De Olifant

Straatweg 1 3621 BG Breukelen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 42.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Tiramisu
      Gelato Italiano
      Tortino

Over het restaurant De Olifant

Let op: voor het IENS Festival kan ALLEEN voor 2, 3, of 4 personen worden gereserveerd op de dagen en tijden dat de promotie wordt getoond in de agenda.

Restaurant De Olifant steekt er met kop en schouders bovenuit. Chef-kok Frank Opperhuizen zorgt ervoor, dat jij geniet van heerlijke Italiaanse specialiteiten. Eerlijk, vers en met een verrassende twist. Shared dining is een echte aanrader voor iedereen die nog intenser van zijn maaltijd wil genieten. Grote planken met verschillende voorgerechtjes worden gevolgd door soep, warme Italiaanse gerechtjes en als dessert een plank met Dolci Misti. De Olifant heeft ook alle faciliteiten om te vergaderen, te feesten en te varen.

Meer informatie over restaurant De Olifant

Bushalte voor de deur
  • : Privé (gratis) parkeerterrein geschikt voor ± 80 auto's

Dinsdag tot en met zondag 17:00 - 22:00

boom6 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Vooraf telephonische waarschuwing over een oarty later op de avond. Mogelijkheid om reservering te. Veranderen. Geweldig!! Maaltijden goed, alleen wist niet dat er zulke kleine mosselen zijn als voorgerecht.
Komen zeker terug en zullen dit restaurant aanbevelen aan onze vrienden.
C H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
heerlijk buiten op terras gegeten, kan binnen dus niet beoordelen.
Bediening was vriendelijk, maar vergat 2 keer wat en loste dat prima op.
Odette V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening, mooie inrichting en goede sfeer, op de een of andere manier is de akoestiek niet helemaal goed, beetje lawaaiig.
Madelon H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Wat een gezellig avondje uit zou moeten zijn met man en mijn 2 dochters, liep uit op een fiasco. Veelste lang op het eten moeten wachten, eerst zou shared dining voor 3 personen komen, het kwam uiteindelijk voor 2. Dit aangegeven en dan wel op de rekening voor 3 neerzetten. Wij komen hier nooit meer en raden dit ook niemand aan.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Vriendelijk personeel, goede ontvangst, uitstekende bediening met uitleg over gerechten en niet te vergeten het eten was uitstekend.
Ella D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij De Olifant. Al vaak langs gereden, maar er nog nooit geweest. Zeker voor herhaling vatbaar! Personeel ook zeer vriendelijk, groot parkeerterrein en zeer prettige ambiance.
peter D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
heerlijk gegeten ,goede bediening heel gezellig aan de ronde tafel we waren met 6 personen .

en iedereen vond het eten heerlijk. dus we komen zeker een keer terug.

voor ons een 9 waard.
groetjes fam de roode
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Echt heerlijk voortreffelijk gegeten, mooi opgediend maar niet te fancy luxe en precies goede hoeveelheden. Heel vriendelijke bediening. Tafeltjes zouden wat verder uit elkaar mogen, maar de sfeer Is goed. Volop parkeergelegenheid. Hier kom ik nog eens.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Erg lekker gegeten met familie in kader van AH restaurantactie; goede bediening; inrichting is wat rommelig, teveel stijlen door elkaar.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
We hebben voortreffelijk gegeten in een fijne sfeervolle ambiance! De bediening was uitstekend. De gerechten waren goed op elkaar afgestemd.
Rianne J.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Erg gezellige locatie. Mooi modern ingericht restaurant. Heerlijk gegeten in een relaxte omgeving. Bediening perfect. Wij hebben daar gegeten met een AH dinerbon. Prijs kwaliteit verhouding was zeer goed.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Zeer slechte bediening, veel herrie van feestzaal direct naast het restaurant en dan ook nog de muziek in het restaurant aan, niet erg handig. De dames van de bediening hadden geen oog voor de gasten, keken straal voor zich uit dus een vragende blik of subtiel handgebaar voor een beetje aandacht zat er niet in. Het eten was erg zout en nodigt niet uit tot nog eens te gaan dineren bij de Olifant. Ook de lippenstift op het wijnglas bij het uitschenken van de bestelde fles wijn was een grote afknapper.
mbouwmeester .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening. Mooi terras en binnen stoer en sfeervol ingericht.
Echt een aanrader!
Bergervos B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
op 20 juni geweest met z'n vieren waarbij we gebruik hebben gemaakt van een diner bon voor 2 personen. Omdat ook 2 kinderen mee gingen dachten we de AH restaurantactie bon voor hen te kunnen gebruiken. Dat ging niet zo makkelijk en pas met extra bijbetalen ging dat wel (terwijl het geen probleem was als je aan 2 aparte tafeltjes gaat zitten...). Een beetje kinderachtig vonden we dat maar gelukkig was het eten erg goed dus voor herhaling vatbaar.
Beste mensen,

Al bij binnenkomst viel het ons op dat een gezelschap van 5 personen dominant aanwezig was.
We zijn van tafeltje veranderd, omdat het ons vreselijk stoorde. Eén van de dames van het personeel had niet de intentie het gezelschap vriendelijk te verzoeken zachter te praten. We hebben toen naar een plaats gezocht waar we minder last hadden van het gezelschap. We konden letterlijk verstaan waar ze het over hadden. Meerdere gasten hebben bij nader inzien een ander tafeltje opgezocht.

Het diner zelf.
Ik vond de varkenshaas erg zout. Bij een volgende gelegenheid zal ik beslist vragen geen of erg weinig zout toe te voegen. Het voorgerecht en dessert waren goed.
Erg positief vond ik dat de achtergrond muziek niet dominant was. Net genoeg voor de sfeer.
judith V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten, heerlijk buiten gezeten. Er was van tevoren aangegeven dat er ook een bruiloft was en dat er ook een DJ zou draaien vanaf 9 uur. Maar daar hebben we geen last van gehad omdat we buiten zaten. Maar al hadden we binnen gezeten, ook niet, want zo hard ging de muziek niet. Prima eten, niet alles van het AH actie menu is nou typisch Italiaans, maar wel erg lekker!
Helena B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijke vooral klassieke Italiaanse gerechten, soms met een twist. De bediening was helaas teleurstellend. We zaten in een hoek van het terras en vielen daardoor van begin tot eind wat 'buiten de boot' zowel qua tempo als qua service: wel kraanwater geserveerd (top!), maar geen glazen erbij. Als klap op de vuurpijl op de rekening veel meer drankjes berekend dan gedronken. Jammer want het eten is echt prima.
Otten O.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten(we komen er vaker, zeker een aanrader, ook met AH Actie scheelt het wel. Kortom heerlijk gegeten, goede bediening en een goede aardige kok
Dixie S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten! Heerlijke Italiaanse keuken met leuke gerechten en een goed glas wijn. Het AH menu biedt ruim voldoende keuze en de prijs-kwaliteit was voor ons helemaal top! Ambiance was prima op een mooi plekje aan de Vecht. Ruim voldoende parkeerplaatsen. Gaan er zeker nog eens eten. Dank aan de keukenbrigade.
Broekhuizen B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het was een mooi restaurant met een goede bediening en een heerlijk 3-gangenmenu voor € 39,50 per persoon.
De hoeveelheid eten was ruim voldoende. Aaanbevelens waardig voor een ieder.