De Oude Herbergh

Utrechtseweg 245 6862 AK Oosterbeek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Oude Herbergh

Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Wij hebben gier met 7 personen gegeten en alles smaakte voortreffelijk. De grote biefstuk was heel mals en goed gebakken. Ook de sate was groot te noemen en smaakte heel goed. De pannenkoeken van de kinderen smaakte ook heerlijk en waren goed gebakken. Heerlijke friet en heerlijke nagerechten. Kindvriendelijk restaurant. Goede bediening.
Mirror_Image .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Lunch op terras. Prettige, snele bediening. Eten o.k., maar niet bijzonder. Ceasarsalade was wat "magertjes" qua ingrediënten, vissalade was beter.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
de laatste tijd al een paar keer gegeten en naar volle tevredenheid
het is een leuk terras, wat altijd goed bezet is, heerlijk genoten van de spareribs, de vissalade e.d. we komen hier zeker vaker
Mharda .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Prima restaurant voor een lunch. Mooi terras, bedieninf kwam meteen met kussens voor op de houten bank. Pannenkoek met kaas/gember was erg goed. Vaak heb je toch wel wat zwart aan de randen onderkant, hier helemaal niet. Brood met kroketten ook prima. Lekkere salade erbij en brood nog warm.
Wij gaan als we in de buurt zijn zeker nog eens terug!
Ilona1982 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
mooie verzorgde zaak. we kwamen voor de lunch. de uitsmijter en de pannekoek waren perfect. de bediening was correct. prijs kwaliteit verhouding klopt.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Naast pannenkoeken hebben ze ook een gewone kaart. De prijs-kwaliteit is goed. Verse ingredienten en prima van smaak. Geen culinaire bijzonderheden maar gewoon simpel en goed eten. Fijn dat de carpaccio eens niet geserveerd wordt met een hoop pesto of rucola waardoor je het vlees niet meet proeft. Erg lekker.
Het personeel is zeer behulpzaam en zeer vriendelijk. Erg prettig.
Een leuke plek om voor weinig geld goed te eten.
Eengewoonmens .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Wat een prima horecagelegenheid. Uitstekende vriendelijke en kundige bediening. Combinatie pannenkoeken en goede vlees-/visgerechten een schot in de roos. Ook gebruik van eerlijke en plaatselijk ingrediënten. Top. Terras en sfeer uiterst aangenaam. Vlotte bediening en uitstekende prijs -/kwaliteitverhouding. Een aanrader, voor zowel mensen met als zonder kinderen. Ook honden toegestaan.
Drswgj .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
drukke herberg; we konden alleen nog buiten onder de heathers en toen de regen begon, iets inschuiven om droog te blijven. De drukte was niet voor niets: uitstekende spijzen. Vriendelijke bediening.
Postmt .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Prima pannenkoeken in een gezellige omgeving. Met de eerste zonnestralen lekker op het terras gezeten. De bediening is netjes en vlot. Kinderen kunnen en mogen kind zijn hier en lekker het snoeptrommeltje leegeten wat bij de koffie geserveerd wordt.
Philip G.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Bij de oude herberg samen met een gezelschap "even snel" iets eten, het was erg druk, maar er was genoeg ruimte om te zitten, goed opgemaakte tafels, en de bediening was goed, vriendelijke dames die naar mijn idee goed contact hadden met de keuken. Puntje van kritiek, ik begrijp dat het een pannekoeken restaurant is, maar de 'normale' kaart mag uitgebreider. Ik nam een 3 gangen menu met als vooraf een garnalencocktail, in een woord, makkelijk, wel lekker, maar te makkelijk. Hoofdgerecht was daarintegen top! Spies van ossenhaas, perfect bereid! , goed verzorgt met groenten en patat, goede saus, voor de prijs, een top maaltijd! Achteraf een goed kopje koffie. Kortom goed, verzorgd eten met leuke bediening en een leuke ambiance, maar de kaart is te eentonig. Echter zou ik iedereen de oude herbergh aanraden!
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Samen met 2 kleinkinderen pannenkoeken gegeten.De sfeer is goed.De keuze aan pannenkoeken is ruim voldoende. De kwaliteit van het eten is goed en het smaakt lekker. Alleen de bediening was wat traag en laks.Wat jammer is dat er erg weining parkeergelegeheid is.
Smullensaampies .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2014
op het terras een pannenkoek 'de oude herberg' gegeten en mijn tafelgenoot een kip saté. De pannenkoek was goed gevuld en smaakte heerlijk. De kip saté was lekker mals en goed doorbakken. Een goede maaltijd voor een redelijke prijs. Het terras is leuk aangekleed met bloemen en planten. Vriendelijk personeel en de gerechten werden voldoende snel gebracht.
Men richt zich op het middensegment en de kaart is vrij eenvoudig met klassieke gerechten.
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Een nachtje weg met het gezin naar deze leuke, knusse bed en breakfast. Bij aankomst keurig ontvangen. Kamer schoon, netjes en voldoende ruimte. Mooie badkamer en zelfs de mogelijkheid om koffie en thee op de kamer te zetten. Voor het avondeten een tafeltje gereserveerd want onze zoon is gek op pannenkoeken. Heerlijk gegeten, keurige bediening, lieve gastvrije mensen. Als toetje de grote toet voor 2 is echt een aanrader! Wij komen hier graag nog een keer terug.
Mereleveline .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Vooraf de grote carpaccio genomen en als hoofdgerecht de slibtongetjes; heerlijk gegeten en ook nog voor een nette prijs. Gezellig zitten en een goede sfeer. Leuk dat je pannenkoeken kunt eten maar ook een saté of iets anders.

Het is jammer dat de poffertjes niet lekker zijn (niet vers naar mijn idee), anders had ik het hoger gewaardeerd want verder is het echt dik in orde.

Kortom: een aanrader (vooraf reserveren) maar geen poffertjes bestellen.
Arno2u .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Aangenaam restaurant om pannenkoeken te eten. Het ligt aan een doorgaande weg met beperkte parkeergelegenheid. Met name binnen is het sfeervol, doordat het niet te groot is en de wat klassieke landelijke stijl. Speelhoek binnen is klein, maar voldoende. Personeel vriendelijk en er wordt in een snel en aangenaam tempo geserveerd. Naast een kleiner aanbod aan pannekoeken op de kaart dan gemiddeld, ook andere vleesgerechten te verkrijgen. Is toch fijn. Er zou wel meer gelet kunnen worden om alle pannenkoeken tegelijk te serveren. Niet eerst de ene drie en vijf minuten later de andere vier pannekoeken. Kids kunnen kleuren aan de eettafel.Leuk schaaltje met lekkernijen om uit te kiezen bij de koffie. Voor kids een presentje om uit te kiezen na t eten. Wel vooraf reserveren, kan vol zijn.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Lekkere poffertjes gegeten in de namiddag op een zonovergoten terras, smakelijke koffie. Attente en vriendelijke bediening. Grappig een doosje bij de koffie met koekjes, melk en suiker.
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Omgeving zoals een herberg straalt netheid en gezelligheid uit. Bediening erg vriendelijk,behulpzaam en vlot. Eten super goed. Wachttijd bijna niet,je voelt je hier echt op je gemak.
Een echte aanrader
Lucy1971 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Goed restaurant met lekker eten. Je kunt zowel pannenkoeken als vlees krijgen. Bediening is goed. Je moet er niet te laat komen eten, want het parkeerterrein is erg klein.
MissLily .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Een mooi restaurant met een leuk decor. Het personeel is vriendelijk, maar traag. Zowel het brengen van het drinken, het eten als ook de rekening duurt erg lang.
Wij hadden poffertjes besteld, maar de kwaliteit hiervan was ronduit slecht. Dit leken geen versgebakken poffertjes, maar kant en klaar poffertjes die even opgebakken zijn in de boter.
Hoewel het restaurant er leuk en gezellig uitziet vallen de bediening en het eten helaas tegen. Wij komen hier niet meer terug.
Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Zijn hier met 5 volwassenenen 2 kleine kinderen wezen eten. Zijn zeer kindvriendelijk met een speelhoek en de kinderen krijgen na afloop een cadeautje mee. Ruime keus uit pannekoeken en andere gerechten. De biefstukken zijn groot en smaken heerlijk. De schnitzels mogen bruiner zijn. Ook de bijlage zien er heerlijk uit. Het is hier altijd volle bak, dus bespreken is wenselijk.