Over het restaurant De Oude Apotheek

De Oude Apotheek is een uniek restaurant in het centrum van Losser. Het historische pand, Het Teylershuis, biedt u het rustieke decor voor een geweldige avond. Gezeten aan de unieke schouw met haardvuur vergeet u al snel de beslommeringen van de dag en staat ons team klaar u een onvergetelijke avond te bezorgen.

Onze kaart biedt u een uitgebreid scala aan gerechten en natuurlijk zijn er de seizoensspecialiteiten. Ook kunt u zich laten verwennen door een verrassingsmenu van 4, 5 of 7 gangen.

Meer informatie over restaurant De Oude Apotheek

Bus Enschede - Losser (61), Bus Oldenzaal - Losser (64)

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

Uitmuntend
9,2
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Dit gezellige restaurant is gevestigd in een historisch pand in het centrum van Losser. Een verrassende tomatensalade met verse mozzarella als voorgericht. En perfect gegrilde tonijn, van binnen nog rauw maar wel op temperatuur. Gekozen voor de huiswijn die uitstekend paste. Aanrader voor een avondvullend diner.
Jansen123 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Wij zijn op vakantie in het mooie Twente. Gisteren hebben wij gegeten in de prachtige tuin van dit restaurant. Het was druk, alle tafels in de tuin waren bezet. Gelukkig hadden wij gereserveerd. Bij mooi weer is aan te raden in de tuin te gaan eten. De bediening was vriendelijk en attent. Het duurde wel enige tijd voordat wij ons eten kregen, maar wij hadden de tijd en het was druk. Vooraf kregen wij een amuse en lekker brood wat in de tuin klaar stond en daar ook gesneden werd.
oratazenderink .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Bij binnenkomst werden wij ontvangen door een byzondere sterke muffe riolerings geur ! Gelukkig werd de geur in de eetzaal beter .
Menu kaart zag er leuk uit . Helaas viel het eten tegen ...kalfs t.bone was smakeloos en niet mals. Gebakken aardappels waren droog en hadden al een tijd in de keuken gestaan .
Rode wijn werd veel te koud geserveerd .
Gastvrouw ( eigennaaresse ) was in haar doen en laten zeer zelf verzekerd, echter liet ze regelmatig steken vallen , ze kwam kort en zakelijk over .
Geen aanrader en voor ons niet voor herhaling vatbaar .
Prijs kwaliteit verhouding is onvoldoende .
jorja .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Wij eten hier meerdere keren per jaar en tot nu toe zijn we geen enkele keer teleurgesteld. Wij nemen altijd een 5 gangen verassingsmenu en et is altijd een verassing want geen enkel verassingsmenu is hetzelfde. Super eten. Wij raden het iedereen aan.

Jacky + Martijn
wijn-spijs .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
Na een eigenlijk veel te lange tijd al weer geleden, heerlijk gegeten bij de Oude Apotheek. Ik zelf ben helemaal geen wild eter, maar de bereidingen hoe ik ze hier heb geproefd hoop ik ze vaker te mogen proeven. Niet alleen het eten was lekker, maar ook de bijpassende wijnen klopten, zoals verwacht ook.
Prijs/kwaliteit daarbij dan ook zeer uitstekend.
Nog bedankt voor de gezellige avond.
Maarten W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Heerlijk eten, en de gastvrouw is een expert in het vinden van de perfecte wijn voor je gezelschap. Goed voor een zakendiner, met de familie of een romantische avond. De boerderij waarin het restaurant zich bevindt is een absoluut juweel. Drink vooral een glaasje bubbles voor de openhaard voor je aan tafel gaat! Parkeren kan altijd voor de deur. Het terras is in de zomer zeker een aanrader. Iedere keer weer een succes.
Elseke .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Tijdens onze vakantie geheel onverwachts bij de Oude Apotheek binnengestapt. Wij werden gastvrij ontvangen en gelukkig was er nog ruimschoots plaats vrij in deze gezellige ambiance. Wij kregen een heerlijke amuse en het voorgerecht met champignons in een bierbeslag was uitermate smakelijk. Het stoofpotje met kip (dij) was superlekker. Het nagerecht beloofde een cr?me brulée; deze bleek helaas niet met de traditionele vanillesmaak maar met mocca. Dat vonden wij jammer en vooral erg machtig. De koffie werd geserveerd met huisgemaakte bonbons (dat wisten wij niet van tevoren) Wij kwamen zeker niets tekort!
Gegeten op: 21 september 2012.