en / of groot gerecht een schot in de roos. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Vriendelijk personeel!
Herman_bea .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten was erg lekker, geen voor of hoofd gerecht maar zelf kiezen klein portie of groot.
Bediening erg aardig. Het enige was dat de tafel vrij hoog was en de stoelen laag, het eten stond dus op inschuif hoogte.
We moesten even wachten op een tafeltje buiten en kregen brood op de lounge bank.
Tammo D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij De Oude School na een dagje bij familie op camping in Schardam doorgebracht te hebben. Zeer vriendelijke bediening. Prima concept om mensen de keuze te laten om een kleine portie te bestellen. Zo kan je of twee kleinere gerechten naar keuze nemen of je hoeft niet de helft terug te sturen als je een kleine eter bent.
In het kader van de duurzaamheid een prima optie.
Plek om aan te bevelen.
Ingemeijervdweide .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Erg lekker gegeten bij de oude school , het eten was van goede kwaliteit en ontzettend aardige attente bediening . De sfeer is gemoedelijk en vriendelijk , al met al zeker aan te raden .
Gerrit Jan B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het restaurant is inderdaad gevestigd in een oud schooltje in het dorp Warder. De ambiance is ook binnen warm en gezellig. De service en bediening waren vlot en aardig. Al hadden ze niet alle wijnen zelf geproefd. Het eten is erg lekker en het leuke is dat je bij elk gerecht de keuze hebt tussen een grote of een kleine portie. Ik vond de tournedos met dikke jus erg smakelijk.
Mijn vrouw nam de eendenborstfilet. En die was ook uitstekend
J.raggers .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Op deze manier kom je nog eens ergens anders (AH). Hiervoor niet geweten waar Warder ligt (sorry) maar nu wel. We hebben het heel gezellig gehad in de Oude School , het eten was helemaal okee, de mosterd soep ook en eendenborst, cordon bleu en tournedos ook. Frites iets te ver doorgebakken lijkt mij. Ruim ingericht zodat je niet klem zit met je stoel. Geen grote kaart maar dat hoeft ook niet voor dit soort gelegenheden. Goede uitleg over de gang van zaken (grote en klein porties). Bediening geen soepel en planning ook zodat het geen al te lange zit werd. Als we weer in de buurt zijn komen we nog een keer..
Ingrid F.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Je komt nog eens ergens met die AH restaurant actie. Ennnnnnn De Oude School was een hele leuke verrassing. Een leuke ambiance, heerlijk eten en een goede verzorging. Geen gedoe met een karaf water, het werd gewoon gevraagd. Niets niet mandje brood bestellen, het stond snel voor onze neus. Het concept is grappig; elke gerecht in 2 uitvoeringen, waardoor je heel leuk zelf voor- en hoofdgerecht kon bestellen. Desert was heerlijk, niet super speciaal. En altijd leuk om bij de koffie een bonbon te krijgen. Toch net even dat extra stukje luxe.

Wij hebben genoten!
Pedikit .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Is een onwijs leuke locatie, mooi buiten terras en serre, we waren wezen eten met de AH actie maar daar hebben we niets van gemerkt, mochten van de kaart kiezen en de goedkoopste gerechten werden in mindering gebracht. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Leuke eetgelegenheid in (verrassend!) de oude school van Warder, je kon echter merken dat de ploeg niet gewend was aan zo een drukte, Er werden nogal wat lege tafels te laat afgeruimd. Onze bestelling was verdwenen in de keuken waardoor we nogal lang moesten wachten en de bediening moesten attenderen op het ontbreken van onze bestelling. Minpuntjes vond ik het ongevraagd toevoegen van extra zout op het vlees en het ontbreken van een handdoekje om na het eten van de mosselen je vingers schoon te maken.
Ivdsluisbeilen .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Gastvriendelijke ontvangst,keurige uitleg over het hanteren van de kaart met ruime keus in grote en kleinere hoeveelheden elk apart geprijsd.
Kleine carpassio was vergelijkbaar met groot in reguliere restaurants, veel vlees en goed opgemaakt. Cordon bleu. Perfecte smaak en goed verzorgd volop groente aardappeltjes. En frites. Dame blanche groot en erg lekker
heellekker gegeten er wordt echt noet gekeken NAR het feit dat het tweede menu gratis was. AH actie. compliment aan kok en bediening.
Chris1234567890 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Afgelopen zaterdag overheerlijk gegeten in De Oude Schoo in Warderl! Zeer correcte en attente bediening. Top avond gehad!
Ida B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Mooie sfeervolle locatie midden in het dorp. Niet te massaal en lekker veel ruimte tussen de tafeltjes. Vriendelijke bediening en heerlijk eten.