Over het restaurant De Olijfboom

Puur genieten van bijzondere smaken op je bord. In dit restaurant waart de passie overal rond: in de keuken, aan tafel en aan de bar. Want alleen met passie krijg je het voor elkaar je gasten keer op keer te verrassen en te verwenen met het allerbeste. Dat zie je hier op je bord en in je glas. Lekker hoeft niet per se maar één vinger lang te zijn! Eet hier seizoensgerechten met dagverse ingrediënten. Neem er een goed glas wijn bij en geniet van dit culinaire moment!

Glas champagne

Zondag 15.00 - 24.00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Olijfboom

annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Erg lekker gegeten maar een wel paar puntjes van aandacht. Er wordt heel vaak gevraagd of ze je glas met water bij mogen vullen, om vervolgens op de rekening € 10,00 aan water terug te zien. Volstrekt onnodig. Dat je geen kraanwater schenkt is tot daaraan toen, maar dat je ook nog aanspoort om meer water te drinken is echt niet nodig.
Verder lekker gegeten alleen nogal verbaas over het toetje van mijn vriendinnen. een reepje chocola een bolletje vanille-ijs en een bakje slagroom voor 11 euro?! de wentelteefjes waren heerlijk en kosten veel minder.
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Wat een super mooi restaurant! Gister met z’n 4e gegeten wij kozen voor het 5 gangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Verrast waren we! Alles smaakte ons goed heel en de wijnen paste er perfect bij! Wij komen zeker een keer terug!
Britte B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
In 1 woord top! Ik ben hier een avondje geweest met mijn vriendinnen. Het was zeker voor herhaling vatbaar. Ook vond ik het fijn dat er gelet werd of we voldoende drinken hadden. We hebben het kreeftmenu genomen, heerlijk! Tot gauw weer.
nicoline G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Moderne entourage, deskundig en vriendelijk personeel en vooral een hele goeie keuken. Leuk om met je vrienden en of kinderen te eten en vooraf te borrelen. Een echte aanrader!
Barbara L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Mooi restaurant! Jammer dat de gerechten zeer simpel klaargemaakt waren. De hoeveelheid groenten bij een hoofdgerecht was zeer beperkt. Prijs kwaliteit staat niet in verhouding.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Wij waren er voor het eerst, hebben fantastisch gegeten
Complimenten voor de kok(s)
Luke H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Goed eten, gezellige sfeer, uitstekende bediening. En daarbij fantastische Gin Tonic! Een top avond gaan we zeker vaker doen!
Youri M.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Op drie januari jl. mogen genieten van het kreeftenmenu bij Restaurant De Olijfboom. Dit was niet mijn eerste ervaring bij dit restaurant. In de buurt is er doordeweeks voldoende parkeergelegenheid. Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen door het vaste personeel. Bij De Olijfboom ben ik altijd zeer goed geholpen. Het is gegarandeerd een bijzondere culinaire ervaring en zeker een van de betere restaurants in Barendrecht en omstreken. In de keuken doen zij elke keer hun uiterste best om mooie gerechten te serveren. De sfeer is redelijk informeel en daarmee geschikt voor zowel zakelijke als prive etentjes. Kortom: een echte aanrader!
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
prima gegeten erg lekker, enige minpuntje was dat de bediening wel heel vaak langs kwam om drinken in te schenken van de losse fles water die we hadden besteld. verder absoluut geen aanmerkingen
Youri M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Drie gangen menu. Voorgerecht was prima, Hoofdgerecht viel tegen, de rib-eye was prima, maar de garnituur was duidelijk gericht op "wild" ( zuurkool, peertje etc) waardoor de combinatie niet paste. Ook de bijgaande wijn viel daardoor "wal en schip". Jammer, zijn beter gewend bij De Olijfboom.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Bij de olijfboom was het Super gezellig. Heerlijk eten. Jammer van de slechte voorlichting van iens vanwege de korting. Staat nergens dat de korting is als je voor 17.00 uur eet. Wij waren om 18.30 uur dus geen korting. Slechte regeling.
Kees van H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Al jaren komen we graag bij de Olijfboom voor de prachtige samensmelting van sfeer, gastvrijheid, keuken en bediening. Zo ook vanavond, maar met bediening in de overtreffende trap. Wat een geruisloze snelheid, kundigheid en vriendelijkheid! Alles zagen ze, deze 4 dames, die in het afgeladen restaurant als een geoliede machine alle gasten de aandacht en beleving gaven die je hoopt te vinden in een mooie zaak als de Olijfboom. Chapeau!!!
Ed f T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Voor 4 personen geboekt, kregen een tafel voor 12! Personen eten was goed ,bediening vriendelijk maar niet bekwaam. Gaan we dus niet meer naar toe.
Mw. H. S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het was voor ons wel even zoeken, maar het was de moeite waard.
Heel gezellig, goede warme borden, vriendelijke dames en het eten zeer smaakvol.
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Met 6 volwassenen en baby gegeten op een vroeg tijdstip. Hoewel het restaurant nagenoeg leeg was, was de sfeer erg gezellig. De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam (vooral mbt de baby). We hebben bijna allemaal iets anders besteld en dus een groot deel van de kaart kunnen proberen. Alle gerechten waren mooi opgemaakt en smaakten boven verwachting. De prijs viel ons ook erg mee, dus echt een aanrader en wij komen zeker nog eens terug.
Suzanne G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Helaas was de reservering vie IENS niet doorgekomen ondanks de bevestiging die ik had ontvangen. Gelukkig was dat gelet op het tijdstip geen probleem. Super aardige bediening en heerlijk gegeten!
kees J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Als hoofdgerecht een angus hamburger. Het gerecht was mooi opgemaakt op een rechthoekig dienblad. Een burger op een broodje met wat frietjes. Bij het aansnijden bleek de burger nagenoeg rauw te zijn. De serveerster hierop aangesproken en het gerecht ging retour richting keuken (met een kille blik van de serveerster). Na geruime tijd wachten kwam het 'gerecht' retour. Het werd nu geserveerd op een wit keukenbord. Het broodje was verdwenen. De burger werd kaal op een blad sla geserveerd, de frietjes waren verdwenen. Geen saus, geen opmaak en nog steeds rauw. Schandalig gewoon! Onvriendelijke blikken van de eigenaresse.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
In 1 woord heerlijk
19ruud44 D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gezellig restaurant wat zeker aanbevelingswaardig is. Vriendelijke en attente bediening zonder storend te zijn. Gewoon een leuk restaurant om lekker een avondje uit eten te gaan.