Foto's van gerechten

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 59€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Ingelegde zalm Nordic Style, avocado en krokante groenten
      Japanse bereiding van tonijn met gepofte wilde rijst en Japanse citrus
      Lichtgerookte lende van de Veluwe met eendelever, pittige couscous, bietjes en 12 jaar oude Balsamico
  • Hoofdgerechten
    • Verse vangst van de dag met zomergroenten en luchtige langoustine jus
      Bio kalf uit Wekerom met zomergroenten, zomerpaddestoelen en gepofte paprikajus
      Gerijpt rund uit Oene, zachtgegaarde sukade, zomergroenten, eigen jus met knoflook
  • Nagerecht
      Dessert du chef met smaken van het seizoen
      Dessert du chef met smaken van het seizoen

Over het restaurant De Oranjerie

Ontspan, proef en geniet

Midden in de Veluwe op het historische landgoed De Schaffelaar wacht je een gastvrij onthaal. Chef Erik Hendriksen maakt gebruik van ambachtelijke producten, die hij bij kleine producenten in de omgeving haalt.

Meer informatie over restaurant De Oranjerie

9,3

Jouw recensie over het restaurant De Oranjerie

Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten en mooie wijnen passend bij de gerechten. Gastvrijheid was prima, behalve bij vertrek was er geen aandacht meer voor ons.
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
We wilden ons 11-jarig huwelijk vieren op de mooiste locatie in Barneveld: de Oranjerie. Dat is uitermate goed gelukt! We werden verwend met tongstrelende gerechten en de tintelend frisse huiswijn maakte het smaakpalet compleet. De bediening is geweldig (complimenten Maria!) en Erik weet als geen ander hoe echt lekker eten bereid moet worden. Kortom: we hebben genoten! Dank is groot!
Erick W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Attente gastheer, eten was heerlijk en Het is zeker niet de laatste keer dat wij hier geweest zijn.
Max D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Vooropgesteld: het eten was perfect. Maar, gebruikmakend van de AH-actie blijkt dat een driegangen menu ineens €59 kost, een regulier driegangen verrassingsdiner kost €42,50. Verder wordt bij het boeken gesteld dat er sprake is van een driegangen keuze menu, er wordt je echter niets gevraagd in het restaurant. En we weten dat het goed eten is in dit restaurant, want we komen er vaker. Er wordt nu echter een verkeerd (prijs-)signaal afgegeven. En dat blijft hangen!
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Gezellig en goede service.
Maar 5 euro voor een halve liter water vonden we wel buiten proporties.
Verder picobello, we hebben genoten!
Cindy Z.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
De Oranjerie had een super goed samengesteld AH menu. De bediening was uitermate correct en deskundig en de sfeer was top. Echt een aanrader om nogmaals te bezoeken!
  • +2
Ina.groeneveld.deruiter D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Eten vantastie zeer geslaagd

Bediening zeer vriendelijk
Voor herhaling vatbaar
H.M. V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Vriendelijke en respectvolle bediening .Keurige tafels en serviesgoed
A D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Wij hebben voor het eerst hier gegeten en dat is prima bevallen. Wij kozen voor het 6-gangen proeverijmenu incl. bijpassende wijnen. De gerechten waren afwisselend en lekker. Het gerecht met paling/tonijn (+yuzu en soja) en de schol waren onze toppers. We hadden iets meer verwacht van de bijpassende wijnen: 3 verschillende wijnen bij 6 gerechtjes is wat al te gemakkelijk. Die wijnen die we dronken waarom overigens wel prima. De locatie, de inrichting en de uitstraling zijn erg mooi. Ook de bediening was goed, niet te formeel en met kennis van zaken. Wij komen terug!
Daan K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Erg lekker eten, heel mooi pand.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Heerlijke gerechten wat uiterlijk en smaak betreft. Weer genoten van alles, maar zeker het tussengerecht welke Eric ons voorschotelde en zelf uitserveerde. Altijd van een hoog niveau als we hier komen genieten.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Prachtige locatie, vriendelijke ontvangst en bediening. De gerechten zagen en prachtig uit, verschillende smaken en structuren in een gerecht. Wij komen terug.
Lodi H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Eten was uitstekend prijsopdrijving wat minder
De tafel van Edith Z.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Ontzettend leuke locatie, geweldige service en top gerechten. We gaan hier zeker vaker eten.
Me E.
Goed, leiuke plek
B. V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Aanrader
De tafel van Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk gegeten met het AH arrangement. Het maakt niet uit of je met een even of oneven aantal mensen komt. Er wordt gewoon dezelfde prijs berekend. Heerlijke amuses vooraf en het driegangen menu was zeer goed!
Pauline V.
Heerlijke gerechten en aardig personeel,goede uitleg over het menu.
Josefien R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Jammer de aangekondigde zalm,geen zalm maar tonijn beek te zijn en dat de ober dit zonder correctie zomaar serveerde. De tonijn en de lunch waren heerlijk. Echt een aanrader.
Albert L.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Kom zeker een keer terug .
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Uitstekend gegeten. Zeer goede keuken. Enige minpunt is dat aan reguliere gasten het zelfde menu van de chef wordt uitgeserveerd aan alle Albert Heijn stickerplakkers dit kennis willen maken met de keuken.
Robbert-jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Weer heerlijk gegeten, prachtige ambiance en super eten. kom snel weet terug...........................................................................................