De Oude Melkfabriek

Oranje-Vrijstaatkade 31 1093 Amsterdam Nederland Kaart
31-206630903

Over restaurant De Oude Melkfabriek

Lekker, gezond én gezellig

De Oude Melkfabriek is gevestigd in de historische Oostergasfabriek uit 1887. Het restaurant serveert verantwoorde maaltijdsalades en heerlijke, gezonde à la carte gerechten. Alles past perfect bij het sportieve sfeertje dat hier hangt!

Meer informatie over restaurant De Oude Melkfabriek

Kleinrob .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Helma W.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Absoluut leuk en netjes. Eten was prima, niet overdreven grote hoeveelheden. Enige dat wij iets minder vonden was dat er soms nat bezwete sporters naast ons stonden, die roken wij wel. Verder absoluut tevreden!
Susan K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Erg gezellig restaurant, goed verzorgd, bediening is super aardig. We hadden een heerlijk keuzemenu met genoeg keuze voor ieder. Eten was erg goed.
Aafje18 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij werden warm begroet en jassen werden in pntvangst genomen. De keuze van het AH-menu bestond uit 3 voorgerechten, t.w. : rundercarpaccio, gravadlaks en bloemkoolsoep. Hoofdgerecht: vis, hertenbiefstuk of vegetaris. Als dessert een brownie met bolletje ijs en vers fruit.
De porties werden prachtig opgediend en smaakten voortreffelijk. Ons gezelschap bestond uit 8 dames en unaniem waren wij het eens: een prachtige ambiance, voortreffelijk eten, goede bediening en zeer goede prijsverhouding voor het gebodene. Zeker de moeite waard om terug te komen.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Dynamische locatie, begane grond van een sportschool, met zeer attente bediening. We hebben gegeten met de AH restaurantactie, keuze uit twee voor- en twee nagerechten. Alle gerechten waren zeer smakelijk. Is ons prima bevallen!
Robynvrouwes .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Ziet er gezellig uit, maar eten viel wat tegen. Carpaccio vooraf was nog bevroren en I.v.m allergie kon de saus van het hoofdgerecht niet gegeten worden. Hier was geen vervangende saus voor, waardoor het eten vrij weinig smaak had.
Thomas F.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prima tent, maar niet het hoge cijfer waard. Degelijk eetcafé, prima voor de ah actie, in een mooi pand. Maar eten is gemiddeld op z'n best, en doet meer denken aan een provinciaals eetcafé dan aan een Amsterdams restaurant.
Sjanie V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Teleurstellende ervaring. We hadden gereserveerd voor 2 personen. De dame die ons ontving moest een plekje zoeken voor 2 personen. Ze wilde het enige tafeltje voor 2 personen verplaatsen naar een prettiger plaats dan waar het stond. Dit mocht niet van haar collega. Waar dan? Dan toch maar het tafeltje stond: vlak bij de buitendeur aan het looppad van buiten naar de ontvangstdesk. Voor die 'eer' hebben we bedankt. Als we moeite nemen om te reserveren willen we een tafeltje in een gezellige omgeving. Als je dat als restaurant niet snapt, doe je iets verkeerd. De scores die we hebben gegeven zijn voor een deel inschattingen omdat we er niet werkelijk gegeten hebben, maar omdat deze velden verplicht zijn hebben we ze naar beste weten beoordeeld,
Corien K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Fijne plek, lekker ruim en goede keuken. Personeel was erg vriendelijk en mededeelzaam en we hebben er heerlijk gegeten. Ik was aangenaam verrast, gezien dat er ook een sportschool aan verbonden is. Zeker een aanrader.
Paula P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Lekker gegeten. Niet veel keuze als je het ah menu neemt. Maar eigenlijk geen probleem alles is lekker :). Vriendelijk personeel.
IenVanDuijnhoven D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
De combinatie met sportschool geeft een levendige dynamiek. Op een gegeven moment was er een klasje boven ons aan het springen, maar dat duurde gelukkig maar kort. De bediening is zeer vriendelijk, het eten is lekker en prima prijs-kwaliteitverhouding. Gemoedelijke plek.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
zeer vriendelijk personeel met een goede aandacht voor de klant, ontspannnen.
we waren vroeg en gesprek met de kok was ook even leuk
Kleinrob .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Eten was verrassend goed. Via de AH actie hebben we geboekt en uit niets bleek dat er op kwaliteit werd bezuinigd.
Ambiance is apart vanwege de combinatie sportschool en restaurant waarbij geen enkele concessie is gedaan aan de sfeer. Architectuur is bijzonder.
De bediening gaf zelf aan enigszins onderbemand te zijn. Daardoor hebben we in het begin wat langer moeten wachten dan de bedoeling was. Prettig dat ze daar aandacht aan gaan besteden.
Dorus S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Erg leuke plek om te eten. Bediening was top. Lekker gegeten hoofdgerecht was lekker maar niet heel bijzonder.
Wij komen nog een keer terug!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
We zijn heel vriendelijk ontvangen, ik kom er wel vaker, het eten is heerlijk en we gingen dan ook met een voldoen gevoel en vol naar huis, kom zeker weer gauw terug
Odette G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Wat een heerlijk restaurant, zalig gegeten met de AH Actie, antipasti verrukkelijk, parelhoen heerlijk, het toetje zalig en lekkere wijn.
De kok en de bediening verdienen een pluim!
Fransje D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Heerlijk en supergezellig gegeten. Prima bediening en bij een vraag aan de kok kwam hij het zelf uitleggen.
Ik kan dit restaurant alleen maar aanraden.
Je moet het wel van je gezelschap hebben, maar de kwaliteit van eten en wijn maakte dat alleen maar beter!
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Het was nog erg stil. Tonijn was wel erg rauw. Service attent, beetje raar bij een sportschool eten.
Was leuk voor een keer, maar geen topavond
Elsdeen1 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
De kok heeft echt aandacht gegeven aan ons en het eten was erg lekker.
Het is wel een sportschool en dat is dan te merken