De Oude Prins

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Oude Prins

Fred M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Zaterdag 29 september 2018 zin we met de familie in het restaurant geweest. De ene helft nam een rijsttafel en de andere helft heeft a la carte gegeten.
Ik had mosselen en die waren zachter van structuur dan ik normaal gewend ben. Of dat goed is weet ik niet. Maar mijn partner heeft vooraf "9a Haa Kauw (4 stuks gestoomde garnalen pasteitjes)" gehad en als hoofdgerecht "55: Thai Sik Yu Lau (Tarbotfilet met Thaise limoensaus)"

Op de terugweg (naar Meppel en Zwolle) heeft hij bij 2 tankstations flink overgegeven en bij oma thuis nog eens flink gespuugd.
Ik had geen last.
Mijn neefje overigens, was vandaag nog steeds niet lekker. Maar is niet zeker of dit met het eten te maken heeft.

Gelukkig dat oma van bijna 80 niks fouts had gegeten. Ze had wel dood kunnen gaan bij menuutje 9a en 55.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Tijdens Jazz en Sail Bergen heerlijk op het terras genoten van de service, heerlijke wijn en mooie gerechten. Vrienden schoven spontaan aan toen we al even hadden besteld. Om toch tegelijk het eten te kunnen serveren, werd hen gevraagd waar ze van hielden. Resultaat was een heerlijke maaltijd en perfecte bediening.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Ze afficheren zich als 'oriëntaals restaurant' maar zijn in feite een Nederlands Chinees restaurant zonder de orientaalse verfijning die het echt een niveau hoger had getild. Ik trof het niet met de bediening. Lang wachten, zelfs een kopje koffie duurde een klein half uurtje. Al met al: matig
John V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Voor de eerste keer hier gegeten. Al bij de binnenkomst voel je je als gast zeer welkom. Naast erg lekker eten is er continue een attente en niet opdringerig bediening. Perfecte locatie voor als je met vrienden en familie een combinatie wilt van lekker eten en gezellig bijpraten.
HLA .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Een restaurant op een mooie locatie, deels met uitzicht op de ruinekerk. De kaart bevat diverse oriëntaalse gerechten, niet alleen de bekende chinees-indische schotels dus. De porties zijn ruim, maar niet overdadig groot, een prettige gewaarwording. Op verzoek zijn aanpassingen van de gerechten mogelijk, ook kan men een paar dagen tevoren bijv. mosselen bestellen, die staan normaliter niet op de kaart. Na binnenkomst werd meteen water geserveerd, een goede geste. Als voorgerecht flensjes met eend als vulling gegeten, prima. Daarna mihoen Singapore, uitstekend klaar gemaakt, wat er over was kon ik desgewenst mee naar huis nemen. Een droog wit wijntje erbij gedronken, ook hierover viel niets te klagen. De bediening was uiterst vriendelijk en professioneel, kortom een plezierig en goed restaurant.
Eduard S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Een Chinees met pretenties, zo valt dit restaurant het beste te omschrijven. De presentatie van de gerechten is wat chiquer, de porties zijn veel kleiner, de prijzen zijn flink hoger, maar het eten is ongeveer zoals bij de gemiddelde Chinees. Bediening was vriendelijk, zeer attent en behulpzaam.

Leuk om eens geprobeerd te hebben, het is zeker niet slecht bevallen maar de verhouding prijs/kwaliteit is wat ons betreft niet optimaal.
Nina L.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
We hebben hier 2 vegetarische gerechten genomen, erg lekker! Goed verzorgd, veel groenten, voor ons meer dan genoeg. Prijs kwaliteit verhouding is ook erg goed. Bediening was vriendelijk en attent, maar niet opdringerig.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Met rillingen over mijn rug gingen we naar binnen
met wat vrienden na menig bier naar de chinees nee toch ...

Voor nog geen € 18,00 een prima stuk vlees met lekkere mihoen.
Niks mis mee en we waren de enigen; ut was al na tienen met daarbij een alleraardigste vakkundige ober.