De Ossenstal

5 kilometer

Jouw recensie over het restaurant De Ossenstal

Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk gegeten en leuke lieve bediening!! De lokatie is Top heerlijk in het bos

Voor kinderen een speeltuin erbij wat er leuk uitzag!
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
de bediening was erg traag, lang wachten op de drankjes en geen aandacht voor nieuw binnenkomende gasten van ons gezelschap. Een van onze gasten hoorde later in de middag een personeelsruzie in de keuken...
K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten ,pannenkoek was knapperig en goed van smaak.Ook onze kleindochter gaat hier graag naar toe , omdat ze buiten kan spelen.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
vreselijke lange wachttijden. ondanks afgesproken tafel.personeel is niet goed ingespeeld op erge drukte.
R.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Het was een gezellig etentje, maar een enkele opmerking. Als je reserveert kan dat niet voor buiten. Misschien handig om dat te vermelden. Was voor ons geen probleem hoor!. Ook een andere groep had hier last van merkten we. Het speciale gerecht...mijn partner had er overheen gelezen omdat het in het rood staat. Misschien handiger om ook te vermelden in de gewonen lijst. Volgende keer dus ;-) want we komen terug! Zeker weten.
Joukje S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Erg gezellig.
Els M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
een kleine verandering in de reserveringstijd werd ter plaatse zorgvuldig overwogen en werd in
meegegaan, waar wij blij om waren, omdat wij graag eerst een korte wandeling wilden maken,
aangezien we wisten dat er regen op komst was. De lunch daarna smaakte ons danook extra goed.
Wij komen graag weer terug, omdat wij de locatie geweldig vinden, vootal het terras zo midden in de
natuur!
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Vriendelijk geholpen ondanks dat het zo druk was!.
De orginele pannenkoek was net als vroeger heerlijk!
Prima familie restaurant!
J. S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Een leuk restaurant in de bossen bij Epe, bediening was vlot en vriendelijk en onze saté en pannenkoeken waren er binnen 10 minuten. Een nadeel is wel dat het binnen erg warm en bedompt is omdat er waarschijnlijk geen of te weinig afzuiging is, ook ruik je daardoor de etensluchten uit de open keuken nogal.
Wel voor herhaling vatbaar.
ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Gezellige sfeer en een lekkere lunch. Vrolijk en vriendelijk personeel.
adstout .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Hopen hier nog wel eens terug te komen! Heeft ons goed aangesproken en ligt in een schitterende omgeving!

Eten was heel goed en de sfeer heel gemoedelijk, vriendelijk en correct!
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Prima restaurant maar door op dooi weg naar Ossenstal slecht begaanbaar en de parkeerplaats, glad en modderig. Laarzen nodig om naar ingang te lopen.
Bette R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Elke keer weer gezellig om met elkaar als familie in de Ossenstal te eten! Vriendelijk personeel en een gezellige hoek voor de kids maken het tot een fijn samenzijn.
Lilian S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij eten al jarenlang met kerstmis bij De Ossenstal. Ondanks een veelal uitverkocht restaurant is er ruim voldoende aandacht voor de bezoekers. De sfeer is ontspannen en prettig. Het eten is de laatste paar jaren a la carte, aangevuld met een speciaal kerstmenu, dus voor elk wat wils: van pannenkoeken tot een uitstekende tournedos. Ideaal voor gezinnen met kinderen. Het is voor ons bekend terrein want zomers is het heerlijk om op hun ruime en midden in het bos gelegen terras te vertoeven voor koffie met lekkers, een frisdrankje of het eten van hun befaamde pannenkoeken. Ik vind De Ossenstal een aanrader.
Lucia K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We hebben erg genoten van ons eten. De ontvangst was gastvrij en het eten hier. Complimenten! We kunnen de Ossenstal zeker aanbevelen. Door de smeltsneeuw was de parkeerplaats alleen erg drassig.
wilma M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
een gezellig restaurant in het bos van Epe. De bediening uiterst vriendelijk. ondanks dat het niet druk was duurde het erg lang voordat we onze bestelling kregen. Deze was niet al te warm toen we er aan begonnen. Dit had zekers beter gekund. Ook keuze menu was voor 4 personen en niet voor 2, erg jammer dat dit niet mogelijk was.
Misschien bij een volgend bezoek is het beter.
Aimee M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een leuk pannekoekenhuis! Onze zoon van 5 jaar heeft zich heerlijk vermaakt in de speelgoed. De pannenkoeken waren heerlijk. De Echte Ossenstal pannekoek is GROOT! Houdt daar rekening mee als je geen grote eter bent. Enige minpunt is dat ik bij de reservering had aangegeven, dat wij daar met 11 personen mijn verjaardag kwamen vieren. Soms krijg je dan een feestelijk dessert of iets dergelijks, maar aan de verjaardag werd geen aandacht geschonken. Maar wij gaan van de zomer zeker weer een keertje terug voor een pannekoek.
Lidy L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We waren hier op dinsdag 17 oktober met onze moeder van 88 jaar. Het was erg druk en rumoerig toen we binnenkwamen ( Herfstvakantie) we gingen als laatste gasten weg. Vriendelijk personeel, prijs/kwaliteitsverhouding prima. Het was erg donker toen we naar de parkeerplaats liepen en dat was geen succes met onze moeder van 88 jaar, ze was erg bang in het donker - zo in het bos. Een paar lampen naar de parkeerplaats en zeker ook op de grote parkeerplaats is echt een MUST. Gasten durven anders ook echt niet meer te komen in de donkere maanden. Voor de rest, mooi plekje zo midden op de Veluwe.
jan602 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben met 6 volwassenen en 5 kinderen lekker pannenkoeken gegeten, vooral de kinderen hebben genoten van het eten en buiten spelen. Zeker voor herhaling vatbaar
NickyBouwmeester .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Door omstandigheden een waardebon van de manager van het restaurant de ossenstaart gekregen voor 8 personen pannenkoeken eten met de verjaardag geweest wil ik afrekenen hoeft ik niks te betalen ook niet voor het drinken en voorgerecht ik schaamde mij gewoon

Top geregeld Medewekers Ossenstal

Wij komen zeker terug !!!

Groeten familie Bouwmeester uit Zwolle