Over het restaurant De Oude Griek

Authentieke Griekse lekkernijen

Gelegen op dat gezellige hoekje aan de Damlaan, in het oude centrum van Leidschendam, vind je De Oude Griek. Een restaurant met een eigentijds interieur, maar met authentieke gerechten. Hier wordt uitsluitend gewerkt met de beste producten uit de traditionele Griekse keuken. Tel daar de opzwepende muziek bij op en je hebt een avond vol zuidelijke gezelligheid en lekkernijen!

Meer informatie over restaurant De Oude Griek

Timothy D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten, ruim voldoende per portie. Serveren hoofdgerecht duurde wat lang, de zaak zat helemaal vol. Het werd ons keurig gemeld. Een aanrader!
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het was heel erg vol en dat benadeeld de beoordeling. Als een zaak te vol is, kan men niet de aandacht aan de klant besteden, die Grieken zo graag willen geven. Het eten was uitstekend en lekker. We hebben de suggestie van de serveerster overgenomen en de aangeboden wijn gekocht. Deze was goed passend bij het eten. De obers waren zeer vriendelijk, erg enthousiast en zeer gemotiveerd, met duidelijk lol in hun werk.
Chan C.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Inrichting zoals een griek hoort, helaas wel beetje een tafeltje waar je de wind van buiten voelde. Eten erg lekker. Het restaurant leek op een gegeven moment wel overboekt want er stonden veel mensen lang te wachten en wij kregen ons hoofdgerecht direct nadat het voorgerecht was opgehaald. Dat was wel jammer. Verder prima eten en ook wel redelijke prijs.
J T.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Via de AH actie (2e 3 gangenmenu gratis) gegeten bij de oude griek, men vraagt voor 1x een 3 gangenmenu € 37,95 terwijl een 3 gangenmenu normaal nog geen € 30 kost.
Een aantal maanden geleden ook via de AH actie wezen eten toen was de kwaliteit en opmaak van de gerechten veel beter.
Dit keer dus tegen gevallen qua prijs/kwaliteit verhouding.
joyce T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Keuze beperkt maar wel voldoende. Sommige gerechten met bijbetaling. Vriendelijke bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding. Mooi sfeervol restaurant. Grote porties.
MartinAldewereld .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We hebben heerlijk Grieks gegeten en de gerechten waren erg goed van smaak. De keuze uit de 3 gangen menu van AH Restaurant Actie was ruim en hier komen we zeker nog een keer terug.
Jannafrederika .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Al meerdere keren gegeten maar we vinden het eten nog steeds heel erg goed, vriendelijke bediening, mooi ruimte, leuke eigenaar. We blijven komen.
Henny H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten volgens ons is dit een erg goed restaurant het was er erg gezellig.kort om een gezellige avond gehad.
Veer O.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk eten, gezellige sfeer, aardige bediening die het persoonlijk probeert te maken. Voor herhaling vatbaar. We komen niet uit Leidschendam maar komen speciaal voor deze Griek 20 minuten rijden. Top!
Wel druk in het weekend, zeg maar gerust stampvol! maar opa zorgt wel voor een goede management. Ga zo door.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Om 19uur gereserveerd en na een half uur was ons tafeltje vrij. We kozen voor het 3gangen menu € 32,50, maar dit viel tegen. Er zat niets culinairs in. Het voorgerecht was erg simpel met veel sausjes, zonder brood. Het hoofdgerecht was veel giros en patat en het nagerecht was simpel. Kortom het was niet bijzonder. Wel een gezellige ambiance.
Ricardo D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH Restaurant actie. Het eten was boven verwachting en ik denk stiekem zelfs het beste Griekse restaurant waar we tot op heden geweest zijn. Complimenten!
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Goede service, heerlijk
Eten!

De eigenaar zat heel hard te bellen aan een tafeltje. Niet zo netjes.

Brood vooraf met kruidenboter en tzaziki :€9,- Veel te duur natuurlijk voor een mandje.

Ah Iens actie een heerlijk 3-gangenmenu maar wel een duur menu €37,95
Bij de Griek kan je normaal doordeweeks ook voor €25,- een menu kiezen. Was dus niet echt een 2:1 actie!!
AadZoutenbier .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Na een prettige ontvangst, kregen we een leuke tafel bij het raam. Zoals te doen gebruikelijk welkom geheten met een Ouzo. Heerlijk gegeten onder het genot van een flesje witte huiswijn. Prima!! Zeker voor herhaling vatbaar.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Leuke sfeer, vriendelijk personeel.
Voor de actie een aparte kaart met een hoop verschillende gerechten. Smaakte allemaal erg goed!
Top!
Yarda O.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Echte aanfluiting wat ze met de AH restaurantactie hebben gedaan. 3 gangen menu was aan de prijs (37,- p.p.) en echt karig en moest je voor meer dan de helft van de gerechten ook nog eens bijbetalen!
Waren alsnog over de €120,-kwijt. Voor dat geld kan ik bij een andere Griek ook eten en dan mijn eigen gerechten kiezen!
Alice L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Ik had niet het gevoel dat ze moeite deden ons volgende keer te laten terugkomen. Service vond ik ( voor een Grieks restaurant) koud, zakelijk en afstandig. Mijn verwachting van een Grieks restaurant (warm, hartelijk en servicegericht) is wellicht anders dan voor andere mensen, maar in de regio zijn andere Griekse restaurants die die service die ik verwacht wel bieden.
Menukaart vind ik slordig en onoverzichtelijk, bij mij ontbraken zelfs bladzijden o.a. met het hoofdgerecht. Presentatie van de gerechten was goed. Het eten op zich vond ik redelijk maar niet bijzonder. In z'n totaliteit was het voor ons niet de avond waar we op hadden gehoopt.
Helaas, het blijft bij deze ene keer, maar we hebben het geprobeerd.
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
geen vriendelijke serveerster,voor een griek aan de prijs
ralphvergeer .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Op bezoek bij familie, besloten we hier te gaan eten met zijn zevenen. Een uiterst hartelijk welkom; je voelt je meteen aan de middellandse zee. Na het heerlijke brood met eenvoudige kruidenboter bestelden de meesten van ons de Ouzo schotel. Het kwam best vlot door. Zoals jullie weten is voor mij de Gyros een graadmeter. Een onderschat gerechtje, maar bij De Oude Griek prima in orde. Niet te vet, niet te rauw, goed en subtiel gekruid. En dat kon ook gezegd worden van de overige vleesgerechten. Lekkere Retsina en een fijn glaasje Ouzo begeleidden dit feestmaal. We moesten weer de kou in maar hadden toch een zonnige avond gehad dankzij een heerlijke maaltijd met prima bediening.
Hoogervorst .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst, waar je je meteen welkom voelt. Een glaasje ouzo van het huis en heerlijke gerechten maakten de avond super. Het waren zulke grote porties, dat wij het niet op kregen en de bediening aan ons vroeg of wij het niet wilden meenemen. Dat hebben we uiteraard gedaan en de volgende dag smaakte het nog steeds super. Alles goed alleen er werd gevraagd of wij een het broodje vooraf wilden. Wij zeiden ja en toen kwam er brood met diverse tapenades, waar wij alleen iets van kruidenboter verwachten. De prijs was daarvan dan ook iets hoger €7,50 , maar het smaakte zeker.