de Oude Haven

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant de Oude Haven

Bas H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Gezellig eerst wat gedronken aan de bar, maar we merkten wel, dat ze een beetje haast hadden.
Er werd namelijk 2x gevraagd of we de kaart al wilden.
We zijn daarna aan tafel gegaan om de kaart te bekijken, wat we normaal aan de bar doen.
Achteraf bleek waarom, er was een bedrijfsreceptie, waardoor het aan de bar rumoerig en druk werd en al die mensen gingen ook nog eten, waardoor er geen normaal gesprek te voeren was.
Eigenlijk had men ons moeten inlichten bij de reservering , dan hadden we een andere datum gekozen of elders gaan eten. Nu stonden we zonder koffie te drinken te snel weer buiten.
Anita W.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
3 gangen diner voor €25 en dan krijg je echt waar voor je geld. Het was weer heerlijk!
Appie36 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Een leuk restaurant met vriendelijke bediening en een goede sfeer waar je lekker kunt eten tegen gunstige prijs echt een aanrader.
Adrie B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Ontzettend goed eten, vriendelijk personeel en het ziet er heel leuk en gezellig uit en de tafels staan ruim genoeg van elkaar af. Wij komen zeker nog een keer terug.
Thea R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Perfecte service. Wij waren er met 15 personen en iedereen had tegelijk zijn of haar eten. Klasse! Erg goede kwaliteit alle gerechten. Eigenlijk niets dan lof. Voor herhaling vatbaat!
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten! De bediening was top! Zeer aan te bevelen is het dessert met wentelteefjes van fries suikerbrood met kaneelijs.
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Lekker eten voor een schappelijke prijs! Vriendelijke en beleefde bediening. Goede zitplaatsen en sfeervol net interieur.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
De bediening was vriendelijk en de gerechten werden redelijk snel opgediend. De inrichting was trendy en gezellig. Parkeren was geen probleem (niet onbelangrijk).
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Met vier personen hier gegeten. Gastvrije ontvangst. Perfect 3-gangenmenu met voortreffelijke witte wijn (Chenin Blanc) Alles wordt met roomboter bereid, zoals de tongfilet, de biefstuk en de gebakken aardappeltjes. Volle zaak met groep, waardoor we vrij lang moesten wachten, maar we hadden genoeg te kletsen, heel gezellig. Topzaak!
We komen snel terug. Minpuntje: erg gehorig.
zonruiter .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Op een leuke locatie gelegen in Ridderkerk grens Hendrik Ido ambacht. Leuke inrichting vriendelijke bediening uitgebreide kaart dus voor wel wat. En het eten was heerlijk.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Gisterenavond proberen te eten.
In een vrijwel lege zaak, mochten overal gaan zitten.
Eerste tafel, waar we gingen zitten, deze is gereserveerd (geen bordje), tafel ernaast, drankje besteld, 20 minuten gewacht op de kaart, 2e drankje besteld, komt de dame van de bediening vertellen dat de tafel ook is gereserveerd dus dat we moeten verkassen.
Genoeg geweest, dus afgerekend en vertrokken.
EENS EN NOOIT MEER.
Abel W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Kogelbiefstuk gegeten. Lekker en prima medium gebakken
partner: vispannetje. Erg veel groente en relatief weinig vis. Roomsmaak a veel goed
Asl bijlage gebakken aardappels en frites, goed gebakken
Borden waren mooi opgemaakt met wortelstamppot, gekookte peer en haricotver omwikkeld met spek
Jammer dat bv een portie sla ontbrak
betaalbare menukaart

Vriendelijke en attente bediening
Netjes ingerichte zaak
saskiavl .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
We eten hier altijd erg lekker, goede porties, alles is smaakvol. Bediening heel vriendelijk maar mag wel sneller, vooral met de rekening. Als het erg druk is, zoals meestal op zaterdag dan is het lawaai te erg, wij konden elkaar laatst niet meer verstaan en waren blij dat we naar buiten konden. Vroeger sprak men gedempt in een restaurant maar dat hoeft blijkbaar niet meer... misschien eens iets aan de akoestiek doen, wat textiel in het interieur doet wonderen.
Eefie75 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. Op de kaart staat voor een ieder wel wat lekkers. De porties zijn ruim voldoende...kortom een aanrader om hier eens te gaan eten.
Lammy2 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Gisteravond met z`n tweeën wezen eten. Om half acht gereserveerd. Het was bijna helemaal vol tafeltje achterin, de tafel moest nog gedekt worden terwijl we gereserveerd hadden. Om 10 min. voor 9 ons voorderecht! bijna 1 1/2 uur moeten wachten. Eerst gevraagd om de kaart: nog even wachten want het is nog te druk! Volgens ons te veel mensen in het restaurant voor de keuken. Het eten was goed.
Marto .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Gisteren hier gegeten met mijn vriendin. Het is een apart stukje Ridderkerk maar ligt net tegen Hendrik Ido Ambacht aan. Sfeer vind ik persoonlijk heel gezellig en warm. De bediening is uitermate vriendelijk en netjes. Wij hadden een heerlijk rode wijn en wel een Cabernet Syrah. Toppie. Verder had ik een mosterdsoep met zalmreepjes. Smaak was goed alhoewel ik hem wel wat waterig vond overkomen. Daarnaast had ik de zalm als hoofdgerecht. Smaakt ook goed. Wij kregen gebakken aardappel en frietjes erbij. Had het wel netjes/lekker gevonden als er ook nog groenten bij wordt geserveerd. Voor de rest vind ik het echt een gezellig eetcafe maar meer neigend naar een restaurant. O ja, de carpaccio is ook echt een aanrader. Voor als je in de buurt woont is het zeker de moeite waard, zeker `s avonds.
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Net terug van een maandmenu. Lekkere gegrilde tonijnsate op een bedje van salade. Heerlijk. Jammer van die koude smakeloze tomaatjes erbij (zoals zo vaak). Lijkt me niet zo moeilijk daar nog iets mee te doen. Dan de zwaardvisfilet. Goed doorbakken, misschien iets te doorbakken. Vis moet niet op vlees gaan lijken. Jammer. Groente en garnering voldoende. Bakje frieten en aardappeltjes erbij. Die laatsten waren wel wat vettig. Toetje van crepe, vanilleijs en caramel. Niet een beetje caramel, maar een hele sloot. Dat hoeft nou ook weer niet. Ale met al redelijk gegeten voor een redelijke prijs (< 30 euro voor een 3 gangen menu). Verwacht echter geen kulinaire hoogstandjes. Bediening wat bleu, komt niet tusendoor vragen hoe e.e.a. smaakt, maar wil wel de glazen vullen.
Rubi L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Dit restaurant is warm ingericht, het eten is erg goed en het personeel is erg vriendelijk. Voor de kinderen is het ook leuk en lekker eten. De kaart is uitgebreid en je kunt ook dingen vragen die niet op de kaart staan. Ze kijken altijd naar de mogelijkheden. De huiswijnen zijn erg goed. Als je in Ridderkerk een leuk en lekker restaurant zoekt, dan moet je hier naartoe!
Bourgondier1982 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Grand cafe/ restaurant. Leuke zaak met een prima kaart! We hebben gekozen voor het keuze menu waarbij men kan kiezen uit een prima selectie gerechten. De carpaccio was goed van smaak en temperatuur. De varkenshaas medaillons waren sappig en vol van smaak; goede saus erbij. Zeer goed eten in verhouding tot de prijs. Bediening was in het eerste uur niet goed te noemen. Hoewel de drankjes binnen vijf minuten werden opgenomen hebben we hier 20 minuten op moeten wachten. Tijdens ons bezoek liepen er ook slechts twee dames in de bediening. Lamp boven onze tafel viel naar beneden; was waarschijnlijk te zwaar voor het gipsplaten plafond.... Personeel heeft hier goed op ingespeeld; niveau van de service werd daarna duidelijk beter. Al met al een leuke zaak; hou je van een grand cafe sfeer maar wil je wel goed eten dan ben je hier op het juiste adres.
VenKo .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Relaxte sfeer. Goed eten, met meer dan voldoende grote porties. Mooi opgediend. Klein puntje: Bediening komt wel behoorlijk vaak vragen of je wat wilt drinken.
De tongrol, gevuld met zalm en spinazie, was prima qua smaak (niet te zout), maar misschien net een tikje te gaar. Het maandmenu met aspergesoep en een kalfsrolletjes met asperge, was uitstekend van smaak. Mooie combinatie.
Toetje (panna cotta) was erg lekker!