De Oude Keuken

Oude Parklaan 117 1911 ZZ Castricum Nederland Kaart
31-251651949

Over het restaurant De Oude Keuken

Bijzonder in alle opzichten

Temidden van het groen, in een ruim monumentaal rijkspand, vind je De Oude Keuken, een sociale onderneming die pure kwaliteitsgerechten produceert. Het vlees komt van de biologische slager, de taarten van een patisserie in de buurt en geitenkaas wordt gemaakt op zorgboerderij De Klompenhoeve. Elke twee weken is er een nieuwe menukaart!

Meer informatie over restaurant De Oude Keuken

Jouw recensie over het restaurant De Oude Keuken

Gonnie K.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijk gegeten.
Leuk contact met heel vriendelijke en toegankelijke open mensen van de bediening.
Dank je wel Gonnie, wat leuk om te lezen! Graag tot ziens , Brigitte ;namens De Oude Keuken
Marielle M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijke bonbons, olijven en bitterballen.
Goed gebakken frieten.
Leuke mensen.
Allemaal op een bijzondere plek
Dank voor je complimenten Marielle! Graag tot ziens, Brigitte namens De Oude Keuken
Eline R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten, professioneel bedient en gezellige sfeer.
Dank je wel Eline voor je mooie cijfers, we worden er verlegen van! Brigitte namens De Oude Keuken
Tineke Z.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Lekker geluncht. De reservering was niet goed aangekomen, maar werd ter plekke goed opgelost.
Vriendelijke bediening! Zeker een plek om nog eens terug te komen.
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten maar beetje jammer dat er niet meer klanten aanwezig waren om daarvan en van de enorm vriendelijke bediening te genieten.
Jane F.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De Oude Keuken heeft veel te bieden in een mooie omgeving. Vooral de opzet van het bedrijf is voor mij belangrijk. Een leerbedrijf voor mensen die hier de kans krijgen om mee te draaien en laten zien dat met goed begeleiding een goed resultaat bereikt wordt. Bravo ........
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Een plek waar we steeds weer blijven terugkomen. Ongedwongen sfeer, constante kwaliteit, mooie gerechten en een goede leerschool voor het personeel.
wim K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Uiterst vriendelijke ontvangst en goede en snelle bediening. Zeer sympathiek personeel.

Inrichting wat kaal en eenvoudig voor een diner in de avond.

Gerechten van meer dan uitstekende kwaliteit. Leuk geserveerd en heel smakelijk.

Prijs/kwaliteit verhouding heel goed.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Lunchen, koffie, een drankje of diner is zeer de moeite waard bij De Oude Keuken. Een bijzonder restaurant op een bijzonder mooie plek in het groen, bediend door bijzondere mensen!
ernestine V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Een heerlijke High Tea. Aangepast aan wensen. Alles echt vers, Ook in ruime hoeveelheid. Vriendelijke en gastvrije sfeer.
annet Z.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Lekker geluncht op een prachtige locatie. Relaxte sfeer, vriendelijk personeel. Geen uitgebreide kaart maar de gerechten die er op stonden waren gevarieerd en lekker. Een echte aanrader!
Mariet H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten. Lekker en met zorg klaargemaakt. Wij waren blij verrast!
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heerlijk gegeten, goede kok en leuke bediening. We voelden ons er snel thuis. Inrichting zou wat warmer mogen zijn, maar smaken verschillen.
Erna B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Aanrader
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
17-03-2017
wij hebben hier vrijdagavond gegeten en gekozen voor het maandmenu
dit was echt top!! het eten was voortreffelijk en ze doen heel erg hun best om je te verwennen. Het was bomvol en heel gezellig daar ook St Patricks Day gevierd werd ( een Ierse avond)
Je proeft de liefde voor eten koken in de gerechten erg smaakvol
Zeker een aanrader .
T en H. en D en B
Dirk-Jan L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hebben hier op zaterdagavond het keuzemenu van De Oude Keuken gegeten en dat was zonder meer erg goed! Het voorgerecht bestond uit een garnalenhamburgertje met aardperencreme. Het burgertje was zeer smaakvol, met een prettig stevige textuur, en ging heel goed samen met de creme.
Het hoofdmenu was eendenborstfilet, die precies goed gebraden was, en deze werd geserveerd met een uitgebreide ratatouille van o.a. pompoen, zoete aardappel, paling en paddenstoelen. Het dessert was een mooi stuk cheesecake met erg goed walnotenijs.
Wij gingen die avond als laatsten weg en keken nog een beetje rond in de andere ruimtes. De dame van de bediening zag dat en gaf ons toen nog een uitgebreide beschrijving van de ruimtes en de geschiedenis van het restaurant, waaruit veel liefde sprak voor de hele plek.
Wij gaan hier zeker vaker terug komen!
Metek .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Lekker biologische eten in een heel mooi omgeving !! Zo goed voor een koffie met gebak zoals een diner van hoge niveau. Je voelt je gewoon thuis !!
Ger Z.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en enorm genoten van het eten, van de live muziek en de bediening!!! Volgend jaar weer........ ;-)
Saskia O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Bijzondere plek in Castricum. Heerlijk maandmenu en lekkere andere gerechten van de kaart. Mooi initiatief waarin een leer/werkplek geboden wordt aan mensen die niet zo gemakkelijk een baan vinden in de traditionele horeca. Eerlijke prijzen, mooie produkten, lekkere combinaties en attente bediening. De ruimte zelf is niet knus, wellicht ook omdat het niet druk was, maar we waren zo onder de indruk van het concept en de prijs/kwaliteit, dat we zeker terugkomen.
Maaike M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Op vrijdagavond genoten van het 3 gangen menu. Wat een leuk restaurant en wat een super vriendelijke en behulpzame bediening. Ik kom hier binnenkort zeker weer terug!