Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 59€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Ingelegde zalm Nordic Style, avocado en krokante groenten
      Japanse bereiding van tonijn met gepofte wilde rijst en Japanse citrus
      Lichtgerookte lende van de Veluwe met eendelever, pittige couscous, bietjes en 12 jaar oude Balsamico
  • Hoofdgerechten
    • Verse vangst van de dag met zomergroenten en luchtige langoustine jus
      Bio kalf uit Wekerom met zomergroenten, zomerpaddestoelen en gepofte paprikajus
      Gerijpt rund uit Oene, zachtgegaarde sukade, zomergroenten, eigen jus met knoflook
  • Nagerecht
      Dessert du chef met smaken van het seizoen
      Dessert du chef met smaken van het seizoen

Over het restaurant De Oranjerie

Ontspan, proef en geniet

Midden in de Veluwe op het historische landgoed De Schaffelaar wacht je een gastvrij onthaal. Chef Erik Hendriksen maakt gebruik van ambachtelijke producten, die hij bij kleine producenten in de omgeving haalt.

Meer informatie over restaurant De Oranjerie

9,3

Jouw recensie over het restaurant De Oranjerie

H.jonker1 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We hebben een avondje met z'n tweeën volop genoten van het heerlijke vijfgangen seizoens-diner en de prachtige ambiance. We konden op deze mooie zomeravond buiten dineren met zicht op de prachtige bloemrijke tuin en het kasteel de Schaffelaar op de achtergrond.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Al een paar keer genoten van de kwaliteit van de keuken, de kennis van de bediening, en de ambiance.
Zou nog graag het recept hebben van het torentje van "rundvlees" heb het al meerdere keren geprobeerd, maar bij mij valt het al uit elkaar als het op de plaat gaat.
Mooi was dat in alle AH gerechten, de opmaak, diverse smaak explosies aanwezig waren.
Paul.lijnkamp@gmail.com
Michiel H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Het hoofdgerecht was te weinig. Toch wel erg prijzig.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Een restaurant waar we graag terugkomen!
N.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heel vriendelijke ontvangst, top bediening, vrolijke koks en overheerlijk gegeten op toplocatie..Wat wil je nog meer? Dus een aanbeveling voor iedereen om hier eens te gaan genieten :-)
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening. We hebben genoten.
Immanuel L.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Zoals gewoonlijk een fijne tijd gehad! Heerlijk gegeten en goede bediening - jammer dat er gisteren weinig te kiezen was als nagerecht.
Theo W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Erg goed.
D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
ik schreef: rumoerig. Dat gaat over de (keuken?)ventilator die op 1 1/2 meter van ons tafeltje goed hoorbaar functioneerde (korte pijp, net boven de grond). Het zou mooi zijn als dat opgelost kon worden.
Esther E.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Vriendelijke mensen en goed ontvangst.
Brood vooraf wat simpel, eigen gemaakt had meer in het rijtje gepast.
Amuse, voor, tussen en hoofdgerecht meer dan perfect. Heerlijke gerechten en met zorg en passie gemaakt. Dessert vond ik weer wat simpel en niet echt in het rijtje van de heerlijke gerechten passen.
Corine S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Leuke ervaring. Wij waren hier nog niet eerder geweest. Lekker eten en geen standaard maaltijd. Aanrader! Het terras aan de boskant is mooi.
Fleur H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Top alcohol vrije cocktails
Lekker eten
Goeie service
Mooie omgeving
Barend S.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
We hadden voor een gezelschap van 13 personen een 4-gangen verrassingsmenu besteld met bijpassend wijngarnituur ter gelegenheid van ons 50-jarig huwelijk. We hebben een geweldige avond gehad met heerlijke gerechten: uitstekende kwaliteit, mooi om te zien en passend bij het seizoen. ook de wijnen combineerden voortreffelijk en dit alles in een fijne ambiance. Een aanrader!
atze B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Op een prachtige voorjaarsavond hebben we hier gegeten. Naar het restaurant toelopen is al geweldig. Het is gelegen in een prachtig park. We werden hartelijk welkom geheten door de kok. We kregen een mooi plekje, maar alle plekjes zijn goed. Doordat er overal glas is (oranjerie) heb je naar alle kanten een mooi uitzicht. Maar het gaat natuurlijk allereerst om het eten. We kozen voor een viergangen verrassingsmenu. De amuses waren heerlijk, en de verschillende gangen... zo goed, verfijnd, verrassend en afwisselend. Wat? Tja, kan ik niet vertellen. Het was een verrassingsmenu. Maar petje af voor de keuken. De bediening was vriendelijk en we kregen uitstekend wijnadvies. We komen over een tijdje zeker weer terug. Benieuwd waar we dan mee verrast worden.
L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad! Een 5-gangen verrassingsdiner, het was fantastisch! Elk gerecht zag er prachtig uit en smaakte heerlijk. De bediening was erg aardig en dacht in alles mee. Een echte aanrader, dit restaurant!
atze B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Frans013 D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Minder geschikt voor ouderen dan wel mensen met loopproblemen, open trap naar boven vanaf de entree en een trap naar beneden vanaf de entree voor het toilet. Prijs-kwaliteit ligt o.i. iets uit balans.
Koos G.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Voor de zoveelste keer fantastisch gegeten in een heerlijke ambiance. Uitermate prettige bediening. Een absolute aanrader en het omrijden meer dan waard! Waar blijft die Michelinster?
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
verrassend goed . Heel originele gerechten met authentieke herkenbare ingrediënten. Heerlijk en prachtig lunch menu. Goed wijn suggestie.