Speciale deals

Over het restaurant De Olijfboom

Puur genieten van bijzondere smaken op je bord. In dit restaurant waart de passie overal rond: in de keuken, aan tafel en aan de bar. Want alleen met passie krijg je het voor elkaar je gasten keer op keer te verrassen en te verwenen met het allerbeste. Dat zie je hier op je bord en in je glas. Lekker hoeft niet per se maar één vinger lang te zijn! Eet hier seizoensgerechten met dagverse ingrediënten. Neem er een goed glas wijn bij en geniet van dit culinaire moment!

Glas champagne

Zondag 15.00 - 24.00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Olijfboom

Jan B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Bij de olijfboom was het Super gezellig. Heerlijk eten. Jammer van de slechte voorlichting van iens vanwege de korting. Staat nergens dat de korting is als je voor 17.00 uur eet. Wij waren om 18.30 uur dus geen korting. Slechte regeling.
Kees van H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Al jaren komen we graag bij de Olijfboom voor de prachtige samensmelting van sfeer, gastvrijheid, keuken en bediening. Zo ook vanavond, maar met bediening in de overtreffende trap. Wat een geruisloze snelheid, kundigheid en vriendelijkheid! Alles zagen ze, deze 4 dames, die in het afgeladen restaurant als een geoliede machine alle gasten de aandacht en beleving gaven die je hoopt te vinden in een mooie zaak als de Olijfboom. Chapeau!!!
Ed f T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Voor 4 personen geboekt, kregen een tafel voor 12! Personen eten was goed ,bediening vriendelijk maar niet bekwaam. Gaan we dus niet meer naar toe.
Mw. H. S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het was voor ons wel even zoeken, maar het was de moeite waard.
Heel gezellig, goede warme borden, vriendelijke dames en het eten zeer smaakvol.
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Met 6 volwassenen en baby gegeten op een vroeg tijdstip. Hoewel het restaurant nagenoeg leeg was, was de sfeer erg gezellig. De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam (vooral mbt de baby). We hebben bijna allemaal iets anders besteld en dus een groot deel van de kaart kunnen proberen. Alle gerechten waren mooi opgemaakt en smaakten boven verwachting. De prijs viel ons ook erg mee, dus echt een aanrader en wij komen zeker nog eens terug.
Suzanne G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Helaas was de reservering vie IENS niet doorgekomen ondanks de bevestiging die ik had ontvangen. Gelukkig was dat gelet op het tijdstip geen probleem. Super aardige bediening en heerlijk gegeten!
kees J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Als hoofdgerecht een angus hamburger. Het gerecht was mooi opgemaakt op een rechthoekig dienblad. Een burger op een broodje met wat frietjes. Bij het aansnijden bleek de burger nagenoeg rauw te zijn. De serveerster hierop aangesproken en het gerecht ging retour richting keuken (met een kille blik van de serveerster). Na geruime tijd wachten kwam het 'gerecht' retour. Het werd nu geserveerd op een wit keukenbord. Het broodje was verdwenen. De burger werd kaal op een blad sla geserveerd, de frietjes waren verdwenen. Geen saus, geen opmaak en nog steeds rauw. Schandalig gewoon! Onvriendelijke blikken van de eigenaresse.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
In 1 woord heerlijk
19ruud44 D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gezellig restaurant wat zeker aanbevelingswaardig is. Vriendelijke en attente bediening zonder storend te zijn. Gewoon een leuk restaurant om lekker een avondje uit eten te gaan.
legallys G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Mooi ruime inrichting. Heerlijke tournedos en attente bediening. Niet verwacht in dit stukje Barendrecht
JAN WILLEM O.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Lekker gegeten met een enthousiast en gezellige bediening. Kwaliteit en prijs verhouding prima in orde.
Renata L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Ontzettend mooi restaurant met heerlijk eten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Annelien B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gisterenavond gegeten bij De Olijfboom. Goede service, je wordt goed en vriendelijk geholpen. Parking service is beschikbaar, aangezien het parkeren een uitdaging is. Prijs kwaliteit verhouding van het eten vind ik persoonlijk uit verhouding. Gerechten die ik had vond ik niet verrassend. Vooraf had ik een geitenkaas salade (origineel is het met focaccia, maar zonder probleem werd daarvan een salade gemaakt). Er was niets met de geitenkaas gedaan, deze was koud en te veel aanwezig. Hoofdgerecht was hamburger black angus. Was prima maar de saus overheerste het gerecht. Al met al vind ik de kwaliteit van de gerechten niet in verhouding staan met de prijs. Ondanks dat je je zeer welkom voelt in het restaurant, zou ik niet heel snel nog een keer gaan.
19ruud44 D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Zeer gezellig ingericht , ondanks drukte geen overlast van andere bezoekers. Gewoon heel fijn genieten van geweldige producten en lekker natafelen. Fijn restaurant.
Nancy K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We kozen allevier voor het verrassingsmenu dat bestond uit een voorafje van rauwe tonijn met lekkere dingetjes (oa "dropzeewier"), daarna heerlijk zacht rosé vlees en een toetje van ijs met pruimenclafoutis.

De enige "kritische" opmerking zou kunnen zijn dat er wel iets meer groente bij geserveerd zou kunnen worden. Verder hebben we genoten!
JP M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Voor ons de eerste kennismaking met restaurant de Olijfboom, prettig ontvangst, fijne dames en heerlijk eten.
Een geslaagde avond.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Mooi restaurant, vriendelijke bediening en heerlijk eten! Echt een aanrader!
Sabar P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Goed restaurant, heerlijk eten en goede bediening! Zeker voor herhaling vatbaar
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Jammer dat bij het brengen van de koffie het glas met wijn over de tafel is gegaan.
Hier werd helaas geen excuses voor gemaakt.
Bij het afrekenen is er een glas wijn in mindering gebracht.
Nancy E.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten .... zowel het voorgerecht, iberico ham en brood, als het hoofdgerecht, de mosselen en de tong waren geweldig. Voor en hoofdgerecht kwamen alleen vrij snel achter elkaar maar dit hebben ze met het dessert weer helemaal goed gemaakt. Komen zeker terug!