Over het restaurant De Oranjerie

Ontspan, proef en geniet

Midden in de Veluwe op het historische landgoed De Schaffelaar wacht je een gastvrij onthaal. Chef Erik Hendriksen maakt gebruik van ambachtelijke producten, die hij bij kleine producenten in de omgeving haalt.

Meer informatie over restaurant De Oranjerie

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Oranjerie

betty.busser .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie, zeer goede kwaliteit en goede service. Hoeveelheid van hoofdgerecht mag iets royaler. Koffie en thee na is heerlijk maar prijzig.
Madeleine C.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het eten, de service geweldig, weer met Maria die altijd super vriendelijk is.
Vele malen geweest, blijft Top.
Alles. ..
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Een kwalitatief goed restaurant met een prettige uitstraling. Eten is ster-waardig. Ontvangst en bediening is erg vriendelijk.
L V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Zeer goed gegeten, vriendelijk personeel . Prachtige locatie in het .Schaffelaarse bos in Barneveld
Goed afgestemde gerechten
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk en verrassend. Broodjes heerlijk. Amuse apart en smaakvol. Alle gerechten mooi opgemaakt en mooie smaken bij elkaar. Porties goed.
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Voor het geval de link naar een andere Oranjerie verwijst: Deze recensie betreft De Oranjerie in Barneveld.
Dat restaurant mag je niet missen: we hebben daar al snel 4 keer gegeten en altijd genieten we weer ontzettend van de heerlijke smaken, de mooie opmaak van de gerechten, de prima service en de prachtige locatie. Een omweg waard!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Ontvangst erg prettig. Vaste gastvrouw. Kwam zich voorstellen. Diner van zeer goede kwaliteit. Goede uitleg bij de gerechten. Wijnarrangement van hoge kwaliteit? Al met al een aanbevelenswaardig restaurant.
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Het restaurant is mooi gelegen in een park. Het personeel vriendelijk. Akoestiek kon beter. Smalle gordijnen langs de mooie hoge ramen zou het geluid waarschijnlijk kunnen dempen en het zou er dan ook wat warmer uit zien. Het eten was heerlijk maar wij waren blij dat we met de AH actie waren anders hadden we het te duur gevonden voor de net te kleine porties. Door alle lovende recensies die we hadden gelezen waren onze verwachtingen te hoog gespannen.
A.Wijs .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het eten weer fantastisch. Mooie opgemaakte gerechten van goede smaak , mooie en lekkere Wijnen . Fijne bediening,. Mooie locatie.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Wat een geweldige locatie dit restaurant verdient een ster we werden er stil van. Zulke mooie gerechten om te zien maar zeker ook de smaak geweldig mooi op elkaar afgestemd. van de amuse tot het dessert alles van zeer hoge kwaliteit je kon zien dat er met liefde gekookt werd.
De bediening maakte het plaatje compleet. Dit restaurant verdiend een ster hoop dat ze dat krijgen van ons in ieder geval wel.
Annelies1956 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Top! Zoals altijd. Dit is uit eten gaan zoals het bedoeld is. Een palet van smaken op je bord.
Mooie en prettige ambiance.
Walter B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Voor onze bruiloft op 22 september hadden we geen beter locatie kunnen treffen. Prachtig gelegen in een unieke Oranjerie na een prachtige receptie genoten van een voortreffelijk Walking Diner. Het eten was subliem en de bediening vriendelijk. Dit restaurant verdiend een ster! Een absolute aanrader
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten in dit mooie restaurant. De gerechten worden schilderachtig uitgestald op je bord. De bediening was erg goed, pluim voor Maria!
merdij .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We hebben genoten van een heerlijk verrassingsmenu en een super vriendelijke en attente bediening.
Erg leuk om tijdens je vakantie op zo'n adres terecht te komen!
eleentvaar1951 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We zijn hier al vaker geweest en ook nu weer was de kwaliteit als vanouds.
Dit is zeker niet ons laatste bezoek geweest.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Mooi uitzicht vanuit het restaurant. Heel lekker gegeten. Mooi menu met lekkere, bijpassende wijnen. We hebben een fijne avond gehad.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Een prima ontvangst, een gezellige persoonlijke bediening en een super 3 gangen diner.Kortom het was echt een gezellig avondje.
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
In een bijzondere ambiance in vorm van glazen gebouw, leuke setting qua indeling, met zichtbare 'afbouw' van de gerechten in de keuken boven. Lekkere gerechten, super bediening. Hier kunnen veel restaurant wat van leren!
tineke P.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk eten en prachtig geserveerd! Prettige professionele en persoonlijke bediening. Ook een prachtige locatie, uniek gebouw!
Dorpsstraat .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Erg goede bediening met kennis van de producten en zeer gastvrij.
Wij gingen eten met de AH-actie 1x 3-gangenmenu gratis. Had aangegeven dat 1 persoon zwanger is, hadden hiervoor een aangepast menu gemaakt. De gerechten waren heerlijk, ontzettend vers en het vlees erg mals.
De locatie is natuurlijk ook erg mooi, een echte aanrader om nog eens heen te gaan.