De Ooievaar

Dorpsstraat 186 1749 AK Warmenhuizen Nederland Kaart

Over restaurant De Ooievaar

Fijn dineren in De Ooievaar

Restaurant De Ooievaar is een aparte gelegenheid om heerlijk te dineren. De menukaart biedt Franse gerechten met Hollandse invloeden. Er wordt gekookt met verse, regionale en biologische producten en de lekkerste diners, buffetten en hapjes vliegen werkelijk uit de keuken. Kortom: goede kwaliteit, lekker eten en een fijne service!

Meer informatie over restaurant De Ooievaar

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

Voordelig
Miranda T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Anja A.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het eten was goed, het personeel erg vriendelijk. Het was uitermate rumoerig, waardoor het moeilijk was een gesprek te voeren. Een extra gang kostte € 7,50. Minpuntje was dat de medewerkster niet vertelde dat dit per persoon was. Een glas wijn kostte € 5,50, dit verwacht je niet van een eetcafe.
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Uitstekend gegeten en met al onze wensen werd goed rekening gehouden. Ook het wijnarrangement paste prima bij de gerechten. Enige opmerking betreft het geluidsniveau, het restaurant was helemaal vol, alle tafels waren bezet. in de relatief kleine ruimte heb je moeite om elkaar goed te verstaan, het is dan erg rumoerig.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met vrienden gegeten. Welkom was erg hartelijk. We kozen voor een drie gangen verrassingsmenu. We konden aangeven wat we niet wilde. We werden echt verrast. Een heerlijk voorgerecht met diverse soorten vis. Het hoofdgerecht bestond uit varkenshaas met een heerlijk saus, gebakken aardappeltjes en salade, heerlijk. Het toetje bestond uit een warm appeltaartje met ijs, ook erg lekker. Al met al een zeer geslaagde avond. Zeker een aanrader. Het ligt te ver van Nijmegen anders gingen we zeker terug.
Jmgbakker .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het eten bij de Ooievaar was keurig verzorgd, goed uitgebalanceerd en heerlijk.
De bediening keurig en niet opdringerig. Kortom een prima restaurant.
ajhulsman .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Vergeleken met januari van dit jaar,viel het iets tegen,maar niettemin nog altijd bovengemiddeld.De huiswijn(rode merlot) was vlak en te duur voor het gebodene.De kalfslende was zacht,maar de bereiding miste de finesse van onze eerdere ervaring.Het dessert was acceptabel,maar geen topper.De menuprijs was relatief aan de hoge kant.De entourage van dorpsherberg was rustiek en hoort er wel bij.De bediening was als vanouds vriendelijk en deskundig.De tafels staan dicht op elkaar,waardoor wel wat geluidshinder.Voor het overige;beslist aan te bevelen.
N.wolffvannood .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Een heerlijk avond uit in een leuk restaurant met een leuke uitstraling.
Zowel het voor gerecht als het hoofdgerecht voortreffelijk ,een heerlijke combinatie
van vis gerechten een aanraden.
Bediening en uitleg uitstekend zeker voor herhaling vatbaar.
Toon En Rina V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Leuke ambiance, prima bediening, hele aardige dames. Voor- en nagerecht oké, maar een stukje kip als hoofdgerecht .... Dit 3-gangenmenu was beslist geen 35 euro waard.
Marikewilken .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Wat een leuk restaurant! Tempo van de gerechten precies goed. Het AH-menu is het 3-gangen verrassingsmenu. Het was mogelijk om vooraf aan te geven wat we liever niet wilden. Voor 7,50 euro kregen we nog een tussengerecht extra. Alle gerechten waren even lekker en met zorg gemaakt. (We gaan natuurlijk de verrassing niet verklappen). Fijne en attente bediening. Restaurant ziet er gezellig uit dus leuke sfeer. Wij (4 personen) hebben een hele leuke avond gehad en ontzettend lekker gegeten. Komen zeker weer terug.
Nicters .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Leuk ontvangst. Helaas was de toon snel gezet na mijn eerste drankje. De verse muntthee waar ik om vroeg was absuluut niet vers. Overduidelijk had de bediening in mijn kopje thee een gedroogd zakje muntthee gedaan met wat verse blaadjes als 'sier'.
Voorgerecht was zuur. Vlees en groenten bij het hoofdgerecht waren prima, aardappels licht aangebrand. Nagerecht was heerlijk.
Echt veelste weinig gegeten, ik heb echt nog een pizza in de oven gedaan nadat ik thuis ben gekomen! Geen terugkoppeling gekregen over het nog honger hebben na het melden bij de serveerster.
Lang wachten op de gerechten. Het leek alsof ze de druk van de Albert Heijn actie niet aan konden.
Karolina_ .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
het eten was heerlijk, we hadden verrassingsmenu, maar er werd gevraagd of we bepaalde wensen hebben. Bediening was heel vriendelijk. Het was een perfect avondje uit.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Prima restaurant om rustig en gezellig te eten en drinken.
Vriendelijke bediening, mooie gerechten, niet al te groot, keurig op maat.
Smaak keurig op orde.
Een aanrader als je een rustig een avondje uit eten wilt gaan.
Marjo M.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Heerlijk gegeten maar jammer dat het gezelschap
Naast ons zoveel herrie maakte.
Daardoor was onze avond minder geslaagd.
Ruudbets .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Heerlijk gegeten, goedverzorgd en een top bediening, in een prachtig restaurant. We genoten van ons 4 gangen dinner (sterren kok), en de heerlijke wijn. Komen zeker nog eens terug.
Peterenmiep .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Verrassings menu was goed gekozen. Brood met kruidenboter was inclusief .
Voorgerecht was prachtig opgemaakt. Hoofd gerecht parelhoender, heerlijk mals klaar gemaakt en leuk opgediend met verrassend leuke groente.
Nagerecht niet genomen, hiervoor in de plaats koffie besteld. Leuk restaurant om terug te komen.
ajhulsman .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
In een woord:subliem!Een chef met ambitie en liefde voor het vak.Geen keuzemenu,wel veel inspraak.Het hoofdgerecht was kalfsentrecote,heerlijk!De voorgerechten van resp.vis ,zalm garnalen en vlees,een feestelijk opgemaakte carpacio,erg mooi om te zien,maar ook erg lekker.Het nagerecht eveneens bizonder.Zonder bijbetaling kleine broodjes,boter,salami,etc.,kraanwater geen probleem.Bediening vriendelijk en attent.Entourage rustiek,geen tafellinnen,tafels vrij dicht op elkaar,waardoor wat geroezemoes.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Via de AH bonnen het 3 gangenverrassingsmenu bij de Ooievaar uitgeprobeerd. Was zeker geen succes. Eten was niet bijzonder, karig en fantasieloos. Bediening niet persoonlijk , en een hoop omgevingsgeluid. En het was te koud, mede vanwege de steeds open en dichtgaande deur naar de koude hal.
Al met al geen reden om terug te komen.
Sanderg76 G.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij de Ooievaar. Heerlijk voorgerecht van vis, hoofdgerecht vlees, en prima desert. Alles prima op elkaar afgestemd. De andere 3 gasten ook prima gegeten. Bediening prima ook prima. We komen zeker weer terug.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Wat hebben wij heerlijk gegeten bij de Ooievaar.
We waren hier op 2e Kerstdag met 10 personen.
Het was echt culinair, er ontbrak ons aan niets.
Vriendelijk personeel, echt fantastisch! !!
Echt een aanrader!!
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Heerlijk gegeten en we voelde ons echt gast. Aan alle gerechten was aandacht besteed, presentatie mooi, heerlijke smaken bij elkaar, top. We wisten niet wat we gingen krijgen want het was een verrassingsmenu. Wel werd er van te voren gevraagd waar we niet van houden. We waren allen blij verrast, voor herhaling vatbaar.