De Olifant

Straatweg 1 3621 BG Breukelen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 42.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Tiramisu
      Gelato Italiano
      Tortino

Over het restaurant De Olifant

Let op: voor het IENS Festival kan ALLEEN voor 2, 3, of 4 personen worden gereserveerd op de dagen en tijden dat de promotie wordt getoond in de agenda.

Restaurant De Olifant steekt er met kop en schouders bovenuit. Chef-kok Frank Opperhuizen zorgt ervoor, dat jij geniet van heerlijke Italiaanse specialiteiten. Eerlijk, vers en met een verrassende twist. Shared dining is een echte aanrader voor iedereen die nog intenser van zijn maaltijd wil genieten. Grote planken met verschillende voorgerechtjes worden gevolgd door soep, warme Italiaanse gerechtjes en als dessert een plank met Dolci Misti. De Olifant heeft ook alle faciliteiten om te vergaderen, te feesten en te varen.

Meer informatie over restaurant De Olifant

Bushalte voor de deur
  • : Privé (gratis) parkeerterrein geschikt voor ± 80 auto's

Dinsdag tot en met zondag 17:00 - 22:00

Resi K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Met de AH actie hier gegeten (ook vaker gegeten zonder actie) met 6 personen (4 Engelsen) en ze waren allemaal super enthousiast... Het was lekker, voldoende, en aardig personeel!
R. Z.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Wij waren al lange tijd benieuwd naar De Olifant. We houden van Italiaans eten en de de recenties scoorden 8,5. Dat is meer dan goed. Vandaag gebruik gemaakt van de ah restaurant actie. Een drie gangen keuze menu voor 42,50. Daar kun je normaal goed voor eten maar het was niet wat wij ervan hadden verwacht. De dames van de bediening waren vriendelijk en deden hun best. Het eten smaakte best maar was echt te eenvoudig en volgens ons niet in verhouding met de standaard prijs. Sommig gerechten staan ook op de standaard kaart en als ik die optel kom ik op 36 euro ipv 42,50 euro. Daar gaat al een stuk van de verwachting verloren wellicht.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Super lekker gegeten! Leuke, vriendelijke bediening. Echt een aanrader.
J. Maat M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Goed rekening gehouden met wens van tussengerecht. Vriendelijk personeel en zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
De Olifant ligt op een mooie locatie. Wij zaten buiten met uitzicht op de Vecht. Er is een goede prijs kwaliteit verhouding. de bediening is vriendelijk en correct. De tijdruimte tussen de verschillende gangen is soms wat lang.
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Bijzonder lekker gegeten. Gerechten zijn van zeer goede kwaliteit. De deur naar het restaurant kan een renovatie ondergaan, het lijkt of je de keuken binnenloopt ipv het restaurant.
Michaela V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Met een groep van 10 personen heerlijk en gezellig gegeten. Het eten kwam allemaal tegelijk en was keurig verzorgd. We komen zeker terug.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Leuke sfeer ook als je buiten wil zitten. Vriendelijke bediening. Eten van een goede kwaliteit.
Ik zal er zeker nog een keer gaan eten.
Floor B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Ik was er niet op attent gemaakt dat de ansjovis in de vitello tonato graten bevatte. Ik had plots een grote graat in mijn keel waardoor ik erg schrok.
Marielou T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Mooi restaurant, heerlijk gegeten met de AH actie
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Alles was prima vriendelijke bediening, het liep lekker door. We gaan zeker weer terug. We waren er eigenlijk nog nooit geweest en wonen er vlak bij. Maar nu we voor de eerste keer geweest zijn, voor herhaling vatbaar.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk gegeten, ziet er gezellig uit, zeker voor herhaling !!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
zeer vriendelijke en gastvrije bediening
waren met AH restauntbonnen maar we mochten ook via de kaart bestellen met wat bijbetaling
Jan Willem M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
De Olifant ligt in Breukelen op en prachtige locatie. De zaak ziet er verzorgd uit. Dat het allemaal wat tegen viel lag niet aan het prachtige weer of aan de ambiance op het terras. De prijs van €42,50 voor een Albert Heijn menu is ronduit een lachertje. Voor de AH klant wordt een speciale menukaart gebracht in een grote fotolijst. Je kunt kiezen uit drie voor, drie hoofd en drie nagerechten. Verder staan er een reeks tussengerechten op die tegen een meerprijs verkrijgbaar zijn. Mijn voorgerecht bestond uit gegratineerde mosselen die waarschijnlijk uit de wateren van Madurodam kwamen. Waar "gegratineerd"voor stond is mij nog een raadsel. Mijn mede disgenoten kozen voor de kippendijen die werden gepresenteerd op een bord ongeregeld waaronder de de dijtje waren verstopt. Ik koos als hoofdgerecht voor Fiocchi Formaggio e pere , dat voor € 12,- op de normale kaart stond. Ik voelde me zwaar genept en tweederangs gast. De bediening is alleen geïnteresseerd extra drankjes te verkopen.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
met AH restaurant actie gegeten, keuze menu zag er goed uit, lekker buiten op terras gegeten, binnen zag het er gezellig uit. Al jaren hier langsgereden en nu met AH actie toch wat makkelijker om het eens te proberen.
Gewone menu ziet er goed uit en reden om hier gauw terug te komen.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Wij hebben voortreffelijk gegeten en de bediening was prim!
We gaan zeker nog een keer terug!
HinkeV V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
De Olifant heeft voor de AH-actie en 3 gangen keuze menu, voor elk wat wils.
John V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Het eten was fantastisch, maar de algehele hygiene laat te wensen over.
Harry O.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Samen met een vriend genoten van een mooi 4 gangen diner. Gunstig geprijsd door een aanbieding van een resto-site. Lekkere bijpassende wijnen en erg goede en vriendelijke bediening.
Enig puntje van verbetering: de stoelen zijn erg hard en maken een lange zit wat lastig.
We hebben genoten !
Nancy K.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Heerlijk gegeten met de familie. Goede service en vriendelijke bediening. Het restaurant is leuk ingericht vooral de indeling van de tafels is speels en niet standaard. Goede ligging en genoeg parkeerplaatsen.