De Oranjerie

Maandag 18:00 - 22:00
Dinsdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

Flatcoat .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Hier afgelopen donderdag met collega's een lekker biertje gedronken en een heerlijke kipsaté gegeten. Goed eten, geen poespas en leuke bediening. Kortom: aanrader!
Rombom .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Hier gisteren geweest voor een snelle hap. Het was vrijdag, dus druk: alle tafels bezet. Toen ik al weer even buiten stond volgde een klop op het raam: er was plaats vrij gekomen.
De lamsrugfilet met portsaus en friet smaakte redelijk tot goed. De bijbehorende salade was goed maar standaard, zoals het past in een eetcafé. Bij de portugese roompudding was de keus uit twee sauzen, die in plastic flessen op tafel werden gezet. Dat kan qua presentatie wel wat beter. Cappuccino was prima.
Dit is een café waar je ook aardig kunt eten. Er komt een gemengd publiek, alle leeftijden, buurtbewoners, studenten, toeristen. De boeken hier en daar langs de wand en de kast met spelletjes dragen bij aan de bruin café-sfeer, evenals de muur vol met affiches van allerlei culturele evenementen. Verder is er een behoorlijke keus aan bekende en minder bekende bieren.
JanAkkermans .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Dit is de plek in Amsterdam centrum om lekker en gezellig te eten en te drinken voor een hele lage prijs.
Ik neem hier altijd sate, gewoon goed. De barkeepers zijn geen studentes van 18, maar no nonsens kerels van middelbare leeftijd die weten wat ze doen en lachend hun werk doen. Geen yuppentent dus, maar een zaak waar iedereen komt.
Jochem J.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Leuk Cafe. Heel gemêleerd volk wat daar komt. De biefstuk en saté zijn prima happen. Komen met frieten en salade. Ideaal met groepje vrienden. Vriendelijke bediening/barpersoneel. Knap hoe ze het eten allemaal bereiden in best een kleine keuken.
Koostamminga66 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Heerlijk gegeten met z'n zessen, bijzonder waren de mosselen in groene curry met bijbehorende instructie hoe je de curry naar binnen lepelt. Niet duur goeie kwaliteit
Timo H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2014
Wij komen hier altijd voor de kipsate. Echt heel erg goed. Dit is een kroeg met simpel eten maar smakelijk. Mannen achter de bar altijd in voor een geintje. Voor snelle hap!
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2012
Relaxed eetcafé, hartelijke barkeeper, lekkere muziek en die 8 voor het eten is vanwege de garnalen - daar vreet je je vingers bij op.
Laurencederooij .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2012
Leuk café in een leuke buurt. Eten is prima, ze hadden lekkere biertjes en de service was top. Op een rustige maandag hier gegeten en nog voordat ik mijn eerste drankje op had stond het eten op tafel. Erg vriendelijk personeel dat houdt van een grapje!