De Ossenstal

Meer informatie over restaurant De Ossenstal

Jouw recensie over het restaurant De Ossenstal

Lucia K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We hebben erg genoten van ons eten. De ontvangst was gastvrij en het eten hier. Complimenten! We kunnen de Ossenstal zeker aanbevelen. Door de smeltsneeuw was de parkeerplaats alleen erg drassig.
wilma M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
een gezellig restaurant in het bos van Epe. De bediening uiterst vriendelijk. ondanks dat het niet druk was duurde het erg lang voordat we onze bestelling kregen. Deze was niet al te warm toen we er aan begonnen. Dit had zekers beter gekund. Ook keuze menu was voor 4 personen en niet voor 2, erg jammer dat dit niet mogelijk was.
Misschien bij een volgend bezoek is het beter.
Aimee M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een leuk pannekoekenhuis! Onze zoon van 5 jaar heeft zich heerlijk vermaakt in de speelgoed. De pannenkoeken waren heerlijk. De Echte Ossenstal pannekoek is GROOT! Houdt daar rekening mee als je geen grote eter bent. Enige minpunt is dat ik bij de reservering had aangegeven, dat wij daar met 11 personen mijn verjaardag kwamen vieren. Soms krijg je dan een feestelijk dessert of iets dergelijks, maar aan de verjaardag werd geen aandacht geschonken. Maar wij gaan van de zomer zeker weer een keertje terug voor een pannekoek.
Lidy L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We waren hier op dinsdag 17 oktober met onze moeder van 88 jaar. Het was erg druk en rumoerig toen we binnenkwamen ( Herfstvakantie) we gingen als laatste gasten weg. Vriendelijk personeel, prijs/kwaliteitsverhouding prima. Het was erg donker toen we naar de parkeerplaats liepen en dat was geen succes met onze moeder van 88 jaar, ze was erg bang in het donker - zo in het bos. Een paar lampen naar de parkeerplaats en zeker ook op de grote parkeerplaats is echt een MUST. Gasten durven anders ook echt niet meer te komen in de donkere maanden. Voor de rest, mooi plekje zo midden op de Veluwe.
jan602 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben met 6 volwassenen en 5 kinderen lekker pannenkoeken gegeten, vooral de kinderen hebben genoten van het eten en buiten spelen. Zeker voor herhaling vatbaar
NickyBouwmeester .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Door omstandigheden een waardebon van de manager van het restaurant de ossenstaart gekregen voor 8 personen pannenkoeken eten met de verjaardag geweest wil ik afrekenen hoeft ik niks te betalen ook niet voor het drinken en voorgerecht ik schaamde mij gewoon

Top geregeld Medewekers Ossenstal

Wij komen zeker terug !!!

Groeten familie Bouwmeester uit Zwolle
Bert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
We komen regelmatig in de Ossenstal en gisteren waren we er weer, met een groep van 15 man. De pannenkoeken waren als vanouds erg goed. Maar - erg slordig - er was een sausdopje in de het eten terecht gekomen. Een keertje sorry maar voor de rest geen terugkoppeling wat dit was en hoe het gebeurd was. Daarna veel slordigheden met de bestellingen, een ijsje dat niet kwam en dat vervolgens dubbel op de rekening stond.
Het lijkt alsof men de drukte er niet meer aankan. Waar men daar eerder minder problemen mee had. Zit er soms een nieuwe eigenaar op? De omgeving is er geweldig en de pannenkoeken nog goed. Maar hopelijk leest De Ossenstal deze pagina ook, want er wordt meer geklaagd over de service.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Wat een heerlijke locatie. Je hebt flink de ruimte om je auto kwijt te kunnen, maar je kan ook op de fiets komen. Na een mooie wandeling een heerlijke Ossenstal burger gegeten. Het was helaas zo goed vullend dat er geen ruimte meer was voor een dessert. Op de kaart zagen we ook diverse lekkere pannenkoeken staan, dus we zullen zeker weer terug moeten komen. Personeel ook erg vriendelijk en kwamen niet vervelend af en toe even vragen of er verder niets nodig was en alles naar wens was. Toen we in eerste instantie er langs kwamen om 5 uur was het wel ontzettend druk, dus dat kan je beter mijden en eerst lekker gaan wandelen. Tot 20:00 uur kan je de meeste dingen nog bestellen, dus bij voorkeur ga je net wat na de drukte.
LeopoldWillems .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Aanvulling: na klacht wel compensatie van stomerijkosten en compensatie gekregen. Toch keurig opgelost! Dit is een aavulling op eerderre recensie.
Wasbeer1 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
We dachten een gezellige avond te hebben met onze twee kinderen, helaas werd het een teleurstelling. Nadat de drankjes waren besteld hebben we uiteindelijk zelf de serveerster aangesproken of we het hoofdgerecht konden bestellen. Deze gerechten (2x pannenkoek, steak, onbeperkt spareribs) kwamen zeer snel waarna al snel bleek dat de steak niet gaar was.
Zelfs nadat de steak nog even in de oven was gezet vertrouwden we het niet en hebben de steak niet opgegeten (er werd ons tijdens ?? het eten nog wel een kopje koffie aangeboden maar daar hebben we voor bedankt).
Na de eerste spareribs hebben we tevergeefs zitten wachten op de rest, was immers onbeperkt, maar de tafel werd gewoon afgeruimd (toen ik aangaf nog niet klaar te zijn werd mijn bord teruggezet) maar omdat iedereen al was uitgegeten heb ik afgezien van mijn extra portie.
De toetjes waren verder goed maar de avond was toen al verknald.
Tijdens het afrekenen werd er niet gevraagd of alles naar wens was en het volledige bedrag werd gewoon in rekening gebracht. We hebben afgerekend maar komen hier nooit meer terug.
Jan Willem V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Op een heerlijk fietsdag kwamen wij langs de Ossenstal. Hier hebben wij heerlijk genoten van onze lunch terwijl onze elektrische fietsen stonden op te laden. Het eten was prima, lekker brood. De bediening was snel en gezellig. Het gebouw zag er prima uit met een ruim terras.
Sinus .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Op de fiets richting Ossenstal. Zin in een lekkere pannenkoek....De pannenkoeken hadden weinig smaak. De spek en ananas moesten het maken. Gelukkig geen naturel besteld... Tegenvallend dus. De bediening weinig attent. Het was niet druk en overal stond nog iets op tafel.... Wel vriendelijk maar zonder interesse... De plek super mooi met uitzicht over heide en bossen.. Alleen daarom nog eens terug...
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Vandaag gereserveerd bij De Ossenstal om 17:30 uur. Wij waren om 17:25 aanwezig. Het was ee druk. We mochten overal gaan zitten waar we konden. Duurde al tijdje voor dat de eerste drankjes werden opgenomen. Toen ik mijn wijntje op had kwamen ze pas eten opnemen. We bestelden noordzijde met brood ivm de kindjes die wij bij ons hadden omdat die al trek hadden. Om 18:45 uur maar eens gevraagd / geklaagd dat we nog geen eten hadden. 2e drankje was er zo maar geen eten erbij. Toen eten na bijna anderhalf uur werd gebracht ontbrak de Kruidenboter bij de biefstuk. Het garnituur bij alle gerechten. De mayo die extra was besteld. Biefstuk was smakeloos. Bij afrekenen mijn beklag nog eens gedaan. Kreeg geen excuus maar wel 17 euro korting op de totale rekening. Kwa plaats om te eten erg mooi en leuk voor de kinderen om te spelen. Maar ook erg veel wespen aanwezig. Wij zaten dan wel buiten te eten want het was mooi weer.
Unieke plek maar eens en niet meer denk ik nu.
Kezia H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Op eerste paasdag waren we met een gemengd gezelschap bij de Ossenstal.

De locatie is geweldig, midden in de bossen. Een mooie speeltuin voor de kinderen.

Het eten kan hier niet aan tippen. Ik had zelf de Ossenstal burger, met slappe champignons en zoveel dressing dat de frietjes doorweekt waren. Die waren overigens ook koud.

De pannenkoeken van mijn tafelgenoten vielen beter in de smaak, maar overstijgen het niveau 'ok' niet.
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Mijn vrouw heeft een glutenvrij dieet en daar werd alle moeite voor gedaan om te kijken wat de mogelijkheden waren. Een heerlijke Carpaccio vooraf en een speciaal voor haar gebakken pannenkoek met spek en gember, de perfecte combinatie. Ook mijn "normale" pannenkoek Carnivor was precies wat de kaart beloofde, veel vlees en heerlijk gekruid. De zeer hoffelijke bediening en het zalige eten zorgde voor ons voor een prima 1e Kerstdag. Vanaf dit restaurant zijn er diverse wandelingen mogelijk (gekleurde paaltjes volgen). De weg naar de parkeerplaats is wel wat hobbelig, een Landrover zou hier goede diensten bewijzen. Hier komen wij zeker vaker en dan proberen we ook eens wat anders dan de pannenkoeken .
fritsW .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
In augustus , waren wij een paar dagen in de buurt . Tegen de avond zijn we naar de Ossenstal gefietst . We zochten een plaatsje bij het raam , we bestelden een drankje en een pannenkoek , een met rozijnen en een met gember en rozijnen . Vlak bij het buffet was de keuken en de kok was druk bezig met pannenkoeken aan het bakken . Tijdens het bereiden en het bakken , mocht ik wat foto's nemen . Na tien minuutjes werden de pannenkoeken geserveerd , ze waren heerlijk en we gaven een welverdiend pluimpje voor de kok . Na het afrekenen , zijn we nog even buiten gaan kijken .
Bert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
De Ossenstal ligt op een erg leuke locatie, midden in het bos. Wij kwamen hier voor een buffet. Eten was smaakvol, met name het warme buffet smaakte erg goed.
Wat jammer dat het personeel zo moeilijk deed: arrangement bestond uit koffie/thee, maar kinderen mochten niet eens een appelsapje. Er werd letterlijk gezegd: "Nee, alleen koffie of thee". Het viel ons ook erg tegen dat het buffet niet iets aan te passen was voor de kleinsten zodat ze toch een pannenkoekje konden eten. Weinig flexibel allemaal...
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2014
Prachtig gelegen restaurant met zeer uitgebreide kaart. Eten is van goede kwaliteit en zeker de ossenstal pannekoek is een aanrader. Deze wordt alleen maar op beperkte dagen geserveerd dus hou hier rekening mee!
Bediening is netjes maar zou wat vriendelijker kunnen maar dit merk je vooral in de drukke tijden!
Zeer regelmatig geweest met onze zoon die Koemelk allergie heeft en hier wordt zeer goed rekening mee gehouden.
Wij komen hier zeker vaker
HeintjeD .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Na een heerlijke boswandeling hebben we bij de Ossenstal gegeten met onze kleinkinderen. Het was erg druk, wat jammer was dat ze ons waren vergeten dus de bediening hield te wensen over. Het eten was lekker. De speeltuin is voor de kinderen fantastisch.
kim2987 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
wij zijn ook hier terecht gekomen via vakantieveilingen. Mooie foto's en een leuk verhaaltje maar wat een teleurstelling... eten was lauw en zeer weinig keuze. Eten zat ook weinig smaak aan. Geen idee waar de foto's vandaan komen maar niet van dit buffet in ieder geval.
Bediening was daarentegen wel erg aardig!