De Ossehut

Blankersweg 4 4318 TV Brouwershaven Nederland Kaart

Over het restaurant De Ossehut

Gezellig dineren bij de camping

De gezelligheid van de camping en de culinaire creaties van een topteam in de keuken. In Brasserie Restaurant De Ossehut vind je zowel verkeer van binnen als passanten van buiten de camping en kun je terecht met heel je kampeergezelschap. Naast de uitgebreide gerechten voor de volwassenen houden ze ook goed rekening met de kids door ook schnitzels, patat en kroketten op de kaart aan te bieden. Op de camping en geen zin om met je gaspitje aan de slag te gaan? Reserveer dan bij De Ossehut!

Meer informatie over restaurant De Ossehut

Maandag t/m vrijdag gesloten
Zaterdag en zondag van 12:00-21:00
De kerstvakantie 7dgn geopend per week geopend, uitgezonderd 31-12-2016 en 1-1-2017.

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
jaap K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
andreboth1 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
R. K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Sober maar wel lekker, ruim 75min zitten wachten op het voorgerecht, bijna 2uur op het hoofdgerecht, ongelooflijk lawaai van een grote groep mensen, we hebben het nagerecht maar laten zitten, afrekenen (geen compensatie) en wegwezen, we gaan er nooit meer eten!
Fam. J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Bedankt René en Ilona! Wij vinden het heerlijk dat het bij de Ossehut allemaal op een prettige manier gemoedelijk kan zijn. De kaart en hetgeen op tafel komt nodigt uit om er gewoon een hapje te gaan eten als we daar zin in hebben: genoeg variatie, fatsoenlijke gerechten, niet te simpel uitgevoerd, maar ook geen onnodige "duurdoenerij": dat houdt de prijs-kwaliteitsverhouding prima. Wij komen er graag terug! Groetjes uit Noordwelle. Peter en Isabel.
D. S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant, doet inderdaad denken aan een ski-hut!
Begon goed met amuse van aardappel-salade, daarna vissoep, pangasius/zalm en ijs.
Kortom goed bevallen!
Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
- onprofessioneel ontvangst, daar ergens mag je gaan zitten..
- donkere tafel, om licht gevraagd maar dat kon niet dus van tafel gewisseld
- lange wachttijd
- tussendoor werd niet gevraagd of we wat wilde drinken en of het eten smaakte
- hoofdgerecht; mixvlees ; kip, varkenshaas en biefstuk was koud en spareribs was warm
- nagerecht besteld; komen ze later melden dat ze het niet hebben dus maar geen nagerecht meer genomen
- bij andere klanten werden ook verkeerde gerechten voorgeschoteld
- spinnenwebben hangen aan de gordijntjes / lampjes

+ voorgerecht; kipreepjes op bedje pasta was lekker
+ gezellige indeling
+ nadat we aangegeven hadden dat het
wimpyslimpy .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Goede kwaliteit gerechten en prima bediening. Aanrader. Hoofdgerechten worden geserveerd met groente, salade, aardappelschijfjes en frites. Voldoende gratis parkeerruimte.
Kwakendeeend .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten in een ambiance die doet denken aan de gezellige kneuterigheid van een skihut. (Ja, ja ik weet dat de Grevelingen op een steenworp afstand ligt)
Marleen S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Eten met 6personen duurde erg lang, de goedkopere gerechten worden weggestreept tegen de duurdere, niet van 2 dezelfde gerechten de helft betalen, maakt het eindbedrag toch nog vrij fors
Thé H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Een opmerking over de bediening . Op zich prima, ware het niet dat ik een dienblad met drank over me heen kreeg. Broek en overhemd kletsnat van witte wijn en bier. Na de verontschuldiging werd de tafel schoongemaakt. Er kwam geen nieuw tafelkleed. We moesten van een kale tafel eten en naar mij werd niet omgekeken. Niet eens een doekje om te deppen. Ook niet de vraag of ik een bon voor de stomerij wilde, zelfs niet eens een drankje ter verontschuldiging. Jammer een domper op de avond. Het eten was overigens heerlijk.
josesnijder .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gezellig met kids gegeten van met de AH kaarten en je kon zelf kiezen wat je wilde eten. toppie, vriendelijk personeel, gezellig ingericht alleen wij moesten het goed zoeken maar dat kwam ook door de mist
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
fantastisch!Wij waren er met z'n 4 e met de ah actie.Een hele gezellige zaak.Doet een beetje als een oostenrijkse skihut aan.knus! Een heel vriendelijk ontvangst.Kregen eerst een bakje met inktvis ringen ,erg lekker.Daarna mochten we uit de kaart kiezen.We namen een uiensoep met stokbroodjes en kruidenboter erbij,rond de 5 euro (heerlijk ) en dan de klapper ,de spareribs !( 15,50 euro).3 grote ribben en heerlijk mals.We hadden er elk 2 ribben over en mochten die meenemen.Mijn man nam de varkenshaas met pesto en brie.Zo heerlijk mals.
We kregen er patat ,geb.aardappelen ,boontjes,sla bij .En daarna nog een reuze dame blanche.we waren met 8 drankjes in totaal 74 euro kwijt.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
WE kenden het al ook nu tot volle tevredenheid gegeten ! alle gangen smaakten prima en een goed kopje koffie ! Bediening vriendelijk en attent aanwezig.
wboogaart .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
De Ossehut deed zijn naam eer aan. In een bijna après-ski beleving kregen we een uitstekende prijs-kwaliteit beleving voorgeschoteld. Alleen de accordeonist ontbrak. Ruime porties uien- en vissoep, zeer ruime portie heerlijke slibtong vergezeld van frites en juist gegaarde gebakken aardappeltjes. Met als toetje een dame blanche, die op veel menu kaarten niet meer te vinden is. Heerlijk.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We werden op een positieve manier verrast met een gastvrij ontvangst een heerlijk voorgerecht en voortreffelijk hoofdgerecht. Alleen de nagerechten mogen wat de keuzes betreft meer aandacht ,na zo een voortreffelijk divers gevulde menukaart valt de ijskaart tegen eerlijk gezegd maar de kwaliteit is super .
Dank jullie voor de leuke en zeer geslaagde avond
Matthe M.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Goede uileg over dekaart. Het eten kwa prijs was goed. Sfeer en inrichting goed. Ivm de drukte wel wat lawaaiige. Bediening perfect. Zeker aan te bevelen.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
wij waren verrast over de ambiance. Wij komen al 20 jaar op Port Greve en hadden tot voor kort de indruk dat de Ossehut een uitgebreide friettent (excuus voor het woordgebruik) was. Wat is/was onze verbazing positief toen wij naast de friettent een gezellig restaurant binnenstapten. U zult ons nog wel binnen zien stappen.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We hebben hier gegeten met de restaurantzegels van AH. Je kan kiezen van de kaart. Personeel wist niet hoe het werkte, uiteindelijk is het goed gekomen. De varkenshaas was te doorbakken en daardoor erg taai.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten!
De voorgerechten waren royaal en vers. Vooral de tapas is een aanrader, een mix van verse (Spaanse) hapjes met veel variatie. Maar ook de soep viel goed in de smaak!
De hoofdgerechten worden geserveerd met veel verse groente, salade, frietjes en gegratineerde aardappels. Heerlijk!
Als nagerecht kregen we een grote ijscoupe met lekker veel slagroom.
We hebben een heerlijke avond gehad. De ambiance is zeer gezellig en het personeel heel vriendelijk. Men kwam meermaals vragen of alles naar wens was en we nog iets wilden drinken.
We hebben genoten van een gezellige avond uit, en komen zeker nogmaals!
Landen .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Vandaag via sociaal deal spontaan uit eten hier te recht gekomen . In eerste instantie als je aan komt lopen denk je , zou het eigenlijk wel iets zijn , binnen ziet het er eenvoudig uit ,maar het eten was heerlijk . We hadden een 3 gangen diner via de deal met keuze van de hele menu kaart .Dus echt een aan rader .