De Open Keuken

Duinwijklaan 35 1943 GA Beverwijk Nederland Kaart

Over restaurant De Open Keuken

Gastvrijheid en gezelligheid

Restaurant De Open Keuken is gevestigd in een gezellige buurt in Beverwijk. Hier kun je rekenen op mediterrane gerechten met een creatieve stempel. Een genot voor al je zintuigen!

Meer informatie over restaurant De Open Keuken

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Perfecte entourage en bediening. Verrassende kaart.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk een proefkonijnenmenu genomen alles van voorgerecht tot nagerecht was heerlijk
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Wat een geweldig restaurant super vriendelijk ontvangst ,.. een broodje van het huis met heerlijke kruidenboter en tapenade ,.. daarna een klein hapje van het huis alles even lekker ! Het maandmenu was geweldig en alles zeer smaakvol! Team openkeuken ik geef jullie in alle opzichten een 10!
Michal F.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Wij zijn wat je noemt kritische gasten en vinden aandacht, attent personeel + goede bediening, passie voor smaak, kennis over eten/ wijnen en ongedwongen sfeer het belangrijkst voor een etentje die onze dagelijkse sleur doet doorbreken. De Open Keuken doet het allemaal. Waar we sowieso veel variëren in restaurants, verveeld het hier nooit en komen we hier dan ook al jaren terug als traktatie. Een dikke 10 voor het jaren in stand kunnen houden van deze standaard. Het is Michelin waardig maar gelukkig houden ze de prijzen gemiddeld.
Wezel23 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016

Geweldig gezellig restaurantje. Goede sfeer, uitstekende bediening: gastvrij en professioneel.

Eten was heerlijk, hoewel ik al die kleine hapjes en vele smaken erg waardeer vind ik wel dat je veel beslissingen moet nemen voordat je kunt ontspannen.

Wij waren er op een maandagavond en alle tafeltjes waren bezet! Meer complimenten kan je niet krijgen!
JLKrop .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Een jarenlange traditie ook dit jaar weer voortgezet, nl. Kerstdiner met vrienden op 1e Kerstdag bij de Open Keuken. Ook dit keer hadden topkok Alex Oerlemans en zijn team weer iets fantastisch gepresenteerd. Vooraf een boterzachte zeeduivel, gevolgd door heerlijke runderbouillon en een tartaar met zeer aparte risotto (waar m'n vrouw direct het recept van wilde hebben). Als hoofdgerecht hadden we de kalfshaas van de Big Green Egg met een apart spinazietaartje. En ook het toetje was perfecte afsluiter; een grappig opgemaakt denneboompje met champagneparfait. Kortom, deze traditie gaan we volgend jaar weer voortzetten.
Marjolein0612 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Na een lange tijd weer een keer uiteten en wat kies je dan? Inderdaad: De Open Keuken! En waarom? Is het de ongedwongen sfeer, de gastvrijheid of zijn het de heerlijke gerechten? Ik denk de combinatie van dit met de perfecte gastheerschap van de eigenaren. Het is een beleving, mijn tip kies eens iets anders dan je normaal zou doen en vraag aan de gastheer een passende wijn erbij. Je zult een heerlijke avond hebben.
Harm-Kleinman .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Vandaag, zondag, spontaan bij de open keuken binnen gelopen. Wij waren hier al een paar keer eerder geweest maar zeker een jaar geleden. Gastvrij onthaald en een lekkere amuse het diner besproken. Een gezamenlijk voorgerecht van vis soorten, texels bootje, daarna mijn vrouw de zalm en ik de ribbetjes. Vlees en vis goed gegaard en gekruid. Erg smaakvol. Als bijgerecht aardappeltjes en koude appel. Lekker voor de vlees maar minder voor de vis. Als tip denk aan de bijgerecht warm voor bij de vis.
Nagerecht koos ik voor het kaas plateau. Mijn vrouw voor de pavlova tropical. Ik kreeg een goede en duidelijke uitleg van de kazen en daarbij een heerlijke port. Al met al en geslaagde culinaire avond. Wij komen er zeker terug.
Mark A.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Echt top gegeten hier, was met me vriendin, werden top geholpen en het ziet er binnen gezellig uit, ik kom hier zeker een paar keer terug
Irma L.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Ons all time favorite restaurant in Beverwijk. Hier komen wij al zeker 9 jaar een paar keer per jaar eten. En nog nooit teleurgesteld. Het eten is bourgondisch en subtiel van smaak. De geadviseerde wijnen altijd een goede match met het eten. En altijd een hartelijk ontvangst. Ambiance is ook zeer sfeervol met vaak uitzicht op de keuken. Echt een topzaak!
Robbert B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Heerlijk gegeten.

Salade uit een wijnglas eten is wat lastig. Verderniets dan lof. Hetvlees was heerlijk mals, goed op temperatuur, de saus was fantastisch.

Kaasplankje achteraf was zeer smaakvol.
Sclijsen .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Een week of 2 geleden ben ik met een groep vrienden naar de maandelijkse Thema avond bij de Open Keuken geweest, deze keer stond de avond in het teken van de kazen en wijnen van Bourgondisch Lifestyle. Natuurlijk is goed gezelschap de belangrijkste factor voor een geslaagde avond, als aanvulling daarop biedt de Open Keuken je fantastische gerechten met bijpassende wijnen. Het personeel is zeer vriendelijk en hadden ook nog extra aandacht voor mijn dieetwensen, het menu was helemaal naar mijn wensen aangepast. Het decor kan wat verbeteringen gebruiken maar ik heb gehoord dat men net een grote verbouwing heeft afgerond. Ik ben dus erg benieuwd naar de nieuwe setting en kom graag snel weer eten.
Frans C. Hanssen .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Vorige week weer bij de Open Keuken gegeten want ze hadden weer thema-avond Kaas, die ik nu al een aantal keer heb meegemaakt. Een hele avond allemaal gerechten met bijzondere kazen van Bourgondisch Lifestyle, toegelicht door een echte connaisseur en aangevuld met heerlijke wijn-spijs combinaties. Naast dat ik van het eten en de wijn geniet (met als grote belofte aan het eind natuurlijk het kaasplankje), geniet ik ook van alle mensen in het restaurant. Door zelf in de horeca gewerkt te hebben (ondanks dat ik dat nu niet meer doe) ga je daar wel een beetje op letten en zie je hoe iedereen geniet en met aandacht en vol enthousiasme luistert naar uitleg van het volgende gerecht en wijn. Tevreden ga ik naar huis, en de rekening is ook weer fantastisch laag voor de kwaliteit van de combinaties die ik heb genoten! Kaasavond, tot volgend jaar!!!
Margret A.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Een avondje naar het theater in Beverwijk. Op zaterdagmiddag 29 november 2014 nog snel even digitaal geboekt. Bij aankomst stond een kok buiten op de Green Egg vlees te bereiden. Zeer vriendelijk en correct ontvangst zonder teveel opsmuk. Aan de wens om geen tafeltje bij de toegangsdeur te reserveren was keurig voldaan. Lekkere Prosecco besteld en van het huis stokbrood met kruidenboter en tapas geserveerd. Later werd er nog een amuse geserveerd. Een voorgerecht van eendenborst op een bedje van zuurkool. Prima smaakcombinatie. Een voorgerecht de 3 "G's" van gerookte zalm, garnalen (Hollandse) en gerookte paling. Alles van topkwaliteit!!
Een hoofdgerecht van T-bone steak van de Green Egg met een prima smaak en dito structuur. Echte zelf gesneden "dikke frieten" met heerlijke tuinboontjes. Een hoofdgerecht van Zeeduivel op een bedje van risotto, lekkere miniaardappeltjes en appeltjes. Alles op hoogstaand niveau bereid met prima smaken. Het mag een wonder heten dat als je op zaterdagmiddag reserveert er hier nog een tafel beschikbaar is. Bij dit restaurant zou je in de rij moeten staan. Zeer aangenaam verrast. Erg jammer dat het voor ons zo ver uit de buurt is. We komen hier zeker nog eens terug bij gelegenheid.
Adrichem .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
We werden zeer vriendelijk ontvangen. Gezellige entourage. Gekozen voor het maandmenu en verrassingsmenu. Allebei waren top. Ik had zelf niet voor gerookte eend durven kiezen maar dit was super lekker het hertenbiefstukje was erg zacht en uitstekend bereid. Alles was even lekker en verrassend komen zeker terug want de prijs viel ook niet tegen.
Jude87 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
De open keuken heeft een huiselijke sfeer, alsof je bij oma in de woonkamer zit. Donkere kasten met boeken, en je kijkt zo de "open keuken" in. Eten vond ik erg lekker, vooral de vegetarische risotto. Bediening was vriendelijk, en behulpzaam.
Eten-met-yvonne .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
We hebben inmiddels al meerdere keren bij de Open Keuken gegeten. Gezellige huiselijke sfeer met altijd heerlijk eten voor een vriendelijke prijs.
David H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Ik kom zo af en toe met goede vrienden eten bij de open keuken ! Dit keer met mijn moeder die voor het eerst was. Ik vond het altijd al goed qua eten en service! Maar mijn moeder kan best moeilijk zijn qua eten, ze had de tapas plank vooraf en ik zelf de Pulled pork mega lekker en zelfs dingen die me moeder nooit zou eten vond ze lekker! Toen had zij de ceaser en ik de tournedos. Ook zo lekker ! En niet te vergeten waren de wijnen top! En ook leuk bediend door iedereen! We zijn voldaan de deur uit gegaan!
MoniqueWelboren .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Wij hadden de proeverij 5 gangen we vonden het allemaal heerlijk geen commentaar.
Hoofdgerecht eend met kalfsoester op bedje van zuurkool vonden we een beetje te zout.
ook moet even de prijs aangepast worden op internet staat het menu voor 34,95 en het is nu dus 37,50 scheelt best veel.
Jammer dat hier niets tegenover staat hoor je eig er lijk de prijs van 34,95 te betalen is met vier personen toch 10 euro meer.
Kattenbabbels .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Gezellig restaurant aan de rand van het centrum; je moet echter bereid zijn een stukje te lopen want parkeren in deze woonstraat is erg lastig (geluk hebben dus). Bij binnenkomst lijkt het restaurant klein maar is verrassend groter. Toch hangt er een prima sfeer en voelt het privé aan. Het publiek is beschaafd zonder opsmuk.
Het eten is er geweldig, en vaak komt de kok zelf nog even langs. Er is een goede Franse kaart met genoeg keuze, ook voor vegetariers. Er is tevens een verwarmd piepklein terrasje. Nadeel; parkeren, tis vaak vol en sluit relatief vroeg.