De Oude Melkfabriek

Oranje-Vrijstaatkade 31 1093 Amsterdam Nederland Kaart
31-206630903

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant De Oude Melkfabriek

Lekker, gezond én gezellig

De Oude Melkfabriek is gevestigd in de historische Oostergasfabriek uit 1887. Het restaurant serveert verantwoorde maaltijdsalades en heerlijke, gezonde à la carte gerechten. Alles past perfect bij het sportieve sfeertje dat hier hangt!

Meer informatie over restaurant De Oude Melkfabriek

• Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Was OK.
Carla J.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Restaurant in sportschool, niet echt een gezellige omgeving. Personeel kwam elke langs om te vragen of alles naar wens was, maar lette verder niet op, moesten lang wachten op tweede drankje en rekening. Eten erg zout.
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening deed erg z'n best. Voor herhaling vatbaar.
Aria O.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Restaurant was gesloten! Bij toeval kwamen we hier achter! Kok was op vakantie! Excuses aangeboden door de Melkfabriek, zij waren het vergeten door te geven aan Iens.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
We waren zeer aangenaam verrast door de prijs van het 3-gangen menu: voor 2 personen 30,-. Voor en hoofdgerecht hadden 3 keuzes: vlees, vis en vegetarisch. We hebben heerlijk gegeten, door de kwaliteit van het eten, maar ook door de vlotte en erg leuke bediening. Een aanrader!
Agata D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Het restaurant bevindt zich naast een sportschool waardoor het meer op een sportschool bar lijkt waar jij een drankje kunt doen na het sporten. De sfeer van een gewoon restaurant kun jij dus daar vergeten. Voor de rest prima gegeten en de bediening was heel vriendelijk.
L.A. V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
De ontvangst is prima en heerlijk gegeten, 3 gangen-menu voor 30 euro totaal voor 2 personen. Leuke vlotte bediening. Voor die kwaliteit/prijsverhouding alleen al! En de kok kan het prima aan. En dan hebben ze ook nog lekkere Illy-koffie. Daar ga ik terugkomen! -)
Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gisteren gegeten bij de Oude Melkfabriek. We hebben lekker gegeten, maar vonden het niet heel bijzonder. De carpaccio als voorgerecht had weinig smaak. De gevulde portobello met geitenkaas was lekker. Als hoofdgerecht kabeljauwfilet, die was niet op smaak gebracht. De entrecote was ook niet op smaak gebracht. De jus erbij was wel lekker. Het toetje was een brownie met een bolletje ijs.
De sfeer van het restaurant was niet wat ik had verwacht. Ik had een mooie oude locatie verwacht. Maar wanneer je binnenkomt, zie je als eerste boven je een sportschool. Mensen lopen ook in en uit met hun sportkleding.
We hebben gegeten met de AH actie, dus de prijs was verder prima.
Quint P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Alhoewel ik gereserveerd had, toch nog lang moeten wachten (meer dan 20 minuten). Bij binnenkomst werd ik door twee personeelsleden genegeerd, dus zelf maar iemand aangesproken. Het nagerecht werd zonder verdere uitleg op tafel gedeponeerd, dus we hebben maar even met de tafel naast ons meegeluisterd, die waren ook deelnemers aan de AH restaurantweken.
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Gegeten met AH Iens spaarkaart, keuze uit 3 voor en 3 hoofdgerechten. vis, vlees en vega.
Wij hadden vooraf gravad lax met biet en portobello met geitenkaas en pompoenmousse, erg lekker.
Als hoodfgerecht entrecote: Nagenoeg nog nooit zulke malse entrecote gegeten, heerlijk.
met een jus met champignons, haricots verts en zoete aardappel (Uit de oven denk ik)
Wat wel wennen was: de entree van de sportschool erboven loopt door het restaurant, en er zitten ook mensen aan de bar die na het sporten, in sportkleding nog wat komen drinken.
Het is wel een zeer gehorige, rumoerige ruimte. Verder: aardige en vlotte bediening, niet te amikaal, drankjes niet duur.
Rric S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prima gegeten; vlees en vega-gerechten. Alle bei (heel) lekker en smakelijk. Verzorgd en met goede bediening. Lekkere wijn. Voor herhaling vatbaar
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Zeer smakelijk eten, ook bereid om het een en ander te veranderen. B.V. geitenkaas op een gerecht vervangen voor en ander kaas soort. Goed betaalbaar en gezellig
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We hadden met ons vieren gereserveerd met de AH-actie. We konden kiezen uit een vlees-, vis- en vegetarisch gerecht. De voorgerechten waren lekker, de portobello verrukkulluk! Drie van ons kozen voor de zeewolf, deze was te zacht en smaakte daardoor niet lekker. Ik vond de zeekraal erbij ook niet lekker, maar dat is persoonlijk. Het was me te vissig, een frisse salade was beter geweest. Het toetje "Verrassing van de chef" was heerlijk en op verzoek van twee van ons aangepast aan ons dieet, dat kon ter plekke geregeld worden.
Roy J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Beetje chaotische bediening, wel vriendelijk overigens maar vergeet soms de bestelling. Eten redelijk maar niet verrassend. Voorgerecht (Gravad Lax) was lekker, hoofdgerecht (kabeljauw op de huid gebakken) okee maar qua smaak nogal flauw. Dessert van brownie met vanille-ijs was zo zo.
De ober probeerde nogal amicaal te doen het kwam geforceerd grappig over. Misschien ook al een soort goedmakertje voor een vergeten bestelling. Ach ja, ze doen hun best.
Madelon S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Hebben een heerlijke avond gehad in een gezellig pand, je verwacht niet in een sportschool dat er een restaurant zit van deze kwaliteit maar het is zeker een aanrader. We hebben er gegeten met de restaurantactie en dit was erg lekker.
elijah2006 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten, keurige bediening, kunnen veel restaurants nog wat van leren. Leuk om te zien dat de sportschool ook favoriet is, heel veel sporters zien gaan en komen, wat het leuk levendig maakt.
rore1 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het was in eerste instantie even moeilijk te vinden, maar eenmaal daar zeer prettig te woord gestaan. Kregen een plekje toegewezen aan een rij tafels waar we nog net tussen paste, maar kregen ook gelegenheid om aan de andere kant van het restaurant te gaan zitten. Werd wel bijgezegd dat je daar onder de sportschool zat en daar iets meer lawaai zou hebben, wat overigens niet het geval was. We kregen de kaart op tafel speciaal gemaakt voor de AH-actie, maar hadden geen idee wat het menu zou kosten tot we de rekening kregen. Het eten werd snel geserveerd, maar er werd steeds netjes gevraagd of het volgende gerecht door kon komen of dat we even rust wilden. Het eten was erg smaakvol, maar voor de wat grotere eter aan de magere kant. Iets meer had gemogen. Uiteindelijk bleek het 3 gangen menu 30 euro te kosten, maar door de actie hadden we daar nu 2x het menu voor en dan is het zeer goed in verhouding. Wat zeer de moeite waard is van vermelden is de ontspannen en prettige sfeer van de bediening, leuk, vriendelijk, correct. Zeker een aanrader.
Yvonne A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Verrast bij binnenkomst over de gezellige sfeer met vriendelijke ontvangst en bediening. Heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar!!!! Bij vertrek kreeg ik nog kortingsbon voor de Q parking!
Ludo M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We werden prettig ontvangen, de hertenbiefstuk was uitermate mals. Het bord zag er mooi opgemaakt uit (het oog wil toch ook wat?!). De bediening was vriendelijk en accuraat. Kortom: prima avond gehad voor een heel redelijke prijs.
Gita D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Leuke restaurant. Het is wel gelegen in een sportschool, maar de sportlessen vinden boven plaats en het restaurant is beneden. Goeie ambiance in het restauarant en simpel, maar lekker eten. De portobello met pompoen en geitenkaas is heerlijk als voorgerecht en als hoofdgerecht is de zeebaarsfilet ook lekker en het dessert is een verrassing van de chef, maar die viel ook goed in de smaak. Menu kost volgens mij met AH-actie EUR 27,- dus zeker niet slecht. Zeker een aanrader!