De Oude Betuwe

Kerkstraat 19 4196 AA Tricht Nederland Kaart

Over restaurant De Oude Betuwe

Gebaseerd op mooie herinneringen

De Oude Betuwe kan spreken van een toplocatie in het pittoreske dorpje Tricht. Gevestigd aan de Linge en omringd door weilanden met fruitbomen is het hier goed toeven. Maak kennis met de vriendelijke bediening, eerlijke gerechten en uitdagende wijnen. Dit is de plek om samen met je tafelgenoten te genieten van een adembenemende omgeving en een welverdiend diner!

Meer informatie over restaurant De Oude Betuwe

Jaap A.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Emdd .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Met ah actie, heerlijk gegeten.
Cappuccino en biefstuk was erg goed. Omdat ik niet van pepersaus houd, kreeg ik mijn favoriete bearnaise saus.
We mochten bij de open haard zitten, naast het heerlijke eten, ook een leuke bijkomstigheid.
Bertone .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Leuke, attente ontvangst, goed plekje in het restaurant en vriendelijke bediening. Fijn vonden wij dat ook de kok kwam informeren. Voldoende keus voor het AH menu voor een schappelijke prijs. Het was gezellig en iedereen deed zijn best het de gasten naar de zin te maken.
Wij zijn zeer tevreden en komen hier terug om van de goede smaak te genieten.
Jannieenpiet .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Deze mensen doen hun uiterste best om het tot een succes te maken! Een feest om daar met A-H aktie te mogen dineren. Gewoon zo doorgaan.
Hagendijk W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij genoten van het AH- menu. De carpaccio was van uitstekende kwaliteit. De biefstuk die daarop volgende was prima gegrild. Het geheel op een plankje geserveerd, is niet helemaal ons ding.Het dessert warm appelgebak met kaneel en ijs maakte het compleet. Een heerlijk gastronomisch geheel.
Arthurovermans51 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Zeker voor herhaling vatbaar in 2017.
Wij waren de inrichting/uitstraling van de voormalige "Oude Betuwe" gewend die vonden wij toen sfeervoller.
Dineerfan .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben gebruik gemaakt van het menu van de AH-actie. De kwaliteit van alle gerechten was zonder meer goed. De wachttijden zijn echter veel te lang. Ik vind het niet bepaald gastvrij als de bestelling pas na een half uur kan worden gedaan en het hoofdgerecht anderhalf uur na aankomst op tafel komt.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Geweldige carpaccio en perfecte biefstuk gegeten via de AH actie. Vriendelijke bediening en prettige huiselijke sfeer. Een aanrader!
Lucvanvaalen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De oude Betuwe heeft zich goed neergezet en bracht een mooi menu in de AH actie. Er is goed rekening gehouden met onze wens glutenvrij te eten. De bediening is vriendelijk en zeer accuraat. Het was zeer druk, er was ook een vrij groot gezelschap aanwezig en daardoor lag het geluidsniveau ietwat hoog zonder echt storend te zijn.
Wat ik persoonlijk een minpuntje vind was de scherpte van de messen. Die liet te wensen over. Maar al met al toch een restaurant wat in ons lijstje opgenomen zal worden.
Josekeessol .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
De ontvangst was erg vriendelijk! Verrassend was het knabbeltje vooraf nl. lofblaadjes met truffelmayonaise/eigengemaakt brood met pesto en lekkere boter. Voorgerechten en hoofdgerechten waren prima!! Attent vonden we ook dat voor we starten gevraagd werd, of we een kaasplankje als dessert zouden nemen. Dan kon de kaas acclimatiseren.
Kortom een aanrader dit restaurant!!!
Jose en Kees Sol
Herrewaarden .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Huiskamergevoel met heerlijk oprecht eten zonder poespas en bijzondere wijnen, gepassioneerde gastheer bleek de eigenaar en kok te zijn. Komen zeker terug, heerlijke avond gehad.
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs. Zeer gastvrij! Heerlijke wijn
Martine S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gezellig en sfeervol restaurant. Wij hebben erg lekker en heel voordelig gegeten met de AH spaarkaart. Dit gaan we zeker nog een keer doen. Ook fijn dat er keus is in gerechten. Ook konden we op dat moment nog voor vegetarisch kiezen ondanks dat we vergeten waren dit door te geven. Onze complimenten!!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Gezellig restaurant in rustieke sfeer.
Genoten van de AH-aanbieding, waardoor de prijs-kwaliteitverhouding naar "erg voordelig" ging.
De bediening is correct en vriendelijk.
Kwaliteit van de gerechten is zeer goed.
Sigrid N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
heerlijk gegeten. We hadden carpaccio, biefstuk en de warme appeltaart. Alles was even lekker! Voor 21 euro p.p. gegeten en gedronken, dus heel vriendelijk geprijsd.
Dirk F.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
prima restaurant met lekkere wild gerechten. vriendelijke bediening.
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij hebben prima gegeten, we maakte gebruik van de AH actie en kregen daarvoor een speciale kaart. Maar ook op deze kaart viel nog genoeg te kiezen. Bediening was prima, ondanks dat er een nieuw persoon bij liep, ook zij deed haar best om het zo goed mogelijk te doen, ondanks dat ze nog veel moest leren. Ze gaf ook aan nieuw te zijn en dan moet je daar gewoon begrip voor hebben (is onze mening). Wij willen hier zeker weer eens terug.
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Lekker gegeten in een prettige sfeer. Vriendelijke en service gerichte bediening.
Op loopafstand van station Geldermalsen! Kortom: top avond gehad (met de AH restaurant zegels)!