De Olifant

Straatweg 1 3621 BG Breukelen Nederland Kaart

Over het restaurant De Olifant

Let op: voor het IENS Festival kan ALLEEN voor 2, 3, of 4 personen worden gereserveerd op de dagen en tijden dat de promotie wordt getoond in de agenda.

Restaurant De Olifant steekt er met kop en schouders bovenuit. Chef-kok Frank Opperhuizen zorgt ervoor, dat jij geniet van heerlijke Italiaanse specialiteiten. Eerlijk, vers en met een verrassende twist. Shared dining is een echte aanrader voor iedereen die nog intenser van zijn maaltijd wil genieten. Grote planken met verschillende voorgerechtjes worden gevolgd door soep, warme Italiaanse gerechtjes en als dessert een plank met Dolci Misti. De Olifant heeft ook alle faciliteiten om te vergaderen, te feesten en te varen.

Meer informatie over restaurant De Olifant

Bushalte voor de deur
  • : Privé (gratis) parkeerterrein geschikt voor ± 80 auto's

Dinsdag tot en met zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Olifant

Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heerlijk gegeten ,uitstekende bediening !!!!!! Heel klein puntje misschien zou wat achtergrond muziek leuk zijn .
Reninka V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Gisteren met het werk bij De Olifant gegeten, Het diner met zorg samengesteld door de chef kok en echt heerlijk!!, Vriendelijke bediening die op het juiste tijdstip de juiste actie ondernemen. Geen gebrek aan drank op tafel en de tafels tussendoor steeds keurig opgeruimd. Tijdens de avond nog even overleg of alles naar wens ging en het tijdstip van het dessert op ons verzoek iets aangepast, allemaal geen probleem bij de Olifant. Alles dus mogelijk in goed overleg. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding en alle lof voor Chef kok Frank Opperhuizen en zijn keukenbrigade. Zeker een aanrader om privé of zakelijk te boeken.
Adriaan V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Voortreffelijk gegeten, alles vers en met zorg klaargemaakt, prima prijs/prestatie verhouding!
Italiaanse keuken met verrassingen, voor de liefhebbers van pasta is de fiocchi een aanrader.
Caroline G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
We hebben gezellig gezeten en heerlijk gegeten. Aanrader.
Ella B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk samen spontaan gegeten. Goede kwaliteit, goede porties en zeker goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader en wij komen zeker terug!
herman K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Mooi verrassingsmenu. Heerlijk gegeten.
Simon D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Aandacht voor nieuw drinken was er niet echt, moesten we om vragen net als het willen bestellen van dessert.
Dit werd niet gevraagd na het eten....
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Voor de 2e keer tijdens het Iens-Festival gegeten bij de Olifant. Wederom werden we niet teleurgesteld. Goed eten en vriendelijke bediening. Leuk dat de ijscoupe ditmaal wel was "aangekleed". Wij komen beslist voor een 3e keer terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Prettige sfeer, verrassend lekker eten en leuke bediening.

Wij deden mee aan een aktie en hebben voor een hele mooie prijs gegeten. We komen ook zeker zonder aktie terug.
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Een kok die van Italiaans eten houdt. Dat kan je proeven. Echt lekker eten. We zijn hier dan ook teruggekeerd om te genieten van de goede keuken. De porties zijn mij te klein. Dat is dan toch wel war on-Italiaans ;-)
Sfeervolle inrichting.
Emilio L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Hier kom ik zeker weer eens terug!
Miranda K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Prettige sfeer in het restaurant!
Peter K.
Fantastisch gegeten.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Ravioligerecht voldeed niet helemaal aan de verwachting. Pasta was taai en smaak van de reevulling kwam weinig door.
Verder uitstekend gegeten.
Koffie van de zaak was zeer attent.
De tafel van Gert V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We daar fantastisch gegeten. Alles was top kwaliteit.
Gerlinde V.
Via Iens geboekt met 50% korting op de rekening, maar aan niets was dat te merken! We hebben genoten van ons 5 gangen diner! Bijzonder smaakvol, mooie opmaak van de borden, prima porties en de bediening was erg vriendelijk ondanks de drukte!

Wij komen zeker terug, ook als er geen speciale actie is!! Echt top! Compliment voor de kok en zijn team!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We hebben genoten van een 4-gangen menu. Porties zijn wel groot!
leoni Z.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
super lekker gegeten en fijne bediening!
Meike N.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer. Er ging iets mis met de soep, werd goed gemaakt door ons beiden kosteloos een glas van de andere soep te brengen. Goede porties van het eten.
Helene B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Zeer ruim oogezet en erg gezellig
Qua interieur
Rob_Zonder .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijke gerechten met uitstekende presentatie. Smaakvolle en sfeervolle entourage. Het zou naar onze bescheiden mening nóg mooier zijn als het plafond zwart zou zijn geschilderd. Dat zou het geheel nog stemmiger en rustiger maken.