De Omhelzing

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant De Omhelzing

Husein G.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
We hebben heerlijk veganistisch gegeten we kregen rijst met 5 verschillende gerechtjes op een bord heel gevarieerd ook kwa smaak ,zoet, pittig zoet zuur heerlijk. De prijs was maar 12,50. We komen gauw weer!!!! Kijk ook eens naar hun dranken kaart heerlijke biertjes en biologisch fris dranken. Op of aan merking ? oke 1 dan stap over op biologische rijst dat verdienen de gerechten.
baauwsd .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Komen al jaren bij De Omhelzing, hebben veel ervaring met Indisch eten, in Nederland en Indonesië.
De Omhelzing is een uitstekend restaurant, de bediening zeer vriendelijk en wat je ook neemt, het is geweldig lekker.
We vergelijken Indische restaurants in andere steden vaak met De Omhelzing en deze komt er bijna altijd als lekkerste uit; vinden wij dus.
Sjoerd en Anneke
Knarf E.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Prima gegeten op een vrijdagavond. Het restaurant zat vol. Er hing een gezellige sfeer en de bediening is zeer vriendelijk. Voor ons de eerste keer bij De Omhelzing. Omdat we geen keuze konden maken hebben we ons er makkelijk vanaf gemaakt door een selectie van voorgerechten te nemen en de rijsttafel. De hoeveelheden waren helemaal prima (of de rijsttafel de 24,50 p.p. waard was betwijfel ik). We komen hier zeker vaker want nu weten we wat we moeten bestellen!
Eelko L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
We hebben twee jaar in Singapore gewoond, 1998-2000 en zijn afgelopen zomervakantie teruggegaan naar Azië om onze dochters te laten zien waar we gewoond hebben. Een mooie rondreis door Singapore, Maleisië en Indonesië gemaakt, veel indrukken en veel smaken.

Om deze belevenis terug te halen gingen we bij de Omhelzing eten. Het lukte uitstekend! Precies de smaken die we herkenden van Lembongang en Gili Air, gember, citroengras, heerlijk! Vriendelijke relaxte bediening, heerlijk eten, nasi goreng in twee variaties die beide een beetje pittig waren, maar niet te pittig, zelfs niet voor onze 11-jarige dochter, bami rames met o.a. een stuk rendang vlees, genieten. Vooraf kregen we een 'kleine omhelzing'; proeverij van verschillende voorgerechten en een omhelzing van oma, met gamba's. Erg lekker, maar niet zo authentiek als de hoofdgerechten.

We hebben genoten, de geur en smaak riep mooie herinneringen op, we komen zeker terug! Dank!
Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Hebben hier meerdere keren gegeten. De 9 voor het eten is vooral voor de tahoe telor. Heerlijk. Het enige nadeel is dat je er echt lang op moet wachten. Als je je daar op instelt, word je meer dan beloond. De wachttijd hangt samen met het gerecht andere maaltijden worden in prettig tempo geserveerd.
Sabrina P.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Samen met mijn man gegeten. Vriendelijk ontvangst, goede bediening, mooi restaurant en (het belangrijkste) echt heerlijk gegeten. Wel jammer dat de gebakken banaan niet bij de nagerechten stond. Ik zou het zelf leuk vinden als er Indonesische muziek gedraaid wordt en wat harder staat. Verder echt een voortreffelijke avond gehad. We komen snel terug.
Joy123 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Met een groep hier wezen eten. Gemengde gevoelens over het eten.
De smaken zijn wel uitgesproken Indonesisch, dat is prima. Maar mijn rendang was bijna koud en wat taai, terwijl de blado van mijn partner wel goed op smaak was. Er werden grote schalen met 2 soorten groentes bij geserveerd, lekker. Maar we misten de seroendeng en de gefruite uitjes erbij.
Jammer dat op de website geen prijzen staan, en ook op de bon wordt niet aangegeven wat welk gerecht gekost heeft, dat maakt het een beetje ondoorzichtig.
Het interieur oogt wat ongezellig door de grote lampen aan het plafond. Maar de bediening was vriendelijk en makkelijk in de omgang, dat maakt veel goed.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2014
Prima gegeten in een aangename omgeving. Met een kleine groep hier gegeten, gestart met een proeverij van voorgerechten, stuk voor stuk smaakvol. Vervolgens een erg smakelijk hoofdgerecht met kip met daarbij voldoende groente en rijst. Geëindigd met koffie en spekkoek, waarna iedereen voldaan vertrok.

De gastvrouw was hartelijk, het wachten duurde soms wat lang (niet onlogisch, maar toch), misschien de volgende keer thuis al stiekem iets naar binnen werken.
SushiBabes .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
We hebben een leuke avond gehad in de Omhelzing. Het is een Indonesisch eetcafé in een wijk buiten het centrum van Groningen. De bediening is relaxed en heel vriendelijk en prijs-kwaliteitverhouding is erg goed.
Wij hadden besteld: voorafje ' kleine omhelzing' 6 gefrituurde hapjes: garnaal, loempia en kip en tahoe. Prima borrelhapjes bij een biertje.
Als hoofdgerecht: gado gado en saté ajam. We hebben, toen De Omhelzing nog op de Prinsessenweg zat, Oma's rijsttafel gegeten: een aanrader. We komen zeker nog een keertje terug!
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Eenvoudig ingericht indonesisch restaurant met heel gastvrije bediening. We hebben gekozen voor een rijsttafel. Deze was heel gevarieerd en heerlijk vanwege de vele indonesische smaken. Voor wie in Groningen echt indonesiche wil eten, die moet hier naar toe gaan. Een beetje buiten het centrum, maar je hebt een smaakvolle avond
Danielle G.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2013
Een tijdje geleden gegeten. Aangezien de leuke verhalen hadden we hoge verwachtingen. Het viel ons een beetje tegen. Het eten was niet warm en niet op smaak. De bediening had meer tijd voor hun zelf dan voor andere gasten. Lang wachten en weinig gedronken omdat de bediening niet scherp was. Wij komen hier niet weer terug.