Over het restaurant De Oranjerie

Ontspan, proef en geniet

Midden in de Veluwe op het historische landgoed De Schaffelaar wacht je een gastvrij onthaal. Chef Erik Hendriksen maakt gebruik van ambachtelijke producten, die hij bij kleine producenten in de omgeving haalt.

Meer informatie over restaurant De Oranjerie

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Oranjerie

Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten in dit mooie restaurant. De gerechten worden schilderachtig uitgestald op je bord. De bediening was erg goed, pluim voor Maria!
merdij .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We hebben genoten van een heerlijk verrassingsmenu en een super vriendelijke en attente bediening.
Erg leuk om tijdens je vakantie op zo'n adres terecht te komen!
eleentvaar1951 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We zijn hier al vaker geweest en ook nu weer was de kwaliteit als vanouds.
Dit is zeker niet ons laatste bezoek geweest.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Mooi uitzicht vanuit het restaurant. Heel lekker gegeten. Mooi menu met lekkere, bijpassende wijnen. We hebben een fijne avond gehad.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Een prima ontvangst, een gezellige persoonlijke bediening en een super 3 gangen diner.Kortom het was echt een gezellig avondje.
tineke P.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk eten en prachtig geserveerd! Prettige professionele en persoonlijke bediening. Ook een prachtige locatie, uniek gebouw!
Dorpsstraat .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Erg goede bediening met kennis van de producten en zeer gastvrij.
Wij gingen eten met de AH-actie 1x 3-gangenmenu gratis. Had aangegeven dat 1 persoon zwanger is, hadden hiervoor een aangepast menu gemaakt. De gerechten waren heerlijk, ontzettend vers en het vlees erg mals.
De locatie is natuurlijk ook erg mooi, een echte aanrader om nog eens heen te gaan.
annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Wij hebben genoten van ons 'AH-diner' in een zeer ontspannen sfeer in een prachtige ambiance! De gerechten waren heerlijk, de bediening prettig en het tempo van doorgifte op deze doordeweekse avond precies goed, niet te lange wachttijd tussendoor. Hier komen wij beslist terug.
harm Z.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
prijs van het 3 gangen menu is volgens de site van de oranjerie barneveld 42.50 . Wij moesten 55.00 euro betalen .Na een telefoontje kregen we te horen dat de ze site inmiddels hebben aangepast .Als wij dit hadden geweten tijdens de reservering hadden wij niet geboekt .Wij voelen ons dan ook onjuist geinformeerd . En vinden dit Albert Heijn onwaardig .Er hebben al meerdere mensen hier op gereageerd . Een slechte zaak ,en wij gaan er dan ook niet meer naar toe.
Jasmijn J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij de oranjerie, via de ah actie maar dit maakte helemaal niks uit had ik het idee met wat we kregen, enkel op de rekening ;-). Een verrassingsmenu is altijd goed, maar we zijn dan ook alleseters. Het blijft ook een prachtige locatie. Om de entourage naar een nog hoger niveau te tillen misschien iets aan de toiletten laten doen? Heerlijke wijnen bij gedronken.
M.G. V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Erg luxe stoelen, goede uitleg menu,(geen menu kaart) leuke creatieve hapjes, hoofdgerecht geweldig en nog een leuk/lekker nagerecht. Leuke ontvangst en persoonlijke " uitzwaai ".
Jammer, het was een regenavond en uitzicht niet optimaal en dus geen ruimte om kasteel te bekijken. Goede parkeerplek.
Daphne1967 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Een tongstrelend verrassingsmenu op een prachtige locatie. De zon gaat langzaam onder en het bos kleurt prachtig in het avondrood. Onderwijl krijg je de meest lekkere gerechten voorgezet met een heerlijke huiswijn. Tel daarbij op dat de bediening attent en heel vriendelijk is en voila: de ideale culinaire avond uit! Dank beste mensen van de Oranjerie voor alle heerlijks en de fijne sfeer.
paul L.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Voor de 2e maal gegeten bij de Oranjerie, Prima ambiance, weer verrassend! Had uitzicht op de keuken en zag hoe de borden werden opgemaakt, een plaatje voor het oog. Een aanrader om te gaan eten
Complimenten voor Keuken en bediening.
lydabode .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Afgelopen woensdag 30 augustus weer fantastisch gegeten bij de Oranjerie! Het eten was weer subliem, de sfeer helemaal goed en de bediening uiterst vriendelijk, zoals ons reeds bekend was! Voor een ieder aandacht.....altijd even een luisterend oor! Ieder gerecht was ook weer schitterend opgemaakt en werd toegelicht en daarna heerlijk gesmuld van hetgeen er op ons bord lag! Het was echt weer een avondje uit. We waren met vrienden en ook die komen zeker weer terug!
Edwin Z.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Gisteren heerlijk gegeten. Het eten was voortreffelijk en de bediening was netjes en uiterst aardig. We komen zeker terug
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gegeten van de culinaire hoogstandjes van de kok. Kleine smaak explosies die het hier altijd verrassend maken. Vriendelijke en vakkundige bediening. Zeker een aanrader.
RobertJan Z.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Eten bij de oranjerie blijft een feestje. Fijne gastvrouw en een pluim voor Maria en Margo.
De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend, wordt tijd dat Michelin eindelijk een ster toekent. Ook al hebben wij er diverse keren gedineerd, de keuken blijft ons verrassen. In de toekomst zullen wij dit sterrenrestaurant met plezier blijven bezoeken.
Irene P.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Wat een mooie locatie een theehuis in het park, heerijk gegeten alles heel fijn van smaak,
Alle gerechten worden uitgelegd wat het is en wat er in verwerkt is.
De bediening heel gezellig.wij zijn nu voor de derde keer wezen eten.heerlijk.
Madeleine C.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
was super en zeer gezellig, het eten was wederom fantastisch komen er altijd graag terug, en gaan dit ook zeker weer doen.was prachtig weer de hele avond buiten gezeten en zeer vriendelijke dame die ons serveerde.
sgh07 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Zeer goed en vers bereidde diner met voor-, tussen-, hoofd-, en nagerecht van hoge kwaliteit. Mooie ambiance binnen maar vanwege het mooie week heerlijk op terras gezeten.