de Oude Haven

Zaterdag en Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
Zonruiter .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Op een leuke locatie gelegen in Ridderkerk grens Hendrik Ido ambacht. Leuke inrichting vriendelijke bediening uitgebreide kaart dus voor wel wat. En het eten was heerlijk.
Heijkoop .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Gisterenavond proberen te eten.
In een vrijwel lege zaak, mochten overal gaan zitten.
Eerste tafel, waar we gingen zitten, deze is gereserveerd (geen bordje), tafel ernaast, drankje besteld, 20 minuten gewacht op de kaart, 2e drankje besteld, komt de dame van de bediening vertellen dat de tafel ook is gereserveerd dus dat we moeten verkassen.
Genoeg geweest, dus afgerekend en vertrokken.
EENS EN NOOIT MEER.
Abel W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Kogelbiefstuk gegeten. Lekker en prima medium gebakken
partner: vispannetje. Erg veel groente en relatief weinig vis. Roomsmaak a veel goed
Asl bijlage gebakken aardappels en frites, goed gebakken
Borden waren mooi opgemaakt met wortelstamppot, gekookte peer en haricotver omwikkeld met spek
Jammer dat bv een portie sla ontbrak
betaalbare menukaart

Vriendelijke en attente bediening
Netjes ingerichte zaak
Saskiavl .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
We eten hier altijd erg lekker, goede porties, alles is smaakvol. Bediening heel vriendelijk maar mag wel sneller, vooral met de rekening. Als het erg druk is, zoals meestal op zaterdag dan is het lawaai te erg, wij konden elkaar laatst niet meer verstaan en waren blij dat we naar buiten konden. Vroeger sprak men gedempt in een restaurant maar dat hoeft blijkbaar niet meer... misschien eens iets aan de akoestiek doen, wat textiel in het interieur doet wonderen.
Eefie75 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. Op de kaart staat voor een ieder wel wat lekkers. De porties zijn ruim voldoende...kortom een aanrader om hier eens te gaan eten.
Lammy2 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Gisteravond met z`n tweeën wezen eten. Om half acht gereserveerd. Het was bijna helemaal vol tafeltje achterin, de tafel moest nog gedekt worden terwijl we gereserveerd hadden. Om 10 min. voor 9 ons voorderecht! bijna 1 1/2 uur moeten wachten. Eerst gevraagd om de kaart: nog even wachten want het is nog te druk! Volgens ons te veel mensen in het restaurant voor de keuken. Het eten was goed.
Marto .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Gisteren hier gegeten met mijn vriendin. Het is een apart stukje Ridderkerk maar ligt net tegen Hendrik Ido Ambacht aan. Sfeer vind ik persoonlijk heel gezellig en warm. De bediening is uitermate vriendelijk en netjes. Wij hadden een heerlijk rode wijn en wel een Cabernet Syrah. Toppie. Verder had ik een mosterdsoep met zalmreepjes. Smaak was goed alhoewel ik hem wel wat waterig vond overkomen. Daarnaast had ik de zalm als hoofdgerecht. Smaakt ook goed. Wij kregen gebakken aardappel en frietjes erbij. Had het wel netjes/lekker gevonden als er ook nog groenten bij wordt geserveerd. Voor de rest vind ik het echt een gezellig eetcafe maar meer neigend naar een restaurant. O ja, de carpaccio is ook echt een aanrader. Voor als je in de buurt woont is het zeker de moeite waard, zeker `s avonds.
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Net terug van een maandmenu. Lekkere gegrilde tonijnsate op een bedje van salade. Heerlijk. Jammer van die koude smakeloze tomaatjes erbij (zoals zo vaak). Lijkt me niet zo moeilijk daar nog iets mee te doen. Dan de zwaardvisfilet. Goed doorbakken, misschien iets te doorbakken. Vis moet niet op vlees gaan lijken. Jammer. Groente en garnering voldoende. Bakje frieten en aardappeltjes erbij. Die laatsten waren wel wat vettig. Toetje van crepe, vanilleijs en caramel. Niet een beetje caramel, maar een hele sloot. Dat hoeft nou ook weer niet. Ale met al redelijk gegeten voor een redelijke prijs (< 30 euro voor een 3 gangen menu). Verwacht echter geen kulinaire hoogstandjes. Bediening wat bleu, komt niet tusendoor vragen hoe e.e.a. smaakt, maar wil wel de glazen vullen.
Rubi L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Dit restaurant is warm ingericht, het eten is erg goed en het personeel is erg vriendelijk. Voor de kinderen is het ook leuk en lekker eten. De kaart is uitgebreid en je kunt ook dingen vragen die niet op de kaart staan. Ze kijken altijd naar de mogelijkheden. De huiswijnen zijn erg goed. Als je in Ridderkerk een leuk en lekker restaurant zoekt, dan moet je hier naartoe!
Bourgondier1982 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Grand cafe/ restaurant. Leuke zaak met een prima kaart! We hebben gekozen voor het keuze menu waarbij men kan kiezen uit een prima selectie gerechten. De carpaccio was goed van smaak en temperatuur. De varkenshaas medaillons waren sappig en vol van smaak; goede saus erbij. Zeer goed eten in verhouding tot de prijs. Bediening was in het eerste uur niet goed te noemen. Hoewel de drankjes binnen vijf minuten werden opgenomen hebben we hier 20 minuten op moeten wachten. Tijdens ons bezoek liepen er ook slechts twee dames in de bediening. Lamp boven onze tafel viel naar beneden; was waarschijnlijk te zwaar voor het gipsplaten plafond.... Personeel heeft hier goed op ingespeeld; niveau van de service werd daarna duidelijk beter. Al met al een leuke zaak; hou je van een grand cafe sfeer maar wil je wel goed eten dan ben je hier op het juiste adres.
VenKo .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Relaxte sfeer. Goed eten, met meer dan voldoende grote porties. Mooi opgediend. Klein puntje: Bediening komt wel behoorlijk vaak vragen of je wat wilt drinken.
De tongrol, gevuld met zalm en spinazie, was prima qua smaak (niet te zout), maar misschien net een tikje te gaar. Het maandmenu met aspergesoep en een kalfsrolletjes met asperge, was uitstekend van smaak. Mooie combinatie.
Toetje (panna cotta) was erg lekker!
Arnaud D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
We zijn hier met vrienden wezen eten net voor we naar een whisky proeverij zouden gaan. Het is een restaurant / grand cafe en de inrichting sluit daar goed bij aan. We werden vriendelijk welkom geheten en dit zette de toon voor de rest van de avond: Een uitermate vriendelijke & correcte bediening.
Mijn voorgerecht (carpaccio) smaakte prima. Mijn tafeldames hadden van Kalfsvitello, welke er ook prima uitzag.
Als hoofdgerecht namen de dames de mixed grill van vis, geserveerd met een stoofpeer, waarvan ze heerlijk hebben genoten. Ik zelf ben voor de spareribs gegaan. Technisch niet hoogstaand, maar wel prima bereid met een heerlijke plakkerige zoet-pittige marinade.
De garnering bestond uit een standaard salade & frietjes (niet zo spannend), maar de bijgeserveerde gebakken aardappeltjes met uit & spekjes was dan weer erg lekker!
Als ik dan toch een klein puntje van kritiek moet geven: Bij de spareribs zou een bakje citroenwater (of een nat doekje) welkom zijn!

Maar: Zeker de moeite waard om weer eens naar terug te gaan!
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Voor de eerste keer hier gegeten vanavond en zeker niet de laatste keer! Heel even moeten wachten in het begin maar dat op een zondagavond het vol zit zegt ook wel wat. We hebben de Mixed Grill Vis en Vlees genomen en dit was prima! Mijn tonijn was nog een beetje rauw van binnen
Diana-marco .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2012
Dit is 1 van onze favorieten geworden! Echt alle gangen zijn heerlijk!! Goed bereid, verse ingredienten en zo lekker.
De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Het interieur vind ik zelf wat oud bollig maar dat vergeet je zodra je de eerste hap hebt genomen. We komen hier zeker vaker eten.
Fwaal .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Het eten was gewoon goed. Lekker in een ongedwongen sfeer een hapje eten. Dit restaurant voldoet in ruime mate wat je ervan kan verwachten: Geen haute cuisine, maar wel een goed dinner, met goede bediening in een normaal aangeklede zaak.