De Oude Prins

Maandag t/m Vrijdag 16:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 14:00 - 22:00

Ingridf73 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Tijdens Jazz en Sail Bergen heerlijk op het terras genoten van de service, heerlijke wijn en mooie gerechten. Vrienden schoven spontaan aan toen we al even hadden besteld. Om toch tegelijk het eten te kunnen serveren, werd hen gevraagd waar ze van hielden. Resultaat was een heerlijke maaltijd en perfecte bediening.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Ze afficheren zich als 'oriëntaals restaurant' maar zijn in feite een Nederlands Chinees restaurant zonder de orientaalse verfijning die het echt een niveau hoger had getild. Ik trof het niet met de bediening. Lang wachten, zelfs een kopje koffie duurde een klein half uurtje. Al met al: matig
John V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Voor de eerste keer hier gegeten. Al bij de binnenkomst voel je je als gast zeer welkom. Naast erg lekker eten is er continue een attente en niet opdringerig bediening. Perfecte locatie voor als je met vrienden en familie een combinatie wilt van lekker eten en gezellig bijpraten.
Stanley H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Regelmatig eten wij hier met familie. Ook bestellen wij hier regelmatig zodat het wordt thuisbezorgd in Bergen aan Zee. Heerlijke gerechten zeker de kip die op de hot plate geserveerd worden. Eigenaar is super aardig en een goede gastheer.

Bent u in Bergen en houdt u van Chinees dan is dit restaurant zeker een aanrader.
HLA .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Een restaurant op een mooie locatie, deels met uitzicht op de ruinekerk. De kaart bevat diverse oriëntaalse gerechten, niet alleen de bekende chinees-indische schotels dus. De porties zijn ruim, maar niet overdadig groot, een prettige gewaarwording. Op verzoek zijn aanpassingen van de gerechten mogelijk, ook kan men een paar dagen tevoren bijv. mosselen bestellen, die staan normaliter niet op de kaart. Na binnenkomst werd meteen water geserveerd, een goede geste. Als voorgerecht flensjes met eend als vulling gegeten, prima. Daarna mihoen Singapore, uitstekend klaar gemaakt, wat er over was kon ik desgewenst mee naar huis nemen. Een droog wit wijntje erbij gedronken, ook hierover viel niets te klagen. De bediening was uiterst vriendelijk en professioneel, kortom een plezierig en goed restaurant.
Eduard S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Een Chinees met pretenties, zo valt dit restaurant het beste te omschrijven. De presentatie van de gerechten is wat chiquer, de porties zijn veel kleiner, de prijzen zijn flink hoger, maar het eten is ongeveer zoals bij de gemiddelde Chinees. Bediening was vriendelijk, zeer attent en behulpzaam.

Leuk om eens geprobeerd te hebben, het is zeker niet slecht bevallen maar de verhouding prijs/kwaliteit is wat ons betreft niet optimaal.
Wijngaardje .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Voor het eerst gegeten, nu ben ik geen fan van witte rijst, bami of mihoen, dus heb in plaats wat salade of groente gevraagd naast mijn opgerolde beefrolletjes (wat heerlijk was).
Salade had de ober niet in huis, alleen voor decoratie, voor wat groentes i.p.v. rijst moest ik dan €5,50 betalen!
best een afknapper...wil best wat betalen maar €5,50 voor een schaaltje paksoi en een roosje broccoli...?

FastChinese .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Het is van wisselende kwaliteit tegenwoordig . De ene keer smaakt bijvoorbeeld de nasi voortreffelijk , de andere keer is ie smaakloos of te droog .
Het lijkt me toch dat vooral zoiets als nasi (wat bij veel gerechten erbij gegeten wordt) van absoluut goede en lekkere kwaliteit moet zijn .
NRotterdam .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
We hebben hier 2 vegetarische gerechten genomen, erg lekker! Goed verzorgd, veel groenten, voor ons meer dan genoeg. Prijs kwaliteit verhouding is ook erg goed. Bediening was vriendelijk en attent, maar niet opdringerig.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Met rillingen over mijn rug gingen we naar binnen
met wat vrienden na menig bier naar de chinees nee toch ...

Voor nog geen € 18,00 een prima stuk vlees met lekkere mihoen.
Niks mis mee en we waren de enigen; ut was al na tienen met daarbij een alleraardigste vakkundige ober.
Lufthansa .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Eerste bezoek in de nieuwe opzet. Duurdere kaart belooft veel en de opmaak van de schotels is mooi maar de gerechten bevredigen niet. De smaken zijn niet spannend en de suikerpot is driftig gehanteerd. De bediening is vriendelijk maar laat de gasten bij vertrek zelf de weg naar de uitgang vinden. Jammer.
Remco S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Een echte tourist trap! Het restaurant zier er goed uit, maar het eten smaakt nergens naar. Het leek uit de diepvries te komen en kant en klaar. Droge, taaie kip, ossenhaas die meer leek op kip, slappe pindakaas. De bediening was o.k., neutraal zal ik maar zeggen.