De Oranjerie

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Oranjerie

Wim V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
In 1 woord: geweldig in alle opzichten. Complimenten aan de kok voor de heerlijke en prachtige creaties.
Het verrassingsmenu was ook een echte verrassing. Prachtige locatie en inrichting en een uitstekende vriendelijke bediening!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
We zijn vaker bij de Oranjerie geweest. Altijd prachtige ambiance, in alle jaargetijden op een prachtige plek. Gastvrije en persoonlijke ontvangst. Wintermenu zeer smakelijk, culinair en gebalanceerd met amuses en snack. Aanrader, wij gaan zeker terug!
Willeke G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Echt lekker gegeten, maar wel redelijk duur voor wat je uiteindelijk eet. Een fles water kost €5,-, onnodig voor in een land met het beste kraanwereld ter wereld! Ongeveer 4 verschillende medewerkers aan tafel gehad, veel voor een rustige avond, net na de feestdagen. Wel leuke medewerkers!
Edi B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Voor de vierde keer hier gedineerd. Wederom uitstekend. Het vijfgangenmenu was van begin tot eind volmaakt kloppend. Hoe klein het voorbeeld ook is, de pompoensoep met schuim van limoen was verrassend. De wijn was met zorg gekozen en paste heel goed bij de gerechten. Bediening een tien.
Bjintse S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
De high tea was erg geslaagd, heerlijke "hapjes", buitengewone amuses en heerlijk voorafje. Enige wat ik aan verbetering kan bedenken is misschien de sandwiches met verschillende broodsoorten...
Ronald en het team zeer bedankt en tot een volgend!
Diane H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Wij hebben een heerlijke avond gehad. Het eten was verrukkelijk en de bediening erg gastvrij en gezellig. Zeker een aanrader. Ook de ambiance is erg goed.
Trendygirl .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Het verrassingsmenu genomen en dat is een aanrader. Er wordt goed rekening gehouden als je iets niet lekker vindt.
De bediening is soepel maar wel heel correct.
Echt jammer dat jullie geen ster hebben gekregen. Maar voor ons maakt dit niets uit. We komen heel graag terug.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Mooie gerechten in het 3 -gangen verassingsmenu, vooral de opmaak op de borden viel positief op. We komen hier zeker binnenkort weer terug.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Fantastisch gegeten, mooie gerechten met max aandacht gemaakt, en heel klantgericht , een absolute aanrader gewoon een keer proberen!
Abi V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heel lekker gegeten uit het verrassing menu. We waren met zakelijk vrienden die hier voor de eerste keer waren, ook zij vonden het geweldig. Tot de volgende keer.
kluwer .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
( Nog) geen ster maar hier worden wel de sterren van de hemel gekookt!!
Wildavond ( 3 november) : volle maan , kasteel op de achtergrond, jachthoornblazers en vooral heerlijke gerechten! Verrassend klein wild : o.a. gans , fazant en haas.
Geweldig en wat zijn wij blij dat wij dit zo dicht bij huis in Barneveld hebben!
En voor "Lekker": dit is toch zeker wel een runner-up voor de Top-100!!!
Of geldt dat alleen voor de Randstad?
Even goede vrienden,
Janneke R. Tom-Kluwer
toosvanurk .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Wij werden warm welkom geheten en konden met een groot deel van onze familie nog genieten van het AH arrangement! Wat op bijzonder wijze werd gepresenteerd en uitgelegd zowel in het Nederlands als Engels. Prima ambiance!
wijnliefhebber-nr1 W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk adres met mooie gerechten om goed te dineren op unieke locatie ! Goede gastheerschap, goed tempo. Letten ook op details
Hein K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Weer heerlijke avond gehad. Gevarieerde gerechten waar wat aan te beleven valt. Rustige omgeving dit keer. Vaak afhankelijk van bezetting; dit keer geen groep(en) waarmee de beleving vaak rumoeriger wordt. Oranjerie is niet van de bieren. Pilsje wordt getapt, maar het seizoensgebonden bokbiertje was helaas niet meer voorhanden. Fijn moment. Voor herhaling vatbaar.
Flatcoat .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Hier afgelopen donderdag met collega's een lekker biertje gedronken en een heerlijke kipsaté gegeten. Goed eten, geen poespas en leuke bediening. Kortom: aanrader!
Rombom .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Hier gisteren geweest voor een snelle hap. Het was vrijdag, dus druk: alle tafels bezet. Toen ik al weer even buiten stond volgde een klop op het raam: er was plaats vrij gekomen.
De lamsrugfilet met portsaus en friet smaakte redelijk tot goed. De bijbehorende salade was goed maar standaard, zoals het past in een eetcafé. Bij de portugese roompudding was de keus uit twee sauzen, die in plastic flessen op tafel werden gezet. Dat kan qua presentatie wel wat beter. Cappuccino was prima.
Dit is een café waar je ook aardig kunt eten. Er komt een gemengd publiek, alle leeftijden, buurtbewoners, studenten, toeristen. De boeken hier en daar langs de wand en de kast met spelletjes dragen bij aan de bruin café-sfeer, evenals de muur vol met affiches van allerlei culturele evenementen. Verder is er een behoorlijke keus aan bekende en minder bekende bieren.
JanAkkermans .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Dit is de plek in Amsterdam centrum om lekker en gezellig te eten en te drinken voor een hele lage prijs.
Ik neem hier altijd sate, gewoon goed. De barkeepers zijn geen studentes van 18, maar no nonsens kerels van middelbare leeftijd die weten wat ze doen en lachend hun werk doen. Geen yuppentent dus, maar een zaak waar iedereen komt.
Jochem J.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Leuk Cafe. Heel gemêleerd volk wat daar komt. De biefstuk en saté zijn prima happen. Komen met frieten en salade. Ideaal met groepje vrienden. Vriendelijke bediening/barpersoneel. Knap hoe ze het eten allemaal bereiden in best een kleine keuken.
Koostamminga66 T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Heerlijk gegeten met z'n zessen, bijzonder waren de mosselen in groene curry met bijbehorende instructie hoe je de curry naar binnen lepelt. Niet duur goeie kwaliteit
Timo H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2014
Wij komen hier altijd voor de kipsate. Echt heel erg goed. Dit is een kroeg met simpel eten maar smakelijk. Mannen achter de bar altijd in voor een geintje. Voor snelle hap!