De Otter

Oud-Loosdrechtsedijk 131 1231 LT Loosdrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Otter

Water heeft een ontspannende werking. Goed eten ook. Samen is het een gezellige combinatie met een onwaarschijnlijke aantrekkingskracht. Restaurant Den Otter ligt aan de haven van de Loosdrechtse Plassen en biedt je dus het beste van deze twee werelden. Op het ruime terras of in het gezellige, comfortabele restaurant geniet je van versbereide seizoensgerechten. Daarna maak je een relaxte boottocht, leuk voor persoonlijke en zakelijke doeleinden. Maar je kunt er ook trouwen, voor een onvergetelijke dag.

Meer informatie over restaurant De Otter

• Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Otter

Meindert V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Goede service, eten was prima en genoeg. Niet te veel en niet te weinig. Maar dat heb je zelf in hand. Heb je te kort, bestel dan gewoon wat extra groente of frites. Dus ik snap sommige commentaren niet dat er te weinig eten was.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Een zompige tostie. Een salade caprese die niet te herkennen was er zat bijv geen basilicum in zoals op de kaart stond. Wel allerlij andere dingen. Zoals ui hele berg sla, een soort prutje en mozarella doorweekt vd balsamico. Een broodje carpaccio niet smakelijk, hier ook weer enorme slaberg. De hamburger met friet ook niet lekker. Al met al zonde van ons geld.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Wat een wauw locatie ! , aan het water, lekker eten voor een goede prijs, bediening erg correct en vriendelijk! Kom gauw weer terug!
Ab T.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Helemaal goed dit. mooie lokatie in jachthaven. Wij komen hier altijd met de boot en leggen voor het terras aan. 3 gangen menu voor 21,50 met een meer dan goeie prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel. Top
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Lokatie,ontvangst,en bediening zeer goed. Hoewel het goed druk was hoefde we niet lang te wachten en is de bediening erg vriendelijk en geduldig. De 3 gangen menu’s zijn goed zodat er meer dan genoeg variatie is
Met speciale dank naar janni die een top dessert mogenlijk maakte
Mvg rob willekes
Kim M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Er was geen plek meer in de schaduw en met 33 graden was het niet te houden, de parasol was kapot.. We kregen een broodje, die wij zelf hadden besteld, die was helemaal niet afgebakken en de kruidenboter zat geen smaak aan. 1,5 uur moeten wachten door een fout in keuken. Snel toetje bestellen(hoorde bij de 3gangenprijs), want we moeten nog naar de film, en wat mijn vriend bestelde was er niet.. We kregen geen korting, excuses of wat dan ook!
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Goede prijs / kwaliteitsverhouding. Prettige service. In Loosdrecht is het aan het water met warm weer zeker een toplocatie
Roos R.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Mooie ambiance maar prijs kwaliteit verhouding niet in balans. Jammer dat er geen uitleg werd gegeven over het 3 gangen menu concept. Het personeel was wel vriendelijk.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Prima ambiance, eten ronduit slecht!!! Wanneer je daar een opmerking over maakt, wordt dit genegeerd. Heel jammer!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Ik kwam bij de Otter via AH restaurant actie/ waar ze dus niet bij aangesloten blijken te zijn. Dus de volle pond moeten betalen. Schandalig eb heel verwarrend/slecht geregeld
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Wel jammer dat we de salade die we hadden besteld nooit hebben gekregen maar wel hebben betaald. Buitengewoon lekker gegeten. We komen in de winter nog eens terug. Kijken hoe de menukaart er dan uitziet.
Peter B.
Heerlijk gegeten
Goede prijs
Vriendelijke bediening
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Erg genoten alweer! Voor herhaling vatbaar!
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Ik denk dat het nieuwe pachters waren,een sterke verbetering van de voorgaande
het enige min punt is de lange afstand van de parkeerplaats (als slecht lopende ) naar het restaurant.
Madeleine V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Het terras aan het water is leuk
Mariska N.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heel fijn terras. Ondanks de drukte was de bediening erg persoonlijk en zeer goed. Wij vonden genoeg keuze in het 3gangen menu. Alleen jammer dat voor supplementen steeds extra betaald moest worden.
B K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Eten was smaakvol en goed, echter de service is sterk afhankelijk van de persoon die je bedient, in het algemeen zijn ze drukker om alles goed geregeld te krijgen dan de gasten een fijn avondje te geven. Het ontbreekt aan de scherpte of de gasten het naar de wens is, bijvoorbeeld als je lang moet wachten op je gerecht.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
pommadori soep als voorgerecht wat lauw enn bij het hoofdgerecht had men een verkeerd gerecht aan mijn man willen geven, zodat ik dus alleen zat te eten en mijn man zat daarna alleen te eten. Niet echt fijn als je een verjaardag dsmen aan het vieren bent. Personeel (ouderen) waren wel attent maar men had mijn eten ook mee moeten nemen, zodat wij samen beiden gerechten kregen.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Gezellig lekker druk op het terras, mooie omgeving, eten goed en mooie drankenkaart.