Over het restaurant De Oude Apotheek

De Oude Apotheek is een uniek restaurant in het centrum van Losser. Het historische pand, Het Teylershuis, biedt u het rustieke decor voor een geweldige avond. Gezeten aan de unieke schouw met haardvuur vergeet u al snel de beslommeringen van de dag en staat ons team klaar u een onvergetelijke avond te bezorgen.

Onze kaart biedt u een uitgebreid scala aan gerechten en natuurlijk zijn er de seizoensspecialiteiten. Ook kunt u zich laten verwennen door een verrassingsmenu van 4, 5 of 7 gangen.

Meer informatie over restaurant De Oude Apotheek

Bus Enschede - Losser (61), Bus Oldenzaal - Losser (64)

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

Elseke .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Tijdens onze vakantie geheel onverwachts bij de Oude Apotheek binnengestapt. Wij werden gastvrij ontvangen en gelukkig was er nog ruimschoots plaats vrij in deze gezellige ambiance. Wij kregen een heerlijke amuse en het voorgerecht met champignons in een bierbeslag was uitermate smakelijk. Het stoofpotje met kip (dij) was superlekker. Het nagerecht beloofde een cr?me brulée; deze bleek helaas niet met de traditionele vanillesmaak maar met mocca. Dat vonden wij jammer en vooral erg machtig. De koffie werd geserveerd met huisgemaakte bonbons (dat wisten wij niet van tevoren) Wij kwamen zeker niets tekort!
Gegeten op: 21 september 2012.