De Open Keuken

Duinwijklaan 35 1943 GA Beverwijk Nederland Kaart

Over het restaurant De Open Keuken

Gastvrijheid en gezelligheid

Restaurant De Open Keuken is gevestigd in een gezellige buurt in Beverwijk. Hier kun je rekenen op mediterrane gerechten met een creatieve stempel. Een genot voor al je zintuigen!

Meer informatie over restaurant De Open Keuken

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jos V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Marja C.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Het was erg lekker. Voor herhaling vatbaar !
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Erg gezellig en goed eten
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We lieten ons verrassen met het proefkonijnen menu. En dat was echt heerlijk ! Het eten was optisch ook heel mooi opgemaakt. Echt een aanrader !
Antonia C.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heerlijk! Geen ander woord voor. Onze zoon wilde glutenvrij uit eten en dat kan hier prima. Wat een fijne sfeer ook. We komen zeker vaker????
Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Prima systeem
Marga E.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Een goed op elkaar ingespeeld team. Altijd een feestje om hier te mogen eten. Goede kwaliteit. Top restaurant en top bediening
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
In dit gezellige restaurant werden we vriendelijk ontvangen. De gerechten waren erg lekker en de bediening vriendelijk.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten, snelle en vriendelijke bediening in een gezellige omgeving, wij gaan snel weer echt een aanrader!
Rik J.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Zondag gegeten bij de Open Keuken. Twee prima voorgerechten gehad. Uiensoep was heerlijk en goed donker. Vol van smaak. De hoofdgerechten, twee keer de zalm vielen eigenlijk tegen. De opmaak was netjes maar pover. Beide zalmstukken waren flink dik maar daardoor ook glazig van binnen. Niet gaar dus. Ze waren bereid op een Green zeggen. Misschien dat het daarom over het hoofd is gezien. Jammer! Daarnaast was het bedje van Zuurkool erg lekker, maar de zalm zelf had weinig smaak. Helaas! Hopelijk de volgende keer weer beter, want normaliter is het eten er goed.
Jurgen K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Samen met de moeders heerlijk gegeten!!! Goede bediening en het wat langere wachten werd attent opgelost. Bierbitterballen zijn een absolute aanrader!!! Hulde!!! Vr.grt J.Kehl
JR M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Zeer gezellig restaurant, bediening is zeer gastvrij, bij hen ben je echt uit eten!
Jf D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Top restaurant
Judith R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Goed eten, zeer vriendelijke bediening, wij komen zeker nog eens terug!
Geerhard L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
lekker gegeten en een goede ontvangst, eigenlijk geen grote uitschieters (negatief of positief)
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Perfecte entourage en bediening. Verrassende kaart.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk een proefkonijnenmenu genomen alles van voorgerecht tot nagerecht was heerlijk
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Wat een geweldig restaurant super vriendelijk ontvangst ,.. een broodje van het huis met heerlijke kruidenboter en tapenade ,.. daarna een klein hapje van het huis alles even lekker ! Het maandmenu was geweldig en alles zeer smaakvol! Team openkeuken ik geef jullie in alle opzichten een 10!
Michal F.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Wij zijn wat je noemt kritische gasten en vinden aandacht, attent personeel + goede bediening, passie voor smaak, kennis over eten/ wijnen en ongedwongen sfeer het belangrijkst voor een etentje die onze dagelijkse sleur doet doorbreken. De Open Keuken doet het allemaal. Waar we sowieso veel variëren in restaurants, verveeld het hier nooit en komen we hier dan ook al jaren terug als traktatie. Een dikke 10 voor het jaren in stand kunnen houden van deze standaard. Het is Michelin waardig maar gelukkig houden ze de prijzen gemiddeld.
wezel23 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016

Geweldig gezellig restaurantje. Goede sfeer, uitstekende bediening: gastvrij en professioneel.

Eten was heerlijk, hoewel ik al die kleine hapjes en vele smaken erg waardeer vind ik wel dat je veel beslissingen moet nemen voordat je kunt ontspannen.

Wij waren er op een maandagavond en alle tafeltjes waren bezet! Meer complimenten kan je niet krijgen!