Over het restaurant De Oude Apotheek

De Oude Apotheek is een uniek restaurant in het centrum van Losser. Het historische pand, Het Teylershuis, biedt u het rustieke decor voor een geweldige avond. Gezeten aan de unieke schouw met haardvuur vergeet u al snel de beslommeringen van de dag en staat ons team klaar u een onvergetelijke avond te bezorgen.

Onze kaart biedt u een uitgebreid scala aan gerechten en natuurlijk zijn er de seizoensspecialiteiten. Ook kunt u zich laten verwennen door een verrassingsmenu van 4, 5 of 7 gangen.

Meer informatie over restaurant De Oude Apotheek

Bus Enschede - Losser (61), Bus Oldenzaal - Losser (64)

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant De Oude Apotheek

Agnes R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Lieve mensen met liefde voor hun vak en het complete personeel was overal van op de hoogte dank daarvoor en voor een mooie prijs heerlijke gegeten.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij waren nog nooit in Losser geweest, laat staan in de oude Apotheek. .
Ik moet zeggen zeer goed .
Een persoonlijke en leuke ontvangst.
Een mooie en duidelijke menukaart.
Een jongedame die veel van wijn weet en er gepassioneerd over verteld.
Goede fijne bediening die aanwezig is maar zeker niet opdringerig.
Het eten,
Mooi opgemaakt, prima van smaak. De hertfilet was perfect gegaard.
Al bij al een bijzondere avond.
Cisca B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Het was weer een gezellige avond, heerlijk gegeten. We werden telkens verrast met een hoog staand culinair gerecht. Onze complimenten voor de samenstelling en opmaak van de heerlijke gerechten.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten.
Mariet B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gekozen voor het dagmenu, heerlijk gegeten, goede prijs-kwaliteit verhouding, gezellige sfeer en heel attente, gastvrije ontvangst door zowel de jonge ober als de gastvrouw! We hebben genoten.
Puilke .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het bleek 'Restaurantweek' te zijn met een speciaal menu. 'n Driegangenmenu met facultatief 'n extra tussengerecht. Zag er zo lekker uit dat we dat kozen, inclusief het extra tussengerecht. Met 'n bijpassend wijnarrangement. Kort gezegd, het was heerlijk. Je zou hopen dat dit menu aan de gewone kaart wordt toegevoegd, want dan gaan we dat zeker nog eens genieten. En dat allemaal in de zeer aangename ambiance die we kennen en waarderen.
Brenda D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Zeer lekker gegeten vooraf een rond broodje met roomboter en een lekkere tomatentapenade er had nog een dipper bij gekund gezien de klein portie smeerseltjes.
Vooraf een combinatie van gegrilde groentes met buffelmozarella heerlijke zachte smaak portie precies goed. Mijn vriend had een carpaccio zag er ook erg goed en smakelijk uit.
Hoofdgerecht een heerlijk bereid stuk kalfsvlees met lekkere kleine groentes kunstig klaargemaakt en geserveerd. Mooie kleine portie salade en aardappeltjes erbij. Nagerecht was niet nodig nodig gezien de heerlijke smaken. Ook heerlijke droge wijn erbij gedronken goed gecombineerd.
Joop W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
we zijn prettig ontvangen, het eten en de bijpassende drankjes waren echt lekker.
de porties waren goed,niet te groot en niet te klein.
bediening kan wat netter, zowel de kleding als het uiterlijk, dit kan iets beter verzorgd zijn.
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en vanwege het mooie weer naar een tafel op een gezellig en leuk gelegen terras gebracht.
We kozen voor het drie gangen menu van de chef met een wijnarrangement. Een lekkere gazpacho werd als amuse geserveerd.
Omdat een iemand geen vlees eet en een ander geen paddenstoelen eet, kregen we niet allemaal dezelfde gerechten. Zowel de vis- als vleesvoorgerechten waren prima met een goede begeleidende wijn. Ook de hoofdgerechten waren uitstekend. Wederom met een goede wijn. Het toetje zag er prachtig uit en vanwege de variatie in smaak besloot de sommelier (dochter van de eigenaar) iets aparts hierbij te schenken een kir royal. Een mooie combinatie.
De bediening was uitstekend, snel en vriendelijk.
Kortom een mooie dag met heerlijk eten.
Katrien W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Zeer positieve ervaring. Hartelijke ontvangst. Van het huis kregen we wat 'knabbeltjes' en huisgemaakt stokbrood op tafel bij ons eerste glaasje wijn. Goed gevoel voor timing vanuit de bediening: tijd tussen de gangen was precies goed. Oude apotheekboederij gemoedelijk ingericht, fijne, rustige muziek op de achtergrond en een van de beste stukjes vlees hier uit de regio gegeten. Bij het afscheid eigen gemaakte kokosmakroontjes ontvangen om mee te nemen naar huis. Zeker een aanrader hier naartoe te gaan.
Pieter Laurens B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
De lunch kaart was precies wat we van zo'n gelegenheid zouden hopen
Parasols zouden fijn zijn (mogelijk hebben jullie die op andere momenten wel)
Marjolein E.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Bediening prima, presentatie uitstekend, helaas was het eten wat minder, nogal gemiddeld. Het runderstoofpotje was niet super, wel erg zout.
ad K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
zaterdag 8 april een heerlijke culinaire avond in de Oude Apotheek. Voor het eerst weer asperges van de koude grond. Perfect. En dit in combinatie met lamsfilet.
Ontspannen sfeer, vlotte bediening. Een aanrader.
opa en oma van Kaia en Nora.
Hendrikje V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Prima eten in een rustige, gezellige ambiance. Bediening was erg persoonlijk. Het aangeboden drie-gangen menu was goed in prijs/kwaliteitverhouding.
Lothar K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben bij de Oude Apotheek met de gehele familie verrukkelijk gegeten.
Het eten is heerlijk!De tonijn en de black angus zijn een echte aanrader. Kwaliteit en de porties zijn top.
Bij de Oude Apotheek staat de twentse gastvrijheid hoog in het vandel.
Dank voor de flexibiliteit ook met kleinere kinderen
Franciska K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
super lekker gegeten en uiterst vriendelijke bediening.
Leuk ook dat er soms een kok aan tafel komt uitserveren,
dan weet je ook wie je eten heeft bereid.
Resi O.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten. Menu du chef... heerlijk. Tot in de puntjes verzorgd. Hoewel het restaurant vol zat, was de bediening super!
Janske O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellig restaurant, mooie serre, leuk open haard vuurtje bij binnenkomst, goed eten, en leuke bediening, we waren hier voor de eerste keer, en komen zeker terug!
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Heerlijk gegeten ,op de laatste zomeravond van dit jaar, op prachtig gezellig terras .mooi opgemaakte borden en lekker vers gebakken brood.
De bonbons waren trouwens van wereldklasse erg lekker Lilly
Taste T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Weer even genoten van een lekkere lunch. Hier kun je zo gezellig zitten in de tuin. Vandaag was er boerebmarkt dus wat extra entourage. De broodjes waren weer heerlijk. Het broodje met geitenkaas is subliem! Er worden ook gerechten geserveerd met juttersbrood. Erg lekker en ga zo door!