De Oude Betuwe

Kerkstraat 19 4196 AA Tricht Nederland Kaart

Over het restaurant De Oude Betuwe

Gebaseerd op mooie herinneringen

De Oude Betuwe kan spreken van een toplocatie in het pittoreske dorpje Tricht. Gevestigd aan de Linge en omringd door weilanden met fruitbomen is het hier goed toeven. Maak kennis met de vriendelijke bediening, eerlijke gerechten en uitdagende wijnen. Dit is de plek om samen met je tafelgenoten te genieten van een adembenemende omgeving en een welverdiend diner!

Meer informatie over restaurant De Oude Betuwe

Jouw recensie over het restaurant De Oude Betuwe

Tera V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Snelle bediening. Vriendelijk personeel. Eten goed. Komen er zeker terug.
Helmi V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Fijne ontvangst, fijne sfeer, heerlijk gegeten en goed advies bij combinatie eten en wijn.
Inavanm .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuk restaurant. Zaterdag avond en het was vol. Personeel heeft niet de aandacht die je hoopt. Lang met je lege bord voor je neus en glazen leeg. Eten wel lekker, goede wijn. Prijs is goed voor deze kwaliteit,
Lidia V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Een gezellige uitstraling in het restaurant en vriendelijk personeel het eten was lekker en genoeg.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Wij komen er graag. Heerlijk eten. Heel gezellige inrichting.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekker gegeten prijs/kwaliteit /service prima .
Gijs B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Goede carpaccio, daarna een prima biefstuk en een Betuws nagerecht: kamerlijst met een stukje warme huisgemaakte appeltaart.
jannieenpiet .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Samen met vrienden gegeten met de AH restaurant actie. Een zeer goede gelegenheid waar alle perfect
geregeld was, vanaf de ontvangst tot en met de afrekening. Een goede zaak om er op terug te komen!!
bertdegans .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten vriendelijk personeel. Met ah wel beperkte keuze. Misschien een keer een andere kaart. Voor herhaling vatbaar
Lenie D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het meisje wat onze tafel bediende deed niet echt vriendelijk.
Er was (en werd) geen rekening gehouden met van tevoren opgegeven lactose intolerantie.
We kwamen nu via de AH zegelactie eten. Met die korting was het menu prima geprijsd, maar ik vind het menu geen €30,= waard.
Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Voor de tweede keer in korte tijd gegeten. Ook dit keer weer met zes personen. Kwaliteit eten blijft prima. Sfeer is ontspannen. Bediening was dit keer een beetje minder. Als je met 6 personen 1 schaaltje sla + 1 schaaltje frites krijgt, ga je met honger naar huis. Duurde heel lang eer er aanvulling was (helaas was toen de vis c.q. vlees al door alle personen verorberd). Jammer!
Femke D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk met mijn moeder bij de Oude Betuwe uit eten geweest. Fijne, gezellige sfeer, goed eten en de vriendelijkste bediening. Vooral mijn complimenten over het hoofdgerecht: de eend met o.a. zuurkool. De zuurkool was zelfs lekkerder dan oma's recept!
greetkastelijn .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het eten was èrg lekker, de gerechten waren heel mooi uitgebalanceerd, hoewel de combinatie biefstuk met zalm niet zo lekker werd gevonden. De wijn was goed, de bediening zeer attent, de sfeer en inrichting heel gezellig. We hebben een fijne avond gehad en gaan zeker nog eens terug!
Martien S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
de ontvangst was zeer vriendelijk, samen met mijn vrouw heerlijk gegeten, we zullen het restaurant zeker aanbevelen, voor ons is het zeker voor herhaling vatbaar.
Adriaan V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen,prima bediening en goed eten.Rustig sfeer wij raden de locatie aan.

Leuke en attente gastheer.
Terence1950 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Dit is een leuk en gezellig intiem restaurant.
Vriendelijke en attente bediening en lekkere gerechten.
De prijs is ook zeer acceptabel , een aanrader.
lieve.heijkamp .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij zijn met 4 zussen gaan eten met de a.h.actie. Het eten was heerlijk en de bediening vriendelijk.
Zeker gaan wij nog een keer dineren . Van ons een 9 voor alles.
A.M. H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
nette bediening, aardige wijnkaart, biefstukje was perfect, loempiatjes konden iets meer smaak verdragen, op verzoek werd dessert aangepast. Kortom: aangenaam gegeten.
Phenix .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
De ontvangst was erg hartelijk, de zaak was vrijwel vol. Na het opnemen van de bestelling kregen we vrij snel onze drankjes en een onverwacht hapje van de zaak. Leuk en erg lekker, Onze voorgerechten waren verschillend en waren allebei erg lekker. Als hoofdgerecht hadden we gekozen voor de biefstuk met zalm, ook dat beviel ons prima. Het kaasplankje als nagerecht was eenvoudig, lekker en zag er leuk uit. Compliment voor de kok en het personeel.
Zij zorgden er voor dat we lekker hebben gegeten en een prettige avond hebben gehad.
Jammer dat de AH actie niet langer duurt; met actie is de prijs erg gunstig, zonder misschien iets te hoog.
Ik vind het wel vreemd dat de prijs/kwaliteit niet in de score meetelt !
Nieki L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijke wildgerechten, fijne en behulpzame bediening, niets is teveel, en een chef die bij speciale gerechten ook nog even de tijd voor je neemt in een druk restaurant waar je je toch thuis voelt, zeer zeker de moeite waard! Een prachtige kaart voor nette prijzen! Wij komen hier zeker weer (al is het alleen maar voor 't zelfgebakken knoflookbrood) Erik schalkx en familie.