Over het restaurant De Oude Clipper

Diner naast de boot!

Met op het terras de geur van de zee en de zeebries door je haren kun je bij De Oude Clipper flink genieten van lekkere vis. Binnen kun je het speciale van het restaurant bezichtiging: middenin de zaak hebben zij namelijk een boot staan. Een geweldig gevaarte, waar je niet om heen kunt maar wat de sfeer des te toepasselijker maakt. Geniet van lekkere happen aan de voet van de Egmondse zee!

Meer informatie over restaurant De Oude Clipper

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras
May V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Zekerheid dat je er altijd lekker kan eten, gezellige sfeer met fijne bediening. Tijden tussen voor-hoofd en nagerecht zou eventueel wat korter kunnen. Maar kortom, een echt aanrader. Wij komen zeker terug!
Janny L.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Ruimte tussen tafels is fijn. Voldoende plaats voor rolstoel.
leonie H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Lekker gegeten, sliptong was prima, aardige meiden in de bediening. Ouderwetse sorbet toe was ook erg lekker, hoewel het aardbei seizoen is zaten die niet bij het verse fruit. Was voornamelijk appel. Was beetje jammer.
Inia A.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
2e keer dat wij hier gegeten hebben en opnieuw TOP ! Het kan eigenlijk niet beter, het eten heerlijk bereid, service gezellig en attent. Entourage prettig. Bedankt en zeker tot een volgende keer.
rene-theo .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Zaterdag 10-06-2017 weer bijzonder heerlijk gegeten samen met onze vrienden. Ook de service weer perfect, dus we verheugen ons weer op de volgende keer.
Martin U.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Erg vriendelijke bediening. Correct maar niet formeel.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
We hebben hier prima gegeten. Beide hadden we coquilles vooraf, deze waren erg lekker.
Als hoofdgerecht de vistrio en parelhoen. Ook erg smaakvol. De bediening was erg vriendelijk en liet de ruimte om gezellig te tafelen. Zeker de moeite waard om te bezoeken.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Hartelijke ontvangst, heerlijk gegeten (in Egmond eet je vis natuurlijk en die kunnen ze hier prima bereiden) in een orginele ambiance. Wij komen terug!
Anne-Marie R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Aan te bevelen. Het eten was goed en de witte wijn uitstekend. Alleen had de temperatuur in het restaurant voor ons iets hoger gemogen. Misschoen zaten op een koud plekje.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Leuk gezellig restaurant. De tonijn salade mag iets minder sla bevatten en toast die onder de tonijn zit. Dat overheerst enorm. Hoofdgerechten en huiswijn zijn top . Misschien de patat 2 min langer in de pan :) = lekkerder leuke avond gehad komen nog een keer terug
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving met zeer gastvriendelijke bediening
Bettina V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Prima restaurant. Prijs en kwaliteit ook in verhouding. Service ook in orde, gastvrouw en haar staff zeer vriendelijk. De gerechten zijn goed van smaak, niet met veel poespas maar gewoon. Als voorgerecht hadden we: halve kreeft, pomodori soep en coquiles en hoofdgerecht zeetong en voor 2 personen de uitgebreide visschotel, beide voortreffelijk gebakken! Als dessert het kaasplankje maar die mag wel van mij wel iets meer uitdaging krijgen, nu wel heel erg gewoon, geen kritiek maar advies. Als je in Egmond aan zee bent, kun je prima naar dit restaurant toe gaan.
Dank u wel voor uw prachtige recensie, fijn dat u ons restaurant kunt aanbevelen.
We hebben al veel geprobeerd met het kaasplankje, maar dat blijft moeilijk, bedankt voor uw advies hierover. Graag weer tot ziens en een hele fijne zomer.
Fenny K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Het was weer heerlijk eten, vooral het soepje. Natuurlijk ook de wijn....jammer dat weer een paar maandjes moeten wachten voor we weer in Egmond komen.
Bedankt voor uw prachtige recensie, fijn om te lezen dat het weer een smaakvolle avond is geweest.
Ook voor ons dus jammer dat het weer een tijdje gaat duren voor u weer in Egmond bent. Tijdens de Fjoertoer? Nogmaals bedankt namens ons hele team.
Cor S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Zaterdag 30 april met mijn echtgenote van een heerlijk diner genoten bij De Oude Clipper. Mijn vrouw als voorgerecht de gamba's. Ruime portie. Wel enigszins vlak van smaak. Ik de geroosterde tonijn, die overheerlijk was !! Als hoofdgerecht allebei gekozen voor asperges met zalm. Prima !! Als dessert voor mijn echtgenote de café friandises en voor mij de dame blanche. Daarbij een prima huiswijn (een Chardonnay). De bediening was vlot zonder gehaast te zijn. En dat met een volgeboekt restaurant. Prima organisatie. Leuk aspect: de gastvrouw, die bij alle tafels een paar keer kort langs komt om te informeren of alles naar wens is. Niet opdringerig of te aanwezig. Maar een attente en gewaardeerde aandacht voor de gasten.
Een restaurant om terug te komen.
Dank u wel voor uw prachtige recensie en uw waardering voor zowel ons keukenteam als voor onze bediening. Als gastvrouw kan ik mijn gasten aandacht geven, omdat mijn medewerkers de andere zaken op rolletjes laten lopen. Fijn om te lezen dat u nog eens terug wilt komen. Namens het hele Clipper team, bedankt!
henknath .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Gezellige binnenkomst, leuke en gezellige sfeer, wat we hadden verwacht. zoals weergegeven op de website.
Direct en vlot geholpen, zeer vriendelijke bediening. Ruime keuze uit gerechten en heerlijk gegeten. zowel het vlees als de vis waren prima, goldt ook zeker voor het vooraf en de desserts. ik ben geen wijndrinker dus van de tap Hertog Jan bier, betere keuze dan de standaard merken m.i.
wat ons betreft een aanrader en we komen hier zeker nog eens terug
Wat fijn om te lezen dat u ons restaurant en ons team zo hoog waardeert. Ook leuk om te vernemen dat u onze bier keuze op prijs stelt. Wij zien u heel graag terug in d'Oude Clipper .
anemaatphe .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
De proeverij was geweldig. Het hoofdgerecht was lekker, maar wij vonden de gebakken aardappeltjes te sterk van smaak en minder goed passend bij het heerlijke vistriootje.
Wat fijn dat u zo'n smaakvolle avond bij ons heeft gehad en dat via bovenstaande mooie recensie kenbaar maakt. Wij zullen de aardappeltjes voortaan even controleren, bedankt voor de tip.
Graag tot ziens , Elly Duijf en Clipper team
inak .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Het decor van het restaurant is ontzettend leuk. We hebben met 4 volwassenen lekker gegeten. Het kaasplankje was top. De mensen in de bediening probeerden je het helemaal naar je zin te maken, maar soms is het net te veel.
Dank u wel voor uw mooie recensie over ons restaurant en fijn dat u heeft genoten van us diner met kaasplankje. Fijn dat u ziet dat ons team het u naar de zin probeert te maken met zijn gastvrijheid. Excuses als u dat soms als teveel heeft ervaren. Graag tot ziens in d'Oude Clipper
Claus74 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Gisteravond weer de moeite genomen om vanuit Gorinchem naar Egmond aan Zee te rijden om bij De oude clipper heerlijk te dineren.
Zoals gewoonlijk was het weer overheerlijk. Beginnend met de kreeftensoep, de verschillende soorten oesters, en vervolgens de schotel met vijf soorten vis.
Ook de sorbet op oude wijze smaakte ons geweldig. Niet zoals bij velen bestaande uit een bonk ijs. Bediening was zeer correct en is er voor de klanten.
Ook werd er een heel goede huiswijn geserveerd.
Ons zoontje was erg enthousiast en zeker toen hij een presentje uit de piratenkist mocht uitzoeken en, niet te vergeten, de visjes mocht voeren.
Wij komen zeker weer terug.

Dank u wel voor uw prachtige recensie over ons restaurant en ons hele team.
Zoveel moeite genomen, want Gorinchem is toch wel n eindje rijden, om bij ons de avond door te brengen. De groetje vooral aan uw zoon, n prachtig gezellig jongetje. Volgende keer weer visjes voeren. Graag tot ziens.
Gretha58 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Het eten was voortreffelijk en de de bediening was toppie. Leuke en gezellige avond gehad wordt zeker herhaald. Waarom meer woorden goed is goed.
Mag het hele Clipper team u bedanken voor uw geweldige recensie, fijn dat u de moeite heeft genomen deze recensie te plaatsen. Heel graag tot ziens in ons restaurant.