De Olifant

Straatweg 1 3621 BG Breukelen Nederland Kaart

Over het restaurant De Olifant

Restaurant De Olifant steekt er met kop en schouders bovenuit. Chef-kok Frank Opperhuizen zorgt ervoor, dat jij geniet van heerlijke Italiaanse specialiteiten. Eerlijk, vers en met een verrassende twist. Shared dining is een echte aanrader voor iedereen die nog intenser van zijn maaltijd wil genieten. Grote planken met verschillende voorgerechtjes worden gevolgd door soep, warme Italiaanse gerechtjes en als dessert een plank met Dolci Misti. De Olifant heeft ook alle faciliteiten om te vergaderen, te feesten en te varen.

Meer informatie over restaurant De Olifant

Maandag tot en met zondag 17:00 - 22:00

Ries B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Uitstekend gegeten. Kwaliteit en hoeveelheden gerechten zeer goed. De bediening kan wat scherper alsmede de wachttijd voor het hoofdgerecht. Al met al, een fijne avond gehad en genoten van het diner.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening !! Top kok !!!! Kwam nog even aan tafel vragen of alles naar wens . was ! Een echte aanrader !!!
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Genoten van het shared dining concept. Heerlijke gerechten, mooie variatie en combinatie van verschillende gerechten. Voor herhaling vatbaar!
Cvanbesouw .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten. De gerechten waren stuk voor stuk lekker en mooi geserveerd. Bediening erg vriendelijk. Ambiance prima. Kortom een echte aanrader. Ik kom zeker nog een keer terug!
Hedy T.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het is de 2e keer dat ik hier nu gegeten heb en het eten is goed en bediening uitermate vriendelijk. Maar als regelmatig bezoeker van Zuid-Tirol/Italie zou het eten Italiaanser kunnen. Neemt niet weg dat de maaltijden van prima kwaliteit zijn
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Er is duidelijk behoefte aan meer handen bij het serveren. In het toilet hing al een verzoek om te solliciteren, hoop dat er gauw iemand bij komt. Het eten was prima, alleen wat grote porties, maar ja je kan over alles zeuren. beter te veel dan te weinig.
Desiree H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hadden een 4-gangen verrassingsmenu. Heerlijke gerechten met voldoende tijd tussen de gangen. We hebben een zeer gezellige avond gehad. Af en toe werd gevraagd of alles goed was en of er nog iets nodig was. We konden heerlijk natafelen. Geen opdringerig personeel. Een heerlijk avondje uit eten.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
I.p.v. het AH menu zijn wij voor een meerprijs a € 5.50 p.p. voor het Shared Dining menu gegaan.
Mooie gerechten met bijpassende wijnen, zeer aangenaam.
Hugo D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Weer heerlijk gegeten met een vriendelijke bediening in een gezellige sfeer. Een aanrader!
Coby G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
jammer dat er op de site van ah restaurantactie staat dat je a la carte kan eten. eenmaal in het restaurant blijk dat je mag moet kiezen uit een keuzemenu. Het keuzemenu valt tegen, weinig keuze, daarom toch maar a la carte gegeten.
Aad L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Speciaal AH menu met keuze voor voorhoofd en nagerecht. We hebben heerlijk gegeten met een uitzonderlijk lekker nagerecht (italiaans ijs). Bediening was goed en zeer vriendelijk.
Trudy K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Wij zijn er heel vriendelijk ontvangen en de bediening als wel de gerechten waren prima. Wij zullen dit restaurant zeker aanraden.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Wij hebben genoten van de restaurant actie. Super lekkere gerechten en mooi opgediend. Heerlijk gegeten en wij komen zeker terug. Het is een aanrader!!!
gerrie.winkelaar .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Goede Italiaanse smaken. De prijs 7.50 euro voor een klein tussengerechtje vind ik aan de hoge kant en de prijs van 4,25 euro voor een glas huiswijn is m.i. ook te hoog bij dit goed normale restaurant.
Jolanda G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijke keuken, puur genieten. Uitermate vriendelijke bediening en een sfeervolle inrichting. Voor herhaling vatbaar. ????
Annie H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten was erg lekker de keuze was voldoende . In een gezellig en sfeervol restaurant met goede uitleg en een vriendelijke bediening echt een avondje uit voor herhaling echt een aanrader
sylviadegroen1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Verse producten en in goede hoeveelheid. Enig aandachtspuntje: Een aantal koude gerechtjes waren te koud. Klantvriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Goede eerlijke producten, goed bereid. Aanrader voor een goede avond uit eten. Voldoende parkeer gelegenheid. Mooi gelegen restaurant.
Resi K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Vriendelijke bediening met goede uitleg over gerechten en wijn. De porties waren precies goed, mooi opgediend en heerlijk! De locatie is ook top als zou je dat als je de buitenkant ziet niet zo snel denken.
Con123 H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Het was weer fantastisch heerlijk gegeten echt een aanrader .
het personeel was erg vriendelijk alles was erg fijn van smaak