De Ooievaer

Turfmarkt 2 2511 CA Den Haag Nederland Kaart

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Ooievaer

Tram 1, 9, centaal station op 5 min lopen, Holland spoor op 10 min.
  • Kom je met de auto?
    U vindt ons aan het Spuiplein op de hoek van het Stadhuis, vanuit de parkeergarage stadhuis kunt u direct via het Atrium terras bij ons binnen wandelen.
  • : Parkeergarage

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 20:00
Zaterdag 10:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant De Ooievaer

Linda K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het driegangenmenu bood voldoende keus voor ons, het was mooi gepresenteerd en heerlijk. Wij kozen beiden voor de gebakken schol en gebakken zalm op een bedje van gewokte groenten!
Bediening lette goed op of alles naar wens was. Leuke ervaring, ook zonder Ah-actie voor herhaling vatbaar!
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Prima gegeten, alleen service voor en na het eten viel een beetje tegen. Ik en mijn partner vonden het erg jammer dat we er na anderhalf uur om half 9 al vriendelijk gevraagd werden weg gegaan. Ook het ontvangst was al rommelig (Zij hadden tijd reserveren fout, ook al deden ze hier niet moeilijk om). Eten zelf was lekker en bediening tijdens het eten was prima. Ook de sfeer is OK, ondanks dat je momenteel uit kijkt op een bouwput.
kolienwassink .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Met de AH restaurantactie hier gegeten!
Het hoofdgerecht bestaat uit pasta/pizza, geen andere keuzes.
Maar het was voortreffelijk. Goed warm en heerlijk bereid!
Klasse!!
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Lekker gegeten we komen zeker nog een keer terug. Ook fijn dat stadsbrasserie de Ooievaar lekker centraal in de stad is. Het menu is goed gevarieerd en zeer smakelijk.
Emveebee _.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Leuke brasserie die door de vroege sluiting het wellicht meer moet hebben van de lunches dan de diners. Evenwel met de AH-bon prima gegeten. Gerechten goed bereid, bediening levert goed werk. Licht interieur.
Voor vroege eters zeker een aanrader!
p8r .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Eigenlijk een plekje waar je zo aan voorbij loopt, omdat het meer een Grand Café lijkt. Ik woon er zelf vlakbij. Het eten was echt uitstekend en bijzonder goed geprijsd. Ik zou er zelfs zonder de Albert Heijn actie nog wel eens terug gaan komen. goede keuze gevarieerde keuze menu's, prettige bediening, zeer smakelijk eten. Een echte aanrader, zeker voor het prijs kwaliteits niveau
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Prima gegeten hier, wij hadden via ah 2e gratis het menu van e 27,50 , lekkere carpaccio vooraf, mijn tafel genoot een prima entrecote en ik een surf en turf, goede smaak en lekker bereid
As nagerecht de 3 mini surprise, vriendelijke bediening, het restaurant sluit vrij vroeg, maar vooraf eten i.v.m. bios of theater is aan te raden
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
prijs kwaliteit is goed te noemen, zeer vriendelijk personeel, fijn terras als je mensen wil kijken
zeker de mooie waard.
peterkemper .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
prima restaurant, goed eten, gelegen op een leuke plek, aan het atrium van het gemeentehuis van Den Haag. Met de ahrestaurantactie een prima prijs/kwaliteitverhouding. Kraanwater wordt hier gratis geboden, dat zou eigenlijk in elk restaurant moeten!
Ben-en-Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Via vakantieveilingen hier een high tea geboekt. Mooi gezeten op het terras (wel veel lawaai van de bouw maar hier kan het restaurant niets aan doen). Vriendelijke ontvangst en bediening, keuze uit vele soorten thee maar vooral wat een (h)eerlijke high tea. Mijn Engelse partner is altijd kritisch maar dit was echt op "Engels niveau" . Hele leuke middag gehad. Komen volgende periode weer terug naar hier.
Nicole W.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Ik heb 's middags gebeld, kan mijn tafeltje naar buiten in de zon, ja was het antwoord. we komen daar aan maar de hele zon is helemaal niet op dat terras, dus dat had ze best even mogen melden
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Hier via Vakantieveilingen een high tea gedaan en dat beviel ons prima. Het was mooi weer dus we zaten lekker buiten op het terras. De hapjes smaakten goed en het was qua hoeveelheid precies goed. De serveerster keek in het begin een beetje nors maar draaide later bij. Het is een mooie zaak met zowel binnen als buiten genoeg ruimte en comfortabele zitjes. Gebied eromheen is ook wel leuk.
JohnenAn .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Donderdag 9 maart een 3-gangen diner gegeten. Prima locatie, wij zaten aan de raamkant met uitzicht op het centrum. Eerst werd uitgelegd hoe het werkt en werd de bestelling opgenomen. Voorgerecht salade caprese was lekker. Over het hoofdgerecht waren wij ook dik tevreden. Ook het nagerecht creme brulee kunnen wij aanbevelen. De bediening kwam vlot het bestelde brengen, geen lange wachttijden. Wij komen zeker terug!
Boudestein .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Wij zij afgelopen zaterdag geweest.
Hebben prima gegeten, goede service wat zeker ook heel belangrijk is. Ze zijn erg flexibel, passen zich aan, aan jou wensen.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Met me zussen vandaag 27 januari gelunched met een gift bon
Het eten viel erg tegen was totaal geen aandacht aan besteed hard brood wat ik niet kon snijden met me mes hamburger was erg droog
Gemeld bij het personeel maar die reageerde niet echt vriendelijk ook de manager of baas aangesproken en die was alleen het tegendeel aan het bewijzen dus kip en het ei verhaal totaal niet geluisterd naar wat we zeiden ik raad het niemand aan om daar te eten zeer teleurstellend bah
Henk Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker gegeten voor zeer schappelijke prijs. Je zit er erg leuk met zicht op het Spui en het Spuiplein aan de ene kant en het atrium van het stadhuis aan de andere kant. Vlotte en erg attente bediening.
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Mijn vriend en ik komen hier altijd weer terecht als we een dagje in Den Haag zijn om naar de bioscoop te gaan. Zit op een erg handige locatie vlakbij Centraal station en de Spuistraat met alle winkels.
Eigenlijk alles is goed aan deze brasserie: leuk terras, gezellig en ruim interieur, goede bediening, schone toiletten en heerlijk eten.
Alles wat we besteld hebben was goed: pannekoeken, broodje pittige kip, broodje bal, pizza. En je krijgt heel veel waar voor je geld:
de porties zijn best groot en dat voor een mooie prijs!
Wij gaan snel weer naar de Ooievaer!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Bij binnenkomst verrast door de open en prettige omgeving waar je in terecht komt, in dit geval voor een lunch.
Wij kozen voor een kleine lunchvariatie. Soep, tosti en een muffin. Het lijkt een wat vreemde combinatie maar het was erg lekker. Grote kom soep, prima tosti en de muffin was eigenlijk al te veel van het goede, evenals de enorme hoeveelheid chocolade die erin zat.
Prima plek om te lunchen met slechts één tip. Hang luchtverfrissers in de toiletten, deze ruiken niet aangenaam terwijl ze wel schoon waren.
Anita P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ik heb hier 25-11 2016 hier gegeten met Mn vriendin en Mn ouders hier gegeten het eten was uitstekend vooral het chocolade taartje was goddelijk het personeel was zeer vriendelijk wij komen zeker terug
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
8 nov hier wezen eten was hier al eerder geweest voor koffie of een borrel met garni daar het ook altijd lekker en gezellig was nu is een keer eten dat was dus echt lekker vooraf zalm met toast,toen surf en turf was uit de kunst en de varkenshaas sate ook en een heerlijk toetje dame blanche en verrassings trio,het personeel is leuk en gezellig vooral het meisje uit het zuiden! iedere keer na een gerecht vragen wil je nog even wachten geef maar een seintje dat vond ik super heb echt lekker en op me gemak gegeten kom beslist weer