Over het restaurant De Olijfboom

Puur genieten van bijzondere smaken op je bord. In dit restaurant waart de passie overal rond: in de keuken, aan tafel en aan de bar. Want alleen met passie krijg je het voor elkaar je gasten keer op keer te verrassen en te verwenen met het allerbeste. Dat zie je hier op je bord en in je glas. Lekker hoeft niet per se maar één vinger lang te zijn! Eet hier seizoensgerechten met dagverse ingrediënten. Neem er een goed glas wijn bij en geniet van dit culinaire moment!

Glas champagne

Henk M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Frank U.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Uitstekend eten, rustige ambiance, niet te lang en niet te kort tussen de gangen in. Alleen stoelen. ondanks bekleding, voelen na een paar uur toch een stuk harder aan.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Gezellig goed restaurant met heerlijk eten vriendelijke bediening en mooie inrichting echte aanrader goede prijs kwaliteit verhouding
Mia Z.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Het verrassingsmenu was prima, verfinde gerechten en mooie wijnen. Ook de contacten met het personeel waren prettig. Ik voelde me welkom.
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
We hebben onlangs heerlijk gegeten.. Een minpunt vonden wij dat de rode wijn warm was. Deze komt niet uit een klimaatkast, maar staat in de bar en was op “kamertemperatuur”. Met de hoge omgevingstemperatuur die er op dat moment was veel te warm. Na een half uur op ijs gestaan te hebben was hij drinkbaar. Kennelijk vindt niemand van de gasten dit een probleem! Jammer en ons inziens voor verbetering vatbaar!
H V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Prijs-Kwantiteitverhouding is toch wel aan de hoge kant, jammer.
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Top!
Sharon Y.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Heerlijk gegeten met een kadobon van mn vriendinnen voor ons huwelijk! Gekozen voor het verrassings 5- gangen menu... aangegeven dat ik geen vis lustte mijn man wel. Dat was geen probleem.. Ook werd ons een heerlijk wijntje geadviseerd bij de gerechten!! Top restaurant!
K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Kleine kaart maar mooie gerechten, smaakvol gekookt, fijne bediening. Wel wat aan de prijs. Voor water betalen vind ik altijd vervelend.
Sabar P.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk en top kwaliteit eten, top kwaliteit ook wat betreft de service. Uitstekende locatie.
Anton W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
disndag middag op het terras een heerlijke mosselen gegeten met een glaasje witte wijn. allemaal prima in orde. we waren min of meer de enige bezoekers zo na het weekend
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
We hadden misschien pech op deze vrijdag de 13e. Ik moest vragen waar m'n drankje bleef, dat blijkbaar vergeten was, en de frietjes kwamen ook pas toen ik er om vroeg en ik mijn hoofdgerecht al bijna op had. Bij een andere tafel ging het ook mis.
Het eten was echter wel lekker!
GertwRdam W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Hoewel de porties heel klein zijn en met een zeer kleine hoeveelheid groente is de kwaliteit wel redelijk. Maar prijs kwaliteit en kwantiteit helaas niet in verhouding. 1 voorgerechtje 2 hoofdgerechtjes en flesje wijn kwam op 95 euro!!
Daarbij komt dat we zomaar lekker op terras iets eten wilden met een glaasje wijn. En besloten voor een flesje wijn te gaan. Stom van ons dat we vertrouwden op de bediening een huiswijn te kiezen maar bij het afrekenen bleek het “ wijntje” 30 euro te kosten. ( wijn opgezocht is 6,40 in de handel verkrijgbaar). Ik voel me hierdoor super bedonderd en kom ik zeker niet te terug. Tip. Eerst zelf wijnkaart inzien:((((
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
De prijs van de gerechten is behoorlijk hoog. Maar de kwaliteit van het eten is ook zeer goed. Zeer malse ossehaas en visbasket met kabeljauw, roodbaars en zeehaan. Mooi restaurant.
Nancy E.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Vanavond mosselen gegeten en zoals altijd was het weer héérlijk!!
Rianne T.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Al diverse keren gegeten. En hierbij telkens gekozen voor het verrassingsmenu.. telkens wat anders en elke keer zo lekker.
#aanrader
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten (4 gangen verrassingsmenu) zalige wijn, gezellige ambiance en super bediening. Een hele dikke 10 voor de Olijfboom!
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Menu prima, maar vrije keuze was zeer beperkt.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk eten in een prettige sfeer, met een constante hoge kwaliteit. Ik kom er graag weer terug, beste restaurant van Barendrecht.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Lekker maar niet bijzonder.. te duur voor wat je krigt. Geen hele speciale gerechten.. service was wel goed.