De Ooievaar

Dorpsstraat 186 1749 AK Warmenhuizen Nederland Kaart

Over het restaurant De Ooievaar

Fijn dineren in De Ooievaar

Restaurant De Ooievaar is een aparte gelegenheid om heerlijk te dineren. De menukaart biedt Franse gerechten met Hollandse invloeden. Er wordt gekookt met verse, regionale en biologische producten en de lekkerste diners, buffetten en hapjes vliegen werkelijk uit de keuken. Kortom: goede kwaliteit, lekker eten en een fijne service!

Meer informatie over restaurant De Ooievaar

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Ontzettend enthousiaste,vriendelijke bediening.
Pakken alle wensen geweldig op en je wordt hier echt verwend.
Hebben hier dus een heel fijne avond gehad met enorm goed eten.
Kortom een aanrader dit restaurant.
Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Aardige bediening,eten was goed maar de aardappeltjes waren niet bijzonder. Liever patatjes. Zeker de moeite waard om nog eens naar toe te gaan.
Matthijs K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Een aangename verrassing. Na het lezen van andere recensies waren we benieuwd naar dit restaurant en de positieve verhalen werden alleen maar bevestigd. Met de AH-actie de proeverij gehad en er werd keurig met onze wensen en voorkeuren rekening gehouden. Smaakvolle visprouverij vooraf. Als hoofd heel mals vlees en boterzachte vis, bijpassende wijn en een heel smaakvol dessert. Vooral de kwaliteit van de producten en de smaak van de gerechten waren uitstekend. Tel daarbij op een attente en vrolijke bediening en een intieme sfeervolle inrichting en je hebt alle ingrediënten voor een top etentje.
Jon D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Leuke ambiance, vriendelijke bediening, aandacht voor de gast en kennis van zaken.
Dit gekoppelt aan uitstekend eten maakt dit restaurant zeker een absolute aanrader.
Wendy12345 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance! Personeel zeer vriendelijk, erg fijne en gezellige avond gehad!
Komen graag terug!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Uitstekende keuken, met leuk aangeklede borden en gerechten. Er wordt niet alleen uitstekend gekookt, maar het ziet er ook nog eens mooi uit. Ook het serviesgoed zelf is een feest om naar te kijken. Bediening is vlot en losjes, maar zeker niet opdringerig. Het verrassingsmenu was daadwerkelijk een verrassing met een voor- en tussengerecht bestaande uit vis en schaal/schelpdieren, zalm en harder met heerlijke eigen bereide ketchup. Hoofdgerecht was een knapperig gebraden "erfkippetje".
J.K. L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
ja vorig jaar een paar keer en hebben heerlijk gegeten
Zeer bijzonder menu en smakelijk. Goede bediening.
En gezellig restaurant
Jon D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Een bijzonder leuk restaurant met uitstekende bediening, oog voor de gast, bovenal heerlijk bereid eten.
De belofte zeler een keer terug te komen inmiddels ingelost door opnieuw een reservering te doen.
Dit restaurant vormt een uitstekende gelegenheid om onze laatste vakantiedag daar te eten.
Klasse
Jacques O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een heerlijke avond, gastvrije ontvangst en bediening, fantastisch eten.
Als je er voor het eerst komt is het een beetje verwarrend waar de ingang is. Er werd op die plek een bbq gehouden voor een gezelschap in een andere zaal, een beetje lastig om door zo'n menigte etende en rokende mensen naar binnen te moeten. Aldaar werden we keurig naar het restaurant verwezen.
De opmerking m.b.t. entree is geen kritiek, maar misschien zou men kunnen nadenken over een andere plek , maar misschien is die er niet, het zou het restaurant meer ten goede komen, want een entree is toch een visitekaartje.
Herma H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We kregen een verrassingsmenu en hoewel ik vlees eet, bleek dit met een behoorlijke rand vet te zijn, wat natuurlijk niet gegeten wordt, maar het vlees wel sappig maakt. Ik maakte een opmerking over het vlees, hetgeen direct naar de kok ging. Vervolgens kwam de zeer vriendelijke, begripvolle serveerster onze borden terugnemen en vroeg of we vis wilden. Tijdens het wachten op de vis werden onze glazen kosteloos bijgevuld. De vis en bijpassende palingsaus smaakten heerlijk en na het eveneens heerlijke toetje sloten we het diner af met een koffie. De ooievaar gebruikt veel biologische streekproducten van hoge kwaliteit en dat proef je. We komen er graag nog eens terug.
Nelie T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten.De gerechten werden met zorg geserveerd en het dessert was bijzonder lekker met vers fruit en zelfgemaakt ijs.
ajhulsman .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het AH-verrassingsmenu was als vanouds uitstekend met verse ingrediënten en met zorg bereid.Ook als vanouds is de wat luidruchtige atmosfeer en het wat armetierige meubilair met slecht zittende stoelen en kale (te kleine) tafeltjes.Bediening was vriendelijk en attent.Wij nemen deze minpunten graag voor lief,want het eten maakt dat meer dan goed.De wijn is aan de prijzige kant en zou zo'n 5 euro per fles goedkoper mogen/kunnen.De huiswijn,een franse merlot,was redelijk,maar niet meer dan dat.Dessert en de koffie waren prima verzorgd.Wij komen hier graag terug,ondanks onze kritiekpunten.
anna04 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, aanrader! Alleen de wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was enigszins lang.
Klein en gezellig restaurant
Theda .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een heel ongedwongen sfeer! Alles was met zorg bereid en de bediening heel prettig! Echt een aanrader voor iedereen die in Noord Holland op vakantie is!
Leonel V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten. De dames in de bediening waren erg vriendelijk. We hebben een gezellige avond gehad die voor herhaling vatbaar is.
Yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Puur en eerlijk eten en mooi opgediend. Hartelijke ontvangst, lekker hapje vooraf en ook nog een lekkere amuse. Echt een avondje uit. Aan te raden dus.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Lekker eten met zorg bereid, en de bediening was top al met al een super avond gehad. Er was een groep maar totaal geen last van gehad, gewoon gezellig. Wij zochten een biologisch restaurant en dit is echt een aanrader.
Smulflower .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Eenvoudige keuken, goede produkten. Kleine stoelen. Er wordt constant gevraagd of we nog een glas willen, of nog bijgeschonken moeten worden, of we water willen. Iets te veel van het goede.
Voor en hoofdgerecht: je hebt het gevoel het zelf erg gemakkelijk na te kunnen maken, het sprong er niet echt uit, maar wel degelijk gemaakt. voorgerecht: Blokjes aardappel met avocado, daarop wat rauwe zalm en stukje gerookte tonijn, wat cress. Hoofdgerecht gebakken eendenborst, wat peultjes, sausje, gebakken aardappelblokjes bestrooid met gerookt paprikapoeder en wat salade met fetablokjes. Nagerecht stoofpeertjes-ijs, met parfait, en dat was echt uitstekend,
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Echt heerlijk gegeten in een fijne, knusse, mooie ruimte. En voor een zeer goede prijs door de ah actie. Het was een zeer geslaagde avond!
Miranda T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
In een warme 'huiskamer' hebben wij heerlijk gegeten. Wij hadden ons diner uitgebreid met een 4e gang. Het was TOP! Zeker voor herhaling vatbaar.