De Oude Clipper

Smidstraat 3 1931 EX Egmond aan Zee Nederland Kaart

Over het restaurant De Oude Clipper

Diner naast de boot!

Met op het terras de geur van de zee en de zeebries door je haren kun je bij De Oude Clipper flink genieten van lekkere vis. Binnen kun je het speciale van het restaurant bezichtiging: middenin de zaak hebben zij namelijk een boot staan. Een geweldig gevaarte, waar je niet om heen kunt maar wat de sfeer des te toepasselijker maakt. Geniet van lekkere happen aan de voet van de Egmondse zee!

Meer informatie over restaurant De Oude Clipper

9,4

Jouw recensie over het restaurant De Oude Clipper

Enrica C.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten, goede service, top gastvrouw! We komen zeker nog een keer terug!
Wat n prachtige recensie schrijft u over ons restaurant. Wij ontvangen u heel graag nog eens als onze gast, dank u wel namens het gehele Clipper team
Klaas K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Verkijk je niet op de buitenkant van het restaurant wat er niet uitnodigend uit ziet. Binnen is het zeer sfeervol. Prima eten en zeer attente bediening. Aanrader!
Meneer Kooy, bedankt voor uw prachtige recensie. Toevallig met de schilder bezig om een nieuwe kleur uit te zoeken voor de buitenkant en ingang, die aan een opfrisbeurt nodig zijn. Graag tot ziens in d' Oude Clipper
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Gezellige ongedwongen sfeer en heerlijk gegeten.
Hartelijk dank voor uw waardering voor ons restaurant, fijn om te lezen dat u een prettige en smaakvolle avond heeft gehad.
E.E. V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Wij waren niet erg enthousiast. Het eten was redelijk, maar niet bijzonder.
Een enorme misser vonden wij het tubetje mayonaise a 75 cent, dat we pas kregen na verzoek. Werd niet geserveerd bij de friet. Uitleg na afloop was, dat de mayo anders vaak weggegooid werd. Klinkt loffelijk, maar het was al met al enorm on-gastvrij.
Toetje was meringue, maar bestond uit een soort koekje op bolletje ijs. Gemis aan chocoladekoekje werd wel gecompenseerd (na onze vraag) met een gratis kopje koffie.
Hoofdgerecht (scholfilet) werd geserveerd met erg weinig groente. Gebakken aardappeltjes leken uit de frituur te komen.
Al met al, ondanks de bij vlagen wel hartelijke bediening, geen geslaagde avond.
Jammer dat u niet tevreden was, wij serveren inderdaad niet standaard mayonaise bij de frietjes, daarom zijn wij overgegaan op kleine tubetjes mayonaise,na een test onder onze gasten,die daarover enthousiast waren.
Overgebleven mayonaise wordt weggegooid en bij het afwassen van mayonaise bakjes komt er veel vet in het afvalwater, om dit te voorkomen was dit de ideale oplossing.Jammer dat u dat als ongastvrij ervaart, sommige restaurants berekenen kraanwater, wat wij u gratis hebben uitgeschonken, wij berekenen dat niet maar wij berekenen wel mayonaise.Merenque is schuimgebak genaakt van eiwit en suiker, het chocolade koekje is huisgemaakt en opgegaan tijdens de drukke paasdagen, u kreeg daarvoor in de plaats een huisgemaakt kletskopje van sinaasappel. Wij hebben u zelf de koffie aangeboden, wij zagen duidelijk aan u dat u niet tevreden was over het chocoladekoekje. U kunt bij ons altijd alle garnituur zoals salade, frietjes en groenten bijbestellen zonder extra kosten. Op onze medewerkers zijn wij trots.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
De oude Clipper is een gezellig restaurant. Bediening was goed. We hebben heerlijk gegeten. Ik zal dit restaurant bij andere aanbevelen.
Dank u wel voor uw lovende woorden voor bediening en keuken, fijn dat u ons aanbeveelt bij andere gasten.s.
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Genoten van een prima 4 gangen menu. Overheerlijke viskoekjes gemaakt van gamba's met een smaakvolle dip. Mosterdsoep had voor mijj nog wel een extra twist mosterd mogen hebben. Verder een perfecte varkenshaas en ook de kabeljauw van de tafelgenote was prima. Als besluit een -eenvoudig- kaasplankje. Tafelgenote ging voor de zoete afsluiting. Daarbij een prima bediening en een gasrvrouw die niets ontgaat. Vriendelikke ontvangst bij binnenkomst, jassen werden in ontvangst genomen en bij vertrek een hand en graag tot ziens. Kleine tip: misschien iets minder vragen of hrt allemaal naar wens is.
Dank u wel voor uw geweldige recensie, wij nemen uw puntje van kritiek graag mee.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten, visgerechten waren goed bereid. Hartelijke ontvangst en prima service, attent en erg vriendelijk personeel.
Ellen, bedankt voor uw hartelijke woorden over keuken en bediening, graag tot ziens
Han G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk, sfeervol en gezellig gegeten.
Héél klein minpuntje: twee keer ‘n 4-gangen diner besteld. Waarvan één keer glutenvrij. Zéér goed. Als nagerecht beide ‘n kaasplankje. Het glutenvrije kaasplankje zónder notenbrood, dat was immers niet glutenvrij. Een alternatief, bv ‘n sneetje gewoon glutenvrij brood, kon niet omdat dat “niet binnen de prijs mogelijk was”. Niet eeg handig cq klantvriendelijk.
Desondanks zal ik wél terugkomen, omdat ‘t verder “af” was!!????
Dank u wel voor uw prachtige recensie. Punt van glutenvrij brood bij kaasplankje hebben wij besproken
met ons team,komt de volgende keer vast goed.
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Wij hadden gekozen voor het verrassingsmenu + wijn arrangement en bereidingen waren geweldig!. De bediening leuk, spontaan, gastvrij en zeer vriendelijk! Egmond aan Zee.. we komen zeker terug!
Dank u wel voor uw geweldige recensie, wij ontvangen u heel graag een volgende keer.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We hebben een ontzettend leuke avond gehad. Het interieur is verrassend, gastvrijheid overweldigend en het eten heerlijk! Kortom een echte aanrader!
Fijn om uw enthousiaste reactie te lezen, super blij mee, het Clipper team
Dayan B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Ontzettend lekker gegeten in een sfeervolle omgeving. De persoonlijke benadering van de bediening was ook erg prettig en wordt zeer gewaardeerd.
Wij hebben gekozen voor het verrassingsmenu van de chef en we werden niet teleurgesteld. Van een perfect bereidde coquille tot een perfect gegrilde steak, deze chef weet hoe hij moet koken!
Wij kijken nu alweer uit naar volgend weekendje aan Egmond aan Zee zodat we weer kunnen eten bij De Oude Clipper.
Wat n mooie waardering heeft u ons gegeven, de chef is in zijn nopjes en ook wij van de bediening zijn heel blij met uw bericht.
Jim K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
In een wordt heerlijk verwend
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heel lekker gegeten in een heel leuk , toepasselijk ingericht restaurant. Heel persoonlijke bediening en kwalitatief was alles perfect in orde. Het was een eerste kennismaking, maar we komen beslist terug, want dit was zeker voor herhaling vatbaar.
Wat fijn om te lezen dat uw eerste kennismaking zo goed is verlopen. Het hele team is blij met uw reactie
Jisse D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een lekkere gemoedelijke en vriendelijke sfeer is perfect!!
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Mooie inrichting, gezellig, goede bediening, heerlijk gegeten.
ko Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Leuke spontane bediening
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Na enkele jaren weer eens terug geweest. Nog steeds erg lekker eten en de sfeer blijft erg apart met de boot in de zaak. Succes verder we komen zeker nog eens terug als we weer in de buurt zijn.

Peter
Trijntje V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het was erg gezellig en leuk personeel en sfeervolle inrichting.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wederom heerlijk gegeten 4 gangen menu. Top
Majken J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Persoonlijke bediening met aandacht voor de klant en zijn wensen.