Over het restaurant De Oranje Leeuw

De Oranje Leeuw is een echt Hollands restaurant waar je in een sfeervolle omgeving betaalbaar kunt genieten van echte Hollandse specialiteiten. De Hollandse specialiteiten bestaan uit verschillende kaasfondues, een 3- gangen seizoensmenu (waarbij de gerechten ook los te bestellen zijn) en pannenkoeken. Daarnaast bieden ze buiten de kaart ook mooie seizoensgerechten aan. Ze vinden het belangrijk om met eerlijke, zuivere en duurzame producten te werken en deze zijn dan ook terug te vinden in alle gerechten.
De Oranje Leeuw staat garant voor gastvrijheid, eenvoud, aandacht, toegankelijkheid en kindvriendelijkheid. Ze hebben een aparte kinderspeelkamer die via beeldschermen in het eetgedeelte in de gaten gehouden kan worden en waar in principe op vrijdag-, zaterdag- en zondagavond leuke dingen worden georganiseerd.

Meer informatie over restaurant De Oranje Leeuw

Dinsdag 16:00 - 20:30
Woensdag 11:30 - 20:30
Donderdag en Vrijdag 16:00 - 20:30
Zaterdag en Zondag 11:30 - 20:30

Jouw recensie over het restaurant De Oranje Leeuw

Michel R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Prima lunch gehad, aardig personeel, oogt wat gedateerd, op een prachtige lokatie in het centrum van Vreeswijk.
Voor kinderen is er nog een speciale speelruimte met camerabewaking en je kan oongestoord van je maaltijd genieten. Kaart is relatief licht niet te veel mogelijkheden, wel een uitsmijter maar geen omelet bv. Meer keuze en wat mooie streekprducten.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten, voorheen alleen gericht op pannenkoeken maar nu een heerlijk 3 gangen keuze menu of kaasfondue maar nog steeds ook pannenkoeken kunt bestellen of een kindermenu.
Wij waren met een gezelschap van 9 personen en hadden allemaal verschillende gerechten besteld maar ieder gerecht van het menu was echt heerlijk. Borden mooi opgemaakt, uitstekende kwaliteit en vriendelijke bediening en dit alles voor een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Voor de kleintjes is er een aparte speelruimte dus die hadden het ook erg naar hun zin! Dus een prima plek waar je ook met kinderen lekker en goed kunt eten!
A. A.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Pannenkoeken waren prima !!
Roy P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Voor het eerst na de herpositionering hier gegeten. Wat een goede stap, zeer veel keuze en mooie producten. We waren met 5 en hadden onder meer de kaasfondue. Zeer lekker en lekkere bijhapjes. De biefstuk was perfect, lekker groot en goed op smaak.

De kinderfriet was groot en ook compleet met groentjes.

Kortom, we komen zeker weer terug!!!
Nadine P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Bij de Oranje Leeuw in Vreeswijk (Nieuwegein) kan men heerlijk eten. Voor de kinderen is er een gezellig ingerichte speelkamer.
L V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vriendelijk personeel, lekker eten, Kinderen genoten van een pannenkoek en konden lekker spelen in een apart speellokaal en wij heerlijk tafelen, de ideale combinatie!
Corinne L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellige bediening, goede sfeer en lekkere pannenkoek beleefd. Voor kinderen en hun ouders ook top met zo'n speelhoek en tv scherm.
andrearendse .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We komen hier vaker en ook deze keer prima gegeten. Service erg attent. We hebben wel eens een recensie gelezen dat de wachttijd tussen de gangen lang was. Wij persoonlijkhebben daar nooit last van gehad maar de eigenaar heeft dit slim opgelost door witte lampjes op tafel te zetten die, als je ze omdraait, van kleur veranderen (van wit naar rood). Dat is een signaal dat je iets wil hebben of vragen. Mijn tip is wel om dit even tegen de klant te zetten want wij kwamen er bij toeval achter.
Deze eigenaar doet er alles aan om het de klanten te behagen en doet wat met de feedback die hij krijgt.
We gaan een keer het nieuwe concept beproeven.
Jerom V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Vriendelijk personeel en pannenkoek niet bijzonder maar ook zeker niet slecht
Valkestijn V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Om 17.30 uur gereserveerd en op tijd aangekomen. We waren de eerste gasten. Niet echt druk daarna, 3 tafeltjes bezet. Na voorgerecht om 18.15 uur pas hoofdgerecht.
p.zuijdendorp .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Prima pannenkoeken, snelle bediening ondanks de drukte door de vakantietijd, leuk gelegen aan de Oude Sluis, best een aanrader
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
De carpaccio was veel te koud, dat komt de smaak niet ter goede.
De pannenkoek met geitenkaas, honing en walnoten was niet erg lekker.
Te weinig walnoten te weinig kaas en honing, daar tegenover zat er veel amandel schaafsel op wat de pannenkoek droog maakt.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Fijn restaurant waar je niet alleen pannekoeken kan eten! Soorten pannekoeken redelijk uitgebreid. Voor kinderen een erg leuk restaurant met speelmogelijkheden
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten was erg lekker. De camera’s bij de speelhoek zijn ideaal. Je kan je kinderen zo heel fijn in de gaten houden vanaf de tafel.
monique H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
de zweer was goed de bediening erg vriendelijk .
de wachttijd tussen voor en hoofdgerecht duurden even maar dat vinden wij juist erg prettig.
de gerechten waren prima kortom tot de volgende keer.
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het was een gezellige sfeer in het restaurant.
Het eten was prima en de kleinkinderen hebben fijn gespeeld in het speellokaal.
M. Z.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Met de AH-actie de keuze gemaakt voor dit restaurant. Goede ontvangst, leuke bediening, vlotte service. Prijs/kwaliteit verhouding prima. Lekker en ontspannen gegeten. Voor herhaling vatbaar!
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het is voor ons de zoveelste keer en het is weer HEEL GOED bevallen.
Vriendelijke bediening en hele GOEDE pannenkoeken, GEWELDIG ga zo door.
Chantal L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Niet druk, prijzig voor wat voor gerechten je krijgt. Wel lekker, maar mag wat goedkoper. Niet zo snel voor herhaling vatbaar.
Christel H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Lekkere soep vooraf en een heerlijke goedgevulde pannenkoek. Gebruik gemaakt van AH Restaurantactie. Er wordt dan 1 menu berekend: in dit geval 25,75 euro. Best fors aan de prijs voor een voorgerechtje, pannenkoek en een nagerecht vooral als je ipv een toetje alleen koffie/thee neemt. Maar ik snap dat dat met deze actie te maken heeft en aangezien je voor 1 persoon betaald, is de rekening toch "vriendelijk". Ik eet hier vaker en dat zal zo blijven!