De Oude Betuwe

Kerkstraat 19 4196 AA Tricht Nederland Kaart

Over het restaurant De Oude Betuwe

Gebaseerd op mooie herinneringen

De Oude Betuwe kan spreken van een toplocatie in het pittoreske dorpje Tricht. Gevestigd aan de Linge en omringd door weilanden met fruitbomen is het hier goed toeven. Maak kennis met de vriendelijke bediening, eerlijke gerechten en uitdagende wijnen. Dit is de plek om samen met je tafelgenoten te genieten van een adembenemende omgeving en een welverdiend diner!

Meer informatie over restaurant De Oude Betuwe

hjtvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben in een gezellige en ontspannen sfeer genoten van een prima maaltijd. Het hoofdgerecht bevatte een verrassende combinatie van biefstuk met gerookte zalm. Dit ging goed samen, De bediening was vriendelijk en correct.
diny13 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het was echt genieten om in De Oude Betuwe te eten.
Vanaf het moment dat je binnenkomt totdat je weggaat ervaar je alles als een feest.
Het eten was zeer goed en van alles precies voldoende.
Dit smaakt naar meer. Tot de volgende keer!
nienkedev1 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor eendepate hoofd biefstuk met gerookte zalm en een zalige bearnaisesaus. Koffie met lekkers na. Heel vriendelijk gastvrouw en gastheer. Echt een aanrader.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Carpaccio, Biefstuk met Madeirasaus (ober/kok, gaf aan dat we ook een andere saus mochten kiezen i.p.v. pepersaus) en appeltaart met ijs.
Ans J.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
we aten een driegangenmenu van de ah aktie.
het eten was lekker, als voorgerecht carpaccio, heel lekker.
als hoofdgerecht hadden we biefstuk au poivre, een mooie biefstuk met heerlijke frites en een goede schaal met sla. ook de desserts waren goed. ik had aangegeven glutenvrij te eten en daar werd heel goed rekening mee gehouden.
de bediening was vriendelijk.
voor herhaling vatbaar!
Wildon .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Goede sfeer en aardig personeel. Een aanrader.
Met de AH menu kaart is beperkt maat staat duidelijk op de website, dus je weet waar je aan toe bent.
eddie1958 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gezellige avond gehad met heerlijk eten, vriendelijk en attent personeel en een zeer gunstige prijs! Wat wil je nog meer?
Eddie & Lola
ImhofB .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
We aten met de Iens actie van AH bij dit restaurant. Van tevoren wisten we dat er een speciaal actiemenu was. De kaart was prima in orde met keuze uit 3 voor-hoofd-en nagerechten. We waren met zijn 4-en (gezin) en zaten zoals wij dat graag zien aan een ronde tafel. Het restaurant was gezellig in kerstsfeer. De ontvangst was vriendelijk. De bediening snapte dat we potentiële vervolggasten zouden kunnen worden en legde uit dat de Iensactie voor hen ook de bedoeling had bekendheid in de regio te genereren. Het eten was prima op smaak, de hoeveelheid voldoende ( je kon ook friet en sla bijbestellen indien gewenst). Leuke wijnkaart. Voor weinig geld een zeer geslaagde avond. Wij gaan er zeker nog eens eten!
bertdegans .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten leuke bediening, sfeervol ingericht heerlijke wijn en herlijk diner parkeren voor de deur. keuze is genoeg maar de eendeborst en biefstuk springen er heerlijk tussen uit
mzuidema61 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Mooie gevarieerde kaart om uit te kiezen met de AH restaurantactie. We hebben heerlijk gegeten!!!! Meer dan voldoende. Geen probleem om (gratis) friet en salade bij te bestellen. Prima wijnen er bij en aardige en attente bediening. Kortom, we hebben heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Was al het 3e jaar op rij dat we met deze AH actie in Tricht aten, we kunnen het iedereen aanraden. Complimenten dat er zulk prima eten op tafel komt (voor 15 euro pp). Wij zijn "fan".
Jaap A.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Wat een leuke ontdekking, dit restaurant. Vriendelijke bediening, prettig interieur, prima verzorgd eten tegen een heel schappelijke prijs. We gaan hier beslist vaker komen.
emdd .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Met ah actie, heerlijk gegeten.
Cappuccino en biefstuk was erg goed. Omdat ik niet van pepersaus houd, kreeg ik mijn favoriete bearnaise saus.
We mochten bij de open haard zitten, naast het heerlijke eten, ook een leuke bijkomstigheid.
bertone .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Leuke, attente ontvangst, goed plekje in het restaurant en vriendelijke bediening. Fijn vonden wij dat ook de kok kwam informeren. Voldoende keus voor het AH menu voor een schappelijke prijs. Het was gezellig en iedereen deed zijn best het de gasten naar de zin te maken.
Wij zijn zeer tevreden en komen hier terug om van de goede smaak te genieten.
jannieenpiet .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Deze mensen doen hun uiterste best om het tot een succes te maken! Een feest om daar met A-H aktie te mogen dineren. Gewoon zo doorgaan.
Hagendijk W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij genoten van het AH- menu. De carpaccio was van uitstekende kwaliteit. De biefstuk die daarop volgende was prima gegrild. Het geheel op een plankje geserveerd, is niet helemaal ons ding.Het dessert warm appelgebak met kaneel en ijs maakte het compleet. Een heerlijk gastronomisch geheel.
arthurovermans51 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Zeker voor herhaling vatbaar in 2017.
Wij waren de inrichting/uitstraling van de voormalige "Oude Betuwe" gewend die vonden wij toen sfeervoller.
Dineerfan .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben gebruik gemaakt van het menu van de AH-actie. De kwaliteit van alle gerechten was zonder meer goed. De wachttijden zijn echter veel te lang. Ik vind het niet bepaald gastvrij als de bestelling pas na een half uur kan worden gedaan en het hoofdgerecht anderhalf uur na aankomst op tafel komt.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Geweldige carpaccio en perfecte biefstuk gegeten via de AH actie. Vriendelijke bediening en prettige huiselijke sfeer. Een aanrader!
lucvanvaalen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De oude Betuwe heeft zich goed neergezet en bracht een mooi menu in de AH actie. Er is goed rekening gehouden met onze wens glutenvrij te eten. De bediening is vriendelijk en zeer accuraat. Het was zeer druk, er was ook een vrij groot gezelschap aanwezig en daardoor lag het geluidsniveau ietwat hoog zonder echt storend te zijn.
Wat ik persoonlijk een minpuntje vind was de scherpte van de messen. Die liet te wensen over. Maar al met al toch een restaurant wat in ons lijstje opgenomen zal worden.
josekeessol .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
De ontvangst was erg vriendelijk! Verrassend was het knabbeltje vooraf nl. lofblaadjes met truffelmayonaise/eigengemaakt brood met pesto en lekkere boter. Voorgerechten en hoofdgerechten waren prima!! Attent vonden we ook dat voor we starten gevraagd werd, of we een kaasplankje als dessert zouden nemen. Dan kon de kaas acclimatiseren.
Kortom een aanrader dit restaurant!!!
Jose en Kees Sol