de Oude Haven

Havenhoofd 1 2989 AE Ridderkerk Nederland Kaart

Over het restaurant de Oude Haven

Op de grens van Ridderkerk en Hendrik Ido ambacht ligt het gezellige restaurant De Oude haven gelegen. Met zijn unieke ligging heeft deze fijne eetgelegenheid een warme sfeer waar je gezellig en vooral rustig kan genieten van een heerlijke maaltijd. Zowel tijdens de lunch als het avondmaal heb je hier een keuze uit een zeer ruime menukaart waarbij ook gedacht is aan de vegetariërs die kunnen genieten van een gerecht op maat. De vleesschotsels zijn overweldigend lekker en de porties zijn net niet gigantisch. Het water komt je dan ook al in de mond als je de sympathieke ober je tafel ziet afkomen met je gerecht in de hand. Weet je niet wat kiezen? Reserveer dan vlug je tafel en laat je dan verrassen door het wekelijkse 3-gangen verrassingsmenu! Daarnaast hebben ze op dinsdag, woensdag en donderdag een 3-gangenkeuzemenu voor €25,- per persoon of het 3-gangenmaandmenu voor €29,75 per persoon.

Meer informatie over restaurant de Oude Haven

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant de Oude Haven

Karin S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Prima restaurant. Altijd heerlijk eten.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Was weer top kwaliteit!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Leuke kaart.
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wat een geweldig restaurant is dit, hier gaan we zeker vaker naar toe. Absolute aanrader!!
Pim F.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Op advies van vrienden hier voor het eerst gegeten. Prachtige uitstraling en erg vriendelijk personeel. Het eten was erg lekker en de prijs/kwaliteitsverhouding goed. Enige puntje van aandacht is het brood vooraf. Dit is 'slechts' (vers) wit stokbrood, maar bij een restaurant als dit verwacht je iets meer variatie bij de overigens heerlijke tapenades.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Wederom heerlijk gegeten in dit restaurant.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Erg lang moeten wachten op ons eten, bij aankomst werd gevraagd of wij iets wilde drinken, en voor de rest maar afwachten, er waren wat meer gasten aanwezig en werd het waarschijnlijk te druk voor het personeel, wij hebben besloten na deze avond hier niet meer terug te komen. Wij moesten ook nog vragen voor de kaart(die overigens steeds dezelfde gerechten bevat) want die kregen wij ook niet binnen het half uur.
Wim N.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Leuke inrichting;gezellig ontvangst en prima eten.
Voor herhaling vatbaar.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Was voor de 2e keer hier met 4 volwassenen en een kind.
Eten was TOP.. bediening perfect en zeker een goed oog voor het kind..
waren er om zes uur, tot onze verrassing was de zaak helemaal vol... dus reserveren is wel aan te raden, wij hadden dit ook gedaan via Iens wat perfect werkt.
Ja voor mij een zeer geslaagde avond ????
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Eerste keer bij dit restaurant, lekker gegeten en kom zeker nog eens terug
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Geweldige avond gehad heel plezierige ambiance prima bediening en uitstekend eten
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten, prettige sfeer.
Lia01 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gezellig en lekker gegeten met vrienden. Een schaaltje met salade of extra groenten zou fijn geweest zin. Een paar boontjes en een stoofpeertje was wel erg weinig. Kwaliteit van het eten was verder prima.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
heb er na een hele tijd weer eens gegeten...was aangenaam verrast door de nieuwe inrichting en de kwaliteit van het eten..... service is prima....ga er zeer zeker binnenkort weer eten......is echt een aanrader
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het eten was heerlijk...
Wat alleen raar was dat we best aardig wat fooi wilden geven maar we konden alleen pinnen en de fooi konden ze niet bij het eindbedrag doen.... dus ja dan hebben ze geen fooi.... raar hoor wat maak het nou uit of je 100 euro intik om te pinnen of 120 euro....
Steffen V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Leuke omgeving, eten is oke. Niet alle medewerksters hebben de juiste aandacht voor de klant.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Bij binnenkomst wordt je persoonlijke ontvangen en naar je tafel gebracht. Het eten is goed en de porties zijn groot. Al met al een goed restaurant.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Gezellig eerst wat gedronken aan de bar, maar we merkten wel, dat ze een beetje haast hadden.
Er werd namelijk 2x gevraagd of we de kaart al wilden.
We zijn daarna aan tafel gegaan om de kaart te bekijken, wat we normaal aan de bar doen.
Achteraf bleek waarom, er was een bedrijfsreceptie, waardoor het aan de bar rumoerig en druk werd en al die mensen gingen ook nog eten, waardoor er geen normaal gesprek te voeren was.
Eigenlijk had men ons moeten inlichten bij de reservering , dan hadden we een andere datum gekozen of elders gaan eten. Nu stonden we zonder koffie te drinken te snel weer buiten.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
3 gangen diner voor €25 en dan krijg je echt waar voor je geld. Het was weer heerlijk!
Appie36 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Een leuk restaurant met vriendelijke bediening en een goede sfeer waar je lekker kunt eten tegen gunstige prijs echt een aanrader.