De Ontmoeting

Meer informatie over restaurant De Ontmoeting

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Nina118 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Met een groep vriendinnen zijn we wezen eten bij de Ontmoeting. Erg fijn te weten dat er met diverse allergieën rekening gehouden wordt. We hebben ons laten verrassen met tapas. Het eten was gevarieerd en lekker.
Vriendelijke bediening die voldoende aandacht voor ons had.
Eline W.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Geweldig om een geheel glutenvrij restaurant (op de biertjes na) te bezoeken. De bediening was erg aangenaam. Het meisje dat alleen in de bediening stond op deze dag had alles onder controle en kon het goed aan in haar eentje. Erg goed! Het eten was ook heerlijk! Wij eten niet glutenvrij en dachten toch dat je het verschil duidelijk zou merken, maar het eten en de bijbehorende sausjes waren erg lekker.
Daira_6 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Heerlijk gegeten, goede service!
O.a. Geitenkaas (zonder de noten gelukkig) het brood, de ossenhaas, was allemaal zalig. Biologisch, gezond, zelf gemaakt, allemaal duidelijk terug te vinden in de smaak.
Vriendelijke en accurate bediening.
We'll be back:)
Els B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Heerlijk gegeten met onze dochter met Coeliaki. Wat een walhalla!! Alles glutenvrij en eindelijk een avond waar je je nergens druk om hoefde maken. Superlieve bediening, alert, gastvrij!
Ruudvdijk .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Heel erg lekker gegeten, vooral het 'Stefaantje' (warm chocotaartje met zachte binnenkant en ijs) is een aanrader! Ook de service was snel en vriendelijk, de zaak zelf zou alleen wel een likje verf hier en daar kunnen gebruiken..
Willemiek S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Het was lekker en verfijnd eten, goede kwaliteit. Fijne bediening Die met je mee denkt. Als we in de buurt zijn komen we zeker weer.

Vincent_Vega .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Niet in de stad, maar toch leuke locatie om veel te zien.
Het eten viel echter erg tegen, een tapas menu dat aan de prijs is maar de smaak eigenlijk maar saai is. Trage bediening en niet heel vrolijk en opgewekt.
Gelukkig was de rest van de groep wel tevreden over het eten en de bediening

Reactie van proever:

De mening was een gedeelde mening van de groep...

anf 2e reactie van restaurant:

Horeca is beleving. Diegene die wij gesproken hebben waren tevreden. U vond het eten saai, anderen vinden het menu geweldig. Mooie mix van de afspiegeling van de kaart met een goede verhouding tussen het vlees, vis en vegetarisch. Iedereen heeft er een mening over, dat mag. De Ontmoeting past misschien iets minder bij u, dat is ook goed.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Hier eten we graag! Na ca. een half jaartje niet geweest te zijn, weer gegaan. Deze keer gaan we niet zo lang wachten om weer te gaan. Hier zijn de medewerkers bijzonder vriendelijk. Daar kan menig restaurant van leren. Altijd vrolijk en begaan. Enkele gerechten blijven op de kaart (die zijn heerlijk) maar er staan ook regelmatig nieuwe gerechten op de kaart. Gerechtjes die door kok en medewerkers zelf bedacht worden. Super combinaties. Hier dus geen standaard tapas! Tot gauw!
Lexjansen .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Afgelopen vrijdag een tapasproeverij op. 15 kleine gerechten die prima van kwaliteit waren. De aioli is altijd top bij de ontmoeting. De lamsballetjes waren heerlijk en er zat een goede saus bij. De gambas waren ook prima gebakken en de salade zonder naam was ook heerlijk. De bediening was vrij langzaam en kijken niet goed rond. Wel erg vriendelijk.
Kim P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Met een groep van 8 gegeten, waaronder ook kinderen.
Heel hartelijk ontvangen, erg vriendelijk personeel. Lekker informeel.
De eerste 'gang' was er snel. Met name de paddenstoelen risotto en wrap met peer en geitenkaas waren erg lekker. Ook de spare ribs waren lekker.
Toen getwijfeld over een 3e portie, zo veel lekkere keus toch gedaan ook al was de honger echt wel gestild.
Helaas duurde dat erg lang (> 30 minuten). (Bij de eerste gang waren wij nog de enige gasten, later waren nog een stuk of 6 tafels bezet)
De courgetteblini's en gehaktbrood vielen tegen. De garnalenkroketten waren wel heerlijk. De courgetteblini's waren erg vet gebakken, de smaak was wel lekker.
De toetjes waren weer lekker en wat fijn dat je ook een half stukje cheesecake of kwarktaart kan kiezen.
Al met al een hele gezellige avond gehad.
Ik vind het wel echt meer een eetcafé dan een restaurant waar overigens niks mis mee is.
Echt minpunt vond ik dat het in de ruimte met hoge plafonds best koud is.
Een extra gordijn tussen de klapdeur en t eetgedeelte zou zeker een toegevoegde waarde kunnen hebben.
Een leuk groot kunstwerk oid aan de kale muur zou het nog gezelliger kunnen maken in de nu wat kale ruimte.

Als je iets meer geld wil uitgeven en echt heel lekkere tapas wil eten in een super gezellig ingerichte ruimte moet je eens naar een vestiging van t Zusje gaan, maar die zijn er niet in Nijmegen.
Jvdvogel .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Leuk restaurant met vriendelijke mensen. De bediening was erg hartelijk en open. We kregen het gevoel dat ze erg begaan zijn met het bedrijf en we voelden ons vanaf moment 1 erg welkom. Het eten is erg lekker en we hadden veel variatie in ons tapasmenu met niet minder dan 15 tapas voor 2 personen. We kregen bijna alles op, de salade met spinazie, de puntjes van ossenhaas en de geitenkaas vonden we het lekkerst. Het interieur is een beetje kaal maar door de drukte deed dit niet af aan de gezelligheid!
CKersten .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
We hebben gekozen voor de tapasproeverij waarbij je een selectie van 15 gerechtjes krijgt. Alles was goed bereid, warm en het was genoeg.
Johannes D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Geweldig lekker gegeten. Originele gerechten. Goed van smaak. De spinaziesalade, ossenhaaspuntjes. Quinoaalade, serranorolletjes en de gamba's zijn echte aanraders
Lo M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Het was super gezellig met mijn vriend, maar het eten viel tegen. Bij bulgursalade met lamsvlees verwacht je geen shoarma te krijgen. Het krabtaartje lijkt een kant en klare hoop krabsalade. slechte prijs kwaliteitverhouding!
Jantienzorgnet .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Met collega's een teamuitje gehad bij de ontmoeting. Normaal gesproken hard werken in het ziekenhuis maar dat waren we al snel vergeten toen de enthousiaste meneer in de bediening onze drankjes kwam opnemen. Er werd ons aangeraden om een nieuw wit wijntje te proberen uit italie, een pinot grigio. Deze was inderdaad erg lekker. Ook het eten was goed van smaak en de variatie aan tapas die we op tafel hadden staan waren meer dan genoeg voor de 12 dames van de afdeling. Ik kom in ieder geval zelf nog een keertje terug met mijn gezin, dan hopelijk op het terrasje met mooi weer.
Keizerjoris .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2014
Leuk restaurant met een goede prijs kwaliteit verhouding. We hadden de volgende tapas genomen: Patatas bravas, scholfilet, bulgur met lamsfilet en granaatappel, ossehaaspuntjes in calvadossaus en een salade met witlof en pistachenootjes. Het was allemaal erg lekker en goed verzorgd. We hebben lekker op de bank aan de muur gezeten, deze zat erg comfortabel. De toiletten zijn wel even zoeken, die zijn namelijk boven. Leuk ook dat je een klein gerechtje van het huis krijgt om mee te beginnen (een glaasje met komkommer en een dipsausje). De wijn uit nieuw zeeland is een absolute aanrader. Het was erg druk dus zorg dat je een plekje reserveert (aanrader: op de bank) om zeker te zijn van een tafel.
Kathy V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2014
Het eten is super slecht; brood smaakte oud en was kruimelig dus hoogstwaarschijnlijk ingevroren, oud frituurvet waarschijnlijk (Patatas Bravas waren doorweekt van het vet en smaakte zelfs naar frituurvet), sardientjes meer gevuld met graten dan dat er 'vlees' aan zit, etc. Eten vonden we echt te slecht voor woorden! Bediening is goed en men doet hen best. Denk niet dat het aan de kok ligt, maar eerder aan de eigenaar die 'troep' inkoopt.
Beetje vreemd om op 21 augustus een recensie te plaatsen van een bezoek op 11 maart. Voor wat betreft de verse sardientjesfilet ben ik het eens: deze hadden niet de kwaliteit die we voor ogen hadden en zijn al een paar maanden geleden van de kaart gegaan. Het is jammer dat er geen volledig beeld wordt gegeven van wat er allemaal nog meer gegeten is. Ons brood wordt dagelijks vers afgebakken en we bakken de patatas niet in de frituurolie. Gelukkig zijn de bediening en de kok wel goed

Reactie van proever:

Wellicht dat de Patates Bravas gebakken waren in erg veel olie. De reden van mijn late reactie is simpelweg omdat ik recensies voor een ander restaurant invulde (De Hemel; volgens mij van dezelfde eigenaar) en ik deze slechte ervaring het wel waard vond om te delen. We zijn drie ervaren horeca-meiden en hebben alles geproefd en vervolgens laten staan, afgerekend en toen vertrokken we. Wellicht dat uw vriendelijke bediening zich dit nog herinnert! (blonde aardige dame) Bedankt voor uw reactie!

anf 2e reactie van restaurant:

. 1. Ik dank deze recensie dus aan een bezoek aan de Hemel, waar ik al sinds 1.4.2011 geen eigenaar meer van ben. 2. Er wordt niet gecommuniceerd in de zaak over de ervaring met het eten. 3. De bediening communiceert er schijnbaar ook niet over terwijl het uitzonderlijk is bij ons als de schaaltjes niet leeg naar de afwas gaan. 4. De patatas worden gebakken in soyaolie. Misschien een tip nav de horeca-ervaring ?

FMH .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Onlangs heb ik een bezoekje gebracht aan de Ontmoeting. We werden vriendelijk ontvangen door het personeel en kregen een tafeltje naar wens. Het mandje met brood en aioli dat we allereerst op tafel kregen beviel ons prima. Vervolgens hebben we 6 tapasgerechten uitgekozen. Deze werden een tijd later geserveerd (goede timing) en zagen er op het eerste oog goed uit. Helaas was de smaak stukken minder. Sterker nog, wij vonden eigenlijk de aardappeltjes de lekkerste tapas eruit en dat kan toch niet de bedoeling zijn. Wij hadden het idee dat als de kok iets meer aandacht aan het eten had besteed, het prima had kunnen zijn. De producten/ingrediënten waren namelijk prima, maar de smaken niet. Bij veel gerechten waren naar onze mening te veel kruiden of verkeerde kruiden gebruikt. Ook was bijvoorbeeld een van de visgerechten te lang gegaard, waardoor de vis behoorlijk 'vast' zat in het schaaltje. Wij vonden het erg jammer, want het is een leuk restaurant om te zitten, ondanks de simpele inrichting. Helaas dus geen aanrader!
MeisjeNijmegen .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
De tapas hier zijn ok; niet heel bijzonder, maar wel lekker. Als je met een groot gezelschap bent, kun je niet kiezen, wat wel jammer is maar ook logisch. Wel jammer is dat je in een grote groep van bepaalde tapas er maar eentje krijgt: vechten! Daarnaast had een persoon zijn twijfels over de gaarheid van een kipspiesje. Wel kun je hier prima gezellig zitten met een groep. De bediening is soms niet erg vriendelijk, kan wat bot reageren, en was aan het eind van de avond heel langzaam. Mensen moesten erg lang op hun nagerecht wachten.
Renee N.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2014
Leuk en gemakkelijk restaurant om binnen te lopen. Het restaurant doet (volgensmij) al jaren een shared dining concept wat ik erg leuk vind. De kaart is creatief, smaak iets minder door versheid. Wijnkaart is helaas ook niet helemaal naar mijn smaak, verder erg leuk.