De Oude Mol

Zondag Gesloten

Voordelig
Annemarie E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben bij cafe De Oude Mol een heerlijke tapasplank gegeten. Over het algemeen vind ik tapas niet erg goed, maar deze waren heerlijk en vooral verrassend van smaak. De locatie is erg gezellig het personeel erg vriendelijk en attent.
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Geweldig sfeervol bruin kroegje, waar niets bij elkaar past maar alles klopt! Gisteravond voor de tweede keer in korte tijd naar De Oude Mol geweest en wederom genoten van heerlijke (niet-Spaans georiënteerde) tapas. Service & sfeer waren super!
Herbert D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2014
Mini restaurantje de Oude Mol was negen jaar geleden the place to be voor kleine hapjes. Een tafel vol tapas en lekker delen. Na een tijd dicht geweest te zijn herrees de Oude Mol, maar ik was niet onder de indruk. De gehaktballetjes waren flauw, de gambas piripiri ware verre van piripiri en de hummus was smakeloos en muf. De brandende camembert met calvados fungeerde als kaasfondue maar haalt het niet bij het kaasfonduetje dat vroeger hier geserveerd werd. Bediening is prettig en vrolijk, de wijn prima.
Onno M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Werkelijk miniscule, bruine kroeg, waar je ook nog kan eten! Wij namen een aantal tapas-gerechten (stuk voor stuk prima), maar er kan ook a la carte worden besteld. Er loopt mega-vriendelijke bediening rond en ondanks de onderzeeboot-achtige afmetingen komt alles op de plaats van bestemming aan. Het enige minpuntje dat ik voor anderen kan bedenken is de ruimte. Ik kan me voorstellen dat sommigen het vervelend vinden dat je weinig ruimte hebt en je de beperkte vierkante meters moet delen met (onschuldige) 'bartypes' .
Lekkerbek1968 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Zaterdag gingen we richting ons hotel en liepen spontaan door de oude molstraat langs Café de Oude Mol. Super gezellige drukke bar, lekker om te borrelen na een dagje museum, shoppen enzo. Aangezien de wijn smakelijk viel, leek het ons verstandig om er wat bij te eten, bleek er boven een super knus huiskamertje te zijn waar je tapas kan eten. Vlotte bediening, Judith , super vriendelijk, begon eerst de tapas op te noemen buiten het bord op. Ganzenlever, verwacht je daar niet, toch genomen. Kippenkluifjes, avocado met pepertjes, kip met koriander (2x besteld) en nog veel meer lekker. Lieve mensen, lief plekje, lief prijsje. We Will be back
Antal S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2013
Een klein pareltje in de Molstraat: De Oude Mol! Met een eigenzinnige en gezellige inrichting, kun je hier beneden aan de bar een borrel drinken. Boven is het kleuriger en daar staan een paar tafels, waar je heerlijke tapas kunt eten (dat kan overigens ook beneden). En het zijn heerlijke tapas! Gesmolten camembert met calvados, zalmmousse, worstjes met Sambucca, kipkluifjes, Artichoke, nachos met gehakt, kaas, avocado pepers, om er maar eens een paar te noemen. Een heerlijke Chileense Sauvignon Blanc erbij en prijzen waar je erg blij van wordt! En vriendelijke service, dus een geweldig adresje.
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Ik ben geen liefhebber van tapas althans dat dacht ik tot ik hier terecht kwam. In eerste instantie denk je in een cafe terecht te zijn gekomen en dat klopt, maar ga de trap op en daar vond je een paar tafeltjes waar je tapas kunt eten. Kies voor de tapas buiten de kaart om en genieten maar! Wat een heerlijke kleine hapjes komen er op tafel zeg, allemaal van verse producten en met liefde gemaakt. De bediening is super relaxed en betrokken bij wat er geserveerd word. Erg leuk om met een groepje vrienden te doen, een aanrader.
ILaura .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2013
We gingen hier op aanraden van vrienden naartoe. Zij hadden eerder een heel goede ervaring opgedaan in dit knusse 'tapas' restaurant. Na ons bezoek ben ik van mening dat het geen restaurant mag heten gezien de kwaliteit van het eten en bediening. Erg beperkte kaart en gerechten die je zelf thuis waarschijnlijk nog smaakvoller kan maken. Op zich gastvrije bediening, maar lomp mbt service en bediening. Zo werd er bij ons aan tafel uitgebreid bordjes/schaaltjes gestapeld (ook van andere tafels die de serveerster nog vast had) en toen bleek dat we nog wat wilden bestellen, wilde ze onze bordjes weer uit de stapel vissen en voor onze neus zetten. Ik vind het vrij kwalijk dat de gast de suggestie moet doen om schone bordjes te geven. De prijs-kwaliteitverhouding is ver te zoeken. Ons zien ze hier niet meer terug!