De Oude Betuwe

Kerkstraat 19 4196 AA Tricht Nederland Kaart

Over het restaurant De Oude Betuwe

Gebaseerd op mooie herinneringen

De Oude Betuwe kan spreken van een toplocatie in het pittoreske dorpje Tricht. Gevestigd aan de Linge en omringd door weilanden met fruitbomen is het hier goed toeven. Maak kennis met de vriendelijke bediening, eerlijke gerechten en uitdagende wijnen. Dit is de plek om samen met je tafelgenoten te genieten van een adembenemende omgeving en een welverdiend diner!

Meer informatie over restaurant De Oude Betuwe

Ada D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een leuke gelegenheid met erg vriendelijk personeel. Het is ons heel goed bevallen. Wij komen zeker terug.
c.h. S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Prima gegeten in gezellige omgeving met vlotte en vriendelijke bediening.
Door de drukte behoorlijk rumoerig.Komen beslist nog eens terug.
BelindaJanneke .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Als vegetariër eet je geen vlees, dat is duidelijk. Maar meestal juist wél aardig wat groente (denk maar aan het woord 'vegetatie' ; - ).

In die context waren mijn disgenoot en ik afgelopen week erg verbaasd toen we ons vegetarische gerecht geserveerd kregen: parelcouscous met ... groente! Het bakje couscous deed ons een fractie aan een voorgerecht denken, zo klein. De 'groente' waren zo'n 12 blaadjes ruccola, rechtstreeks uit het zakje erbovenop gestrooid. De rest van de vulling van de couscous waren hooguit drie blokjes feta uit een potje en twee olijven, wel kunstig in minuscuul kleine plakjes gesneden. Kruiden of andere smaakmakers waren ook niet aan de couscous toegevoegd. Jammer, want we waren hier heengegaan na enthousiaste aanbevelingen van onze gastvrouw en gastheer voor één nacht.
Toen de bordjes werden opgehaald, en wij voorzichtig opmerkten 'iets meer groente' verwacht te hebben, was de reactie van de eerste ober: "O".
Bij het afrekenen voegde zijn collega er nog wat woorden aan toe: "Als je nou vlees had besteld, had je er patat en een bakje groente bij gekregen. Dan weet je dat voor de volgende keer."
Tsja, of die volgende keer er gaat komen?
In ieder geval zal een vegetariër sinds bijna 20 jaar niet ineens besluiten om dan maar een vleesgerecht te bestellen.
Jammer, we voelden ons hier niet op zijn plaats.
diny13 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Na een vriendelijke ontvangst krijg je meteen je drankje en broodjes (met boter, iets met kruiden en witlofblaadjes in mayo = origineel). Je bent dus al snel aan het eten en drinken! Vervolgens voorgerecht, hoofdgerecht en toetje. Het volgt elkaar lekker snel op. Mosselen als voorgerecht! Of carpaccio. Allebei kwaliteit. Ook de tongfilet en de biefstuk (met zalm!) waren goed van smaak. Extra sla of frieten is geen probleem. Gelukkig waren de lekkernijen bij de koffie klein. Voor ijs of kaasplankje hadden we geen ruimte meer. Alles was heerlijk en genoeg, 't was gezellig en de prijs valt ook nog eens mee! Een fooi waard!
R. V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
We hebben weer heel erg lekker gegeten, voor herhaling vatbaar.
Het is er ook altijd erg gezellig.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Een aanrader in de Betuwe,heerlijk gegeten( al weer voor de 5e keer ) met een uitsteken de chef in de keuken en een perfecte bediening. Precies zoals het hoort !!! De chef en keuken brigade koken op hoog niveau.
Je doet jezelf te kort als je er niet gaat eten.
Henny Brinkman
Erny D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Prima restaurant, vriendelijke bediening, niet opdringerig, voldoede eten. De kok liet zich ook nog zien, wat erg gewardeerd werd.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wij hebben bij De Oude Betuwe gebruik gemaakt van het AH-menu. daarvoor hebben ze een AH-driegangen keuzemenu gemaakt voor € 15, erg gunstig gezien de kwaliteit van het eten. Er is niet beknibbeld op de porties. Wel liep de doorlooptijd nogal op vanwege de drukte. Met een volle zaak kan de keuken het eigenlijk niet meer helemaal aan. Alles bijeen echter zonder meer een aanrader.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Sinds de nieuwe eigenaar is de kwaliteit slechter geworden, het voorgerecht rundercarpaccio smaakte heel goed en de biefstuk was ook lekker en goed maar de tongfilet erg smakeloos en een soort vissticks. Als afsluiting cappouccino besteld maar ook hier ging iets mis was erg bitter van smaak en volgens mij gewone koffie, bij navraag kregen wij een kannetje melk erbij maar daarmee krijg je geen cappuccino. Geen aanrader dus.
Margreet R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Hele vriendelijke en gastvrije bediening en een zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Heerlijk gegeten, we komen zeker nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Prima restaurant, prettige bediening en sfeervol.
Goede parkeer gelegenheid. Eten zeer goed en leuk opgediend. Zeker een aanrader.
Teuny V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Wij zijn hier al vaker wezen eten, en elke keer is het weer erg lekker.
De bediening is vriendelijk, de inrichting gezellig en knus.
Kortom het was wederom weer een geslaagde avond.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Mooi restaurant met vriendelijk personeel, lekker eten en goede service! De gerechten waren niet groot zodat ook kleine eters er goed terecht kunnen.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Mooi restaurant met een zeer hartelijk ontvangst. We hebben smakelijk gegeten, de een vis en de ander vlees en dit was beiden prima van kwaliteit. Ons bezoek aan dit restaurant is zeker voor herhaling vatbaar.
janny03 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
voor een lage prijs. Een heerlijk menu, kwaliteit is zeer goed,, hele aardige bediening.. is echt een heel goed restaurant
Hanneke L.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben genoten van de heerlijke avond.Het eten was erglekker en de bediening heel prettig.
Komen graag een keertje terug.