De Omval

Meer informatie over restaurant De Omval

Maandag t/m Woensdag 11:00 - 22:00
Donderdag en Vrijdag 11:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
7,2
7,1
Dennis P.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Hoewel De Omval al jaren bestaat en ik al jaren in Amsterdam woon (en niet zo ver bij De Omval vandaan) was ik er nog nooit geweest. Ik had het idee dat het een kroeg was maar naar nu bleek kun je er ook prima eten. De kaart is niet uitgebreid maar de gangen die worden geserveerd zijn prima. Geen vijf sterren maar dat is ook niet nodig.
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Op weg naar een concert in de Heineken Music Hall hebben we een hapje gegeten bij De Omval. Omdat het concert samen viel met een van de Toppers concerten, was er een speciaal 3-gangen Toppers-menu samengesteld. Erg smakelijk en de eigenaar, Alfred, regelde direct dat ons eten voorrang kreeg toen we in tijdnood dreigden te komen.
Ik ben hier vaker geweest voor (zakelijke) borrels, lunches en diner en altijd smaakt het prima. Het interieur vind ik erg gezellig. Ook met mooi weer op het buitenterras aan het water is heerlijk vertoeven.
De bediening is erg vriendelijk en gastvrij en Alfred verraste ons zelfs door een nummer van Josh Groban op te zetten, een leuke voorbereiding op het concert.
Ik kom hier zeker terug.
Jo Eet ..
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Een simpel tentje met simpel eten. De lunch was echter wat te simpel. Met oud brood en niet vers beleg. Jammer want aan de leuke bediening ligt het zeker niet. Leuk om te borrelen.
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Op vrijdagavond ons 25 jarig huwelijksfeest gegeven. Eerste tropische dag van het jaar. Gelukkig had de eigenaar het terras op de steiger vrijgehouden voor ons. Heel attent. Ondanks de drukte was de bediening redelijk snel. Het buffet wat men had samengesteld was echt perfect. In de groep zaten een paar fijnproevers en ook zij waren zeer tevreden. Als toetje kregen wij een, door het huis gemaakte, overheerlijke ijstaart. Café de Omval is gewoon, lekker, ongedwongen en daardoor bijzonder met vriendelijk personeel. En die nieuwe kok is TOP.
A M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2014
Op een stille maandagavond hier gegeten met een groep. Voor een gezellige borrel is dit cafe prima geschikt, voor eten een stuk minder. De meeste mensen hadden de carpaccio als voorgerecht, redelijk goed. Vegetarische gerechten, pasta, zijn ronduit slecht. Hoofdgerecht, angussteak was wel heel standaard, de veel te laat opgediende sate was slecht. De keuken sluit al om 8 uur, ondanks dat er bijna niemand was in het cafe waren de meeste desserts al op, de appeltaart kwam net uit de vriezer en die hadden ze daar beter kunnen laten. Tijd voor een goede manager hier want zo gaan ze het niet redden. Wij komen nog eens terug voor een drankje maar eten doen we dan ergens anders
Eetnietteveel .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Dit eetcafe leent zich prima voor een low-end zakelijke lunch. Nononsens en recht toe recht aan zou ik zeggen. Als het mooi weer is zit je prima buiten. Zo niet, dan moet je het met het behoorlijk "afgetrapte" binnendeel doen.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2013
Perfecte lokatie voor een lunchafspraak. Geen verrassende menukaart, maar alles is gewoon goed. Cesar Salade is klassiek, prima op smaak, miste alleen de ansjovis, want die hoort er nu eenmaal in. Alles is vers, zeer smaakvol en prima geprijsd. De lokatie is vooral in de zomer erg aantrekkelijk. Lekker langs een vaart buiten op het terras of langs de pui van het restaurant. Zeer stabiel, prima "eetcafe".
Bauke F.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Het eten is hier niet zo bijzonder. Standaard eetcafe kaart. Wel een prima service en bediening. Wat deze plek toch de moeite waard maakt om te bezoeken is de lokatie. Zeker met mooi weer is het prachtig buiten zitten aan het water, een zijtak van de Amstel.