De Oude Molen

Molenweg 48 6561 AK Groesbeek Nederland Kaart

Over het restaurant De Oude Molen

De warmte van een enthousiaste familie

In dit sfeervolle restaurant in Groesbeek kun je tijdens het krieken van de dag genieten van een uitgebreid Gelders ontbijt. ‘s Avonds verwennen de koks je met een waanzinnig lekker diner. De uitstekende keuken en de persoonlijke bediening zijn de de sterkste punten van restaurant De Oude Molen. Er wordt gekookt met Franse precisie en tegelijkertijd met Hollandse nuchterheid. Een combinatie waar het water je van in de mond loopt, toch?

Meer informatie over restaurant De Oude Molen

Maandag 16:00 - 00:00
Dinsdag t/m Vrijdag 12:00 - 00:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 00:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Snij53 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Onlangs namen we het verrassingsmenu in dit restaurant. Bediening was vlot en adekwaat. Prijs voor dit menu is heel mooi. Dan mag je geen culinaire capriolen verwachten. Die kregen we ook niet, maar alle gerechten smaakten gewoon goed. Dat gold voor de voorafjes ( mosterdsoep met zalm en kipkerrie slade), de hoofdgerechten ( tilapia en cordonbleu) met lekkere frieten, eenvoudige salade en mayo en pannacotta met frambozendressing.. Wij vonden het voor de prijs uitstekend en komen graag weer eens een keer terug!
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Op maandagavond hier gegeten. We hebben ons laten verrassen door de kok (3 gangen voor 17,50) en aten in het gezellige café-gedeelte. Was prima!!
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het cafetaria-achtige eten (sate, snitzel) is van goede kwaliteit. Heerlijke bijgerechtjes (witlof uit de oven, salade) die ook nog gratis bij besteld mogen worden. De bediening liet wat lang op zich wachten maar was zeer vriendelijk. De uitstraling...tja oudbollig (terras).
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Vertel ons alles over De Oude Molen ! Welk gerecht vond je het lekkerst? Hoe was de bediening? Hoe zou je de sfeer omschrijven? Wat is je nog meer bijgebleven? Iedereen is benieuwd naar jouw recensie! Wat een geweldig dorpsrestaurant. De mannetjes waren gezellig aan het biljarten, ongedwongen sfeer en fantastisch eten. Ik had een verrassingsmenu voor € 17,50 en het was top! Kortom mensen ben je in Groesbeek dan moet je hier naar toe, wij komen zeker nog een keer terug.