Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant De Olijfboom

Puur genieten van bijzondere smaken op je bord. In dit restaurant waart de passie overal rond: in de keuken, aan tafel en aan de bar. Want alleen met passie krijg je het voor elkaar je gasten keer op keer te verrassen en te verwenen met het allerbeste. Dat zie je hier op je bord en in je glas. Lekker hoeft niet per se maar één vinger lang te zijn! Eet hier seizoensgerechten met dagverse ingrediënten. Neem er een goed glas wijn bij en geniet van dit culinaire moment!

Glas champagne

• Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
In 1 woord heerlijk
19ruud44 D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Gezellig restaurant wat zeker aanbevelingswaardig is. Vriendelijke en attente bediening zonder storend te zijn. Gewoon een leuk restaurant om lekker een avondje uit eten te gaan.
legallys G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Mooi ruime inrichting. Heerlijke tournedos en attente bediening. Niet verwacht in dit stukje Barendrecht
JAN WILLEM O.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Lekker gegeten met een enthousiast en gezellige bediening. Kwaliteit en prijs verhouding prima in orde.
Renata L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Ontzettend mooi restaurant met heerlijk eten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Annelien B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gisterenavond gegeten bij De Olijfboom. Goede service, je wordt goed en vriendelijk geholpen. Parking service is beschikbaar, aangezien het parkeren een uitdaging is. Prijs kwaliteit verhouding van het eten vind ik persoonlijk uit verhouding. Gerechten die ik had vond ik niet verrassend. Vooraf had ik een geitenkaas salade (origineel is het met focaccia, maar zonder probleem werd daarvan een salade gemaakt). Er was niets met de geitenkaas gedaan, deze was koud en te veel aanwezig. Hoofdgerecht was hamburger black angus. Was prima maar de saus overheerste het gerecht. Al met al vind ik de kwaliteit van de gerechten niet in verhouding staan met de prijs. Ondanks dat je je zeer welkom voelt in het restaurant, zou ik niet heel snel nog een keer gaan.
19ruud44 D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Zeer gezellig ingericht , ondanks drukte geen overlast van andere bezoekers. Gewoon heel fijn genieten van geweldige producten en lekker natafelen. Fijn restaurant.
Nancy K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We kozen allevier voor het verrassingsmenu dat bestond uit een voorafje van rauwe tonijn met lekkere dingetjes (oa "dropzeewier"), daarna heerlijk zacht rosé vlees en een toetje van ijs met pruimenclafoutis.

De enige "kritische" opmerking zou kunnen zijn dat er wel iets meer groente bij geserveerd zou kunnen worden. Verder hebben we genoten!
JP M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Voor ons de eerste kennismaking met restaurant de Olijfboom, prettig ontvangst, fijne dames en heerlijk eten.
Een geslaagde avond.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Mooi restaurant, vriendelijke bediening en heerlijk eten! Echt een aanrader!
Sabar P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Goed restaurant, heerlijk eten en goede bediening! Zeker voor herhaling vatbaar
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Jammer dat bij het brengen van de koffie het glas met wijn over de tafel is gegaan.
Hier werd helaas geen excuses voor gemaakt.
Bij het afrekenen is er een glas wijn in mindering gebracht.
Nancy E.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten .... zowel het voorgerecht, iberico ham en brood, als het hoofdgerecht, de mosselen en de tong waren geweldig. Voor en hoofdgerecht kwamen alleen vrij snel achter elkaar maar dit hebben ze met het dessert weer helemaal goed gemaakt. Komen zeker terug!
matthijs S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Hebben hier gisteren gegeten heb eigenlijk maar 1 woord voor : top
van binnenkomst tot het verlaten was alles gewoon goed zeker de moeite waard om hier nog een keer heen te gaan.
GMeijer-Barendrecht .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Afgelopen zaterdag weer bij de Olijfboom geweest.
We werden goed ontvangen en hebben aan de bar aperitief gedronken en uiteindelijk ook gegeten.
Hebben "Herrie op Tafel" gekozen. Het verrassingsmenu.
Was erg goed.
Wijn ook top maar goedkoopste flesje rood EUR 48,- vind ik aan de dure kant.
Bediening was goed, vlot en dacht mee.
Uiteindelijk zalige avond gehad. Rekening viel alleen een beetje tegen.
Nathalie K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
een goed verzorgd avondje uit eten. De gerechten zijn precies mooi van formaat, je gaat niet bomvol de deur uit, doen we graag nog eens!
Daisy G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Geweldig eten en klasse bediening met echt aandacht voor de gasten! De diversiteit van de kaart maakt elk bezoek weer een nieuwe ervaring. De inrichting is prachtig en door de open keuken is goed te zien dat het personeel met liefde hun vak uitvoert. Zeer zeker aan te raden voor een gezellige, sfeervolle avond!
Alex K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wij komen hier vanaf de eerste opening met grote regelmaat en ook nu weer een top avond gehad! Van de patanegra tot de zeetong top! Ook de wijnen , in dit geval een mooi viognier, stelden ons nimmer teleur. Gaaf om dit (nog altijd) jonge stel zo passievol aan het werk te zien. Tot gauw weer!
erika S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ik lees alle positieve recensies en snap deze niet.Pas het menu " rommel op tafel" gegeten, en dat was het ook!
Fantasieloze gerechten, uiensoep, taaie longhaas, rubber garnaal.
De steak tartaar was het hoogtepunt.Maar daar heb je geen chef voor nodig.