Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant De Oude Griek

Authentieke Griekse lekkernijen

Gelegen op dat gezellige hoekje aan de Damlaan, in het oude centrum van Leidschendam, vind je De Oude Griek. Een restaurant met een eigentijds interieur, maar met authentieke gerechten. Hier wordt uitsluitend gewerkt met de beste producten uit de traditionele Griekse keuken. Tel daar de opzwepende muziek bij op en je hebt een avond vol zuidelijke gezelligheid en lekkernijen!

Meer informatie over restaurant De Oude Griek

Jouw recensie over het restaurant De Oude Griek

Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Tussen eerste en tweede gang zat meer dan een uur. En ik kreeg ook en verkeerde gerecht. Wel daarna het goede, maar dan eet je alleen omdat partner al door heeft gegeten omdat het anders koud werd.... Niet een adres waar ik nog een keer heen zou gaan.
Ina D.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Prettig ingerichte zaak met goed zittende stoelen. Vriendelijke voorkomende bediening. Jammer dat er geen knoflooksaus was!
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Restaurant waar we vaker eten. Ditmaal met de AH actie. De bestelling is opgenomen. De eigenaar vraagt later of de bestelling correct is opgenomen. De bediening spreekt niet even goed Nederlands. Daarbij ook de vraag of ik het menu I.p.v met ossenhaas (€6,95 meerprijs) met surf en turf (2 garnalen en ossenhaas) wil aanvullen. Dat was akkoord. Hoofdgerecht was bijna op, toen kwamen de garnalen. Het waren er 3 wat dat was een betere prijs. Oh is dat zo..... we wisten niet dat daar een hogere meerprijs aanvalt zat.
Bij afrekenen aangegeven dat wij het netter vinden als bij een aanbod ook meerprijs wordt vermeld. De weinig klantvriendelijke reactie maakte dat wij opmerkten voorlopig niet teruggekeerd komen. Reactie van de medewerkster was duidelijk. Dat was geen probleem...
Jacco L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk gezeten en gegeten bij dit restaurant. Leuke vlotte bediening. Lekker calamaria gegeten als voorgerecht. Hoofdgerecht was een mixed grill. Ook heerlijk. Als nagerecht een grand desert. Een combinatie van verschillende nagerechten. Hierbij kan er wel iets minder slagroom worden geserveerd. Maar was verder wel lekker. Ik kan het iedereen aanraden om eens te gaan eten hier.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Lekker gegeten, Service kon beter, er werdt niet opgelet of we nog iets nodig hadden. En ik weet noet of het aan de AH bonnen lag maar 1 klein schaaltje patat en salade met 4 personen was een beetje weinig. Met bonnen eten voelt toch anders, dan dat je pp betaald. Zal er daarom niet zo snel meer gebruik van maken.
Rodney B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Prima eten, helaas en wellicht logisch geen ouzo en geen ijsklontjes in het water bij het ah menu.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Net als altijd, prima! Gezellige avond gehad met lekker eten!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijk eten. Gastvrije service. Goede prijs. Grote porties
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
De AH-actie was volgens de Iens-app a la carte, maar dat bleek niet zo te zijn. We kregen een zeer beperkt menukaartje met slechts een visgerecht (kalamaria).Dat was niet zoveel keuze want we eten geen vlees. Het menu kost 35 euro per 2 personen. Als je een gerecht met bijbetaling kiest dan moet je dat extra bedrag wel 2 keer bijbetalen. Het eten was overigens prima, goede porties en goede kwaliteit
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Komen heeeeel graag terug!!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Wij hebben, en niet voor de eerste keer, uitstekend gegeten. Verrassende combinaties met net even wat meer variatie als de doorsnee Griek. Voortreffelijke lamsbout is zeker een aanrader. Goede gastheer die weet hoe hij het zijn gasten naar de zin kan maken.
Mn.luiten L.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We zijn hier al een paar keer geweest aardige mensen kwaliteit is goed en we gaan zeker nog een paar keer terug het is gewoon gezellig daar
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Ober wist niets van de AH actie, kreeg standaard kaart. Navraag bij serveerster toch de speciale AH menukaart gekregen, direct wijn besteld. Na 15 minuten geen wijn, wel de vraag wat we wilden eten. Wijn gekregen en eten besteld. Na 30 minuten nog geen voorgerecht. Serveerster gevraagd waar voorgerecht blijft. Keuken had het druk met Thuisbezorgt.nl. Gezegt dat ze hiermee vaste klanten verliezen. Overige gasten in restaurant hadden zelfde ervaring. Na 10 minuten kwam voorgerecht. Na 45 minuten nog geen hoofdgerecht en stonden op het punt de zaak te verlaten toen hoofdgerecht kwam. Sfeer danig verpest. Na hoofdgerecht discussie met ober die vroeg of het had gesmaakt wat ongepast is als je de avond van je klanten verpest. Wij wensen de Oude Griek veel succes met Thuisbezorgd.nl, wij komen hiet niet meer terug.
Léonie D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Dacht gun ze een tweede kans maar heb er spijt van.
Bediening was niet heel gastvrij.
Man achter de bar zou kans 10% korting geven als we zelf een tafel uitkozen.
Bij afrekenen wees ik hem op zijn woorden en toen zei hij dat het een geintje was....
Nadat ze even Grieks tegen elkaar spraken kreeg ik alsnog de rekening zonder de korting.
Toen ik zei dat ik dat onbeschoft vond moest ik maar tegen een grapje kunnen!!!!
NOU HIER KOM IK DUS NOOIT MEER !!!!
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
De service liet te wensen over, maaltijden werden door elkaar gehaald. Hebben hier eerder gegeten, toen werd er echt aandacht aan de mensen geschonken en dat miste ik nu jammer!
Jolanda O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Ik heb een kortingspas van ze gekocht. Hierdoor is het voor ons fijn om uit eten te gaan bij de oude Griek.
Daarnaast is het heerlijk eten. Twee redenen om extra uit eten te gaan.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Fijn restaurant! Ik kom graag weer terug!
Jurgen K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Eten was echt niet lekker en feitelijk is er maar 1 van de 6 gerechten opgegeten. Ook na aangeven dat het niet lekker was, werd er weinig aan gedaan om ons ergens in tegemoet te komen. Erg teleurstellende ervaring, en ik zou niet aanraden om hier te eten.
Tzatziki weinig smaak, zeebaars vol met graten, souffle die niet naar chocola smaakt, gyros erg zout. Kalamaria was enige wat wel lekker was.
Esther O.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Lekker gegeten, heerlijk mals vlees. Bediening altijd vriendelijk :)
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk eten en een snelle service.