Over restaurant De Olijfboom

Koken met passie

Een restaurant met een stoere inrichting waar met passie wordt gekookt. Je proeft de kennis en liefde die in het eten worden gestopt. Terwijl chef-kok Jurgen in de keuken de touwtjes in handen heeft, zorgt Mieke dat het je aan niets ontbreekt aan tafel. Echte gastvrijheid!

Meer informatie over restaurant De Olijfboom

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag 17:00 - 00:00
Zondag vanaf 15:00
- Diner vanaf 15:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Rajae K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zeer vriendelijk ontvangen en begeleidt naar onze tafel. Vriendelijke gastvrouw die ons een menukaart gaf bijpassend voor de Ah-restaurantzegelactie. Nette menukaart waarop goed is aangegeven wat inbegrepen was voor het menu en wat de extra opties waren. Dus geen verassingen achteraf.
Eten was erg lekker en netjes verzorgd. Volwaardige menu. Zeer sfeervolle en verzogde inrichting/indeling van het restaurant.
De bediening was op een prettige tempo. Niet dat je het gevoel kreeg dat je opgejaagd werd.
Enorm genoten van deze avond en heerlijk gegeten.
Zeker een aanrader. Wij zullen er zeker nog een keer naar toe gaan, ook zonder spaaractie!
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Ontvangst was goed.
Het eten heerlijk en bediening voldoende.

De kaart waar we uit konden kiezen was klein maar dat kwam door de AH spaarkaart waar we gebruik van maakten.
We konden er wel iets uit vinden.
Frits M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
wij komen er al menig keer tot onze tevredenheid.Goede sfeer en uitstekend eten..Het is een heel gezellige ambiance.We raden onze vrienden het Restaurant aan om lekker te gaan eten.
Susan ..
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het menu van de AH actie was niet heel aantrekkelijk, ik heb gekozen voor vegetarische gerechten. De bouillon vooraf (met voorjaarsgroenten?) was erg simpel. Het hoofdgerecht, pasta met paddenstoelen, had weinig smaak. Maar het dessert, tarte tatin met speculaasijs, was erg lekker. De bediening vond ik zeer pusherig in het bestellen van extra gerechten zoals brood en hamplankje, die vervolgens ook erg duur bleken. Ook het drinken van een non alcoholisch drankje werd niet gewaardeerd: er werd meerdere malen op een dwingende toon gevraagd of we niet wat anders wilden bestellen (terwijl we aangaven dat het onze bob was). Kortom, voor mij geen reden om hier nog eens naartoe terug te gaan.
IngridG-D .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Vorig jaar een gezellig etentje gehad bij de Olijfboom met vrienden en de AH actie. We waren toen wel veel geld kwijt omdat er gerechten tussendoor gefietst worden, waar bij sommige (voorafje) niet duidelijk was dat het niet tot het menu behoort. Maar het was gezellig en de bediening goed. En het eten lekker.
Afgelopen vrijdag vonden wij het eten beneden de maat. En de dames van de bediening waren wel aardig, maar niet oplettend. De extra patat bijvoorbeeld kregen wij toen ze de borden hadden opgeruimd.
Thea P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Ontvangst , was matig klanten voor ons werden de jassen aangenomen netjes opgehangen, helaas moesten wij dit zelf doen.
Maar het eten was super , verder de bediening zeer hulpzaam. Sfeer was prima kwaliteit voor alles een 7 .
Thea P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Was een zeer sfeer vol restaurant. Kwaliteit eten uitmuntent. Wijn kaart zeer mooie kwaliteit. Bediening warm en hartelijk. Het was een etentje voor mijn schoonmoeder haar 81 verjaardag. Zij heeft enorm genoten. En voor herhaling vatbaar. Om helemaal van uit Opheusden te komen genieten van een heerlijke avond .
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Inmiddels zijn we hier voor de 4e keer geweest en iedere keer is het gewoon weer goed. Het restaurant ziet er gezellig uit en het personeel is er vriendelijk en netjes.
Deze keer kwamen we langs met de bekende bon van de AH. Waar je bij vele andere restaurants nog weleens hoort dat men zich er gemakkelijk vanaf maakt, is dit bij de Olijfboom absoluut niet het geval. Je hebt bij iedere gang 3 keuzes en de gerechten doen zeker niet onder voor de "normale" kaart....alles is gewoon goed op smaak en wordt tot een klein kunstwerkje opgemaakt.
Wij komen hier zeker nog een keertje terug!
Aromaatje .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Kleine porties en voor de AH actie een beperkte kaart
Weinig groenten en voor patat moest worden bijbetaald
Verder goede lokatie en sfeervolle eetgelegenheid
Marryverseveld .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten - gerechten waren mooi opgediend. Smaak was fantastich. Aanrader.sfeer was prima en de bediening snel en erg aardig.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
ik heb de kwaliteit van het eten op redelijk gezet omdat de friet ronduit slecht was. Kleine, vette stukjes in eerste instantie. Wij hebben om andere friet gevraagd. Dit was geen probleem maar de tweede portie was ook slecht. Kleine stukjes en niet goed gebakken. Het voorgerecht, de vis van het hoofdgerecht en het dessert was prima!
De ontvangst en bediening was uitstekend!
H.M. F.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gisteravond met manlief uit eten geweest. Eerste keer in de Olijfboom, maar niet de laatste keer. Culinaire gerechten, met zorg bereid en geserveerd. Vriendelijk personeel en gezellige sfeer. Aan te bevelen!
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gerard H
Wij hadden gereserveerd voor een high wine bij de Olijfboom. Wij hebben ontzettend genoten van de wijnen die wij geserveerd kregen en uitstekend smaakte bij gerechtjes die wij erbij kregen. Het was een sfeervol restaurant en de bediening was uitstekend. We komen graag terug om een keer te dineren, want van de high wine hebben hebben wij volop genoten
Jcenpetra .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Hele gezellige avond gehad. Geweldig goede bediening en heerlijke gerechten en wijn! Helemaal top, komen hier zeker terug.
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Prima eten, leuke inrichting en goede bediening. Aanrader! Enige minpunt was parkeren: als je de buurt niet kent moet je lang zoeken naar een plek en als je pech hebt vrij ver lopen.
Bastiaan H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en werden vlot bediend.
Wij zaten op een prima plaats en vinden de zaak er mooi uitzien.
Over de prijs is weinig te zeggen omdat we dit hadden gekregen.
We werden ontvangen met champagne .
Janenanneliesweij .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Weer heerlijk gegeten bij de Olijfboom en nu van AH-actie. Geen verschil in kwaliteit en opmaak.
Was weer smullen en genieten van prachtig opgemaakte borden.
Voor herhaling vatbaar.
Klei2991 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
prima gegeten eten was echt heerlijk en vriendelijk personeel wij komen zeker nog een keer terug ook zonder ah bon want van de andere gerechten willen wij ook nog weleens genieten.
John S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
een romantish dinner welke ook goed ingevuld werd door de omgeving sfeervol en bediening keurig en correct.mooie diversiteit van ingrediënten en mooie opmaak van de borden.bovenal ook heel belangrijk
heel smakelijk...kan het aanraden.
Tino H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
mooie ruime zaak ket leuke bar. helaas kondej we niet buiten zitten en was het binnen erg warm. bij binnenkomst werd gevraagd of we broodplankje willen en daar hadden we wel zin in. het duurde echter bijna 1 uur voordat het op tafel kwam ! dit kan echt niet. werd gezegd dat het nog gebakken moest worden... was heel klein broodje voor 6 personen. vraag me af wat je krijgt als je met 2 personen gaat eten ... nu het eten want dat is natuurlijk belangrijk : eten was erg lekker; we hadden 4 gangen en ieder gerecht was lekker; vooral de makreel mmmm. de bediening daarentegen was erg rommelig en langzaam: meermalen div malen gevraagd om drankje wat niet kwam. wellicht was er veel personeeel ingehuurd ivm ah restaurant actie geen idee maar dat moet echt beter. prijs kwaliteit prima in orde