De Oude Betuwe

Kerkstraat 19 4196 AA Tricht Nederland Kaart

Over het restaurant De Oude Betuwe

Gebaseerd op mooie herinneringen

De Oude Betuwe kan spreken van een toplocatie in het pittoreske dorpje Tricht. Gevestigd aan de Linge en omringd door weilanden met fruitbomen is het hier goed toeven. Maak kennis met de vriendelijke bediening, eerlijke gerechten en uitdagende wijnen. Dit is de plek om samen met je tafelgenoten te genieten van een adembenemende omgeving en een welverdiend diner!

Meer informatie over restaurant De Oude Betuwe

Jouw recensie over het restaurant De Oude Betuwe

A.M. H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Nieki L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijke wildgerechten, fijne en behulpzame bediening, niets is teveel, en een chef die bij speciale gerechten ook nog even de tijd voor je neemt in een druk restaurant waar je je toch thuis voelt, zeer zeker de moeite waard! Een prachtige kaart voor nette prijzen! Wij komen hier zeker weer (al is het alleen maar voor 't zelfgebakken knoflookbrood) Erik schalkx en familie.
Marcel120981 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Verrassend restaurant, erg goed eten, vriendelijke mensen! Zeker de moeite van een bezoekje waard als je in de buurt bent.
J.N. V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Wij hebben weer aangetroffen wat ons iedere keer blij maakt. Rust een mooi variatie waar uitgekozen kan worden.
Ook de familieleden hebben zich lovend uitgelaten over het geheel dus... voor herhaling vatbaar. Mooie gerechten, juiste hoeveelheden.
Ineke L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Prima gegeten hier en het personeel was erg vriendelijk. Er was voor de gelegenheid een speciaal ah restaurantactie menukaartje. Erg duidelijk, maar zo heb je geen indruk wat er verder geserveerd wordt, om nog eens voor terug te komen.
erik S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
fijn restaurant, erg vriendelijke en behulpzame bediening, heerlijke wildgerechten! écht een avondje uit, dankjewel!
erik schalkx
diel.jannie .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het was voor ons de eerste keer,,,met zijn tweetjes,en familie ,in de Oude Betuwe,verschillende locatie,s gehad van de AH actie,maar,het was heerlijk,,
cor V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
heerlijk gegeten bij Rob en zijn staf, goede bediening die mooi advies kon geven tav de wijnen die we bij het diner dronken, restaurant vol, maar geen gejaag en ze nemen de tijd voor je. in 1 woord top avond gehad. Chapeau!!
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het eten smaakte erg goed en de sfeer en bediening waren prima! Het afruimen van de tafel duurde wel wat lang, mag van mij sneller. Nu zaten we telkens minstens een kwartier met een vies bord voor ons.
annie69 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Geweldig goed gegeten!! Twee voorgerechten , hoofdgerecht en nagerecht waren prima, daarna een fantastische irishkoffie! Alles boven verwachting wij geven een 10 !!! Tot de volgende keer!
Dymphy V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Met AH actie, heerlijk gegeten! Rode wijn uit Chili was heerlijk! Biefstuk precies goed!
Rob wij komen altijd weer bij je terug!
Anita J.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goed en gezellig restaurant, correcte bediening. Ik zal dit restaurant zeker aanraden bij vrienden .
Niet te groot, eten uitmuntend
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het eten was prima, keuze genoeg uit de voor, hoofd en nagerechten, het was er wel erg druk, dus moesten wat langer wachten op ons hoofdgerecht.
John V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Na een bezoek aan de Betuwe voor we richting Den Haag gingen onze AH kaart gebruiken bij het restaurant.
Alles was naar tevredenheid. Zeker ook sfeervol en ontspannen. Verrassend dat er middenin een klein Betuwsdorpje deze mooi ambiance met goed eten te vinden is. De moeite waard dit te bezoeken!!
Tonia V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met familie, deze keer was het erg rumoerig, wat jammer was, we konden elkaar nauwelijks verstaan.
Jeanne M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Zoals gewoonlijk weer uitstekend! Het risico is dat je daar aan gaat wennen... dus vooralsnog is er wat ons betreft weinig concurrentie te duchten.
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Een van mijn favoriete restaurants. Fantastisch kok en het restaurant heeft een fijne sfeer. Het eten smaakt altijd goed en is verrassend. Mijn complimenten naar het restaurant over het omgaan met allergieën. Ik ben zelf lactose intolerant en durf dat volledig uit handen te geven hier. Ze weten echt wat ze doen! Heel fijn!
gerrievandegraaf .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Wij komen graag bij de Oude Betuwe , gezellig en goed en je wordt leuk te woord gestaan door de kok die de gerechten uit legt bij het serveren
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Door een grote groep konden wij elkaar moeilijk verstaan.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Zeer leuke avond gehad. Goed menu, keuzegerechten waren goed op elkaar afgestemd. De theekaart werd ook zeer gewaardeerd. Aanrader!