De Ossenstal

• ...
Gemiddelde prijs US$ 21,00

US$ 21,00

Meer informatie over restaurant De Ossenstal

Alleen gasten die het restaurant bezocht hebben kunnen hun recensies geven
jan602 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben met 6 volwassenen en 5 kinderen lekker pannenkoeken gegeten, vooral de kinderen hebben genoten van het eten en buiten spelen. Zeker voor herhaling vatbaar
NickyBouwmeester .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Door omstandigheden een waardebon van de manager van het restaurant de ossenstaart gekregen voor 8 personen pannenkoeken eten met de verjaardag geweest wil ik afrekenen hoeft ik niks te betalen ook niet voor het drinken en voorgerecht ik schaamde mij gewoon

Top geregeld Medewekers Ossenstal

Wij komen zeker terug !!!

Groeten familie Bouwmeester uit Zwolle
Bert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
We komen regelmatig in de Ossenstal en gisteren waren we er weer, met een groep van 15 man. De pannenkoeken waren als vanouds erg goed. Maar - erg slordig - er was een sausdopje in de het eten terecht gekomen. Een keertje sorry maar voor de rest geen terugkoppeling wat dit was en hoe het gebeurd was. Daarna veel slordigheden met de bestellingen, een ijsje dat niet kwam en dat vervolgens dubbel op de rekening stond.
Het lijkt alsof men de drukte er niet meer aankan. Waar men daar eerder minder problemen mee had. Zit er soms een nieuwe eigenaar op? De omgeving is er geweldig en de pannenkoeken nog goed. Maar hopelijk leest De Ossenstal deze pagina ook, want er wordt meer geklaagd over de service.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Wat een heerlijke locatie. Je hebt flink de ruimte om je auto kwijt te kunnen, maar je kan ook op de fiets komen. Na een mooie wandeling een heerlijke Ossenstal burger gegeten. Het was helaas zo goed vullend dat er geen ruimte meer was voor een dessert. Op de kaart zagen we ook diverse lekkere pannenkoeken staan, dus we zullen zeker weer terug moeten komen. Personeel ook erg vriendelijk en kwamen niet vervelend af en toe even vragen of er verder niets nodig was en alles naar wens was. Toen we in eerste instantie er langs kwamen om 5 uur was het wel ontzettend druk, dus dat kan je beter mijden en eerst lekker gaan wandelen. Tot 20:00 uur kan je de meeste dingen nog bestellen, dus bij voorkeur ga je net wat na de drukte.
LeopoldWillems .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Aanvulling: na klacht wel compensatie van stomerijkosten en compensatie gekregen. Toch keurig opgelost! Dit is een aavulling op eerderre recensie.
Wasbeer1 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
We dachten een gezellige avond te hebben met onze twee kinderen, helaas werd het een teleurstelling. Nadat de drankjes waren besteld hebben we uiteindelijk zelf de serveerster aangesproken of we het hoofdgerecht konden bestellen. Deze gerechten (2x pannenkoek, steak, onbeperkt spareribs) kwamen zeer snel waarna al snel bleek dat de steak niet gaar was.
Zelfs nadat de steak nog even in de oven was gezet vertrouwden we het niet en hebben de steak niet opgegeten (er werd ons tijdens ?? het eten nog wel een kopje koffie aangeboden maar daar hebben we voor bedankt).
Na de eerste spareribs hebben we tevergeefs zitten wachten op de rest, was immers onbeperkt, maar de tafel werd gewoon afgeruimd (toen ik aangaf nog niet klaar te zijn werd mijn bord teruggezet) maar omdat iedereen al was uitgegeten heb ik afgezien van mijn extra portie.
De toetjes waren verder goed maar de avond was toen al verknald.
Tijdens het afrekenen werd er niet gevraagd of alles naar wens was en het volledige bedrag werd gewoon in rekening gebracht. We hebben afgerekend maar komen hier nooit meer terug.
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Op een heerlijk fietsdag kwamen wij langs de Ossenstal. Hier hebben wij heerlijk genoten van onze lunch terwijl onze elektrische fietsen stonden op te laden. Het eten was prima, lekker brood. De bediening was snel en gezellig. Het gebouw zag er prima uit met een ruim terras.
Sinus .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Op de fiets richting Ossenstal. Zin in een lekkere pannenkoek....De pannenkoeken hadden weinig smaak. De spek en ananas moesten het maken. Gelukkig geen naturel besteld... Tegenvallend dus. De bediening weinig attent. Het was niet druk en overal stond nog iets op tafel.... Wel vriendelijk maar zonder interesse... De plek super mooi met uitzicht over heide en bossen.. Alleen daarom nog eens terug...
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Vandaag gereserveerd bij De Ossenstal om 17:30 uur. Wij waren om 17:25 aanwezig. Het was ee druk. We mochten overal gaan zitten waar we konden. Duurde al tijdje voor dat de eerste drankjes werden opgenomen. Toen ik mijn wijntje op had kwamen ze pas eten opnemen. We bestelden noordzijde met brood ivm de kindjes die wij bij ons hadden omdat die al trek hadden. Om 18:45 uur maar eens gevraagd / geklaagd dat we nog geen eten hadden. 2e drankje was er zo maar geen eten erbij. Toen eten na bijna anderhalf uur werd gebracht ontbrak de Kruidenboter bij de biefstuk. Het garnituur bij alle gerechten. De mayo die extra was besteld. Biefstuk was smakeloos. Bij afrekenen mijn beklag nog eens gedaan. Kreeg geen excuus maar wel 17 euro korting op de totale rekening. Kwa plaats om te eten erg mooi en leuk voor de kinderen om te spelen. Maar ook erg veel wespen aanwezig. Wij zaten dan wel buiten te eten want het was mooi weer.
Unieke plek maar eens en niet meer denk ik nu.
Kezia H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Op eerste paasdag waren we met een gemengd gezelschap bij de Ossenstal.

De locatie is geweldig, midden in de bossen. Een mooie speeltuin voor de kinderen.

Het eten kan hier niet aan tippen. Ik had zelf de Ossenstal burger, met slappe champignons en zoveel dressing dat de frietjes doorweekt waren. Die waren overigens ook koud.

De pannenkoeken van mijn tafelgenoten vielen beter in de smaak, maar overstijgen het niveau 'ok' niet.
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Mijn vrouw heeft een glutenvrij dieet en daar werd alle moeite voor gedaan om te kijken wat de mogelijkheden waren. Een heerlijke Carpaccio vooraf en een speciaal voor haar gebakken pannenkoek met spek en gember, de perfecte combinatie. Ook mijn "normale" pannenkoek Carnivor was precies wat de kaart beloofde, veel vlees en heerlijk gekruid. De zeer hoffelijke bediening en het zalige eten zorgde voor ons voor een prima 1e Kerstdag. Vanaf dit restaurant zijn er diverse wandelingen mogelijk (gekleurde paaltjes volgen). De weg naar de parkeerplaats is wel wat hobbelig, een Landrover zou hier goede diensten bewijzen. Hier komen wij zeker vaker en dan proberen we ook eens wat anders dan de pannenkoeken .
fritsW .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
In augustus , waren wij een paar dagen in de buurt . Tegen de avond zijn we naar de Ossenstal gefietst . We zochten een plaatsje bij het raam , we bestelden een drankje en een pannenkoek , een met rozijnen en een met gember en rozijnen . Vlak bij het buffet was de keuken en de kok was druk bezig met pannenkoeken aan het bakken . Tijdens het bereiden en het bakken , mocht ik wat foto's nemen . Na tien minuutjes werden de pannenkoeken geserveerd , ze waren heerlijk en we gaven een welverdiend pluimpje voor de kok . Na het afrekenen , zijn we nog even buiten gaan kijken .
Bert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
De Ossenstal ligt op een erg leuke locatie, midden in het bos. Wij kwamen hier voor een buffet. Eten was smaakvol, met name het warme buffet smaakte erg goed.
Wat jammer dat het personeel zo moeilijk deed: arrangement bestond uit koffie/thee, maar kinderen mochten niet eens een appelsapje. Er werd letterlijk gezegd: "Nee, alleen koffie of thee". Het viel ons ook erg tegen dat het buffet niet iets aan te passen was voor de kleinsten zodat ze toch een pannenkoekje konden eten. Weinig flexibel allemaal...
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2014
Prachtig gelegen restaurant met zeer uitgebreide kaart. Eten is van goede kwaliteit en zeker de ossenstal pannekoek is een aanrader. Deze wordt alleen maar op beperkte dagen geserveerd dus hou hier rekening mee!
Bediening is netjes maar zou wat vriendelijker kunnen maar dit merk je vooral in de drukke tijden!
Zeer regelmatig geweest met onze zoon die Koemelk allergie heeft en hier wordt zeer goed rekening mee gehouden.
Wij komen hier zeker vaker
HeintjeD .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Na een heerlijke boswandeling hebben we bij de Ossenstal gegeten met onze kleinkinderen. Het was erg druk, wat jammer was dat ze ons waren vergeten dus de bediening hield te wensen over. Het eten was lekker. De speeltuin is voor de kinderen fantastisch.
kim2987 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
wij zijn ook hier terecht gekomen via vakantieveilingen. Mooie foto's en een leuk verhaaltje maar wat een teleurstelling... eten was lauw en zeer weinig keuze. Eten zat ook weinig smaak aan. Geen idee waar de foto's vandaan komen maar niet van dit buffet in ieder geval.
Bediening was daarentegen wel erg aardig!
mariannep .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2013
We hadden via vakantie veilingen het op vrijdavond buffet geboden.
Het eten was zeer slecht groente doorgekookt vlees en vis zeer droog. En de meeste gerechten waren lauw. Zag er leuk uit toen we boden de foto op vakantie veilingen zag er mooi uit. Mooie opgemaakte schalen. Maar helaas was dit maar een foto in het echt was het armzalig!!
Truus B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Vanavond gebruik gemaakt van vrijdagavondbuffet. Via vakantieveilingen. Het eten was bijzonder slecht, groente zo doorgekookt dat het niet meer te herkennen was. Snitzel leek wel een gefrituurde plank. Aardappelwedges ook al kurkdroog en hard. Calamaris? Dikke drabbige laag deeg. En bovenal was alles koud.
Iedere prijs is te duur.
marjanp .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2013
Met twee personen hier een pannenkoek gegeten. Gezien de historie van de Ossenstal en onze ervaringen (eigenlijk altijd goed, vooral de ervaringen in het verre verleden, toen het nog de oude Ossenstal was) gingen we hier met een gerust hart naar toe, maar we werden een beetje teleurgesteld.

Het eten: ik had een Zwitserse pannenkoek (oude geitenkaas, noten en honing) en mijn partner een pannenkoek met appel.
Er zat voldoende vulling op mijn pannenkoek, maar ik vond de oude geitenkaas geen smaak hebben, en vroeg me af of het wel echte kaas was (en niet van die moderne 'smeltkaas' die je ook wel op heel goedkope pizza schijnt aan te treffen). De noten leken uit een of andere notenmix te komen, met pinda's?? De noten waren wel lekker, maar echte 'chemie' tussen de noten en de kaas was er niet omdat de kaas in mijn beleving zo vlak van smaak was. De presentatie van de honing, in een soort spanen schuitje op de pannenkoek was erg leuk bedacht, dat zag er echt leuk uit en het was ook echt royaal honing. Ik vond de pannenkoek niet echt heet, hoewel hij supersnel na het bestellen gebracht werd. Misschien was het bord niet of niet goed voorverwarmd?
De pannenkoek van partner was niet bepaald royaal belegd met appel, dat zou echt wel beter kunnen denk ik. Over de smaak klaagde partner niet, de pannenkoek ging tot de laatste kruimel op. Die van mij ook trouwens, want we zijn beiden niet opgevoed met terugsturen naar de keuken waar het vervolgens in de afvalbak komt - we hebben dit zelf besteld en eten het dus ook op. Maar de Ossenstal kan beter, dat weten we zeker.

De service: we wilden aan een tafel gaan zitten waar al gedekt was, maar kregen te horen dat dat gereserveerde plekken waren. O, maar er staat geen bordje 'gereserveerd' bij...? Nee, maar toch was het gereserveerd. Ok. Andere tafel, ook best.
We bestelden het drinken en de pannenkoeken tegelijk bij de serveerster, met de gedachte dat we dan bij de pannenkoek iets te drinken hadden. Het (warme) drinken werd echter vrijwel meteen gebracht, dat is dus wel een 10 voor de snelheid, maar ja, als je pannenkoek er dan nog niet is... Laat je het dan koud worden, stuur het terug of... bestel je er nog een? Drie keer nee in ons geval.
Mijn drinken was niet echt warm, helaas. Misschien was het serviesgoed erg koud?
Nog geen 10 minuten later kwam de pannenkoek. Alleen ... we hadden nog geen bestek. Andersom lijkt me beter: eerst het bestek verzorgen en daarna het warme eten brengen, zodat de gast het eten niet koud hoeft te laten worden in afwachting van mes en vork.
Bij het afrekenen werd nog wat plichtmatig gevraagd of alles naar wens was, en bij mijn opmerking dat de pannenkoek naar mijn idee niet warm genoeg op tafel was gekomen, kreeg ik geen 'sorry', maar dat hij wel warm genoeg de keuken had verlaten en dat ze zelf altijd vond dat de pannenkoeken zo heet waren... De rest van mijn kritiek heb ik maar ingeslikt.

Het decor: De Ossenstal is een fantastische locatie voor een pannenkoekenetentje. Al het honingkleurige hout en de ruimtelijkheid van het restaurant maken dit een plezierige plek om te zijn. De verwarming had op de koude, regenachtige dag dat wij er waren wel een graadje hoger gemogen.

Conclusie: Fantastische locatie, maar zowel de keuken als de bediening moet weer even de puntjes op de i (willen) zetten om een echt goed pannenkoekenrestaurant te zijn / worden / blijven. Het was beter, en het zou jammer zijn als het structureel minder wordt.
Hilde N.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Prachtige omgeving in de bossen van epe. We hebben hier heerlijk pannenkoeken gegeten. Het was echt wen feestje. De bedoening is jong en snel. De pannenkoeken zijn goed geprijsd echt lekker!