Over het restaurant De Oude Clipper

Diner naast de boot!

Met op het terras de geur van de zee en de zeebries door je haren kun je bij De Oude Clipper flink genieten van lekkere vis. Binnen kun je het speciale van het restaurant bezichtiging: middenin de zaak hebben zij namelijk een boot staan. Een geweldig gevaarte, waar je niet om heen kunt maar wat de sfeer des te toepasselijker maakt. Geniet van lekkere happen aan de voet van de Egmondse zee!

Meer informatie over restaurant De Oude Clipper

9,3

Jouw recensie over het restaurant De Oude Clipper

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Leuke fijne avond gehad. Alleen de soep was iets te pittig, de stoelen konden wel een kussentje gebruiken.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Echt een aanrader
Dank u wel voor uw prachtige recensie, heel graag tot ziens
Damis J M A E.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Gisteren 17-10-2018 op onze 43e trouwdag van een perfect verzorgde maaltijd genoten met mijn eega, schoondochter en zoon, die hier eerder hadden gegeten en ons hadden getipt. Goede ontvangst en attente bediening. Chapeau voor de keukenbrigade ! Het ritje vanuit Koog aan de Zaan was de moeite waard. Fam. Everaers uit Koog a/d Zaan,
Fijn om te lezen dat uw reis vanuit de Zaan niet voor niets was en u een smaakvolle avond heeft gehad in d' Oude Clipper. Bedankt voor al uw complimenten namens het gehele Clipper team. Heel graag tot ziens
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk gegeten alleen us het kaasplankje wat neutraal bekende kaasjes zoals brie, camembert maar wel goed kwaliteit
Dank u wel voor uw prachtige recensie over ons restaurant, fijn dat u een smaakvolle avond heeft gehad.
Wij doen ons uiterste best om prijs-kwaliteit van het kaasplankje in de gaten te houden.
Graag tot ziens, het Clipper team
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
schitterend restaurant met heel veel sfeer. 2e keer dat wij hier waren. Geweldig gegeten en moet ik zeggen dat het dessert (merrenque) deze keer wat tegenviel. Was anders en minder lekker als de vorige keer.
Wat fijn om te lezen dat u ons restaurant voor de 2e keer heeft bezocht en daarover een prachtige recensie heeft geschreven, heel graag tot ziens in d' Oude Clipper en hopelijk hebben we dan weer de "ouderwets" lekker merengue. Clipper team.
Jantine K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Een super restaurant met een bijzondere sfeer en aankleding. Het restaurant is ruim opgezet. Je waant je in een haventje. Het eten was vers en overheerlijk. De gastvrijheid en service waren super. Kortom wij hebben een superavond gehad! Echt een aanrader!
Wat n geweldig mooie recensie schrijft u over "onze Clipper", fijn dat u een smaakvolle avond heeft gehad.
Graag weer eens tot ziens in het haventje van d' Oude Clipper. Het gehele Clipper team.
R.p R.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Het was weer een feestje om hier te eten. Je kijkt je ogen uit bij de inrichting en ondertussen word de inwendige mens verwend. Echte aanrader!
Wat n prachtige recensie, fijn ook dat u de moeite neemt om dat te schrijven op deze site.
Wij zien u dan ook heel graag terug in onze gezellige "Clipper".
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Wij zijn altijd erg content, en na afloop hebben we altijd een tevreden en voldaan gevoel. Niks anders dan lof.
Meneer van Geel, fijn dat u weer onze gast was en heel hartelijk dank voor uw prachtige recensie.
Graag tot een volgende keer, het Clipper team
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Niets dan lof, eten, sfeer, service, persoonlijk contact, prima !
Meneer Verkerk, wat waarderen wij dat u de moeite neemt om zo 'n fijne recensie over d' Oude Clipper te schrijven, dank u wel en heel graag tot ziens.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
IN een gezellige sfeer en bediend door vriendelijk personeel uitstekend gegeten. Aanrader voor wie in Egmond een lekker wil eten. Zeer attente bedrijfsleiding.
Meneer Kraus, bedankt voor uw allerhartelijkste recensie, wij zijn er altijd heel blij als n gast de moeite neemt om n recensie te schrijven. Dankzij een geweldig team heb ik tijd om attent naar onze gasten te zijn. Heel graag tot ziens in d' Oude Clipper.
Joseph D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Zeer vriendelijk en gastvrij. Heerlijk gegeten! Een echte aanrader!
Meneer de Coninck, bedankt voor uw geweldige recensie, leuk om te lezen dat u een fijne avond in d' Oude Clipper heeft gehad, graag tot ziens.
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten, vlotte en vriendelijke bediening, mooie entourage, ruime opstelling.
Meneer Freeling, bedankt voor uw prachtige recensie over d' Oude Clipper, ons hele team is er super blij mee. Heel graag tot ziens.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
We hebben het 4 gangen menu genomen en dit was heerlijk ; allemaal verse producten bij een lekker wijntje. De bediening was erg goed . Samengevat een aanrader !
Wat n geweldige recensie schrijft u over ons restaurant eten viel in de smaak, de bediening is leuk, wijntje lekker, kortom wij zijn er uitermate blij mee. Graag tot ziens in d' Oude Clipper.
Agnes D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Wat een ontzettend leuke ambiance! Authentiek, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Een aanrader voor iedereen die iets anders wil dan de standaard restaurants.
Mevrouw Dirksen, wat fijn om te lezen dat u het bij ons net even anders vindt als bij andere restaurants.
Top dat u zo lekker heeft gegeten en genoten heeft van alles, heel graag tot ziens
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Zeer goed eten en hele vriendelijke bediening
Meneer Dalhuisen, bedankt voor uw waardering met 3x een tien, wij zijn er uiteraard heel blij mee. Namens het gehele Clipper team heel graag tot ziens
Lambert S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Reservatie langs website was niet genoteerd en vis hoofdgerecht was niet al te vers
Meneer Swinnen, allereerst excuses dat uw reservering niet genoteerd stond, dat kwam door ziekte van degene die dit normaal verzorgt, gelukkig was er snel een tafel beschikbaar. U meldt dat de vis niet vers was, dat verbaast mij, want wij krijgen elke dag verse aanvoer, jammer dat u dat niet zo ervaren heeft. Als u onze gast bent en u bent niet tevreden, kunt u dat altijd aan ons melden in het restaurant, dan kunnen wij het oplossen met u en uw klacht behandelen. Langs deze weg is dat moeilijk, behalve excuses aanbieden.
Myriam H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Leuke inrichting rond oude clipper. Gevarieerde menukaart. Zeer attente gastvrouw. Ongedwongen sfeer. Als we weer in Egmond komen gaan we zeker hier nog een keer eten.
Mevrouw Heesbeen, dank u wel voor uw prachtige recensie van d' Oude Clipper, mocht u weer eens in Egmond aan Zee zijn, dan zien wij u heel graag terug als onze gasten. Hopelijk een goede terugreis naar Brabant gehad. Clipper team
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Super ambiance. Zeer gastvriendelijke personeel. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar. Voorgerecht geroosterde tonijn een echte aanrader.
Dank u wel voor uw prachtige recensie mevrouw Beenders, in uw enthousiasme over d' Oude Clipper, is de recensie zelfs 2 x geplaatst. Heel graag ontvangen wij u nog een keer in d' Oude Clipper, namens het gehele team
Ronny G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Gezellige antourage, kwaliteit van het eten prima.
Het personeel erg vriendelijk.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ron, bedankt voor uw prachtige recensie, altijd weer belangrijk voor ons, heel graag tot ziens. Clipper team
Bert E.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Sfeervolle inrichting, attente bediening en lekker eten!
Meneer Enderink, bedankt voor uw waardering voor ons restaurant, met zulke berichten zijn wij heel blij.