De Ooievaar

Dorpsstraat 186 1749 AK Warmenhuizen Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant De Ooievaar

Fijn dineren in De Ooievaar

Restaurant De Ooievaar is een aparte gelegenheid om heerlijk te dineren. De menukaart biedt Franse gerechten met Hollandse invloeden. Er wordt gekookt met verse, regionale en biologische producten en de lekkerste diners, buffetten en hapjes vliegen werkelijk uit de keuken. Kortom: goede kwaliteit, lekker eten en een fijne service!

Meer informatie over restaurant De Ooievaar

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Ooievaar

Marieke E.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Het eten was heerlijk. De bediening was voortreffelijk en schonk heerlijke goed passende wijnen. Wij komen zeker nog eens terug! Het enige minpuntje: er was een feest gaande in de zaal ernaast waardoor het in het begin nogal rumoerig was.
Gwen K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
De verassingsgangen waren heerlijk. We hebben met onze 3 kinderen (12,14,16) hier gegeten. Bij onze kinderen ging dat goed, maar kan me voorstellen dat dit concept niet voor elk gezin werkt. Voor volwassenen daarentegen super lekker eten en gevarieerd. Goede bediening. Wellicht iets minder vaak vragen of iemand nog Iets te drinken wil. Het tempo tussen de gangen is ook laag. Geen probleem, maar je moet dus niet komen eten als je voor de wat snellere hap gaat. Al met al een hele leuke eetervaring in Warmenhuizen, kan het iedereen van harte aanbevelen.
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten, het duurde alleen heel lang, prima opgelost ! We kregen een drankje van het huis.
Nic V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Dit was een complete verrassing!! Ze hebben geen menukaart!Er werd gevraagd of er iets was wat beslist NIET opgediend mocht worden.Voor ons was dat mosselen en oesters.
Uitstekend gegeten en gedronken. Aanrader!
S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Mijn vrouw vond het er tamelijk koud. Zij zat voor de kast met de wijnflessen en daar was het niet behaaglijk.
Ook vonden we de plek achteraf in een hoekje niet zo gezellig.
Els T.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Had mij meer voorgesteld van diner zoutloos eten. De gerechten waren geen uitdaging qua zoutloos. Geen dressing over salade. Wel grote fles olie op tafel. Waarom niet klein sauskommetje met vinaigrette, olie azijn en peper? Wachttijd tussen gerechten erg lang. Niet goed als je serveerster moet vertellen dat je nu wel erge honger krijgt en in de tussentijd alle foldertjes uitgebreid kunt bestuderen. Sorry, geen tweede bezoek waard.
vorina .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Het was fantastisch! Een ware smaak sensatie. Bediening was prima. Gewone gezellige meiden. Daar houden wij van.
Gewoon genieten dus
Nora L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
We hadden een 4 gangen diner, met de opmerking dat ik zelf niet zo van zeevruchten houd. Gelukkig letten we op, want uiteindelijk kreeg mijn vriend een bord zonder zeevruchten (ipv ik). Het ging echter alleen om Noordzeegarnaaltjes en die had ik best graag gegeten, maar goed. Dat had even overlegd mogen worden.
Het eten was lekker, de bediening ging vlot en we konden om meer uitleg vragen. Goed BOB-wijn arrangement van halve glazen.
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Gisteravond een 5 gangen verrassingsmenu gekozen. En verrast zijn we elk bord was een schilderijtje en alleswas heerlijk. Lekkere wijn. Vriendelijke bediening
ruudwester .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
heerlijk gegeten,prima bediening. ook het aangepaste menu vanwege de voedings allergieen was erg goed.kortom een aanrader als je ergens lekker wilt eten!
irmaheerik .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Zaterdag 4 november voor het eerst gegeten bij De Ooievaar.
Het eten was prima. Niets op aan te merken. Het grote nadeel was dat er naast ons een grote groep aan het eten was. Erg gezellig voor hun maar voor ons was het niet aangenaam. Wij konden elkaar niet verstaan en de bediening ons en wij hun ook niet. Heel erg jammer. Er moet toch iemand te vinden zijn die dit kan oplossen???? Wij gaan gaan zeker niet meer heen. Tot onze grote spijt overigens.
Rita F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Ook goed geschikt voor mensen met coeliakie. Al meerdere malen hier gegeten en altijd goed voor elkaar.
j.c.w. V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten, een pluim voor de keuken en de bediening!!
Jammer dat het er zeer lawaaierig was, maar dat lag niet aan het restaurant maar aan de zeer luidruchtige gasten.
Daar past maar 1 oplossing voor nl een sprinklerinstallatie gestuurd op geluidsniveau.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prima gegeten. Kwaliteit en smaak groots. Top avond met mijn dochters. Geweldige bediening: aanrader. een topper! ........
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Deze keer met 8 personen hier gegeten. Het was wederom een culinaire beleving met heerlijke, eerlijke producten die er als schilderijtjes op je bord uitzagen. Wij hebben genoten!
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Altijd weer een verrassing wat je krijgt, maar altijd weer overheerlijk! Als je echt lekker wilt eten, zeker een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben een gezellige avond gehad en hebben zonder enige haast van onze gerechten kunnen genieten. Ook de wijnen waren prima in orde. We komen terug.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Hebben er heerlijk gezeten en gegeten. Vriendelijke bediening en alle gerechten in overleg.
Alles goede kwaliteit en alles met zorg bereid en opgediend ! ????????
Arnolda K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het voorgerecht, het tussengerecht en ook het hoofdgerecht, alle drie vis, waren op een verrassende wijze bereid en smaakten heerlijk.
n.wolffvannood .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Een vriendelijk welkom in een leuke locatie Het diner was goed op elkaar afgestemd we hebben genoten .
We komen zeker terug .Een aanraden waard.