De Oude Herberg

Zwaanstraat 10 1791 CM Den Burg (Texel) Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Oude Herberg

Rene .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Alles was lekker vers.je krijgt wel veel bij gerechten, dit mag gerust iets minder. Als het druk is kan het zijn dat je iets langer moet wachten, maar dit is zeker de moeite waard!!
Mara123 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Dit restaurant is echt een aanrader! Heerlijk gegeten, uiterst sympathieke bediening! En bijzonder hoe er rekening werd gehouden met dieet wensen.
Heel attent en zorgvuldig.

Alles vers bereid en heerlijke groenten! !
Kortom, perfect.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Dit restaurant verdient een veel betere beoordeling! De eigenaresse is een erg hartelijke vrouw en dat zorgde voor een goede sfeer. Riante porties, lokale producten van uitstekende kwaliteit en dat voor een klein prijsje. We komen zeker nog eens terug!
Stellabe .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Wij hebben hier gisteravond gegeten en helaas viel het ons erg tegen. De aankleding van het restaurant is in basis goed let wel op dat er voortaan verse bloemen staan ipv dode. En de keuken waar je vol in kijkt ziet er niet fris uit.
Het personeel zou er proffesioneler gekleed bij mogen lopen zeker de kokkin dr haren zaten los en een vies zweterig shirtje ipv een koksbuis.

Maar goed het gaat om het eten.
Het broodje vooraf is net iets te weinig denk ik, 2 kleine bolletjes...de tapenade is iets te droog waardoor het niet op je brood te krijgen is.. De smaak ervan is wel goed.
De uiensoep kan beter maggiesoep genoemd worden. Deze kwam duidelijk uit een pak en voor de eigen smaak is er een fles maggie in gegaan. Zonde want een verse uiensoep is zo gemaakt.

De geitenkaas salade met peer en notentapenade viel ook tegen helaas. De sla was zweterig en bijna niet te vinden en de combinatie van de structuren en smaken maakte dat ik het uit fatsoen met lange tanden heb opgegeten.

Als hoofdgerecht een tournedos die perfect gebakken is. Al werd er niet gevraagd hoe we m wilde hij was gelukkig naar wens voor mijn partner... De garnering is echt zielig.. Doe dan geen garnering.. En erbij werd weer maggisaus geserveerd... Dat was jammer. De bijgerechten zagen er ook zielig uit behalve de friet die was prima maar de rauwkost niet vers en aardappel sompig... De witlof hebben we niet aangeraakt.
Het stoofpotje was wel prima ik miste er wel groente in. Nu was het te veel van het zelfde. Wel had ik het idee dat het stoofvlees uit een blik was. Dat geeft een vreemde nasmaak.

Zoals je wel begrijpt hadden we het graag anders gezien en geproeft en hoop ik dat ze er iets mee gaan doen. Wij zijn niet gebleven voor het dessert om nog meer teleurstelling te voorkomen.