Over het restaurant De Ooievaar

Fijn dineren in De Ooievaar

Restaurant De Ooievaar is een aparte gelegenheid om heerlijk te dineren. De menukaart biedt Franse gerechten met Hollandse invloeden. Er wordt gekookt met verse, regionale en biologische producten en de lekkerste diners, buffetten en hapjes vliegen werkelijk uit de keuken. Kortom: goede kwaliteit, lekker eten en een fijne service!

Meer informatie over restaurant De Ooievaar

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant De Ooievaar

Esther M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Gisteravond een 5 gangen verrassingsmenu gekozen. En verrast zijn we elk bord was een schilderijtje en alleswas heerlijk. Lekkere wijn. Vriendelijke bediening
ruudwester .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
heerlijk gegeten,prima bediening. ook het aangepaste menu vanwege de voedings allergieen was erg goed.kortom een aanrader als je ergens lekker wilt eten!
irmaheerik .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Zaterdag 4 november voor het eerst gegeten bij De Ooievaar.
Het eten was prima. Niets op aan te merken. Het grote nadeel was dat er naast ons een grote groep aan het eten was. Erg gezellig voor hun maar voor ons was het niet aangenaam. Wij konden elkaar niet verstaan en de bediening ons en wij hun ook niet. Heel erg jammer. Er moet toch iemand te vinden zijn die dit kan oplossen???? Wij gaan gaan zeker niet meer heen. Tot onze grote spijt overigens.
Rita F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Ook goed geschikt voor mensen met coeliakie. Al meerdere malen hier gegeten en altijd goed voor elkaar.
j.c.w. V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten, een pluim voor de keuken en de bediening!!
Jammer dat het er zeer lawaaierig was, maar dat lag niet aan het restaurant maar aan de zeer luidruchtige gasten.
Daar past maar 1 oplossing voor nl een sprinklerinstallatie gestuurd op geluidsniveau.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prima gegeten. Kwaliteit en smaak groots. Top avond met mijn dochters. Geweldige bediening: aanrader. een topper! ........
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Deze keer met 8 personen hier gegeten. Het was wederom een culinaire beleving met heerlijke, eerlijke producten die er als schilderijtjes op je bord uitzagen. Wij hebben genoten!
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Altijd weer een verrassing wat je krijgt, maar altijd weer overheerlijk! Als je echt lekker wilt eten, zeker een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben een gezellige avond gehad en hebben zonder enige haast van onze gerechten kunnen genieten. Ook de wijnen waren prima in orde. We komen terug.
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Hebben er heerlijk gezeten en gegeten. Vriendelijke bediening en alle gerechten in overleg.
Alles goede kwaliteit en alles met zorg bereid en opgediend ! ????????
Arnolda K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het voorgerecht, het tussengerecht en ook het hoofdgerecht, alle drie vis, waren op een verrassende wijze bereid en smaakten heerlijk.
n.wolffvannood .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Een vriendelijk welkom in een leuke locatie Het diner was goed op elkaar afgestemd we hebben genoten .
We komen zeker terug .Een aanraden waard.
N G.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Door de AH restaurant actie kom je nog eens ergens. Wat een fantastische avond hebben wij beleefd bij Restaurant De Ooievaar in Warmenhuizen. Het ontvangst door gastvrouw Angelique was al fenomenaal; je voelt je hier meteen thuis. Wij hebben ons deze keer heerlijk laten verrassen door de keuken brigade van De ooievaar en was wat het menu van een hoogstaand niveau. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Uitstekend gegeten, juist portie, rekening houdend met ieders wens en perfect klaargemaakt. Om nog een keer voor om te rijden. Het was druk, maar toch werd de tijd genomen iedereen individueel over de gerechten te informeren. Nadeel is dat daardoor de tijd tussen de gangen in dit geval net iets te lang werd. Begrijpelijk, maar net niet prettig. De inrichting met veel hout maakt dat als mensen harder gaan praten dat een zichzelf versterkend effect heeft waardoor het bij momenten erg rumoerig was. Gelukkig hadden de meeste gasten dat ook door en zakte het geluidsniveau ook weer terug. Er is al wat aan gedaan merkte ik met schuim onder de tafels, maar misschien dat (meer) gordijnen rond de ramen het geluidsniveau blijvend aangenaam kan houden.
Zeer aangename avond.
hansvet .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heel vriendelijk ontvangen, ondanks dat ze niet van onze reservering afwisten. Zouden dit nader uitzoeken.
Kwaliteit van de gerechten was zeer goed en keurig opgediend.
Complimenten voor de kok en bedienend personeel.
Hele leuke avond gehad in een gezellige, dorpse atmosfeer.
ajhulsman .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Wederom prima gegeten.De keuken is in staat het hoge niveau te continueren(dit was voor ons de derde keer)
Prima runder lendestuk,lekker mals,een verrassende entree en dit keer een goede (Spaanse)huiswijn voor een redelijke prijs.Bediening als van ouds:op hartelijke westfriese manier met goede uitleg van het gebodene.Wij kwamen op een AH-kaart en het verrassingsmenu was vatbaar voor inspraak.De entourage is landelijk,maar helaas is de ruimte nogal lawaaiig.Parkeerruimte is er sporadisch,dus trek er wat tijd voor uit.Kortom:zeer aan te bevelen!
T D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Met de AH actie kom je nog eens bij verschillende restaurantjes. Heel leuk restaurant, jammer dat er maar zo weinig tafels bezet waren. Vriendelijke ontvangst en bediening. Het AH menu is een verrassingsmenu, wij houden daar wel van. Eten werd mooi opgediend en was zeer smakelijk! Heerlijke avond gehad!
Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Ontzettend enthousiaste,vriendelijke bediening.
Pakken alle wensen geweldig op en je wordt hier echt verwend.
Hebben hier dus een heel fijne avond gehad met enorm goed eten.
Kortom een aanrader dit restaurant.
Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Aardige bediening,eten was goed maar de aardappeltjes waren niet bijzonder. Liever patatjes. Zeker de moeite waard om nog eens naar toe te gaan.
Matthijs K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Een aangename verrassing. Na het lezen van andere recensies waren we benieuwd naar dit restaurant en de positieve verhalen werden alleen maar bevestigd. Met de AH-actie de proeverij gehad en er werd keurig met onze wensen en voorkeuren rekening gehouden. Smaakvolle visprouverij vooraf. Als hoofd heel mals vlees en boterzachte vis, bijpassende wijn en een heel smaakvol dessert. Vooral de kwaliteit van de producten en de smaak van de gerechten waren uitstekend. Tel daarbij op een attente en vrolijke bediening en een intieme sfeervolle inrichting en je hebt alle ingrediënten voor een top etentje.