De Ooievaar

Dorpsstraat 186 1749 AK Warmenhuizen Nederland Kaart

Over het restaurant De Ooievaar

Fijn dineren in De Ooievaar

Restaurant De Ooievaar is een aparte gelegenheid om heerlijk te dineren. De menukaart biedt Franse gerechten met Hollandse invloeden. Er wordt gekookt met verse, regionale en biologische producten en de lekkerste diners, buffetten en hapjes vliegen werkelijk uit de keuken. Kortom: goede kwaliteit, lekker eten en een fijne service!

Meer informatie over restaurant De Ooievaar

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jacques O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een heerlijke avond, gastvrije ontvangst en bediening, fantastisch eten.
Als je er voor het eerst komt is het een beetje verwarrend waar de ingang is. Er werd op die plek een bbq gehouden voor een gezelschap in een andere zaal, een beetje lastig om door zo'n menigte etende en rokende mensen naar binnen te moeten. Aldaar werden we keurig naar het restaurant verwezen.
De opmerking m.b.t. entree is geen kritiek, maar misschien zou men kunnen nadenken over een andere plek , maar misschien is die er niet, het zou het restaurant meer ten goede komen, want een entree is toch een visitekaartje.
Herma H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We kregen een verrassingsmenu en hoewel ik vlees eet, bleek dit met een behoorlijke rand vet te zijn, wat natuurlijk niet gegeten wordt, maar het vlees wel sappig maakt. Ik maakte een opmerking over het vlees, hetgeen direct naar de kok ging. Vervolgens kwam de zeer vriendelijke, begripvolle serveerster onze borden terugnemen en vroeg of we vis wilden. Tijdens het wachten op de vis werden onze glazen kosteloos bijgevuld. De vis en bijpassende palingsaus smaakten heerlijk en na het eveneens heerlijke toetje sloten we het diner af met een koffie. De ooievaar gebruikt veel biologische streekproducten van hoge kwaliteit en dat proef je. We komen er graag nog eens terug.
Nelie T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten.De gerechten werden met zorg geserveerd en het dessert was bijzonder lekker met vers fruit en zelfgemaakt ijs.
ajhulsman .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Het AH-verrassingsmenu was als vanouds uitstekend met verse ingrediënten en met zorg bereid.Ook als vanouds is de wat luidruchtige atmosfeer en het wat armetierige meubilair met slecht zittende stoelen en kale (te kleine) tafeltjes.Bediening was vriendelijk en attent.Wij nemen deze minpunten graag voor lief,want het eten maakt dat meer dan goed.De wijn is aan de prijzige kant en zou zo'n 5 euro per fles goedkoper mogen/kunnen.De huiswijn,een franse merlot,was redelijk,maar niet meer dan dat.Dessert en de koffie waren prima verzorgd.Wij komen hier graag terug,ondanks onze kritiekpunten.
anna04 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, aanrader! Alleen de wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was enigszins lang.
Klein en gezellig restaurant
Theda .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een heel ongedwongen sfeer! Alles was met zorg bereid en de bediening heel prettig! Echt een aanrader voor iedereen die in Noord Holland op vakantie is!
Leonel V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten. De dames in de bediening waren erg vriendelijk. We hebben een gezellige avond gehad die voor herhaling vatbaar is.
Yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Puur en eerlijk eten en mooi opgediend. Hartelijke ontvangst, lekker hapje vooraf en ook nog een lekkere amuse. Echt een avondje uit. Aan te raden dus.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Lekker eten met zorg bereid, en de bediening was top al met al een super avond gehad. Er was een groep maar totaal geen last van gehad, gewoon gezellig. Wij zochten een biologisch restaurant en dit is echt een aanrader.
Smulflower .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Eenvoudige keuken, goede produkten. Kleine stoelen. Er wordt constant gevraagd of we nog een glas willen, of nog bijgeschonken moeten worden, of we water willen. Iets te veel van het goede.
Voor en hoofdgerecht: je hebt het gevoel het zelf erg gemakkelijk na te kunnen maken, het sprong er niet echt uit, maar wel degelijk gemaakt. voorgerecht: Blokjes aardappel met avocado, daarop wat rauwe zalm en stukje gerookte tonijn, wat cress. Hoofdgerecht gebakken eendenborst, wat peultjes, sausje, gebakken aardappelblokjes bestrooid met gerookt paprikapoeder en wat salade met fetablokjes. Nagerecht stoofpeertjes-ijs, met parfait, en dat was echt uitstekend,
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Echt heerlijk gegeten in een fijne, knusse, mooie ruimte. En voor een zeer goede prijs door de ah actie. Het was een zeer geslaagde avond!
Miranda T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
In een warme 'huiskamer' hebben wij heerlijk gegeten. Wij hadden ons diner uitgebreid met een 4e gang. Het was TOP! Zeker voor herhaling vatbaar.
Anja A.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het eten was goed, het personeel erg vriendelijk. Het was uitermate rumoerig, waardoor het moeilijk was een gesprek te voeren. Een extra gang kostte € 7,50. Minpuntje was dat de medewerkster niet vertelde dat dit per persoon was. Een glas wijn kostte € 5,50, dit verwacht je niet van een eetcafe.
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Uitstekend gegeten en met al onze wensen werd goed rekening gehouden. Ook het wijnarrangement paste prima bij de gerechten. Enige opmerking betreft het geluidsniveau, het restaurant was helemaal vol, alle tafels waren bezet. in de relatief kleine ruimte heb je moeite om elkaar goed te verstaan, het is dan erg rumoerig.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met vrienden gegeten. Welkom was erg hartelijk. We kozen voor een drie gangen verrassingsmenu. We konden aangeven wat we niet wilde. We werden echt verrast. Een heerlijk voorgerecht met diverse soorten vis. Het hoofdgerecht bestond uit varkenshaas met een heerlijk saus, gebakken aardappeltjes en salade, heerlijk. Het toetje bestond uit een warm appeltaartje met ijs, ook erg lekker. Al met al een zeer geslaagde avond. Zeker een aanrader. Het ligt te ver van Nijmegen anders gingen we zeker terug.
jmgbakker .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het eten bij de Ooievaar was keurig verzorgd, goed uitgebalanceerd en heerlijk.
De bediening keurig en niet opdringerig. Kortom een prima restaurant.
ajhulsman .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Vergeleken met januari van dit jaar,viel het iets tegen,maar niettemin nog altijd bovengemiddeld.De huiswijn(rode merlot) was vlak en te duur voor het gebodene.De kalfslende was zacht,maar de bereiding miste de finesse van onze eerdere ervaring.Het dessert was acceptabel,maar geen topper.De menuprijs was relatief aan de hoge kant.De entourage van dorpsherberg was rustiek en hoort er wel bij.De bediening was als vanouds vriendelijk en deskundig.De tafels staan dicht op elkaar,waardoor wel wat geluidshinder.Voor het overige;beslist aan te bevelen.
n.wolffvannood .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Een heerlijk avond uit in een leuk restaurant met een leuke uitstraling.
Zowel het voor gerecht als het hoofdgerecht voortreffelijk ,een heerlijke combinatie
van vis gerechten een aanraden.
Bediening en uitleg uitstekend zeker voor herhaling vatbaar.
Toon En Rina V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Leuke ambiance, prima bediening, hele aardige dames. Voor- en nagerecht oké, maar een stukje kip als hoofdgerecht .... Dit 3-gangenmenu was beslist geen 35 euro waard.
Marike W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Wat een leuk restaurant! Tempo van de gerechten precies goed. Het AH-menu is het 3-gangen verrassingsmenu. Het was mogelijk om vooraf aan te geven wat we liever niet wilden. Voor 7,50 euro kregen we nog een tussengerecht extra. Alle gerechten waren even lekker en met zorg gemaakt. (We gaan natuurlijk de verrassing niet verklappen). Fijne en attente bediening. Restaurant ziet er gezellig uit dus leuke sfeer. Wij (4 personen) hebben een hele leuke avond gehad en ontzettend lekker gegeten. Komen zeker weer terug.