De Olifant

Straatweg 1 3621 BG Breukelen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 42.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Tiramisu
      Gelato Italiano
      Tortino

Over het restaurant De Olifant

Let op: voor het IENS Festival kan ALLEEN voor 2, 3, of 4 personen worden gereserveerd op de dagen en tijden dat de promotie wordt getoond in de agenda.

Restaurant De Olifant steekt er met kop en schouders bovenuit. Chef-kok Frank Opperhuizen zorgt ervoor, dat jij geniet van heerlijke Italiaanse specialiteiten. Eerlijk, vers en met een verrassende twist. Shared dining is een echte aanrader voor iedereen die nog intenser van zijn maaltijd wil genieten. Grote planken met verschillende voorgerechtjes worden gevolgd door soep, warme Italiaanse gerechtjes en als dessert een plank met Dolci Misti. De Olifant heeft ook alle faciliteiten om te vergaderen, te feesten en te varen.

Meer informatie over restaurant De Olifant

Bushalte voor de deur
  • : Privé (gratis) parkeerterrein geschikt voor ± 80 auto's

Dinsdag tot en met zondag 17:00 - 22:00

Toos T.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
n.v.t,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!waarom??????????????????????????????????????????????????????????????????
Ries B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening e het weer was mooi en dus buiten kunnen dineren. De olifant is een aanrader, zeker voor bezoekers die kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan. Misschien ga ik er mijn 40 jarig jubileum vieren met een lekkere lunch.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Een verrassing die vraagt om herhaling. Uitermate prettige bediening. Porties voor ons (niet meer 'piep' aan de ruime kant. We aten het AH menu en hadden eigenlijk het tussengerecht, hoewel erg lekker, over moeten slaan.
Joop T.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Via AH tweede menu gratis ben ik voor de eerste keer bij de Olifant Breukelen gaan eten.
Het Italiaanse eten was in één woord uitstekend!!
De bediening was ook prima.
De locatie is prachtig en ruime parkeer gelegenheid.
Naar dit restaurant ga ik zeker terug!
Barend V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Mooie plek in het restaurant. Sfeer en eten prima. Een aanrader.
Nel T.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Super bevallen,zeker voor herhaling vatbaar
J. Z.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten met leuke gerechten en lekker vers klaargemaakt. Aardig personeel, mooi weer dus lekker buiten gegeten met zicht op de Vecht ! niets te klagen!!
adri L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
alles was buiten gewoon goed!! wij waren zeer verrast wat wij kregen
zeker voor herhaling vatbaar een aan radder voor andere
Ries B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Uitstekend gegeten. Kwaliteit en hoeveelheden gerechten zeer goed. De bediening kan wat scherper alsmede de wachttijd voor het hoofdgerecht. Al met al, een fijne avond gehad en genoten van het diner.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening !! Top kok !!!! Kwam nog even aan tafel vragen of alles naar wens . was ! Een echte aanrader !!!
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Genoten van het shared dining concept. Heerlijke gerechten, mooie variatie en combinatie van verschillende gerechten. Voor herhaling vatbaar!
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten. De gerechten waren stuk voor stuk lekker en mooi geserveerd. Bediening erg vriendelijk. Ambiance prima. Kortom een echte aanrader. Ik kom zeker nog een keer terug!
Hedy T.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het is de 2e keer dat ik hier nu gegeten heb en het eten is goed en bediening uitermate vriendelijk. Maar als regelmatig bezoeker van Zuid-Tirol/Italie zou het eten Italiaanser kunnen. Neemt niet weg dat de maaltijden van prima kwaliteit zijn
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Er is duidelijk behoefte aan meer handen bij het serveren. In het toilet hing al een verzoek om te solliciteren, hoop dat er gauw iemand bij komt. Het eten was prima, alleen wat grote porties, maar ja je kan over alles zeuren. beter te veel dan te weinig.
Desiree H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hadden een 4-gangen verrassingsmenu. Heerlijke gerechten met voldoende tijd tussen de gangen. We hebben een zeer gezellige avond gehad. Af en toe werd gevraagd of alles goed was en of er nog iets nodig was. We konden heerlijk natafelen. Geen opdringerig personeel. Een heerlijk avondje uit eten.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
I.p.v. het AH menu zijn wij voor een meerprijs a € 5.50 p.p. voor het Shared Dining menu gegaan.
Mooie gerechten met bijpassende wijnen, zeer aangenaam.
Hugo D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Weer heerlijk gegeten met een vriendelijke bediening in een gezellige sfeer. Een aanrader!
Coby G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
jammer dat er op de site van ah restaurantactie staat dat je a la carte kan eten. eenmaal in het restaurant blijk dat je mag moet kiezen uit een keuzemenu. Het keuzemenu valt tegen, weinig keuze, daarom toch maar a la carte gegeten.
Aad L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Speciaal AH menu met keuze voor voorhoofd en nagerecht. We hebben heerlijk gegeten met een uitzonderlijk lekker nagerecht (italiaans ijs). Bediening was goed en zeer vriendelijk.
Trudy K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Wij zijn er heel vriendelijk ontvangen en de bediening als wel de gerechten waren prima. Wij zullen dit restaurant zeker aanraden.