De Ooievaar

Dorpsstraat 186 1749 AK Warmenhuizen Nederland Kaart

Over het restaurant De Ooievaar

Fijn dineren in De Ooievaar

Restaurant De Ooievaar is een aparte gelegenheid om heerlijk te dineren. De menukaart biedt Franse gerechten met Hollandse invloeden. Er wordt gekookt met verse, regionale en biologische producten en de lekkerste diners, buffetten en hapjes vliegen werkelijk uit de keuken. Kortom: goede kwaliteit, lekker eten en een fijne service!

Meer informatie over restaurant De Ooievaar

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Ooievaar

Marion V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Deze keer met 8 personen hier gegeten. Het was wederom een culinaire beleving met heerlijke, eerlijke producten die er als schilderijtjes op je bord uitzagen. Wij hebben genoten!
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Altijd weer een verrassing wat je krijgt, maar altijd weer overheerlijk! Als je echt lekker wilt eten, zeker een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben een gezellige avond gehad en hebben zonder enige haast van onze gerechten kunnen genieten. Ook de wijnen waren prima in orde. We komen terug.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Hebben er heerlijk gezeten en gegeten. Vriendelijke bediening en alle gerechten in overleg.
Alles goede kwaliteit en alles met zorg bereid en opgediend ! ????????
Arnolda K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het voorgerecht, het tussengerecht en ook het hoofdgerecht, alle drie vis, waren op een verrassende wijze bereid en smaakten heerlijk.
n.wolffvannood .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Een vriendelijk welkom in een leuke locatie Het diner was goed op elkaar afgestemd we hebben genoten .
We komen zeker terug .Een aanraden waard.
N G.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Door de AH restaurant actie kom je nog eens ergens. Wat een fantastische avond hebben wij beleefd bij Restaurant De Ooievaar in Warmenhuizen. Het ontvangst door gastvrouw Angelique was al fenomenaal; je voelt je hier meteen thuis. Wij hebben ons deze keer heerlijk laten verrassen door de keuken brigade van De ooievaar en was wat het menu van een hoogstaand niveau. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Uitstekend gegeten, juist portie, rekening houdend met ieders wens en perfect klaargemaakt. Om nog een keer voor om te rijden. Het was druk, maar toch werd de tijd genomen iedereen individueel over de gerechten te informeren. Nadeel is dat daardoor de tijd tussen de gangen in dit geval net iets te lang werd. Begrijpelijk, maar net niet prettig. De inrichting met veel hout maakt dat als mensen harder gaan praten dat een zichzelf versterkend effect heeft waardoor het bij momenten erg rumoerig was. Gelukkig hadden de meeste gasten dat ook door en zakte het geluidsniveau ook weer terug. Er is al wat aan gedaan merkte ik met schuim onder de tafels, maar misschien dat (meer) gordijnen rond de ramen het geluidsniveau blijvend aangenaam kan houden.
Zeer aangename avond.
hansvet .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heel vriendelijk ontvangen, ondanks dat ze niet van onze reservering afwisten. Zouden dit nader uitzoeken.
Kwaliteit van de gerechten was zeer goed en keurig opgediend.
Complimenten voor de kok en bedienend personeel.
Hele leuke avond gehad in een gezellige, dorpse atmosfeer.
ajhulsman .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Wederom prima gegeten.De keuken is in staat het hoge niveau te continueren(dit was voor ons de derde keer)
Prima runder lendestuk,lekker mals,een verrassende entree en dit keer een goede (Spaanse)huiswijn voor een redelijke prijs.Bediening als van ouds:op hartelijke westfriese manier met goede uitleg van het gebodene.Wij kwamen op een AH-kaart en het verrassingsmenu was vatbaar voor inspraak.De entourage is landelijk,maar helaas is de ruimte nogal lawaaiig.Parkeerruimte is er sporadisch,dus trek er wat tijd voor uit.Kortom:zeer aan te bevelen!
T D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Met de AH actie kom je nog eens bij verschillende restaurantjes. Heel leuk restaurant, jammer dat er maar zo weinig tafels bezet waren. Vriendelijke ontvangst en bediening. Het AH menu is een verrassingsmenu, wij houden daar wel van. Eten werd mooi opgediend en was zeer smakelijk! Heerlijke avond gehad!
Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Ontzettend enthousiaste,vriendelijke bediening.
Pakken alle wensen geweldig op en je wordt hier echt verwend.
Hebben hier dus een heel fijne avond gehad met enorm goed eten.
Kortom een aanrader dit restaurant.
Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Aardige bediening,eten was goed maar de aardappeltjes waren niet bijzonder. Liever patatjes. Zeker de moeite waard om nog eens naar toe te gaan.
Matthijs K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Een aangename verrassing. Na het lezen van andere recensies waren we benieuwd naar dit restaurant en de positieve verhalen werden alleen maar bevestigd. Met de AH-actie de proeverij gehad en er werd keurig met onze wensen en voorkeuren rekening gehouden. Smaakvolle visprouverij vooraf. Als hoofd heel mals vlees en boterzachte vis, bijpassende wijn en een heel smaakvol dessert. Vooral de kwaliteit van de producten en de smaak van de gerechten waren uitstekend. Tel daarbij op een attente en vrolijke bediening en een intieme sfeervolle inrichting en je hebt alle ingrediënten voor een top etentje.
Jon D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Leuke ambiance, vriendelijke bediening, aandacht voor de gast en kennis van zaken.
Dit gekoppelt aan uitstekend eten maakt dit restaurant zeker een absolute aanrader.
Wendy12345 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance! Personeel zeer vriendelijk, erg fijne en gezellige avond gehad!
Komen graag terug!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Uitstekende keuken, met leuk aangeklede borden en gerechten. Er wordt niet alleen uitstekend gekookt, maar het ziet er ook nog eens mooi uit. Ook het serviesgoed zelf is een feest om naar te kijken. Bediening is vlot en losjes, maar zeker niet opdringerig. Het verrassingsmenu was daadwerkelijk een verrassing met een voor- en tussengerecht bestaande uit vis en schaal/schelpdieren, zalm en harder met heerlijke eigen bereide ketchup. Hoofdgerecht was een knapperig gebraden "erfkippetje".
J.K. L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
ja vorig jaar een paar keer en hebben heerlijk gegeten
Zeer bijzonder menu en smakelijk. Goede bediening.
En gezellig restaurant
Jon D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Een bijzonder leuk restaurant met uitstekende bediening, oog voor de gast, bovenal heerlijk bereid eten.
De belofte zeler een keer terug te komen inmiddels ingelost door opnieuw een reservering te doen.
Dit restaurant vormt een uitstekende gelegenheid om onze laatste vakantiedag daar te eten.
Klasse
Jacques O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een heerlijke avond, gastvrije ontvangst en bediening, fantastisch eten.
Als je er voor het eerst komt is het een beetje verwarrend waar de ingang is. Er werd op die plek een bbq gehouden voor een gezelschap in een andere zaal, een beetje lastig om door zo'n menigte etende en rokende mensen naar binnen te moeten. Aldaar werden we keurig naar het restaurant verwezen.
De opmerking m.b.t. entree is geen kritiek, maar misschien zou men kunnen nadenken over een andere plek , maar misschien is die er niet, het zou het restaurant meer ten goede komen, want een entree is toch een visitekaartje.