De Oude Brouwerij Anno 1872

Service8/10
Decor7,8/10
Fam-Linders . Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
op 29-5-2016 met gezin, kinderen tussen 9 en 12 jaar oud, hier gegeten. Het was perfect. Ik heb heerlijke lichtgebonden mosterdsoep gehad en de rest vond de aspergesoep ook geweldig.
Iedereen had daarna voor biefstuk gekozen. Perfect bereidt met vers bereide groenten en 2 soorten aardappelen bijgerechten, de frietes die ook geserveert werden was niet echt noodzakelijk.
Edmond-Ben65 . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Een unieke sfeer verdeeld over een authentieke brasserie en een geweldige wintertuin (serre) met veel licht inval, omgeven met terrassen zoals je ze maar zelden aantreft ( ruim van opzet en in totaliteit aangekleed met bloemen en diverse sfeer elementen ) . Een eerlijke mooie kaart die garandeert dat deze koks zoveel mogelijk zelf bereiden, de ingrediënten vers verwerkt zijn en het gerecht op het bord waar maakt. Echte sauzen, vanaf de basis opgebouwd, creatief en goed gepresenteerd. Goed verwarmde borden, een wijnkaart met voldoende afwisseling. Een oprecht vriendelijke bediening met gepaste humor op zijn plaats, zelfs de koks brengen af en toe hun eigen gerechten aan tafel ! We hebben hier nu meerdere malen verpoosd, drukte of uiterste stilte, de gerechten en de ambiance zijn een echte verwennerij !
SintLynn . Proever (1 recensie) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Erg leuk gebouw en leuk personeel, alleen was er erg weinig keuze (bijvoorbeeld slechts 1 vegetarisch gerecht) op de kaart. Voor de hoofdgerechten was er maar 1 A4tje met keuze. Ook vegetarische gerechten voor de kinderen ontbrak. Als de menukaart fors uitgebreid zou worden, zou ik graag nog een keer komen.
Bart V. Meesterproever (24 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
We hebben hier onlangs met 4 personen (incl 89-jarige dame en 17-jarige puber) in de achtertuin gegeten op een mooie zomeravond. Heerlijke plek in de achtertuin (ondanks indicatie bij de reservering dat "er nog net 1 tafeltje binnen vrij is en niets meer buiten..."), zeer vriendelijke bediening met goed gevoel voor humor. Voorgerechten: Salade met gegratineerde abdijkaas: prima in orde; salade met vis: ook niets mis mee en ruim voldoende. Hoofdgerechten: eendebout: heerlijk mals, hoogtepunt van de avond; stoofpotje van Limburgs varken: tikkeltje droog vlees, verder prima; schnitzel: prima; zalm: ook prima. De rekening bedroeg zo'n 130 Euro voor 4 personen, inclusief wat sherry, wijn bier en fris - is dus prima value for money. Uit eerdere ervaring weten we dat het binnen ook erg sfeervol is.
Ellen K. Meesterproever (11 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Heerlijk lokaal Limburgs gegeten. De ene langzaam gegaard bio varkensvlees met kruiden, kalfssaucijsjes, tomaten groente ratatouille en pasta. De ander runderschouderstuk bereid als zuurvlees. Wist niet dat varkensvlees zo zacht kan worden Door langzaam te garen. Als toetje ijs negro met advocaat (een maaltijd op zich) en het dessert van de dag. Panacotta met rabarber met daarnaast ijs en rood fruit op een flinterdun ananasschijfje. De bediening is vlot, vriendelijk en attent. De inrichting past bij de naam. Warme uitstraling met schoonmetselwerk, plavuizen, hout en geruite kleedjes. Als je lokaal wilt eten een aanrader
Dingena L. Expertproever (6 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Heerlijke vlaai gegeten, en lekkere koffie gedronken. Maar het feit dat je geen glaasje water kunt bestellen naast je koffie, behalve een flesje spa blauw, vind ik echt een domper. Ik zou om die reden niet snel terug komen. Zonde, want verder is het een leuk plekje.
Mpjvdven . Fijnproever (4 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
We hebben hier met 4 personen gegeten. Kaart was gevarieerd en kwaliteit van het eten was goed, service was vriendelijk en attent.
De entourage is ´van alles wat´ en lijkt daardoor wat rommelig. Gelukkig gold dit niet voor het eten. Ook hier was er geen kunstmatige smaakversterker in de gerechten verwerkt. Puur, eerlijk en gerechten uit de streek.
Het restaurant is een aanrader.
Marka D. Meesterproever (15 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Na een heerlijke dag op de scooter door het Limburgse land hier de dag beeindigd met een heerlijk etentje buiten op het terras. Een echt vakantiegevoel.
Het eten was van goede kwaliteit en de bediening ook.
Wij waren dik tevreden.
Lexmondbezoekt . Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2013
Hele aardige en goede bediening, netjes en verzorgd. Eten was heerlijk en goede portie. We hadden beidde alleen een hoofdgerecht. Hierna zaten we vol!
Jim B. Proever (1 recensie) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2013
Na een lang weekend Limburg nog even lunchen bij De Oude Brouwerij anno 1782 ipv 1872. De ontvangst was matig, de bediening humeurig en onervaren en de keuken duld geen commentaar! De kroketten lagen te lang in het vet, de Goudse kaas was een horeca plak en de huisgemaakte Pompoen "seizoensoep" was ronduit smerig. Volgens de kok kwam deze voortreffelijke smaak tot uiting door de toevoeging van Curry, Gember en pompoenaroma. Tip: Pompoensoep maak je van pompoen! Een tosti wilde hij niet maken, de soep ging retour maar moest natuurlijk wel betaald. Volgende keer rijden we door.