De Oude Betuwe

Kerkstraat 19 4196 AA Tricht Nederland Kaart

Over het restaurant De Oude Betuwe

Gebaseerd op mooie herinneringen

De Oude Betuwe kan spreken van een toplocatie in het pittoreske dorpje Tricht. Gevestigd aan de Linge en omringd door weilanden met fruitbomen is het hier goed toeven. Maak kennis met de vriendelijke bediening, eerlijke gerechten en uitdagende wijnen. Dit is de plek om samen met je tafelgenoten te genieten van een adembenemende omgeving en een welverdiend diner!

Meer informatie over restaurant De Oude Betuwe

• Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten
Aria2 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
In een prettige sfeer een gezellige avond doorgebracht. Prima service, ook als je, zoals ik, een dieet hebt. Er werd prima rekening mee gehouden. Klasse ! We komen zeker nog eens terug naar dit gezellige restaurant.
edlaaw .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een prettig restaurant met vriendelijke bediening. Voor gasten van de AH actie een aparte kaart, voldoende keuze. Vis, vlees gevogelte. Eten van goede kwaliteit. Bediening is goed, niet om de haverklap iets komen vragen. Een plaats om terug te komen.
Ikdus .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Voor de AH actie van een driegangenmenu keuze menu genoten voor maar 15 euro p.p. Eten was prima van kwaliteit en leuk opgemaakt. Gemoedelijke sfeer. Aankleding gezellig. Helemaal goed dus!
bertdegans .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Al meerdere malen hier geweest, heerlijke eten en zeer vriendelijk personeel. Het kaasplankje is altijd weer een heerlijke afsluiter na de biefstuk met zalm en de veruklelijk carpaccio
Martine S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De Albert Heijn actie is echt super! Ik vind over het algemeen uit eten gaan veel te duur, maar hier ben ik 50 euro kwijt voor twee personen. De kaart is niet uitgebreid maar dat kun je dan ook niet verwachten voor deze prijs. Ik kon buiten de kaart om ook voor vegetarisch kiezen. De actie is verlengd, dus ik ga zeker nog een keer terug.
K. D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
De ontvangt door de eigenaar was heel gezellig en persoonlijk. We hadden geboekt voor een AH 3-gangen diner, maar je kon niet merken dat je minder welkom was. We konden kiezen uit 3 mogelijkheden, ik hadden gekozen voor een Carpatio en mijn vrouw voor een eendpastei als voorgerecht, beide waren heerlijk. Daarna hebben we beiden een biefstuk met rode zalm gekozen, de combinatie vonden we heel goed. Als nagerecht appeltaart met kaneelijs, die was ook heerlijk. Een heerlijk glas wijn bij het hoofdgerecht en een kop koffie na. Wij hebben genoten en uiteindelijk viel de rekening ons mee.
hjtvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben in een gezellige en ontspannen sfeer genoten van een prima maaltijd. Het hoofdgerecht bevatte een verrassende combinatie van biefstuk met gerookte zalm. Dit ging goed samen, De bediening was vriendelijk en correct.
diny13 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het was echt genieten om in De Oude Betuwe te eten.
Vanaf het moment dat je binnenkomt totdat je weggaat ervaar je alles als een feest.
Het eten was zeer goed en van alles precies voldoende.
Dit smaakt naar meer. Tot de volgende keer!
nienkedev1 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor eendepate hoofd biefstuk met gerookte zalm en een zalige bearnaisesaus. Koffie met lekkers na. Heel vriendelijk gastvrouw en gastheer. Echt een aanrader.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Carpaccio, Biefstuk met Madeirasaus (ober/kok, gaf aan dat we ook een andere saus mochten kiezen i.p.v. pepersaus) en appeltaart met ijs.
Ans J.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
we aten een driegangenmenu van de ah aktie.
het eten was lekker, als voorgerecht carpaccio, heel lekker.
als hoofdgerecht hadden we biefstuk au poivre, een mooie biefstuk met heerlijke frites en een goede schaal met sla. ook de desserts waren goed. ik had aangegeven glutenvrij te eten en daar werd heel goed rekening mee gehouden.
de bediening was vriendelijk.
voor herhaling vatbaar!
Wildon .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Goede sfeer en aardig personeel. Een aanrader.
Met de AH menu kaart is beperkt maat staat duidelijk op de website, dus je weet waar je aan toe bent.
eddie1958 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gezellige avond gehad met heerlijk eten, vriendelijk en attent personeel en een zeer gunstige prijs! Wat wil je nog meer?
Eddie & Lola
ImhofB .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
We aten met de Iens actie van AH bij dit restaurant. Van tevoren wisten we dat er een speciaal actiemenu was. De kaart was prima in orde met keuze uit 3 voor-hoofd-en nagerechten. We waren met zijn 4-en (gezin) en zaten zoals wij dat graag zien aan een ronde tafel. Het restaurant was gezellig in kerstsfeer. De ontvangst was vriendelijk. De bediening snapte dat we potentiële vervolggasten zouden kunnen worden en legde uit dat de Iensactie voor hen ook de bedoeling had bekendheid in de regio te genereren. Het eten was prima op smaak, de hoeveelheid voldoende ( je kon ook friet en sla bijbestellen indien gewenst). Leuke wijnkaart. Voor weinig geld een zeer geslaagde avond. Wij gaan er zeker nog eens eten!
mzuidema61 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Mooie gevarieerde kaart om uit te kiezen met de AH restaurantactie. We hebben heerlijk gegeten!!!! Meer dan voldoende. Geen probleem om (gratis) friet en salade bij te bestellen. Prima wijnen er bij en aardige en attente bediening. Kortom, we hebben heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Was al het 3e jaar op rij dat we met deze AH actie in Tricht aten, we kunnen het iedereen aanraden. Complimenten dat er zulk prima eten op tafel komt (voor 15 euro pp). Wij zijn "fan".
bertdegans .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten leuke bediening, sfeervol ingericht heerlijke wijn en herlijk diner parkeren voor de deur. keuze is genoeg maar de eendeborst en biefstuk springen er heerlijk tussen uit
Jaap A.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wat een leuke ontdekking, dit restaurant. Vriendelijke bediening, prettig interieur, prima verzorgd eten tegen een heel schappelijke prijs. We gaan hier beslist vaker komen.
emdd .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Met ah actie, heerlijk gegeten.
Cappuccino en biefstuk was erg goed. Omdat ik niet van pepersaus houd, kreeg ik mijn favoriete bearnaise saus.
We mochten bij de open haard zitten, naast het heerlijke eten, ook een leuke bijkomstigheid.