Over het restaurant De Oude Griek

Authentieke Griekse lekkernijen

Gelegen op dat gezellige hoekje aan de Damlaan, in het oude centrum van Leidschendam, vind je De Oude Griek. Een restaurant met een eigentijds interieur, maar met authentieke gerechten. Hier wordt uitsluitend gewerkt met de beste producten uit de traditionele Griekse keuken. Tel daar de opzwepende muziek bij op en je hebt een avond vol zuidelijke gezelligheid en lekkernijen!

Meer informatie over restaurant De Oude Griek

Jouw recensie over het restaurant De Oude Griek

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Met 4 personen hier weer heerlijk gegeten bij de Oude Griek.
Jjm D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Bestelling vergeten door te geven waardoor we na een uur nog niets hadden.
Drankjes duurde ook vrij lang.
G. V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Bediening duurde te lang.
ze laten veel geld liggen , puur doordat er niet goed door het personeel gekeken wordt naar de drank behoefte per tafel.
Daarnaast vergeten ze drankbestellingen door te geven waardoor je nog langer moet wachten.
dit zelfde geldt voor de rekening.
gezellige tent en goed eten voor een goede prijs.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Warme mensen in de bediening en heerlijk Grieks eten. Wil je iets dat niet op het menu staat dan kan er gekeken worden wat er mogelijk is. Zeer veel keuze en heel goed en vers. Een van de betere Griekse restaurants in de regio (en ik heb zelf jaren in Griekenland gewoond).
Han B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Helemaal top!!
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Verrassend gepresenteerd , goede porties en echt heel smakelijk wat we geserveerd kregen, ook al was het van een aangepast AH menukaart .
Het restaurant zat vol , de bediening was na een klein opstartprobleempje vlot en vriendelijk .
Wij vonden het zeer geslaagd en willen wel vaker dit restaurant bezoeken , ook zonder AH actie dus .
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ontvangst niet professioneel. We stonden nog met ons jas aan bij de tafel en er werd al gevraagd wat we wilden drinken. Aangegeven dat we eerst maar eens onze jas uit deden en gingen zitten! Het was erg druk en het personeel was aardig gehaast en gestrest. Gedurende de avond is er regelmatig serviesgoed en glaswerk op de stenen vloer beland met opspattend glas tot gevolg. De wachttijd tussen de gerechten was aanvaardbaar. De kwaliteit niet bovengemiddeld. Het 3gangenmenu was dankzij de AH-restaurantactie redelijk geprijsd. Het is geen locatie om eens gezellig en vooral rustig te dineren. Een Visa-betaling is niet mogelijk.
gcphacquebard .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gisteren, vrijdag 27 oktober met de AH actie, gegeten.
Verrassend was de keuze voor pekilia, wel 2,50 pp extra betalen, was.
De overige keuze gerechten waren zoals van ouds, prima.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was heel erg zout, mijn partner heeft zijn eten grotendeels laten staan, echt te zout.
Gemeld aan de bediening en hij zei dat hij na afloop zelf geproefd had en het idd zout was.
Maar geen compensatie o.i.d., alleen 'excuses' ?
Bediening kwam minstens elke 3 min. kijken of je bord of glas al leeg was, belachelijk en dat voelde zeer als 'oprotten zo snel als kan'. Ik had gevraag na afruimen voorgerecht wat tijd tussen voor en hoofdgerecht te laten, maar binnen 10 minuten stond het hoofdgerecht al op tafel. Als ik na het hoofdgerecht de boel niet had vertraagd door te doen alsof ik nog aan het eten was hadden we met 1 uur al na een driegangenmenu buiten gestaan.... schandalig, hier komen we nooit meer terug!
Marga D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ik ben er meerdere keren geweest maar deze keer was het wat rommelig. Moesten wat langer wachten op onze drinken. Maar verder was het goed. Eten was lekker precies goed.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ontvangst was ongeïnteresseerd. Aan de tafel werd geklaagd door de eigenaar dat hij blij zou zijn als de AH actie voorbij was. Verschillende gerechten en wijn waren uitverkocht. Vaak gevraagde consumpties vergeten te serveren en dan na een vraag hierover kwamen de drankjes opeens dubbel op tafel.
Niet voor herhaling vatbaar.
joopsingerling .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was dik in orde vriendelijke bediening .Wij hebben hier gegeten via AH kaart ruime keus
Het enige min puntje is dat er geen ouzo werd aan geboden ,Wij eten veel bij Griekse restaurants
dit is de eerste keer dat wij dit welkomst drankje niet aangeboden kregen.
Maar we komen beslist terug.
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was er best goed, maar het viel ook mijn vrouw op dat de gerechten wel iets zout waren. Kan ook komen omdat we zelf weinig zout gebruiken thuis.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Was weer heerlijk eten en gezellige bediening. We komen zeker terug.
joseenoordhoek44 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten,de zaak zat behoorlijk vol en het vriendelijke personeel liep het vuur uit de sloffen.
We komen hier zeker terug!
Marina 1.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Was helemaal prima. We kregen een kaart speciaal voor de AH actie, met meer dan voldoende keus. De service was zeer goed, de mensen zijn daar erg aardig, ondanks de drukte kan er gewoon nog een leuke opmerking of grapje vanaf, het eten was heerlijk, kortom: een aanrader!
gerard B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Je kunt er beeter niet heen gaan oip de AH zegels want we kregen toch heel sterk het idee dat men dat maar niks vond. Ik begrijp dan ook nooit waarom je dan als restaurant mee doet, want wij komen hier niet meer.
Jerry S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Leuk gedineerd met AH-actie. Extra aandacht voor presentatie van gerechten maakte het compleet. We komen hier zeker nog eens terug.