De Oude Keuken

Oude Parklaan 117 1911 ZZ Castricum Nederland Kaart
31-251651949

Over het restaurant De Oude Keuken

Bijzonder in alle opzichten

Temidden van het groen, in een ruim monumentaal rijkspand, vind je De Oude Keuken, een sociale onderneming die pure kwaliteitsgerechten produceert. Het vlees komt van de biologische slager, de taarten van een patisserie in de buurt en geitenkaas wordt gemaakt op zorgboerderij De Klompenhoeve. Elke twee weken is er een nieuwe menukaart!

Meer informatie over restaurant De Oude Keuken

Maandag t/m woensdag 09:00 - 17:00
Donderdag t/m zaterdag 09:00 - 23:00

9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant De Oude Keuken

Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Lunchen, koffie, een drankje of diner is zeer de moeite waard bij De Oude Keuken. Een bijzonder restaurant op een bijzonder mooie plek in het groen, bediend door bijzondere mensen!
ernestine V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Een heerlijke High Tea. Aangepast aan wensen. Alles echt vers, Ook in ruime hoeveelheid. Vriendelijke en gastvrije sfeer.
annet Z.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Lekker geluncht op een prachtige locatie. Relaxte sfeer, vriendelijk personeel. Geen uitgebreide kaart maar de gerechten die er op stonden waren gevarieerd en lekker. Een echte aanrader!
Mariet H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten. Lekker en met zorg klaargemaakt. Wij waren blij verrast!
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heerlijk gegeten, goede kok en leuke bediening. We voelden ons er snel thuis. Inrichting zou wat warmer mogen zijn, maar smaken verschillen.
Erna B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Aanrader
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
17-03-2017
wij hebben hier vrijdagavond gegeten en gekozen voor het maandmenu
dit was echt top!! het eten was voortreffelijk en ze doen heel erg hun best om je te verwennen. Het was bomvol en heel gezellig daar ook St Patricks Day gevierd werd ( een Ierse avond)
Je proeft de liefde voor eten koken in de gerechten erg smaakvol
Zeker een aanrader .
T en H. en D en B
Dirk-Jan L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hebben hier op zaterdagavond het keuzemenu van De Oude Keuken gegeten en dat was zonder meer erg goed! Het voorgerecht bestond uit een garnalenhamburgertje met aardperencreme. Het burgertje was zeer smaakvol, met een prettig stevige textuur, en ging heel goed samen met de creme.
Het hoofdmenu was eendenborstfilet, die precies goed gebraden was, en deze werd geserveerd met een uitgebreide ratatouille van o.a. pompoen, zoete aardappel, paling en paddenstoelen. Het dessert was een mooi stuk cheesecake met erg goed walnotenijs.
Wij gingen die avond als laatsten weg en keken nog een beetje rond in de andere ruimtes. De dame van de bediening zag dat en gaf ons toen nog een uitgebreide beschrijving van de ruimtes en de geschiedenis van het restaurant, waaruit veel liefde sprak voor de hele plek.
Wij gaan hier zeker vaker terug komen!
Metek .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Lekker biologische eten in een heel mooi omgeving !! Zo goed voor een koffie met gebak zoals een diner van hoge niveau. Je voelt je gewoon thuis !!
Ger Z.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en enorm genoten van het eten, van de live muziek en de bediening!!! Volgend jaar weer........ ;-)
Saskia O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Bijzondere plek in Castricum. Heerlijk maandmenu en lekkere andere gerechten van de kaart. Mooi initiatief waarin een leer/werkplek geboden wordt aan mensen die niet zo gemakkelijk een baan vinden in de traditionele horeca. Eerlijke prijzen, mooie produkten, lekkere combinaties en attente bediening. De ruimte zelf is niet knus, wellicht ook omdat het niet druk was, maar we waren zo onder de indruk van het concept en de prijs/kwaliteit, dat we zeker terugkomen.
Maaike M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Op vrijdagavond genoten van het 3 gangen menu. Wat een leuk restaurant en wat een super vriendelijke en behulpzame bediening. Ik kom hier binnenkort zeker weer terug!
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Goed gegeten bij de Oude Keuken. Geen uitgebreide kaart, maar wel mooie producten. De biologische burger was van uitstekende kwaliteit. Bediening is zeer vriendelijk en attent. We komen er zeker nog eens terug!
gb G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
zeer de moeite waard
alleen op vrijdag en zaterdag diner en dat is zeer verrassend en smakelijk!
op de dag serveren ze heerlijke broodjes, soepen en taarten. nieuw zijn speeltoestellen buiten waardoor het ook met/voor kinderen steeds aangenamer wordt!
Willemieke D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Biologisch, ambachtelijk, groot sociaal hart en fijne mensen. Met onze twee tieners weer genoten van burgers (de beste!!), het menu (smaak op smaak) en oprechte aandacht. De history van de locatie is stof voor gesprek en geeft extra cachet.
grandemail01 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Goed, eerlijk en lekker eten. Eten in ons eigen tempo was geen probleem, het hoofdgerecht kon op ons verzoek 'nog even tegen gehouden' worden. Na ons seintje volgde de doorstart.

Ruime opzet, vriendelijk personeel.
Dank voor deze mooie recensie en graag tot ziens!

• Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Op vrijdag 9 juni hebben we met vijf vriendinnen geluncht in de Oude Keuken. Als inwoner van Castricum draag ik de Oude Keuken een warm hart toe maar dat zou niet lukken als het eten en de bediening niet goed zouden zijn. De broodjes filet americain en Egmondse geitenkaas smaakten uitstekend, de wijn was heerlijk en een prima kop koffie toe. Voor herhaling vatbaar.
Fijn om te lezen Sylvia dat maakt ons trots! Graag tot ziens!
Sanne G.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, fantastische bediening een fijne sfeer. Als vegetariër heb je het niet altijd gemakkelijk, maar hier heb ik echt gesmuld!
Dank voor je recensie Sanne, fijn dat je zo genoten hebt!
Eveline G.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Sfeervol restaurant en heerlijk eten in een prachtige bosrijke en monumentale omgeving.
Ik kwam er al vaak met vrienden om te lunchen of wat te drinken, maar je kan er nu ook dineren. En dat is hun grootste succes.

Ik heb hier met kerst gegeten, met een bedrijfsuitje en gewoon met man en kinderen.

Altijd is de sfeer en het eten goed. Ze kunnen alles aan en hebben een ontzettend leuk team opgebouwd die veel plezier hebben in hun werk en dat gevoel ook delen.
Elke twee weken een nieuwe menulijst met nieuwe verrassende gerechten. De oude keuken volgt het seizoen, en dat biedt veel variatie.

En een kindermenu dat net wat meer biedt dan patat met kroket. (hoewel ze met plezier wat extra patat bakken als je kind daar naar hunkert).De kinderen vinden het poppenhuis en het minikeukentje, de ruimte om te spelen, een grote tafel om te tekenen en een hoekje om boekjes te lezen fantastisch.

En als volwassene houdt je het ontspannen gevoel in een restaurant te eten wat ook echt de moeite waard is om uit eten te gaan. Ga hier vooral eten en geniet ervan.
JanHeindeJong .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Eten met 31 collega-ondernemers bij De Oude Keuken als afsluiting van een gezellige dag. Wat een bevlogen ploeg medewerkers onder leiding van liefdevolle Brigitte. Ze noemen het een Social Enterprise vanwege het personeel dat "een afstand tot de arbeidsmarkt" zou hebben. Nou, daar is geen sprake van. Ze staan midden in hun vakgebied en midden in de wereld. Wat een dienstverlening, gezelligheid en kwaliteit.
enne...koop meteen even Het Boek Van Anouk...1 vd medewerkers van het eerste uur leest graag voor uit haar zelfgemaakte gedichtenbundel. Of ze gaat gewoon "rappen" voor je uit de losse pols.
Jullie hebben me geraakt. Dank voor de fijne ervaring