Over het restaurant De Oude Griek

Authentieke Griekse lekkernijen

Gelegen op dat gezellige hoekje aan de Damlaan, in het oude centrum van Leidschendam, vind je De Oude Griek. Een restaurant met een eigentijds interieur, maar met authentieke gerechten. Hier wordt uitsluitend gewerkt met de beste producten uit de traditionele Griekse keuken. Tel daar de opzwepende muziek bij op en je hebt een avond vol zuidelijke gezelligheid en lekkernijen!

Meer informatie over restaurant De Oude Griek

Jos G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Gewoon weer top !
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
via AH-restaurant actie een drie-gangenmenu met ruime keuze. Was erg lekker en wat we niet konden opeten, kregen we mee in een doggy-bag. Super.
Wobke P.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij hebben hier gegeten met de AH bon, het eten was prima en ook de bediening was correct en vriendelijk.
Prijs/kwaliteit verhouding vind ik iets te hoog, want voor het bedrag van €35,- voor een 3-gangen menu, eet ik liever iets exclusiever.
Elly H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Met de AH kortingsactie heerlijk gegeten met een ruime keus in het 3 gangenmenu. Zeer vriendelijk personeel. gezellig restaurant dat druk bezocht was.
marielle11273 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
super lekker gegeten een AANRADER en leuke bediening echt TOP en erg gezellig het restaurant ziet er netjes en schoon uit
René M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Het eten was voortreffelijk, maar net als de vorige keer moesten wij vragen om een correctie van de rekening. De vorige keer was een dessert apart in rekening gebracht, hoewel dat bij het driegangenmenu hoorde. Nu stonden er 5 driegangenmenu's op de bon, terwijl we toch echt met z'n vieren waren. De administratie mag dus wel iets zorgvuldiger!
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heel jammer als je komt eten met een AH bon om iets uit te proberen dat ze gelijk met een duur menu komen, ons de duurste wijn gaven en de gerechten anders zijn dan besteld. Doe dan niet mee met een actie. Dit kost klanten en slechte reclame. Mij zien ze niet meer!
Walter Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
heerlijk gegeten
Ellie D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten ruime keuze op de menukaart.
Het was gezellig vriendelijke bediening we komen zeker nog eens terug.
Jolanda O.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Ik ben hier inmiddels vaste klant. Ik kom graag weer terug.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gezellig restaurant en zeer vriendelijke bediening. Grote keuze en heerlijk gegeten
densan8 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Goed eten vriendelijke bediening, we hadden een drie gangen menu gekozen (AH actie) en ipv het dessert wilden we koffie, jammer want de koffie werd alsnog op de rekening gezet, ook dom van ons we hadden niet opgelet. Maar goed eten we komen zeker terug.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Werden vriendelijk ontvangen. Vriendelijk personeel. Goede uitleg over het eten. We kregen meer dan voldoende te eten. Zelfs zoveel dat we geen toetje meer hebben besteld. Het eten was wel heel erg lekker. We vonden het jammer dat we niet alles op konden eten. Hun motto is echter "Liever te veel, dan te weinig". De menukaart bevat voldoende gerechten, waar een ieder zijn/haar keuze uit kan maken. We gaan er zeker nog eens naar toe, maar dan bestellen we alleen een hoofdgerecht.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Van de ah zegels hier gegeten keuze menu wat zeer goed was zeker de combinatie Griekse voorgerechten waren heerlijk. Het vlees heerlijk mals ook het dessert prima . Ende grote verandering heerlijk buiten gegeten . Komen zeker terug
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Alleen jammer,dat ze je een drie gangen menu adviseren en daar dan toch van af wijken! Voor de rest heerlijk gegeten!
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Goede en snelle service. Ouzo van het huis en na afloop nog een ander shotje!
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening. Goede prijs-kwaliteit verhouding en het speciale menu voor de AH spaaractie was goed. Al jarenlang een aanrader deze Griek.
Madeleine V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Men zei geen mail te hebben gekregen met de reservering, kinderstoel mochten we zelf pakken. We kregen 2 verschillende menu's buiten de reguliere kaart om., deze waren gedrukt op een soort papieren placemat. Toen we vroegen wat het verschil was werd er 1 velletje weggehaald met de mededeling dat het was aangepast. Wij kregen de indruk dat de "gewone" gasten eerder werden bediend dan wij. Na 3 uur kwam op ons verzoek de rekening die vervolgens €45 te hoog was.
Eten was prima, we gaan nooit meer terug.
Natalie R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Gisteren met 5 personen het driegangen Mezze menu gegeten. Heerlijk, echt een feestje. Sfeer geweldig en ontzettend lief personeel. Een aanrader!!
Jolanda O.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Vorige keer had ik een minpunt
over de bediening. Er kon geen lach af van de dame.
Vandaag weer gegeten. De zaak zat vol. Een heer bediende omdat er 2 zieken waren. Hij bleef vriendelijk en lachen. Eten was heerlijk en kwam op tijd. Top! Wij komen zeker terug!