de Oranjerie

Grienedyk 6A 8501AX Joure Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant de Oranjerie

7,2
Frans4Diner .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijk gedineerd in De Oranjerie. Echt een aanrader. Wij hadden de Kabeljauw met parmaham en pesto, en de vistrio. Beide gerechten zijn echt top en dat nog wel voor ongeveer €18. Wij geven dit restaurant een pluim! Ik snap de negatieve recensies niet.
Lotte1500 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Wij liggen momenteel bijna naast het restaurant. 'S middags er heerlijk koffie gedronken. Meisje van de bediening was vriendelijk en het zag er geweldig uit! Daarom besloten om daar ook het diner te nuttigen. Wat een afknapper.... We hadden een andere serveerster jammer genoeg. Zo chagrijnig zie je ze gelukkig zelden. Mijn botervis was ontzettend droog. Mijn man had het vleestrio besteld. De biefstuk was niet meer goed. Zo ontzettend vies. We gaan met grote regelmaat uit eten en we eten dan vaak biefstuk. De mevrouw vd bediening deed alsof wij niet goed bij ons hoofd waren toen we het lieten staan. We hebben alleen de biefstuk laten staan en hierover geklaagd. We hebben niks over de vis gezegd. Mevrouw was uiterst onbeleefd. Totaal geen visite kaartje voor het bedrijf! Jammer want met zo'n lokatie kan het een toptent worden met een nieuwe chef en andere bediening.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
We hadden gereserveerd. Dit restaurant heeft als hoofdruimte een soort binnentuin / serre met prachtig uitzicht op een park met hoge bomen. Helaas was daar een receptie oid en konden we in het cafe ernaast eten. Dus in plaats van in een binnen tuin zat ik nu in een cafe. Inplaats van uitzicht op een park nu een witte muur met CocaCola spiegeltjes. We hadden het graag bij reservering gehoord.
Het eten: Eén van de gasten is zwanger en vraagt of haar vis gerecht daarom goed gaar moet zijn. Prima gedaan maar toch onhandig om er dan rauwe ham omheen te doen. Bij de vlees gerechten zaten sausen die duidelijk ingekookt waren en daardoor brein zout waren. Ergo gewoon niet verzorgt allemaal.
Leuke tent en gezien eerdere bezoekjes en andere recensies mogelijk een incident, maar wij laten het voorlopig even links liggen.
Jvp1973 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Prachtige overdekte binnentuin met palmen. Supervriendelijke bediening! Klein speelhoekje voor de kinderen aanwezig. Heerlijk gegeten.