Over het restaurant De Olijfboom

Puur genieten van bijzondere smaken op je bord. In dit restaurant waart de passie overal rond: in de keuken, aan tafel en aan de bar. Want alleen met passie krijg je het voor elkaar je gasten keer op keer te verrassen en te verwenen met het allerbeste. Dat zie je hier op je bord en in je glas. Lekker hoeft niet per se maar één vinger lang te zijn! Eet hier seizoensgerechten met dagverse ingrediënten. Neem er een goed glas wijn bij en geniet van dit culinaire moment!

Glas champagne

Zondag 15.00 - 24.00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Olijfboom

Sharon Y.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten met een kadobon van mn vriendinnen voor ons huwelijk! Gekozen voor het verrassings 5- gangen menu... aangegeven dat ik geen vis lustte mijn man wel. Dat was geen probleem.. Ook werd ons een heerlijk wijntje geadviseerd bij de gerechten!! Top restaurant!
K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Kleine kaart maar mooie gerechten, smaakvol gekookt, fijne bediening. Wel wat aan de prijs. Voor water betalen vind ik altijd vervelend.
Sabar P.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk en top kwaliteit eten, top kwaliteit ook wat betreft de service. Uitstekende locatie.
Anton W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
disndag middag op het terras een heerlijke mosselen gegeten met een glaasje witte wijn. allemaal prima in orde. we waren min of meer de enige bezoekers zo na het weekend
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
We hadden misschien pech op deze vrijdag de 13e. Ik moest vragen waar m'n drankje bleef, dat blijkbaar vergeten was, en de frietjes kwamen ook pas toen ik er om vroeg en ik mijn hoofdgerecht al bijna op had. Bij een andere tafel ging het ook mis.
Het eten was echter wel lekker!
GertwRdam W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Hoewel de porties heel klein zijn en met een zeer kleine hoeveelheid groente is de kwaliteit wel redelijk. Maar prijs kwaliteit en kwantiteit helaas niet in verhouding. 1 voorgerechtje 2 hoofdgerechtjes en flesje wijn kwam op 95 euro!!
Daarbij komt dat we zomaar lekker op terras iets eten wilden met een glaasje wijn. En besloten voor een flesje wijn te gaan. Stom van ons dat we vertrouwden op de bediening een huiswijn te kiezen maar bij het afrekenen bleek het “ wijntje” 30 euro te kosten. ( wijn opgezocht is 6,40 in de handel verkrijgbaar). Ik voel me hierdoor super bedonderd en kom ik zeker niet te terug. Tip. Eerst zelf wijnkaart inzien:((((
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
De prijs van de gerechten is behoorlijk hoog. Maar de kwaliteit van het eten is ook zeer goed. Zeer malse ossehaas en visbasket met kabeljauw, roodbaars en zeehaan. Mooi restaurant.
Nancy E.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Vanavond mosselen gegeten en zoals altijd was het weer héérlijk!!
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Al diverse keren gegeten. En hierbij telkens gekozen voor het verrassingsmenu.. telkens wat anders en elke keer zo lekker.
#aanrader
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten (4 gangen verrassingsmenu) zalige wijn, gezellige ambiance en super bediening. Een hele dikke 10 voor de Olijfboom!
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Menu prima, maar vrije keuze was zeer beperkt.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk eten in een prettige sfeer, met een constante hoge kwaliteit. Ik kom er graag weer terug, beste restaurant van Barendrecht.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Lekker maar niet bijzonder.. te duur voor wat je krigt. Geen hele speciale gerechten.. service was wel goed.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
ontspannen sfeer. je voelt je welkom. aandacht voor details.
eten lekker en mooi gepresenteerd. met hierbij rekening houdend met dieet wensen
echte aanrader dus
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Toevallig in 1 week 2 x bij ons favoriete restaurant De Olijfboom gegeten. Na best heel wat culinaire ervaring zijn
wij zo ontzettend blij dat we in onze woonplaats een uniek top restaurant hebben. Geen blabla Michelin gedoe maar alleen maar smakelijke gerechten van een top kok. Niet heel goedkoop maar ook zeker geen Michelin prijzen. Leuke betaalbare verrassingsmenu's die absoluut niet onder doen voor á la card. Altijd een vriendelijke en hartelijke ontvangst in een gezellige ambiance.
Gonen F.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Ontvangst, service en het eten was geweldig. Alleen het toetje (Johnny Doodle dessert) viel tegen, omdat het niet veel meer was dan een reep (lekkere) chocolade met een bolletje ijs en zoete room. Op zich best lekker, maar qua prijs-kwaliteit viel het erg tegen. We wisten niet wat Johnny Doodle was, anders hadden we zeker een ander dessert gekozen. Verder een super lekker en fijne avond gehad!
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
goed eten in een sfeervolle omgeving!
bediening is vriendelijk en attent.
het verrassingsmenu is echt een aanrader.
wij hebben zitten genieten
Patricio R.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Eten is geweldig. Kom er regelmatig en de chef maakt altijd wat lekkers voor ons klaar. De bediening is gezellig. En al heel lang een vast team. Kortom toplocatie om informeel een gezellige avond te hebben
Linda D.
Altijd perfecte kwaliteit!
Verrukkelijke carpaccio.
Keurige bediening en een prachtige inrichting. Al jaren een topzaak in Barendrecht!
kiki R.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Het eten is erg lekker, ook is de bediening super gezellig en behulpzaam! Een restaurant waar je lekker op je gemak gezellig kunt eten. Ik zeg een aanrader!