De Oude Betuwe

Kerkstraat 19 4196 AA Tricht Nederland Kaart

Over het restaurant De Oude Betuwe

Gebaseerd op mooie herinneringen

De Oude Betuwe kan spreken van een toplocatie in het pittoreske dorpje Tricht. Gevestigd aan de Linge en omringd door weilanden met fruitbomen is het hier goed toeven. Maak kennis met de vriendelijke bediening, eerlijke gerechten en uitdagende wijnen. Dit is de plek om samen met je tafelgenoten te genieten van een adembenemende omgeving en een welverdiend diner!

Meer informatie over restaurant De Oude Betuwe

onsjosje T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Gebruik gemaakt van de AH aktie.Het eten was prima,het is opmerkelijk wat dit restaurant voor dez prijs op tafel weet te zetten.We hebben hier eerder voor de "normale"prijs gegeten en ook toen was het de prijs van het geser-
Veerde meer dan waard.In 1woord een "aanrader".
Priscilla W.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij de Oude Betuwe. Met de AH-bon keuze uit 3 voor-/hoofd- en nagerechten. Vond ze niet erg kindvriendelijk, maar het goede eten maakte dat weer goed. ;)
Ans W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Een niet al te groot restaurant. Ondanks dat het restaurant aardig vol zat had je geen last van rumoer. Mijn man had biefstuk en ik had tongfilet. We hebben echt heerlijk gegeten. Het personeel is zeer vriendelijk.
Anne-Mie V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij De Oude Betuwe! Er was voldoende keus, ook binnen de AH-actie-mogelijkheden. Mooie hoeveelheden en lekkere gerechten. Gratis tweemaal een fles gekoeld (kraan)water op tafel gekregen.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Ab H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Ook zonder chef Rob kun je hier heerlijk eten. Toppertje en complimenten voor de leerling-kok en de bediening.
Marchise .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We hebben goed gegeten in een gemoedelijk sfeer. Het restaurant was best vol maar we hebben niet te lang gewacht op onze bestelling. De wijn was lekker en de presentatie van de borden was goed.De personeel was vriendelijk.
Tea B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Zeer prettige gelegenheid, waar je vriendelijk wordt ontvangen en waar je heerlijk kunt eten. Ik heb dit nu voor de derde keer gedaan en de ervaringen zijn steeds goed.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We waren met ons gezin en hebben een gezellig etentje gehad. Hele vriendelijke, leuke bediening, heerlijk gegeten. Zeker een aanrader!
Ester1960 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Het was een heerlijk ontspannen avondje in een rustige omgeving met heerlijk eten en fantastische bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
André V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Met zorg bereide gerechten van zeer hoge kwaliteit. Elke gang is weer een aangename verrassing. Elk gerecht wordt opgediend met een extra touch. Klasse
J.N. V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wederom hebben wij een prettige oponthoud gehad met leuke en goede gerechten. We hebben ons goed kunnen vermaken en hadden een mooie plaats in het restaurant. Hele fijne en mooie diversiteit in de menukeuze bij de AH actie.
Richard C.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wij waren met 4 personen en bestelden het menu du chef (5 gangen). Eerlijk gezegd verwacht je dan de specialiteiten van de chef. Helaas niet echt. We begonnen met een zeer eenvoudige carpaccio, gevolgd door een kleine kabeljauw loempia. Hierna al het hoofdgerecht ribroast met ratatouille en aardappelpuree. Het smaakte maar was zeker niet bijzonder. Hierna volgden nog een summier kaasplankje en daarna nog een dessert nl. 'n stukje cheesecake met 1 bolletje bosvruchtenijs. Bij een dergelijk menu verwacht je geen 2 desserts. Dit alles voor 45 euro. Een beetje teleurgesteld zijn we wel.
diny13 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Na een warme ontvangst door de baas himself(!) volgt een heerlijk driegangendiner in een gezellige ruimte!
Carpaccio, loempia, biefstuk, zalm, koffie+, van alles krijg je precies genoeg en het is van uitstekende kwaliteit!
Voor herhaling vatbaar!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
We hebben goed gegeten, royale porties voor een zeer redelijke prijs. Een misverstand over het iensmenu werd op een zeer correcte wijze snel en adequaat opgelost.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Kwaliteit van het eten is redelijk, maar misschien kun je van een menu van €25 ook niet meer verwachten. Bediening is stijfjes, deels waarschijnlijk door onervarenheid.
Wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar.
Meindert T.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Weer opnieuw een gastvrij onthaal waar we ons zeer thuis voelen. met de kok kan alles afgesproken worden zoals weinig zout, halve portie (voor senioren) vlees wat doorbakken en dergelijke. Een fles gekoeld water wordt standaard (gratis) bij geserveerd.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Prima! Geen aanmerkingen.
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten
Aria2 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
In een prettige sfeer een gezellige avond doorgebracht. Prima service, ook als je, zoals ik, een dieet hebt. Er werd prima rekening mee gehouden. Klasse ! We komen zeker nog eens terug naar dit gezellige restaurant.
edlaaw .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een prettig restaurant met vriendelijke bediening. Voor gasten van de AH actie een aparte kaart, voldoende keuze. Vis, vlees gevogelte. Eten van goede kwaliteit. Bediening is goed, niet om de haverklap iets komen vragen. Een plaats om terug te komen.