Over restaurant De Oude Griek

Authentieke Griekse lekkernijen

Gelegen op dat gezellige hoekje aan de Damlaan, in het oude centrum van Leidschendam, vind je De Oude Griek. Een restaurant met een eigentijds interieur, maar met authentieke gerechten. Hier wordt uitsluitend gewerkt met de beste producten uit de traditionele Griekse keuken. Tel daar de opzwepende muziek bij op en je hebt een avond vol zuidelijke gezelligheid en lekkernijen!

Meer informatie over restaurant De Oude Griek

Alice L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
geen vriendelijke serveerster,voor een griek aan de prijs
Hoogervorst .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant waarvan je niet gelijk zou zeggen dat het een grieks restaurant is. Vriendelijk personeel, attent en het eten was heerlijk. een prima hoeveelheid voor een prima prijs.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een prima restaurant en het eten smaakte voortreffelijk. Ook het personeel was heel netjes en vriendelijk. Kortom, een absolute aanrader.
Evertmeurs .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ontzettend lekker eten! Het was wel erg vol, maar dat is alleen maar een goed teken dat het een populair restaurant is. Met de AH actie gegeten. Zeer gezellig en vrolijk personeel. Werken hard en vlot. Wachttijd was erg kort ondanks een vol restaurant. Ik kan je zeker dit restaurant aanbevelen. Hier komen we zeker nog een keertje terug!
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellig en gastvrij ontvangen. We kwamen via Albert Heijn actie. Jammer dat we andere kant van land wonen. Anders kwamen we hier vaker
Gvandeh .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Vriendelijk personeel. op zaterdagavond erg druk het is dan net een kippenhok, we moesten even wachten voor dat we een tafel kregen dit over kwam meerdere gasten tijdens het wachten kregen we het welkoms drankje.
Eten was prima en grote porties
J P.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Een super gezellig restaurant met een warme inrichting. Het personeel is erg vriendelijk en atent, en het eten (niet het minst belangrijkste) is heerlijk!
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Lekkere grote porties & vriendelijk personeel. Ook lekker een drankje gekregen bij aankomst! Zeker een aanrader en kom er zeker nog eens langs.
Ria P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Ik heb een hele leuke avond gehad. Het eten was heerlijk. De bediening is gezellig en vriendelijk. We zijn er al een aantal malen geweest en komen er vast nog vaak. Aanrader.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Zeer lekker gegeten bij deze griek, hebben hier met zn vieren gegeten en hebben ervan genoten.Mooie zaak goede sfeer en bediening zeer vriendelijjk. Altijd vol en gezellig dus zeker van te voren reserveren. .wij komen zeker terug.!
Barbaravanmaren V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Knus zaakje. Waren daar met twee kinderen gaan eten. Voor ieder wat wils. Heerlijk eten, authentiek Grieks. Snelle en zeer vriendelijke bediening. Altijd geweldig om daar te eten!
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
hebben het heerlijk en gezellig gehad ,duurde wel langer als normaal dat eten kwam ,wel kregen we snel de drankjes .mr komen zeker terug de tent zat en was bomvol gelukkig hadden we gereserveerd.vlees was super goed klaar gemaakt.
HaMMeR .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Hoewel de naam anders doet vermoeden is deze Griek alles behalve 'oud' Zowel interieur als de gerechten zijn wel degelijk Grieks maar in een modern jasje. Bediening is attent zonder zich op te dringen. Ingrediënten zijn vers en van prima kwaliteit. Wij komen zeker terug.
Ted_64 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Het was rustig in het restaurant, slechts enkele tafels bezet.
Misschien omdat het midden in de week was, of voetbal op TV?
In ieder geval alleen positieve ervaring opgedaan!
Lizet P.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Meerdere keren hier gegeten,het restaurant ontdekt via de eerste AH actie!
Deze keer ook weer gegeten via de AH actie,we hadden een fijne ronde tafel met
vier personen dus lekker de ruimte,het eten is heerlijk vers en in overvloed,fijne
vriendelijke bediening .We komen hier zeker wel weer terug!
Ea.de.jong .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben hier lekker gegeten met de AH actie. Vriendelijk en attent personeel. Kregen bij binnenkomst een welkomsdrankje en bij het afrekenen nog een drankje. Het eten was heerlijk. kortom een zeer geslaagde avond.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
wij zijn met vrienden geweest en komen uit Zoetermeer .
eten was goed gezellige bediening het was gezellig druk .
zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar
Cathie K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Te druk, te veel tafels. Personeel kan niet normaal lopen, waardoor ze tussen de tafels op elkaar moeten wachten. Erg vervelend om tijdens het eten hier steeds hinder van te ondervinden. In tegenstelling tot de andere gasten hebben wij geen welkomst drankje aangeboden gekregen. Vanwege de drukte en blijkbaar nog meer te verwachten gasten volgenden de gerechten zich in een razend tempo op. Hierdoor hebben wij eten laten staan en zoals we gewoonlijk wel doen, geen koffie meer besteld. Dit kwam eigenlijk wel goed uit, met het oog op wachtende gasten. Eten is goed, maar niet 1+1 gratis, maar (zoals bij Appie) de 2e voor de halve prijs. Rekening was niet juist. Op de menukaart staat dat het Grand Dessert 2 euro p/p extra is, maar er is 3,50 p/p betaald. Ik was jarig en we dachten saampjes ff gezellig te gaan eten. We hebben hier al vaker gegeten, maar zijn doordat alles zo hectisch verliep snel weggegaan. Of we ooit weer gaan, daar moeten we nog eens goed over nadenken. Uiteten gaan moet leuk en ontspannen zijn en dat was het niet. Jammer!