Over het restaurant De Olijfboom

Puur genieten van bijzondere smaken op je bord. In dit restaurant waart de passie overal rond: in de keuken, aan tafel en aan de bar. Want alleen met passie krijg je het voor elkaar je gasten keer op keer te verrassen en te verwenen met het allerbeste. Dat zie je hier op je bord en in je glas. Lekker hoeft niet per se maar één vinger lang te zijn! Eet hier seizoensgerechten met dagverse ingrediënten. Neem er een goed glas wijn bij en geniet van dit culinaire moment!

Glas champagne

Jouw recensie over het restaurant De Olijfboom

Nancy E.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Al diverse keren gegeten. En hierbij telkens gekozen voor het verrassingsmenu.. telkens wat anders en elke keer zo lekker.
#aanrader
José B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten (4 gangen verrassingsmenu) zalige wijn, gezellige ambiance en super bediening. Een hele dikke 10 voor de Olijfboom!
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Menu prima, maar vrije keuze was zeer beperkt.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk eten in een prettige sfeer, met een constante hoge kwaliteit. Ik kom er graag weer terug, beste restaurant van Barendrecht.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Lekker maar niet bijzonder.. te duur voor wat je krigt. Geen hele speciale gerechten.. service was wel goed.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
ontspannen sfeer. je voelt je welkom. aandacht voor details.
eten lekker en mooi gepresenteerd. met hierbij rekening houdend met dieet wensen
echte aanrader dus
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Toevallig in 1 week 2 x bij ons favoriete restaurant De Olijfboom gegeten. Na best heel wat culinaire ervaring zijn
wij zo ontzettend blij dat we in onze woonplaats een uniek top restaurant hebben. Geen blabla Michelin gedoe maar alleen maar smakelijke gerechten van een top kok. Niet heel goedkoop maar ook zeker geen Michelin prijzen. Leuke betaalbare verrassingsmenu's die absoluut niet onder doen voor á la card. Altijd een vriendelijke en hartelijke ontvangst in een gezellige ambiance.
Gonen F.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Ontvangst, service en het eten was geweldig. Alleen het toetje (Johnny Doodle dessert) viel tegen, omdat het niet veel meer was dan een reep (lekkere) chocolade met een bolletje ijs en zoete room. Op zich best lekker, maar qua prijs-kwaliteit viel het erg tegen. We wisten niet wat Johnny Doodle was, anders hadden we zeker een ander dessert gekozen. Verder een super lekker en fijne avond gehad!
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
goed eten in een sfeervolle omgeving!
bediening is vriendelijk en attent.
het verrassingsmenu is echt een aanrader.
wij hebben zitten genieten
Patricio R.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Eten is geweldig. Kom er regelmatig en de chef maakt altijd wat lekkers voor ons klaar. De bediening is gezellig. En al heel lang een vast team. Kortom toplocatie om informeel een gezellige avond te hebben
Linda D.
Altijd perfecte kwaliteit!
Verrukkelijke carpaccio.
Keurige bediening en een prachtige inrichting. Al jaren een topzaak in Barendrecht!
kiki R.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Het eten is erg lekker, ook is de bediening super gezellig en behulpzaam! Een restaurant waar je lekker op je gemak gezellig kunt eten. Ik zeg een aanrader!
jeandico .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
We waren er tijdens de restaurantweek. Lekker gegeten, in een gezellige omgeving, en met goede tijd tussen de gerechten. Het aanbevolen tussengerecht was heerlijk.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
High wine: 5 prima wijnen met 5 gerechtjes. Brood, olijven, olijfolie en zeezout op tafel. Fijne bediening.
Voldoende voor een maaltijd. Prijs is met € 32,50 p.p. alleszins redelijk. Een aanrader voor de zondag!
Elony H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Het was een zakelijke bespreking, alleen een drankje gedronken en zelfs voor deze gelegenheid bijzonder vriendelijk!!!
Lia van W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het 5 gangen verrassingsdiner is echt een aanrader!
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het eten was kwalitatief goed, wel kleine porties. We hadden wel het gevoel dat we in het vergeethoekje zaten, zeker toen het drukker werd. Het brood en de frietjes arriveerden met excuses via een royale omweg en na het dessert liep de wachttijd zodanig op dat we besloten om maar thuis koffie te drinken.
annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Erg lekker gegeten maar een wel paar puntjes van aandacht. Er wordt heel vaak gevraagd of ze je glas met water bij mogen vullen, om vervolgens op de rekening € 10,00 aan water terug te zien. Volstrekt onnodig. Dat je geen kraanwater schenkt is tot daaraan toen, maar dat je ook nog aanspoort om meer water te drinken is echt niet nodig.
Verder lekker gegeten alleen nogal verbaas over het toetje van mijn vriendinnen. een reepje chocola een bolletje vanille-ijs en een bakje slagroom voor 11 euro?! de wentelteefjes waren heerlijk en kosten veel minder.
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Wat een super mooi restaurant! Gister met z’n 4e gegeten wij kozen voor het 5 gangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Verrast waren we! Alles smaakte ons goed heel en de wijnen paste er perfect bij! Wij komen zeker een keer terug!