Over het restaurant De Oude Griek

Authentieke Griekse lekkernijen

Gelegen op dat gezellige hoekje aan de Damlaan, in het oude centrum van Leidschendam, vind je De Oude Griek. Een restaurant met een eigentijds interieur, maar met authentieke gerechten. Hier wordt uitsluitend gewerkt met de beste producten uit de traditionele Griekse keuken. Tel daar de opzwepende muziek bij op en je hebt een avond vol zuidelijke gezelligheid en lekkernijen!

Meer informatie over restaurant De Oude Griek

Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening. Goede prijs-kwaliteit verhouding en het speciale menu voor de AH spaaractie was goed. Al jarenlang een aanrader deze Griek.
Madeleine V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Men zei geen mail te hebben gekregen met de reservering, kinderstoel mochten we zelf pakken. We kregen 2 verschillende menu's buiten de reguliere kaart om., deze waren gedrukt op een soort papieren placemat. Toen we vroegen wat het verschil was werd er 1 velletje weggehaald met de mededeling dat het was aangepast. Wij kregen de indruk dat de "gewone" gasten eerder werden bediend dan wij. Na 3 uur kwam op ons verzoek de rekening die vervolgens €45 te hoog was.
Eten was prima, we gaan nooit meer terug.
Natalie R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Gisteren met 5 personen het driegangen Mezze menu gegeten. Heerlijk, echt een feestje. Sfeer geweldig en ontzettend lief personeel. Een aanrader!!
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Vorige keer had ik een minpunt
over de bediening. Er kon geen lach af van de dame.
Vandaag weer gegeten. De zaak zat vol. Een heer bediende omdat er 2 zieken waren. Hij bleef vriendelijk en lachen. Eten was heerlijk en kwam op tijd. Top! Wij komen zeker terug!
C.J.C. S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk gegeten en prima service
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Ik kom hier vaker. Het eten was weer prima. De inrichting is ook gezellig. Alleen de dame in de bediening mag wel iets vriendelijker zijn. Ze deed haar werk en daar is alles mee gezegd. Kreeg niet de indruk dat ze plezier in haar werk had. Kort en zakelijk. Ik vind het prettig als je het gevoel hebt dat je welkom bent. Daarom 3 sterren voor de bediening.
Yolande G.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Lekker, gezellig en goede prijs- kwaliteit verhouding.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Goed eten. Lekker gekruid. Vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Lekker goed gekruid eten. goede prijs. vriendelijk personeel.met een actieprijs gegeten. leuke aanbieding. Wij komen zeker terug.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Zoals altijd: zeer vriendelijke ontvangst en bediening, heerlijke wijn en geweldig eten!!!!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Was weer gezellig en heerlijk gegeten. Leuk personeel. We komen graag hier
Huib B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Goede prijs/kwaliteits verhouding. Zeer vriendelijk en professioneel personeel. Heb hier meerdere malen gegeten met altijd goede service en lekkere maaltijden. De iets duurdere gerechten (b.v. lamsrack, ossenhaas) zijn de prijs absoluut waard!
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten en supervriendelijk personeel
S P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zaterdagavond bij de Oude Griek gegeten. Eten was heerlijk maar porties leken veel kleiner. Met z'n drieën 1 bakje sla en wat friet erbij. Ook had ik het gevoel dat we snel weg moesten omdat de volgende gasten al stonden te wachten. Bediening vriendelijk maar erg gehaast. Het heeft wel wat weg van een vreetschuur op deze manier.
Evelien W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Met de AH-restaurantactie gegeten op de laatste dag. Alleen was het restaurant simpelweg te vol. De boel moest verbouwd worden om ons binnen te laten en weer verbouwd worden toen we uitgegeten waren. Maar, het eten was subliem, het personeel idem dito, en de snelheid was ook precies goed. Wellicht 'oplichterij' dat er andere prijzen gelden voor de speciale actie, maar wij kwamen uiteindelijk per persoon incl drankjes op gemiddels 24.50 euro uit en dat vind ik, gezien de kwaliteit en de hoeveelheden, helemaal prima. Ik zou wel echt twee of drie tafeltjes uit de zaal halen voor meer zitcomfort, en iets minder lawaai. Maar al met al zeer positief over dit restaurant.
25doow03 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
eten was goed en genoeg de eigenaar stempelde de ah kaart zodat je nog een keer kunt komen.
alleen jammer dat het er erg tochte
Sjoerd E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Deze tweede keer met de albert heijn actie was helaas wat minder geslaagd dan de vorige. Belangrijkste puntjes daarin waren de zaken die vergeten waren of de lange wachttijden bij het serveren van bestelde drankjes. Ook het uitserveren van de (koud geworden) hoofdgerechten 5 minuten nadat de heerlijke Kalamaria voorgerechten op waren was niet erg handig, De hoofdgerechten kwamen gelukkig snel warm weer terug en als goedmaker kregen we excuus en een drankje. Aan de service ontbreekt dus niets een het gaat allemaal met het grootste plezier.

De yoghurt met honing als toetje was heerlijk, de baklava iets te doorbakken. Voor de prijs van een AH-actie hebben we echter niets te klagen.
Jolanda J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Bij aankomst werd er door het personeel grieks gesproken en werden we apart in een lege hoek van het restaurant gezet, we kregen een apart menu waarop een prijs p.p. van € 18.95 vermeld stond . Bij het afrekenen werd dit bedrag ook 2x aangeslagen dus ik gaf aan het tweede menu is gratis ik moet te veel afrekenen er werd mij vermeld dat de prijzen op de kaart er met de korting van 1 menu opgezet waren, en dit kwam op 37.50 p.p. voor wat wij gehad hebben was dit erg duur! Een 3 gangen menu van de vaste kaart kost €31 p.p. Een erg lucratief handeltje voor de oude griek, Dit gezegd te hebben werden we toch een beetje vervelend en werd ons verzocht om weg te gaan want hij moest andere klanten helpen, al met al een vervelende ervaring over de rug van Iens en A.H. Ik hoop met recht dat andere klanten hier in de toekomst niet mee geconfronteerd hoeven te worden.
Ted_64 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Erg druk, daardoor ook erg rumoerig. Maar hoort bij een vrijdagavond en dan ook nog het laatste weekend dat de AH-kortingkaarten nog konden worden ingewisseld.